Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Mai adauga :), nu imi dau seama din poze:

ACC + Front Assist

Webasto

- computer bord Premium color

- Start&Stop

- 4Motion

- Dynaudio

- lumini ambientale in manere

Kessy

- priza 230V in consola spate

- rabatare electrica a oglinzilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camera marsarier... si cred ca mai sunt si altele =))) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Scaune spate incalzite

- Parasolar sofer cu HomeLink

- Alarma cu senzor interior si senzor anti-ridicare/tractare

 

Ar fi bine sa facem o lista cu ce inseamna un Passat CC full options de fabrica si sa ramana aici. Oricum ne vor urechea moderatorii pentru pomelnicele astea scrise pe topic :D ...

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere este o initiativa laudabila pentru ca mi s-a luat sa vad peste tot cc-uri "full option".  

 

Acum o intrebare On topic: modelul fl, +2012, are aceleasi probleme la motor ca precedentul? ( ax pompa ulei samd) 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lista completa ar fi perfecta si sa fie impartita pe nivele de echipare. Adica sa se faca o lista pentru fiecare nivel de echipare ce ar contine ca dotari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

ma alatur si eu cu niste intrebari legate de achizitia uni CC.

Sunt in cautare de masina "mai noua", vechiul meu Astra e cam EOL si mi-a picat cu tronc CC`ul :).  

Un pic de background, masina va fi condusa in regim mix, serviciul fiind in afara orasului in oras ne vom plimba mai mult pe weekend, eventual seara.

KM pe an ar fi undeva la 10.000 - 15.000.

 

Dorintele ar fi:

- sa fie modelul CC cu facelift minim 2012, 

- km cat mai putini max 80.000, vreau sa o tin/sa ma tina macar cativa ani buni

- schimbator manual (nu ma pot obisnui cu automatic si gandul ca intretinerea va costa mai mult numa pt. un schimbator),

- fara scaune piele neaparat, nu am avut experiente placute in trecut cu pielea plus ca am un copil mic....

- senzori parcare fata spate, preferabil camera

- si last but not least as vrea sa am o anumita garantie mai ales ca nu am noroc si nici nu ma pricep f. tare la masini, am ales modele care sunt certificate WeltAuto cu 1 an garantie (pareri pro/contra la asta)

 

As vrea sa intreb despre 2 modele care le-am gasit pe net:

Masina 1

Masina 2

Diferenta majora care o vad e ca cel "ieftin" are parkpilot si side-assist dar are RNS-315 pe cand cel scump are Rns-510 dar nu are parkpilot si side assist.

Ideea mea e ca merita acuma pt. dotari si poate pe viitor fac un upgrade la RNS-510 care pare, la o cautare rapida pe net, destul de simpla dar probabil ca nu va fi :)

 

Mersi de sfaturi, idei, pointere

Weekend placut la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti bifa de pe "Qualitätssiegel", care nu-ti aduce mare lucru, si bifezi "Händler" si "Garantie", gasesti inclusiv cu 2K mai ieftine. Pret pe care, de principiu, il mai poti negocia, in functie de skillurile tale, cu cca 5-10%.

RNS-ul nu are NICIUN beneficiu (am avut si RNS315 si 510) inafara de look, prefer in 10 cazuri din 10 un PNA. Daca e obligatoriiu sa alegi, ia RNS315 fiindca are bluetooth incorporat pentru pairing cu mobilul. La RNS trebuie sa-l iei separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ma poate ajuta cineva cu un VIN? imi cer scuze daca e cumva offtopic dar m-ar interesa sa vad daca se pupa ce am vazut eu in carte cu ce e oficial.

 

Multumesc,

 

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt pe forum . Am avut numai masini Bmw , de ceva vreme mi sa pus pata pe CC , oscilez intre e60 LCI 177 si CC 170 , ambele automate . Aici vorbim doar de passat CC . Nu am nici cea mai mica idee despre CC. Va rog sa imi spune-ti ceva probleme la dsg , la suspensie , vreau neaparat reglabila pe 3 nivele , piele , adaptive , cu de toate :))

Cam astea sunt dotarile la un CC ce l-am gasit , imi place foarte mult , daca era si 4motion era 100 % hotarat sa ma schimb de pe Bmw...

Va rog sa imi spuneti cam ce probleme sunt la modele 2009-2011 , cu dsg , 170 cai !

----------------------------------

vw passat cc 2.0 d 170cp dsg
dublu climatronic cu afisaj
navigatie mare color 3d
bixenon adaptiv
incalzire in scaune
camera masalier
senzori parcare fata spate cu afisaj
parcare laterala automata(parcheaza singura)
comenzi volan
pilot automat
padele la volan f1
trapa
senzori ploaie lumina
line assist (isi tine singura banda)
scaune sport piele fara uzura
suspensie reglabila sport confort
linie audio dynaudio
geamuri ionizate
jante originale vw 18'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am fost astazi o fuga pana in Ploiesti din Bucuresti.

Masina parea ok din prezentare/poze. La un control telefonic in retea avea in 2011 40000km cu 5 intrari in service, iar de atunci nu mai avea nici o inregistrare la ei.

Am fost la un service din Ploiesti (Audi/Vw/Seat, nu retin numele) si aparea o eroare la 186000km, masina avand acum "154000km". La cum arata masina as fi luat-o si la 190000km, insa minciuna samsarului m-a facut sa renunt.

El spune ca a fost luata de pe licitatii de pe carsontheweb.

Postez pentru eventuali doritori care au vazut masina pe autovit.

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gf31l.html

O seara buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt off topic, e vb despre achizitionarea unui scut pt Passat CC, si caut un sfat/o recomandare. Cel oem s.a rupt, si nu mai are zile multe. Are cineva, sau si.a montat cineva scut metalic? Merita, sau sa caut tot de plastic? Nu ma urc pe coclauri sau pe borduri, in schimb circul iarna cu masina.

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat si eu ceva mai sus Cristian , da-mi si mie niste raspunsuri daca ai CC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme nu prea sunt in mod special. Motoarele cr nu mai au problemele celor pd. Eventual posteaza anuntul aici si il discutam, daca e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand scutul metalic sub nicio forma, am avut pe passat-ul b5.5 si in primul an a fost relativ ok, dupa a devenit un calvar. Scoatea o gramada de sunete, plus ca vibra ingrozitor de se transmiteau in masina. Asa ca cel OEM ca oricare alta piesa este baza !

Cum ai zis si tu mai sus, nu te urci pe coclauri cu CC-ul, ca daca o faceai iti luai Touareg deci ...ramai pe plastic (Oem)

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, e bine de stiut. Tot pe oem o sa merg. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt orice masina de pe

Carsontheweb, cereti nr de referinta,

Si vedem ce rulaj are/a avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un passat cc din 2010 pe scurt (piele,navi,dsg ) cam putini km..il vinde o gagica din București ,zice ca ii proprietara pe el din 2011 si ca sunt reali km 117k..

Ce știți de el ? Multumesc

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gf36z.html#0f87db9899

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de ce mai insisti? Sa se spele cu ea pe cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,poate sunt eu mai tipicar,dar faptul ca se fereste sa iti spuna seria VIN pentru a face niste verificari in prealabil,mi se pare de rau augur,asa ca as sari peste,fara cea mai mica ezitare.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Este cineva care imi poate spune despre CC 4x4 , cum se comporta ,este mai ok fata de tractiunea fata, etc,daca apar defectiuni la aceasta echipare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

A mea este 4Motion si pot spune ca, dupa 3 ani de condus cu sistem de 4x4, da, este o diferenta mare. Acesta te ajuta mai ales la un stil de conducere ceva mai sportiv, abordarea virajelor ceva mai tare, cat si in cazul pierderii aderentei (atat iarna sau pe carosabil umed), cat si la pierderea aderentei cauzate de consudul agresiv.

 

Ca probleme, pana in momentul de fata, nu am nimic de semnalat. Sistemul este destul de simplist si pare a fi fiabil. Trebuie tinut cont ca diferentialul necesita revizie la acelasi interval ca cea de la cutia automata - 60.000 km, dar costul este scazut fiind vorba de doar 1 l ulei hidraulic VW OE, pret ~100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!