Jump to content

Revizie Passat B7


teryro
 Share

Postare recomandată

Multumesc @Boditza si @Al Bundy. O sa pun G12 Hepu de care am cumparat deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai facui si eu, in acest weekend, o revizie de lux la Avia.

operatii efectuate:

- schimbare toate filtrele, ulei, lichid de frana + stand franare;

- igienizare instalatie climatizare - la cerere;

- schimbat bucse bascula + geometrie care se face dupa schimbarea bucselor (una era cam rupta, cealalta fisurata);

total: 2660+ lei, ca doar avem bentley, nu vw :)

am refuzat update-ul de soft (dieselgate... stutz), masina merge foarte bine, nu are sens sa o stricam :)

 

bucsele mi s-au parut foarte scumpe 370+ lei bucata la care mi-au dat o reducere de 10%; probabil au vazut ca nu e varianta de bucsa suflata cu aur...

manopera pentru schimbarea bucselor destul de scumpa pentru o operatie ca nu a durat mai mult de 10 min ... nu am inteles de ce.

ma rog, in ritmul asta cred ca vor ramane doar cu clientii cu garantie :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Si pe mine ma astepata in Iulie o revizie. In plus eu cred ca o sa schimb si ulei+filtru DSG.

Cat te-a costat "schimbare toate filtrele, ulei, lichid de frana + stand franare;" ?

Merci.

Apropo de revizii ieri am primit pe email oferta asta de la ei:

http://www.whiteimage.eu/clients/wlm/gen.php?vc=MTcxNzM4IyMzOTUwOCMjcGF1bC51c3VyZWx1QHlhaG9vLmNvbQ%3D%3D&server=1

 

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am primit si eu oferta aia, dar dupa ce-am facut revizia.

si oricum nu m-ar fi ajutat in mod deosebit decat, poate,  pachetul de schimb ulei, unde am optat pentru ulei sigilat de aceasta data, deci cred ca nu s-ar fi potrivit oicum ... probabil e oferta cu ulei la vrac.

si nici nu mi-am facut niciodata card din ala de fidelitate la ei, desi fac revizia si itp de vreo 4 ani la ei :) deci banuiesc ca oricum nu as fi beneficiat de oferta aia minunata.

costul reviziei fara acele bucse si geometrie e undeva intre 1350-1400 din care mai scadem aproximativ 100 de lei pentru igienizarea instalatiei de climatizare... (nu am rabdare sa calculez exact toata polologhia aia de pe factura). deci undeva la 1250-1300... chilipir... 

cred ca e ultima revizie facuta in reteaua VAG :) au reusit sa ma convinga de data asta... 

la urmatoarea revizie, peste 2 ani (daca o sa mai tin masina asa mult) cred ca o sa caut alt service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Multumesc pentru detalii. Intr-adevar, foarte mult...Uleiul sigilat este tot castrol LL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ziceau ca pun la toate acum LL indiferent ca sunt sau nu setate pe interval flexibil...

probabil o fi mai scump asta si nu are sens sa aiba pierderi financiare cu ulei obisnuit :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul in cutia DSG l-am schimbat eu saptamana trecuta, 880 lei, uleiul, filtrul, buson, garnituri,etc. in iunie sunt programat la schimb distributie, bucse fata-spate, bielete antiruliu-2180lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Presupun ca l-ai schimbat la o reprezentanta in zona ta. Nu m-ar mira ca la Avia sa mai fie un 15-20% in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

Urmeaza sa fac si eu o revizie completa, ca am venit din Germania dar nu sunt destul de convins ca trebuie schimbate toate.

As merge pt un schimb de ulei (castrol edge professional titanium 5x 30), filtru Ulei (knecght?), filtru aer, filtru motorina si polen cu carbon activ. ~370 Ron

Avand in vedere ca e din 2014.02, luata de la dealer tiptop-automobile.de, km 128000 (reali), parca as mai astepta cu distributia, accesoriile.

Detin :Passat, 2.0 tdi, 140 HP, b7, din 2014.02

Recomandari?

 

O zi buna si fara incidente!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se apropie si revizia mea (in 3000 de km), insa dat fiind ca plec in concediu, ma gandesc sa o fac mai devreme si am niste nelamuriri cu niste chestii nu f importante, dar care imi stau pe creier si daca e asa, le rezolv pe toate la revizie, insa mai intai intreb aici:

Masina e un Passat (CC, dar B7 practic) din 2014...103 000 km:

1) are faruri xenon cu spalator (ma rog...acel plastic da de inteles ca ar avea...insa pana acum nu am reusit sa vad cum/daca functioneaza: am spalat geamurile, am lichid plin, la faruri nimic. este alt rezervor? alt buton? Nu ca m-ar deranja prea tare, ca nu e placut sa imi murdaresc masca fata doar cand am un gainat pe parbriz si masina e in rest curata.

2) Functia coming home/leaving home. Le am activate din settings pe ambele, cu durata de 20s. Functioneaza doar cand deschid masina, cand o inchid nu se aprind farurile. Mentionez ca las comutatorul pe "auto". Deci cand o inchid nu se aprind (cred ca asta e coming home), cand o deschid din centralizata-da. Celalalt CC din familie (model 2008) functioneaza pe ambele moduri.

3) De cand a venit caldura si folosesc mai mult AC, plasticul acela metalizat care incadreaza sistemul audio si climatronicul SCARTAIE ingrozitor. niste greieroi imensi la orice denivelare, uneori si la schimbarea mai brusca de directie. De la ce ar putea fi? Daca o inlocuiesc rezolv ceva? Sau asa "face toate"? Mi se pare nasol ca la un asemenea brand sa fie asemenea scartaituri la o masina relativ noua. In rest masina e super ok, de la motor si pana la directie.

 

Merci

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mednick

1) Spalarea farurilor se face pe aceeasi maneta cu spalarea parbrizului, tragand de ea spre tine. In mod normal functioneaza doar cand e xenonul aprins. Daca esti pe auto si e zi afara (doar led-uri aprinse), nu le va spala. In schimb, tot pe auto, dar seara/noaptea, cu xenon aprins, sau si ziua, dar, de asemenea cu xenon aprins, face spalarea. E acelasi rezervor cu lichid.

2) Aici nu stiu ce sa zic. In mod normal ar trebui sa functioneze atat coming home cat si leaving home (bineinteles, noaptea). La al meu B7 2012 merg ambele functii.

3) Momentan (si sper nici sa nu apara) nu am greieri in bord.

 

O zi buna!

Modificat de trotil_trist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mednick pt pct. 2.  La al meu B7 functioneaza noaptea, dar trebuie sa tragi de maneta de faza lunga ca si cum ai da un flash. Dupa care la deschiderea usii se vor aprinde farurile si se vor stinge la perioada selectata de tine dupa inchiderea usilor din cheie. 

Modificat de daniel2604
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate tin minte, eu mi-am setat CL automat si nu manual din vcds (varianta cu flash inainte de-a pleca din masina e CL manual). dar acum vreo 3 ani si nu mai stiu exact cum se numea optiunea... dar daca cotrobai pe-acolo sigur o gasesti :)

 

punctul 3 se manifesta si la mine, dar doar pe drumuri din alea de griblura sau cum se numeste mizeria aia de zornaie tot prin masina... dar ii mai dau cate o bucata si se mai aseaza masca aia ( doar partea dintre scrumiera si navigatie zornaie la mine)

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Voi incerca maine faza cu maneta de faza lunga...daca nu, atunci la revizie la vag-com vad ce si cum. Cat despre masca, daca o inlocuiesc se poate ameliora? De la ce sa fie (cleme/urechiuse slabite?). Inainte facea doar la drumuri f proaste, acum cand e ff cald face pe orice drum, la cea mai mica denivelare si nici muzica nu o acopera prea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru greieri trebuie sa cumperi banda textila de la tesa, sa scoti trim-urile si sa le lipesti banda pe spate, cat poti tu de multa si in locurile unde ar face contact. Am trecut si eu prin asta la inceputul verii cand au inceput caldurile mari dar s-au rezolvat foarte repede. Acum e liniste completa :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu masca de plastic e cumva normala. Datorita diferentelor mari de temperatura pe care le suporta apar contractii si dilatari. Nu stiu daca inlocuiesti masca se va rezolva in totalitate problema. In locul tau, as da masca jos si as incerca sa pun un material gen burete care sa preia bilatarile. 

14 minutes ago, Boditza said:

Pentru greieri trebuie sa cumperi banda textila de la tesa, sa scoti trim-urile si sa le lipesti banda pe spate

...ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/23/2017 at 11:45 AM, steff88 said:

Uleiul in cutia DSG l-am schimbat eu saptamana trecuta, 880 lei, uleiul, filtrul, buson, garnituri,etc. in iunie sunt programat la schimb distributie, bucse fata-spate, bielete antiruliu-2180lei

Salut,

De ce ai schimbat uleiul? Se schimba la un nr. de km?

Unde l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, nirolfciv said:

Se schimba la un nr. de km?

Da, la 60000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la revizie , am observat urme de ulei la conducta de ulei de la turbo,se poate schimba doar o garnitura,oring sau este necesara schimbarea ei?

passat b7

multumesc

image1.JPG

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, AdySpecie said:

Da, la 60000 Km.

Hmm,

 

Eu am văzut ieri cartea de service la 3 B7, toate pe la 160-180k însă nu am remarcat schimbarea asta: ce I drept toate erau în DE și nu s așa bun cu germana.

Așadar la B7 la 60k it uleiul la cutie. Recomandați vreun service anume în B?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles de pe forum, ar exista cutii la care nu se schimba uleiul. Au cod diferit fata de celelalte. Mai multe amanunte nu cunosc.

Insa, in mod uzual ,uleiul se chimba la intervalul mentionat mai sus. 

Ca fapt divers,nici in cartea mea service (masina din spania ,la 110k ) nu aparea uleiul schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.07.2017 at 4:51 PM, nirolfciv said:

Salut,

De ce ai schimbat uleiul? Se schimba la un nr. de km?

Unde l-ai schimbat?

La DSG se schimba uleiul din cutie la 60-70.000 km(din cate stiu) Schimbul l-am facut la băieții de la WOB Service, de pe str. Bobalnei, nr.85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG se schimba la 60.000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, steff88 said:

La DSG se schimba uleiul din cutie la 60-70.000 km(din cate stiu) Schimbul l-am facut la băieții de la WOB Service, de pe str. Bobalnei, nr.85

In Bucuresti, aveti sugestii de service pentru asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei reprezentanta am citit feedback f bun pe topicul DSG despre user-ul @Florin@Caractere care se ocupa (si) cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!