Jump to content

Revizie Passat B7


teryro
 Share

Postare recomandată

stefanutz30

Salutare,

din ce am inteles uleiul la cutia automata trebuie schimbat la aprox. 60.000 km ?

Dar conteaza si perioada ?

Intreb pentru ca eu fac maxim 10.000 km pe an cu masina ... si deci ar trebui sa schimb la 6 ani acest ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu, in documentele oficiale VW la Passat cel putin, nu se specifica limita de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca tot am facut revizia de 1an/12.000Km, am reusit sa imi fac putin timp sa curat si clapeta de acceleratie...

Masina are 204000Km si nu stiu daca s-a umblat sau curatat vreodata corpul clapeta (curiozitate mare ? )

2021051625_corpclapeta.thumb.jpg.744a38ac9c5b619e4a98bc09b350a213.jpg401751454_corpclapeta1.thumb.jpg.31c3c418320f31e5321540c24c66aa06.jpg

 

Materiale folosite: 1/2 l motorina ramasa de la schimbul filtrului de motorina, un spray curatat carburatoare si un spray curatat frane

2110593617_corpclapeta4.thumb.jpg.05ac130da3cd935ea11fba383af34e06.jpg689654211_corpclapeta2.thumb.jpg.ba35ad485e475d2f950d16abc21c6026.jpg

 

Daca tot m-am murdarit am curatat "degetarul" si teva care vine de la egr si intra in admisie

recirculare.thumb.jpg.3faed6ce0e20fce3df774d6fb108b585.jpg620817550_recirculare1.thumb.jpg.f76a7cc52dfef1e6f854ba154dee3fde.jpg1055835500_recirculare2.thumb.jpg.22c9565c28afee511991fa254543388d.jpg2000256565_recirculare3.thumb.jpg.e2edd59e1e84812fc381c3c255cbb863.jpg

 

Timp de lucru aprox. 3 ore si 4 beri (caldura mare)

Dupa monaj am facut si o adaptare a clapetei, cu toate ca nu era nevoie, motorul a pornit la sfert...

Data viitore o sa incerc sa dau si galeria de admisie jos sa o curat. Are depuneri destul de multe si nu am reusit sa curat decat pana unde incep ramificatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dyngo nu exista notiunea de clapeta de acceleratie la motorul diesel (care functioneaza cu amestec sarac si isi regleaza turatia prin variatia cantitatii de motorina injectate). Clapeta acceleratie exista doar la motorul pe benzina care functioneaza cu amestec bogat

Clapeta asta de la masinile noastre B7 TDI sta mai tot timpu deschisa si daca se blocheaza pe deschis, motorul e fericit, singura consecinta ar fi un tremurat la oprirea motorului. Are un oarecare rol si in reducerea emisiilor, dar atat. Nu este o clapeta de acceleratie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma distributia se schimba la km, sau lai ani la Passat B7 2.0 TDI cffb, motor CR.

De la reprezrntanta mi.au spus ca obligatoriu la 210.000km sau 60 luni/5ani. Le.am spus ca nu se schimba la km, dar au zis ca eu sunt in eroare.

Eu am 138.000km si 7 ani si nu am schimbat.

 

 

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km. dar se ia in calcul si vechimea, in cazul tau nu as trece de 8 ani chiar daca nu atimgi limita de km. O distributie in 8 ani nu e o cheltuiala prea mare, decat sa stai cu stresul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La anul o schimb 100%, ca fac 8 ani. Dar am intrebat pt.ca sunt contraziceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista undeva info in manual de service, ceva oficial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt in aceeasi dilema ...Urmeaza sa fac revizia si ma gandeam daca sa schimb si distributia sau nu. Din ce-am gasit eu pe net, nu exista limita de timp ci doar de km. (in cartea proprie nu am ce sa caut ca e in germana, si ma depaseste :) )

Masina are 110k km si 7 ani si ceva vechime.

Acum problema nu mi-e de bani cat mi-e de faptul ca mi-e teama sa nu iasa treaba prost dupa schimbare ca e complex sa gasesti cate un mecanic bun prin service-uri ...

Plus ca nu stiu ce sa pun, ma uitam zilele astea pe un kit OE si avea numai componente HUTCHINSON si pe aici am gasit recomandari legate  de contitech, dayco, inna, hepu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi dilema o am si eu. Timp sau km. Pt. ca cea originala este cea mai buna. Nu e vb.de bani, dar nici sa schimb degeaba.

Daca am dubii la service.uri, ma duc instant la reprezentanta.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e si parerea mea. cea care a venit pe masina e cea mai buna si nu as schimba-o daca nu e necesar.

dar cand toti zic ca distributia s-ar schimba la un 7 ani ... te pune pe ganduri (acum vad ca au aparut chiar 8 ani, asta e un interval nou :))

 

cat despre mersul la reprezentanta, am fost vreo 4 ani la rand si sunt lamurit si cu aia: mult timp pierdut si munca de mantuiala la preturi mari. daca nu refuzam anumite interventii faceau baietii si training pe banii mei pentru ca nu voiau sa-si asume ca daca gresesc ei nu am de ce sa platesc eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta intreb. E limita timp, sau doar km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Limita este doar la Km. In manualele oficiale VW nu se pomeneste niciunde de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista din ce imi amintesc pe acest topic un screenshot din Elsa si nu se specifica nimic de ani ci doar de 210.000Km.

Oricum de obicei B7-le nu atinge aceasta limita de Km intrucat cedeaza pompa de apa inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am intrebat in reprezentanta un director tehnic cu care ma cunosc despre durata de viață în ani a curelei de distribuție. Răspunsul său a fost că la motorizarea mea pot să țin cureaua originală 10 ani,  riscurile sunt legate de cureaua de accesorii care se mai intîmplă să se sectioneze longitudinal și fîșia obținută să se întindă și sa sară sub cureaua de distribuție și să dea peste cap distribuția. Pentru că probabil voi atinge mai repede anii decît kilometrii de schimbat distribuția, voi verifica din cînd în cînd  starea curelei de accesorii.

Elsa o consult și eu pentru diverse informații și am constatat că de multe ori pentru un model sau motorizare apar mai multe detalii decît pentru altul deși sunt construcții asemănătoare, de pildă cînd mi-a cedat răcitorul EGR, am căutat o cauză, am găsit în ELSA  o recomandare de schimbare a pompei auxiliare de răcire, în familie mai am un Q5, tot CR, a pățit la fel, a fost schimbat doar EGR, ELSA nu spunea nimic de pompă în recomandare, după 150-200 km, EGR ul OEM a cedat tot la racitor, a fost schimbat pe garanție, am schimbat si pompa auxiliară și e totul ok de niste ani de atunci. Legat de curea pentru CFFB nu am gasit recomandare de schimbat ca si ani dar la CLHA am găsit, de atunci dacă am de căutat un reper cu probleme, caut pe mai multe modele ale grupului și de regulă informația nu e copy/paste pe toate cum ar fi logic.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Ma pregatesc si eu de o revizie la Passat-ul meu si m-am gandit sa pun de la Mahle /Man (filtru aer, polen, ulei, motorina) si ulei Castrol LL professional titanium. Pentru discuri si placute pe fata, as merge cu Bosch.

Intrebare: La cat timp se schimba si ce fel de ulei ati folosi pentru "cutia de viteza manuala" la passatul din semnatura?

 

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Legat de schimbul de ulei la o revizie si nivelul de verificare pe joja, stie cineva care e limita?

jojaPassat.jfif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva ceva de filtru combustibil cu separator apa? Ma uitam dupa piese pt revizie si am observat si asa ceva

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-variant-365-2010-2-0-tdi-125-kw/filtrare-auto-filtru-combustibil/filtru-combustibil-26-032-00-ufi?name_filter=Filtru combustibil&page=2&grupa_produse=VW PASSAT Variant (365) (08.2010 - prezent) 2.0 TDI%2C 125 KW - Cautare catalog piese auto&grupa_order=1

In teorie ar suna ca o idee f buna

ufiSeparatorApa.jpg

 

 

Edit: foloseste functia search!

 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compara dimenziunile lui cu cele ale filtrului clasic si vezi daca se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Daca tot stam "in casa" si incercam sa ne ocupam timpul, as vrea sa inlocuiesc antigelul la masina din semnatura.

Stie cineva care este procedura de golire a sistemului de racire?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai un robinet la radiator jos (nu vad în schema) , desfaci furtunul și scurgi. 

IL pui la loc, umpli prin vasul de expansiune cu amestec apa-antigel,pana la semn. 

Pornesti și urmărești nivelul, completezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Căldura la maxim cu motorul pornit, eventual dat şi o tură cu maşina până ajunge la 90*C (să deschidă termostatul, pe loc e posibil să nu fie suficient), apoi mai faci o verificare/completare a nivelului înainte de prima pornire din ziua următoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A venit timpul să schimb și filtrul de motorină și tocmai constat că toate șuruburile erau foarte slabe (doar unul l-am desfăcut cu torx-ul). Vasul era umed pe exterior. Nu stiu de câte luni (max 2 ani) e așa. 

Credeți că aerul care probabil a intrat acolo a facut rele pe undeva ?

Ați mai văzut cazuri în care se slabesc singure șuruburile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala de montaj ,NU exista suruburi care se desfac singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!