Jump to content

Schimb ulei cutie de viteze manuala


cornelus
 Share

Postare recomandată

Buna,

In legatura cu ce am cris mai sus, nu se vedea siglele de VAG ptr ca erau legate unul de celalat cu un scoci, azi le-am dezlipit si facut poza.

Ce ziceti de codurile ce scrie pe bidoane? Eu nu le-am mai vazut in discuti pe aici, sau?

Oricum cele 3 bidonase m-au costat aproape 70€. Sper sa merite bani, pentru ca la magazine auto gen Autobacs sau Norauto au zis ca ei vand ulei cutie ptr VAg cu 14€ cei 2L si cel mai scump injur de 25€ 2L.

Pentru cei 0,4 L lipsa sa pun nou dar alta marca sau sa las din cel vechi 400gr?

Have a good time

post-39904-0-61475300-1355072104_thumb.j

post-39904-0-52395000-1355072174_thumb.j

post-39904-0-58732100-1355072218_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    21

  • valioglu

    9

  • ninu

    8

  • GABIVVX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici una nici alta. Mergi la reprezentanta si mai iei. Uleiurile nu e bine sa le amesteci. Poate gresesc, dar stiam ca se gasește la reprezentanta si la bidoane de 0,5 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se gaseste la 0,5L ca i-am zis sa imi deie 3,5L si o zis ca nu are numai la bidoane de 1l si ca numai 2 are pe stock. Sa aiba 0,5L pe comanda nu stiu? Se poate? O sa iau din Romania daca este acolo de 0,5L.

Ma gandeam ca pentru 400 gr nu ar fi problema daca le-as amesteca sau daca as cumpara un bidon de 1L de alta marca mai ieftin.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am luat ulei Ravenol semisintetic 75w90 api gl4 pentru cutie la passat 1.8T aeb.Ce parere aveti,o sa fie bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate pagini are acest topic Silviu sigur gaseai raspunsul .. acelasi l am luat si eu doar ca de la Valvoline . Dupa multele pagini citite se pare ca doar masinile mai noi au nevoie de GL5 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu, codul reperului pentru bidonul 1 litru de ulei cutie este G 052 911 A2 iar codul reperului pentru bidonul 0.5 L de ulei cutie este G 052 911 A1 asa ca da fuga la reprezentanta si comanda reperul de 0.5 L.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@ionutctn, multumesc de informatii. Imi poti spune te rog si un pret de la vw Romania?

Sa stiu daca sa iau de aici sau de acolo, ca peste o saptamana plec in concediu.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

De curand mi-am schimbat cutia si am pus ulei semisintetic ravenol 75w90 api-gl 4.Am facut aproximativ 200 de km prin orash,si la rece -7 grade intradevar intra putin mai greu in viteze,dar nu agatza nimik...dupa ce se incalzeste merge perfect.In vechea cutie pe care am avuto am pus ulei sintetic mobil 75w90 api gl5,mia mers bine maxim 10 km dupa care asa se simtea ca si cum nu las fi schimbat.ACum 2 ani am avut un opel vectra si am pus tot uleiu ala mobil,,,la fel mi-a facut si atunci.Acum cu uleiu asta sunt f multumit...mobil sucks!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Multumim de informati, astept lunea sa fug la vw sa dau comanda pentru inca 0,5L de ulei Oem. Nu are rost sa ma zgarcesc sau coplic pentru vreo 12€. Cei oem ii oem.

Mai intreb odata, oare pot sa il schimb eu sau trebuie un la service. Un service dotat? trebuie ceva "scula speciala" .

Am vazut ca daca depaseste cei 2,4L se poate sa fie probleme mari. Deci nu vreau probleme.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei oem ii oem...e facut de catre castrol ,mobil sau aral,/...sub lincenta vw...stiu de la persoane care lucreaza INAUNTRU ...bani aruncati pe geam pentru persoanele care doresc siguranta....Prostia,domnia si siguranta se platesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de prostie in cazul asta. OEM iti ofera garantia unei calitati destul de bune. Cred ca majoritatea VW pe care le vezi pe strada merg toata durata de viata cu acelasi ulei in cutia de viteze. NU are deloc sens sa cumperi altceva mai ales ca probabil nu-l vei mai schimba niciodata. Pe de alta parte nu sunt deloc sigur de calitatea uleiurilor pe care le gasesti pe piata (cu exceptia OEM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sa fim seriosi nu poti compara un ulei de genu Carffour sau mobil la 14€ -2L cu unul Oem vw cu sigla pe el si cu 23€ un litru. care iti spune ca este garantat pe viata.

Eu zic ca uleiurile asteam mai aparte care se utilizeaza rar pe mecanica sunt bune nu copi.Si oricum ii luat din reprezentanta franta.

Si daca ii pana acolo ii la fel si cu combustibilul de ce bagati toti din OMV pentru ca ii acelasi peste tot. Nu? Pai pentru ca ii bagat aditiv cu cantitati care sunt verificate, cuvele sunt curatate si verificate anual, Pe cisterna de OMV este sigili etc.

Era un tip din canada pe youtube care facea diferente intre uleiurile OEM si uleiurile de firme cu renume. Era simplu la minus 20 avea un aparat ce masura galagia motorului db, unu cu care masura timpul si unu care il punea pe motor si verifica temperatura. Ghici care erau cel mai bun ptr masinile (truckurile) diesel.

Chir si tu ai spus @SilviuKawa ca ai bagat mobil si ai avut probleme si a trebuit sa iei unul mai scump ( ravenol). Deci sa intaleg ca si tu faci parte din oameni enumerati de tine mai in sus.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea ca Ravenol e la juma de pret fatza de Mobil si pe deasupra e si semisintetic,pana acuma se comporta mai bine ca si mobilu.

Fiecare alege cum sa isi cheltuiasca banii.

Uleiurile OEM sunt facute sub licentza,ce-i asa greu de inteles,VW nu fabrica uleiuri.De ex am vazut ulei cu stantza Ford,original,20 de lei litru,e mai bun ala decat Motul?sau decat castrol,sau decat aral?...producatoru de masini stie ce forta de torsiune duce vibrochenu,forta de frecare pe cuzineti si ii face comanda la castrol sa ii faca un ulei care sa reziste la acei parametri si dupa aceea il imbuteliaza cu stantza VW si cere la clientu final--70% dintre clienti nu stiu ce ii ala un tachet--preturi exorbitante iar clientu care sta cu scobitoarea intre dinti da banii pentru ca zice: tre sa tzina,doar e facut de VW,Dupa aceea vine un baietzas cu caii peste 30% din puterea motorului sa zicem si intreaba pe forum ce ulei sa puna in motor.TOATA lumea in cor,,,OEM,,,pentru ca asa e recomandat,dar nimeni nu se gandeste ca presiunea in motor e mai mare si fortele care trebuie sa fie suportate de catre vilbrochen(arbore cotit) sunt mai mari+supape+axa cu came+biele +pistoane.

Asa ca lasati uleiu OEM de o parte si cei cu motoare normale,si cei cu puterea crescuta si cei cu masina trecuta de 1 tinerete,iar daca aveti bani va puneti MOTUL specific in motor si Motylgear 75W90 in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit Castrol TAF-X 75W90 pentru cutia de viteze care este foarte bun. Din ce stiu eu VW lucreaza tot cu Castrol la majoritatea uleiurilor care le foloseste. Se comporta foarte bine atat la temperaturi scazute cat si la cele ridicate. Asa ca recomand Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine johhny!!!

Cat mai multe feedback-uri de la cei care NU folosesc Oem,ma gandesc ca cineva care da 160 de lei /l pe ulei oem va evita din cauza rusinii sa vina pe forum sa spuna ca i s-a spart cutia in 2,metaforic vorbind,se poate sparge si in 4.

:)))

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti asa fan non-OEM, poti sa ne explici si noua de ce, dupa schimbare, la uleiul OEM este singurul caz cand nu intra mai greu in viteze ca inainte sau nu agata treptele? Dar imediat dupa schimbare, nu se observa absolut nici o modificare, ba chiar este mult mai bine. Marea majoritatea a celor care s-au zgarcit si au pus ulei non-OEM, le intra mai greu in trepte sau agata treptele. Mai sunt unii ca au auzit ca ei ca uleiul OEM e facut de nu stiu ce producator si sa cumpere din ala. Da, cunosc care au cumparat, l-au schimbat si le intra mult mai greu in trepte, la unele trepte aproape ca nu mai intra. Piesele OEM sunt pentru prosti.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa pornim un flame. Am observat ca la ulei motor VW nu livreaza ceva OEM, ci vinde castrol in bidoane normale, nu stiu daca sunt diferite cu ceva fata de cele de pe piata. La uleiul de cutie nu stiu ce e imbuteliat in bidoanele OEM, dar cred ca e de foarte buna calitate, mai ales ca e fabricat in Germania pt VW.

Ce nu inteleg e de ce folosesti semisintetic cand ai masina impinsa dincolo de specificatii, se gaseste ulei sintetic excelent, iar pretul e foarte bun. Cel OEM e sintetic de prin 1995.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi am mers si am comandat acel 0,5L ce imi lipsea. M-am certat putin ca mi-a dat pret diferit, nu a fost vanzatoarea mea pe care "o cunosc" ci un talau.

Mi la vandut la 16,50€ -0,5 L si l-am intrebat ca dc bidonul de 1L am dat 23€ pe el si a zis ca nu se poate ca ii 27,80€ si ca asta ii scump ca ii pe comanda, miercuri sper sa fie doamna sa fac plangere.

Si fiecare pune ce vrea, o sa va dau si eu informati dupa, mie imi agata putin adica trebuie accompagneate vitezele pana in capat. Poate asa ii la passat la fostul golf 4 numa sufla catre schimbator si intra, la bmw intra ok numa ca avea problema cu a treia pana ce te obijnuiai da asta era tipic bmw.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa raspund intrebarii ,de ce n-am pus ulei sintetic...pt ca degeaba pun ca oricum mi se duce cutia inainte sa se uzeze uleiu,nu vor rezista sincroanele nici rulmentii,...niciodata nu voi cumpara consumabile OEM pentru ca sunt jenant de scumpe,si nu ofera raport calitate/pret.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

legat de cutia de viteze, la modelul din 2003 exista vreun senzor care sa te avertizeze despre nivelul scazut al uleiului ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici un model nu exista asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ce nu incerci uleiuri deja probate de colegi?

Fiecare experimenteaza tot ce prinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!