Jump to content

Schimb ulei cutie de viteze manuala


cornelus
 Share

Postare recomandată

:P Stie cineva unde pot gasi in Timisoara cheie cu 12 colturi pentru cutia de viteza ? Am fost pe la nenumarate magazine inclusiv la Praktiker si nu am gasit. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    21

  • valioglu

    9

  • ninu

    8

  • GABIVVX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit pe la inceputul topicului,ca aproape toti cei care si-au schimbat uleiul in cutie au probleme cu intratul in viteze.De aici vine intrebarea mea: De ce schimbati uleiul,daca apar probleme in functionarea cutiei si fabricantul zice ca nu se schimba?Daca marca de masini(carute) Renault,care nu-i una dintre cele mai bune marci auto,zice ca nu se schimba uleiul in cutie......credeti ca Vw sunt mai prostani fata de Renault?Mai am inca o intrebare pentru cei care au carti de service la masinile lor:Scrie undeva in carte ca se schimba uleiul din C.V?O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat uleiul pt ca incepuse sa agate in a 2-a si pot spune ca la cativa km dupa schimbarea uleiului nu mai agata deloc zici ca e noua, iar parerea mea este ca uleiul trebuie schimbat nu din cauza km parcursi ci din cauza anilor, uleiul ca orice produs are si el un termen de garantie si dupa trecerea termenului de garantie incepe sa isi piarda din proprietati.

parerea mea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu se specifica nicaieri ca trebuie schimbat,eu cred ca trebuie si de aceea l-am si schimbat(au intrat 2,45 litri),nu este nici o diferenta fata de cum mergea inainte.Referitor la faptul ca la unii se comporta mai rau decat inainte cred ca singura problema este sa nu pui ulei ieftin=de proasta calitate(la reprez.uleiul original este aproximativ 90lei/litru).La masina mea uleiul era maro inchis (fata de galbui cel nou) la 166.000 km.

post-19883-1252689850_thumb.jpg

post-19883-1252689861_thumb.jpg

post-19883-1252689871_thumb.jpg

Modificat de yvaygrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu cum e cu uleiul din cutia de viteze , dar va pot spune un lucru despre uleiul din grup....Tata a avut un peugeot 504 cu transmisie pe spate, l-a radiat , iar noi am dezmembrat masina prin 2002 parca...atunci masina avea 20 de ani...ideea e ca pinioanele si cardanul si uleiul erau ca noi, uleiul era galben parca atunci era facut schimbul..nici o urma de uzura...despre cutie cred ca trebuie schimbat uleiul....o sa incerc sa schimb si eu zilele astea uleiul la masina mea(in prezent am o skoda oktavia 1) o sa pun poze cum e ala original si cel nou...treaba e ca nu prea stiu cat intra..poate stie careva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic.gif Stie cineva unde pot gasi in Timisoara cheie cu 12 colturi pentru cutia de viteza ? Am fost pe la nenumarate magazine inclusiv la Praktiker si nu am gasit. ms

Ai incercat la Ciclop? Eu de la ei mi-am cumparat tot felul de imbusuri si scule; chiar daca nu au avut pe stoc ceea ce cautam mi-au adus in cateva zile.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Aduce careva ulei de cutie original pt VW Passat 2002, 1.9 TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la cutia 6+1 la un passat B5 ,an 2001 ,130CP se pun tot 2l de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu in cutia 6+1, pe motor AVF am pus 2,5 litri ulei Aral 75W90 (pret total 125 Ron).

Modificat de maruletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, nu vreau sa se supere liviu petrasc, insa nu la toate cutiile busonul lateral de umplere/verificare se deschide cu imbus de 17. Sunt convins ca la el asa erau busoanele, ca in pozele de la post 75. Eu am avut (neplacuta) surpriza sa constat ca, dupa ce mi-am cumparat imbus de 17 in baza celor citite, am constatat ca, de fapt, am acelasi buson si la golire si la umplere, adica cel ce necesita torx-ul acela special. Partea cu adevarat neplacuta a fost ca am ajuns la concluzia asta dupa ce m-am tavalit pe sub masina in parcarea blocului, cu ea suspendata pe capra, dupa demontarea scutului de la cutie, toate operatiile desfasurandu-se in conditii de spatiu limitat. Asa ca mai bine mergeti la un service cat de cat serios si veti rezolva rapid problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, eu am pus Mobil 75W90 si s-ar zice ca e garantat pe viata uleiul Mobil pt CV manuala, dar cineva mi-a recomandat schimbarea sa la 100.000 Km (2X60 lei) deci un cost de 120 Ron cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O mica problema am si eu.Pierd ulei din CV cred pe la semering planetara stanga.intrebarea ar fi se schimba greu semeringul si ce ar trebui sa mai schimb daca tot umblu acolo(garnitura flansa etansare)

inca O intrebare.Se curata C V cu ceva gen ,,lichid curatare motor la schimb ulei"?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!Am o mica nelamurire adica am un Passat B5 motor1,9Tdi cu o cutie automata(tiptronic).Vroiam sa schimb uleiul de la cutia de viteze si nu stiu ce sa fac.Adica un mecanic spune ca nu se schimba uleiu,doar se completeaza,altu spune ca trebuie 9 L dar ca sa intre tot trebuie data cutia de viteze jos si altu care spune ca trebuie adaugat 3L.Uleiu am inteles ca trebuie unu special,nu stiu cum se cheama dar stiu ca este 43Lei litru plus filtrele care mai ajung 120lei.Sunt din Vrancea si sincer nu avem specialisti aici si nu as vrea sa fac treaba dupa ureche.As fi recunoscator pentru un sfat in privinta schimbului ca sa stiu la care din cei 3 mecanici mentionanti mai sus sa ma duc...Astept un raspuns de la cineva care se pricepe cu adevarat!O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nu stiu daca s-a incarcat poza cu scurgerea de ulei din c v(cred eu ca de acolo ar fi)

post-67068-1272912770_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai fotografiat acolo e mai mult pistonasul de ambreiaj(lichid de frana). Poate fi si ulei dar tb sa ai o pierdere serioasa ca sa il arunce asa sus planetara. Verifica totusi si nivelul de lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce ulei este acesta?

Cred ca a mers.

post-41799-1276534902_thumb.jpg

Cei de la magazin mi-au spus ca este ptr. cutie, dar nu-l regasesc in acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp scrie pe el GETRIBE e de cutie!E ok;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

multumesc de sfat laus!problema era reductia de al din capul cilindrului receptor de pe CV.gasit la PBVmilitari 160 lei(cu tot cu conducta ce duce la pedala ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare.De cand a poposit vremea rece intra mai greu in viteza a 2-a cand masina este in mers.DUpa vreo 10 min de plimbareala colo-colo...isi revine si intra ft fin.E de la vreme sau se recomanda in aceste situatii sa fie inlocuit uleiul din CV???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi simptom il am si eu.Eu am schimbat acum vreo 2 ani uleiul la cutie si mi-a parut rau ptr ca nu s-a modificat cu nimic, adica nicio imbunatatire.A 2 a tot imi intra mai greu la rece, adica parca intalneste un obstacol si trebuie sa aplic o forta mai mare in schimbator ca sa intre in a 2 a.Chiar imi pare rau ca am schimbat atunci uleiul la cutie ptr ca avea o culoare alba laptoasa iar mecanicul a spus ca mai mergeam cu el pana la adanci batraneti!

Parerea mea este ca, de vina ar fi sincronul vitezei a 2 a care este putin obosit, iar acest simptom il au foarte multi la Passat si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si a mea.( uneori intra intr-a doua chiar f.greu , doar la primele manevrari )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2002 TDI AVB cutie manuala 5+1 si are 335.000 km reali, si ia ghiciti, imi intra in viteza fara nici o problema, chiar foarte usor as zice si nu am schimbat uleiul niciodata.daca l-as schimba cat m-ar ajunge toata operatiunea?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pune manuta si citeste topicul. Cateva posturi mai sus vei gasi raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape toate masinile cu care am mers au probleme cu intratul in treapta a doua la rece - din treapta intai. Fenomenul l-am observat la Logan, Opel Astra, Subaru, Dacia berlina, Cielo etc etc etc

Daca e deranjant cred ca se poate reduce / ameliora un pic prin schimbarea uleiului (avand in vedere ca e un schimb foarte rar iar cutia e scumpa si greu de reparat eu personal as pune doar de la reprezenatanta.)

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!