Jump to content

carburator ciudat


silviu_cj
 Share

Postare recomandată

am un carburator solex 34 pict 3 cu 2 stuturi la benzina, care i instalatia corecta pentru tipul asta de carburator? am facut un desen cum imi aduc eu aminte ca era inainte sa scot motoru. de ce are 2 stuturi ? retur ? pentru al doilea carburator ? daca stie cineva cum e corect va rog sa imi faceti un desen cum am facut io .

post-24256-0-58141500-1341837813_thumb.j

post-24256-0-47696000-1341837853_thumb.j

post-24256-0-55417200-1341837867_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

asa avea carburatorul de la vw polo al meu pe unul din stuturi era alimentarea de benzina pe celalalt (formau de fapt un T cu cuiul pontou)era furtunul de retur care avea in el o duza cu orificiu foarte mic de 0,5-0,7 mm. furtunul se intorcea in rezervor, in cazul tau neavind conducta de retur eu as zice sa il legi pe trasul pompei de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este capac de la 34 pict 6. m-as mira daca ti-ar functiona corespunzator stutzurile de surplus pentru acceleratie (cele doua tevi de deasupra socului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zic uni ca stutu in plus il pot folosi ca si retur daca i trag furtun pana la rezervor unde este un stut de aierisire unde ma pot cupla .

Modificat de silviu_cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e de "aerisire", lasa-l asa. il tragi in alta parte, daca vrei sa pui retur. eu oricum, ma refeream la alte "stutzuri". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai stutul de retur poti sa incerci sa-l folosesti - o sa ai (poate) o surpriza placuta cu consumul (economisesti vr-un L la 100 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa i fac retur in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

daca vrei sa-i faci retur sa si functioneze ai putea face asa

post-104305-0-85120600-1349212670_thumb.

fara sa mai pui teava pina la rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul tau este de pe un 34 pict-5 ( nu 6 cum spunea laex, sau poate o gresit cand a tastat :P ), iar corpul este de 34pict-3. Problema apar la cele 2 stutzuri din interiorul capacului ( la care si alex se referea) care fac alimentarea cu benzina cand motorul este in sarcina si care posibil sa nu se pupe cu orificiile care sunt pe corpul carburatorului.

uite o poza cu carbul 34pict-5

34PICT5T2.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de fapt, am gresit... nu era 34 pict 6.. era 34 pict 4 (nu 5 cum a zis Xelxus). La pict 5 si 6, socul era comandat de temperatura apei din motor, nu era electric...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de data asta ai gresit. dupa cum vezi in pictorialul ( nu sexy) de mai sus se vede clar ca acest model de 34pict-5 e cu soc electric si pot sa-ti spun ca este asa avand aceelasi carb pe 1.3 benz la Jetta aia frumoasa de ti-am aratat-o :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, si daca ma uit in poza aia hoatza se vede clar ca e vorda despre un 34 pict 4, scrie si pe carb... tot de pe saitu tau, uite cum trebuie sa aiba 34 pict 5. se vede sus.

http://www.ruddies-b...OLEX34PICT5.htm

poate si jetta ta a fost modificata la un moment dat, sau fostul proprietar a cumparat de la un dealer (a se citi dilar) :P diverse piese bricolate. apoi, na, istoria se rescrie.

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC : ca sa vezi ca mis om , imi cer scuze ca carbu de pe hetta mea. carb de pe hetta este 34 PIC-5 adica cel din imaginea de mai jos

31PIC7.jpg

60bug - bricoleit stail - care va sa zica??? :D

ON TOPIC: nimic :zzzzz:

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma poate ajuta cineva cu reglajul carburatorului 34 pict 5 ?? Il am pe Golf mk1 1300 .... sa incerc reglajele unui 34 pict 3 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!