Jump to content

Schimbare cutie automata cu cutie manuala


vwpassat2.5v6
 Share

Postare recomandată

salut...ma poate ajuta cineva cu codarea pentru abs(schimbat recent cutia automata cu una manuala) la passat( b5)1,9 ZYE anu 2000...

ma intereseaza codul 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5 (1997 > 2005)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         
 
   Mileage: 256690km/159499miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 038 906 018 FT
   Component: 1,9l R4 EDC G000AG  2604  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 6DD12F3F276425764F5-4A9C

No fault code found.
Readiness: N/A


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8D0-907-389.lbl
   Part No: 8D0 907 389 D
   Component: ABS/ESP front       D36  
   Coding: 04257
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-5072

1 Fault Found:
01119 - Gear Recognition Signal 
            35-00 - -
 

a..era sa uit...si codul de login care este

pentru ABS

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva...in bord arata ca este inca pe automat(P.R.N.D)...asta cum dispare ?....doar sa decuplez tcu-ul,,cel aflat sub mocheta in dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...am revenit cu rezolvarile facute.....deci

 1  releul era de fapt 175 pe pozitia 13,,,,acesta l-am scos si i-am dat carcasa jos pentru a pune contact permanent acea pastila,bagand-ui o scobitoare si in felul asta am eliminat acea punte cu doi papuci si bucata de cablu(este ok si porneste)

2 am decuplat definitiv tcu-ul si nu mai apare in bord ( PNRD321 ) acesta aflindu-se sub mocheta in partea dreapata pasager

ce nu stiu ,dar vreau sa invat, este faptul ca acele calcule ma da pe spate...daca este amabil cineva sa-mi arate(sa ma invete) la adres 03...uite cum inteleg eu login si codare....dar cred ca undeva gresesc deci din cutie automata la manuala

 

1vcds.png

2vcds.png

3vcds.png

deci login mie imi iese ceva de genul 09557

4vcds.png

si coding imi iese 04257

oare ar trebuii sa fie 04255

sau si logarea si codarea trebuie sa le fac la manual si sa ignor deacum automatic,,,ceva in genul:

login- 09555

coding- 04255

oare asa sa fie corect si nu cum am facut mai sus

 va rog sa ma ajutati care stiti,,,,va multumesc

imi pare rau ca am incarcat pagina cu pozele mele,,,dar am vrut sa fiu mai explicit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te loghezi cu login de automata si apoi codezi pe manuala si dupa asta faci adaptarea lui g85. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha,,deci  login-09557 si apoi coding-04255....

si adaptarea lui g85 o fac prin acel cod-40168

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dupa care intra la setari de baza, faci setarea lui G85... si trebuie sa fie ok dupa asta

si modifica instalatia electrica, la releu... nu cu scobitoare - cine stie cand te lasa improvizatia... si ramane masina de nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...florin.am facut cum trebuia la releu,deci am scos scobitoarea...dar trebuie sa mai fac legaturile la marshalier...si nu stiu culorile la cabluri...caci nu am ajuns la asta....a fost bataie de cap sa bag tot pedalierul,nu vroia sa intre de nici-o culoare,tinea mitraliera si pana nu am scos pedala de ambreiaj si chiar si asa tot greu am facut-o...maine ma uit sa vad de marshalier....am facut o proba cu masina si este ok,,,doar ca smuceste putin cred ca pana se uzeaza oleaca...mecanicul de la serviciul unde a pus cutia spunea ca nu venea bine ceva acolo si ca tinea ....vad pe parcurs cum se prezinta...

deci in rest ...o simt mai bine si trage mai bine si demaraj mai bun asa decat automata....se simte diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marsarier - se face, trebuie sa tragi plus la sonda si sa tragi fir pana in pillar, de la sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...)) m-ai terminat florine..)) ce sonda ca vad ceata acum...unde e sonda aia?...azi nu am facut nimic la masina ca am avut treaba,dar maine vreau sa ma apuc de ea...spune-mi te rog,unde este sonda aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acum, ai sonda de marsarier pe cutie.... trebuie sa faci alimentarea cu +12v a acesteia si din ea pleaca catre lampile spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neatza....am o intrebare legat de switch-ul de pe ambreiaj...acesta nefiind la cutia automata,acum la manuala trebuie pus dar unde sa-l leg ...la ce pin -frana si la ce pin-ecu...la passat b5 din 2000

 

Modificat de koko38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plusul pentru sonda marsarier, de unde trag? 

Din panou sigurante (cum ar fi s5)sau rigleta de plus ce vine direct de la baterie.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la siguranta 231

pentru tempomat, ti-am raspuns la celalalt post al tau - la ECU mufa T80 - Pin 46

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

de la siguranta 231

pentru tempomat, ti-am raspuns la celalalt post al tau - la ECU mufa T80 - Pin 46

siguranta 231 o caut in habitaclu pe sub volan sau compartiment motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in stanga, la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..Florin nu am gasit siguranta 231...am cautat  o ora si nimic ,,in schimb am gasit mufele unde sunt legate cele doua cabluri de la becuri masarier,,,si sigur ele sunt datorita faptului ca sunt(corespund) si la culoare dar si verificat cu aparatul de masurat

si apoi am urmarit cablul albastru/rosu( el fiind + la bec) si am vazut ca duce la releul care a trebuit sa-i fac acea punte intre pinii 2-8 pentru pornire....ce fac?

 

Modificat de koko38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bune?...)))

ma si eu cautam sa scrie 231..))...am bagat capul pe la matele alea acolo si cu lanterna si lupa cautam 231...deci, sunt dus..))

ok  multumesc  mult

siguranta 31 passat b5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele doua mufe cu firele ce duc la becuri in spate(masarier) cu - si +

4.png

mufa maro(crem)tine +.ul

si mufa albastra tine -.ul

Modificat de koko38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, koko38 said:

pe bune?...)))

ma si eu cautam sa scrie 231..))...am bagat capul pe la matele alea acolo si cu lanterna si lupa cautam 231...deci, sunt dus..))

ok  multumesc  mult

siguranta 31 passat b5.png

 

16 hours ago, koko38 said:

salut..Florin nu am gasit siguranta 231...am cautat  o ora si nimic ,,in schimb am gasit mufele unde sunt legate cele doua cabluri de la becuri masarier,,,si sigur ele sunt datorita faptului ca sunt(corespund) si la culoare dar si verificat cu aparatul de masurat

si apoi am urmarit cablul albastru/rosu( el fiind + la bec) si am vazut ca duce la releul care a trebuit sa-i fac acea punte intre pinii 2-8 pentru pornire....ce fac?

 

S231 - asta inseamna siguranta nr. 31 ....pe randul 2 de sigurante...cele mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult  FLORIN si AL-BUNDY pentru toate explicatiile

am rezolvat tot si este ok masina si ma bucur ca am dus la capat  interventiile mele dupa munca mecanicului cu chimbat cutia caci podul pedalier tot eu l-am pus,mecanicul a zis ca nu are timp de el...asta e...bine ca am terminat-o

multumesc inca o data baieti si bravo acestui forum ca exista,,,,e bun pentru cei pasionati de masini

o seara buna va doresc si drumuri bune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, doresc sa schimb o cutie tiptronic de pe un passat B5 din 2003 motor AVF cu o cutie manuala de preferat cu 6 trepte,cu toate cele de trebuinta si cu montaj,in Bucuresti .Va rog daca ma puteti ajuta cu aceasta problema sa ma contactati la tel 0756050904 sau pe email bornerica@yahoo.co.uk sau pe forum. Va multumesc.  

P.S. daca puteti sa recomandati doar,va rog sa o faceti.Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , 

Am un VW PASSAT 2.5 v6 cod motor BAU 180 cp si cutie automata tiptronic 5hp19 Cod FAU . Cutia este defecta si vreau sa o schimb cu o cutie tiptronic cod FNM de pe un VW PASSAT 2.5 v6 DE 150 CP cod motor AKN . 

Ar putea sa ma ajute cineva cu un sfat ? Schimbul il voi face complet ( cutie , convertizor si calculator cutie ) . Singurul lucru ce ma ingrijoreaza este diferenta de CP . MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Imi puteti recomanda pe cineva priceput care poate face conversia de la cutie automata la manuala pt un Passat 2.5 tdi 4 motion din 2004, fără să rămână becuri aprinse prin bord sau sa fie probleme la partea electrica? Ma intereseaza daca se poate prin București sau pe o raza de 100-200 de km. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!