Jump to content

Schimbare cutie automata cu cutie manuala


vwpassat2.5v6
 Share

Postare recomandată

cu soft-ul potrivit, alte interfete - MPPS, Galetto, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu imi apar simbolurile urmatoare in bord (cand pun contactul):

 

check_engine_light.gifvsc_slip_off_indicator.gif   ESP-ul nu apare, nu merge, apas pe buton si tot degeaba.

 

De ce ? sa fie de la problema ca cutia nu este codata pe manuala si a ramas tot pe automata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare totala, sa ne uitam la ce erori iti apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu intr-un atasament. Nu incarca ditamai scan-ul pe toata pagina.

Ti-am editat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu e codata pe manual - ECU si ABS.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul da.... ECU - nu - ti-am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu de ecu. De abs am intrebat. (ABS-ul merge dar ESP-ul nu-mi merge)

 

Am urmatoarele la ABS:

 

ABS/EDS/ASR/ESP (MK60)

  • Model:
    • +0000000 = Audi A3 (8P) / Seat Leon (1P) / VW Golf/Jetta (1K)
    • +0000064 = VW Touran (1T)
    • +0000080 = VW Caddy (2K)
    • +0000096 = VW Eos (1F)
    • +0000112 = Seat Altea/Toledo (5P) / VW Golf Plus (5M)
  • Frontbrakes (Sensor Cluster OLD):
    • +0000005 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    • +0000006 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    • +0000009 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
  • Frontbrakes (Sensor Cluster NEW):
    • +0000001 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    • +0000002 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    • +0000008 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
  • Suspension:
    • +0000640 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA/2UC OR PR-UA0/UA1/UA9)
    • +0001152 = Rough Road/Comfort Suspension (PR-2UB/2UD OR PR-UA2)
  • Engine:
    • +0002048 = 1.4l / 1.6l & 1.6l FSI
    • +0004096 = 1.9l TDI PD / 2.0l FSI / 2.0l SDI PD & All with Automatic Transmission
    • +0006144 = 2.0l TDI PD
  • Tire Pressure Monitoring (TPMS):
    • +0000000 = with ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K1/7K6)
    • +0016384 = without ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K0/7K8

 

Ma incurc la ENGINE, nu stiu cu ce sa codez..am motor 1.9TDI, cutie manuala 6+1

Modificat de Detox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam de mult ca asa este si acum aflat. Am desfacut ceasurile (instrument cluster) si erau acoperite becurile de la "check engine" si "esp", stau aprinse. Insa am o MARE PROBLEMA, acum..cu invartitul acelor de la turometru si vitezometru, nu mai merge turometrul, s-a aprins airbag-ul, temperatura imi arata -44.5 de grade si nici motorina nu mi-o mai arata corect in display. Cum o pot rezolva cat mai repede, rog ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o codare de la o manuala....

 

La Engine... eu zic ca nu iti merge din codare....nu ? ti-am scris ce ai de facut, nu toate suporta schimbarea codingului

 

turometrul - posibil ca ai impins prea puternic si au sarit rotitele din motoras - daca se invarte usor axul/limba - asa este..... trebuie decapsulat motorasul, pus totul la loc si vazut daca merge.

 

mai scoate bordul si impinge-l iar... poate ai lipituri reci pe placa lui si de aceea nu-ti vede senzorul de temp exterioara.

 

atentie mare la montaj... manevreaza mai finut, sa nu mai sara.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu turometrul am rezolvat cred ca am pus bine acele, atasez cateva imagini:

Airbag-ul o sa-l scot cu vcds singurele probleme raman ESP-ul si CHECK ENGINE.

 

iqx4p0.jpgxkvp6q.jpg5ed990.jpg

Modificat de Detox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si cu resoftarea ECU (problema cu esp-u si cutia de viteze), cu ajutorul lui Florin. Inca o problema rezolvata cu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare , am si eu un passat v6 tdi 4motion automatic 180 cai din 2004 si am peobleme cu cutia de viteze acum cateva zile mia curs uleiul din cutie si nu mai trage , stiu ca este o boala la acest tip de cutie de aceea nici nu caut explicatii , in schimb as vrea sa o schimb cu una manuala . As dori sa stiu daca pot sa schimb , daca exista cineva care sa se ocupe de treaba asta si ce piese trebuie .

Daca cineva mar putea ajuta cu ceva indicatii numere de telefoane . Multumesc anticipat

post-144927-1418255526768_thumb.jpgpost-144927-14182555516712_thumb.jpgpost-144927-14182555677894_thumb.jpgpost-144927-14182555832541_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria prestari servicii si vezi daca gasesti pe cineva pe langa tine.....

 

in rest, te putem ajuta cu sfaturi - ce sa cumperi, cum sa o rezolvi, cum sa modifici instalatia electrica, etc....

 

transformarea se poate face

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi poate spune cineva pentru b5 din 98 1.8 20V ADR cu cutie automata 4 trepte ce cuite ar merge pe ea de pe ce motorizare ? pentru ca am gasit cuite de 1.6 si de 2.0 si care ar fi mai indicata si ce anume ar trebui sa cumpar.Treuiesc si planetarele sau merg cele de pe cutia automata ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
caldararuliviuionut

va salut am si eu o cutie in 4 trepte automata si vreau sa pun manuala ma poate ajuta cineva cu un mecanic un pret piese+manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca motorul se potriveste de pe o masina cu cutie automata la o masina cu cutie normala, fiind vorba de acelasi cod AVF? Sau trebuie alt soft pentru motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

se potriveşte mai mult că sigur, Dar daca vrei să il montezi cu tot cu injectoare va trebui să îi pui si ecu de pe masina donatoare să îi faci immo off , si să îi scrii soft de cutie manuală. Sau altă varianta ar fi să plantezi injectoarele tale pe motorul "nou" , astfel nu mai este nevoie de ecu motorului nou.

sau mai este o varianta, să fii norocos si injectoarele de pe noul motor să aibă coduri la fel că cele de pe motorul tău.

si ar mai fii o diferenta la motor si anume , că la motorul de pe cutie automata o sa ai racitor de gaze : ori schimbi piesele cu ale tale, ori faci adaptari ptr racitor

asteapta si parerea colegilor care au făcut " transplanturi" de acest fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o intrebare ... ma poate ajuta si pe mine cineva cu o lamurire.

Precizez ca am un vw passat b5.5 din 2002 1.9 TDI 131 cp cod motor AVF

Avand cutie automata mi s-a stricat....si am decis sa trec pe manual. Am schimbat tot ce trebuie la ea (planetare, jug, timonerie, cutie, am luat volant ambreiaj, electromotorul mi s-a potrivit) toate au decurs cu bine.

Electricianul mi-a montat acel senzor de ambreiaj si mi la tras la pinul 66 de pe calc motor ( ca mi se tura cand schimbam vitezele) mi-a facut treaba aceea ca sa porneasca la releul J226 parca. Precizez ca dupa ce am facut partea mecanica + electric( doar pornire) am mai mers cu ea inca o saptamana si a fost totul bine doar ca inca imi aparea in bord cu rosu PRND432.

Dupa o sapt am mers inapoi la service si mi-au scos calculatorul cutiei ( automat mi-a disparut PRND432, doar ca mi-a ramas acea bara care era deasupra lor si implicit mi-a ramas si eroarea cand intru cu VAG-ul ) ... mi s-au aprins in bord ESP ABS... ceaa ce mi-a facut mecanicul in ziua aceea sunt urmatoarele : mi-a pus acel swich (senzor cum se numeste) la ambreiaj pana la pinul 66 la calc motor, mi-a legat luminile de marsarier, apoi s-a pus mi-a recodat ECU , ABS si ESP .... pt ca zicea el ca eu nu am CAN Gateway la modelul meu.

Bun... toate bune si frumoase merg din service toate mi s-au stins in bord , masina merge perfect ... ba chiar tragea mai bine parca de cand mi-a codat ECU.

Problema mea care e ... a 2a zi am observat mergand cu ea ... in bord imi indica un consum foarte foarte mare : 1.5 l/h la relantiu precum si consumul mediu undeva la 11-12 l/100 km. M-am speriat si am mers inapoi la service sa imi zica ce are sau ce s-a intamplat... precizez ca masina merge ft bine si nu scoate fum sau ceva .... mi-au verificato au zis ca injectoarele merg in parametrii normali si habar nu au ce are.... apoi au venit cu ideea ca de fapt avand eroarea aceea cand pui VAG ( cum ca calculatorul inca cauta sa gaseasca calculatorul cutiei si nu il gaseste si da eroare) ca CONSUMUL MEU E UNUL BUN  doar ca displayul de pe bord indica aiurea ... el fiind incontinuare setat pt cutie automata si de fapt am manuala si merge aiurea... dar pana acum mergea perfect displayul pana sa imi faca acea codare la motor.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema ... s-a mai intalnit cineva cu ea ?

sau cei care ati mai facut aceasta trecere la fel ati patit si voi ?

sau ce e de facut in cazul aceasta la mine ?

Eu zic ca poate fii si din cauza ca miniDOT-ul meu arata la fel ca si cand era automat doar ca a disparut PRND432 dar bara aceea de sus inca o am...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tase.

Poti verifica cu vag com/vdcs tot ce tine de injectoare/avans/consum instant.

Dute la service/cauta pe cineva cu un vag com/vdcs si spunei/roaga l sa ti faca un print screen(o poza care o poti face cu tel.) pe grupurile de masura 004/013/015 apoi o postezi.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg at sa fac o poza desi nu imi da decat o sg eroare...si anume ca nu gaseste comunicarea cu calculatorul cutiei (cum am scos din circuit calculatorul cutiei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eroarea ma intereseaza(cu toate ca e buna de stiut care e), ci o poza(print screen) pe grupurile pe care ti le am spus/scris si asta pt.a vedea cine minte clusterul(ceasurile)tale sau mecanicul.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu schimbat bordul pe cutie manuala, ( pe ce "Adaptation, channels " se face modificarea ? la mine este channel 60 de la voloarea 1030 la 1029)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!