Jump to content

Martor ABS clipeste


stefrnd
 Share

Postare recomandată

Salut

Cand pornesc motorul in fiecare dimineata, martorul de ABS clipeste (o data sau de doua ori) urmat de trei beep-uri. Daca masina s-a incalzit, adica am mers o vreme, nu se mai intampla.

Din ceea ce am gasit pana acum rezulta ca ar putea fi un senzor de ABS, dar n-as fi prea sigur.

Banuiala mea e ca ar fi ceva legat si de temperatura exterioara, pentru ca vara nu s-a manifestat.

Intrebarea este care sunt cauzele posibilele ale defectiunii. Daca are cineva o idee, astept cu interes.

Multumesc

P.S.: Masina este un Passat TDI din 98, 140000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce am gasit pana acum rezulta ca ar putea fi un senzor de ABS, dar n-as fi prea sigur.

Banuiala mea e ca ar fi ceva legat si de temperatura exterioara, pentru ca vara nu s-a manifestat.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu au legatura cei doi senzori. Numai prin testarea ECU-lui ABS poti afla vinovatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fi asa sigur ca nu pot fi senzorii. Pana nu testezi cu un VAG-COM nu esti sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu de cand temperatura a scazut dimineata sub 2-3 grade..numai ca la mine pe langa indicatorul de abs se aprinde si cel de frana, mai precis cel rosu cu semnul exclamarii incercuit, se aprind si bipaie 2 sec apoi se sting si faza nu se mai repeta chiar daca o pornesc inca o data imediat, deci nu se pune problema ca s-a incalzit ceva...

Am cautat in cartea masinii si acolo scrie sa folosesc de cateva ori frana ceva mai brutal, inclusiv cea de mana, am facut intocmai fara nici un rezultat

Mentionez ca ABS-ul functioneaza normal

Enervant este ca pe vag-com nu descopera nici o eroare , i-am dat si output test pe partea de abs si totul pare normal...

Eu banuiesc doua lucruri, ori ca senzorul de la rezervorul lichidului de frana este defect ori placutele de frana se poate sa fie duse si sa aiba senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc doua lucruri, ori ca senzorul de la rezervorul lichidului de frana este defect ori placutele de frana se poate sa fie duse si sa aiba senzor?

<{POST_SNAPBACK}>

Daca lichidul de frana este la MAX, ramane ca posibil defect senzorul de nivel din vas.

Senzorul de placute aprinde ALT martor.

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si senzorul nivelului din vas poate aprinde si martorul de ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Logica ar fi cam asa: ramai fara lichid (martorul rosu cu semnul exclamarii)=>ramai fara frane=>nu lucra nici ABS (martorul galben).

PS Martorul de placute are liniile de la paranteze intrerupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, sper sa fie numai de la ala, stii cumva cum sa fac sa suntez senzorul ca sa vad daca e de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut eu aceeasi problema la Skoda Octavia (clipea martorul ABS) cand dadeam cheie sa pornesc, totul s-a datorat faptului ca bateria masinii nu era optim incarcata.

Am pus bateria pe redresor...si apoi a disparut orice clipire...Fiind sezonul rece, poate n-ar fi rau sa va verificati parametrii bateriilor inainte sa umblati la senzori, frane, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu de cand temperatura a scazut dimineata sub 2-3 grade..numai ca la mine pe langa indicatorul de abs se aprinde si cel de frana, mai precis cel rosu cu semnul exclamarii incercuit, se aprind si bipaie 2 sec apoi se sting si faza nu se mai repeta chiar daca o pornesc inca o data imediat, deci nu se pune problema ca s-a incalzit ceva...

Am cautat in cartea masinii si acolo scrie sa folosesc de cateva ori frana ceva mai brutal, inclusiv cea de mana, am facut intocmai fara nici un rezultat

Mentionez ca ABS-ul functioneaza normal

Enervant este ca pe vag-com nu descopera nici o eroare , i-am dat si output test pe partea de abs si totul pare normal...

Eu banuiesc doua lucruri, ori ca senzorul de la rezervorul lichidului de frana este defect ori placutele de frana se poate sa fie duse si sa aiba senzor?

<{POST_SNAPBACK}>

Cand dai output test cu Vag-com nu se activeaza cumva un system automat de verificare? La mine a disparut dupa ca am urmat pasii de recalibrare la ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel mi s a intamplat si mie iarna trecuta. credeam ca are ceva abs -ul, dar in acelasi timp imi mai aparea si "stop" pe computerul de bord (cu beep ul aferent), masina pornind destul de greu (dimineata). mi a zis cineva sa schimb bateria ca e pe duca, am schimbat o si problema s a rezolvat. se pare ca nu avea destul curent la pornire.

sper sa va ajute asta

Modificat de str8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimb bateria ca e pe duca, am schimbat o si problema s a rezolvat. se pare ca nu avea destul curent la pornire.

sper sa va ajute asta

<{POST_SNAPBACK}>

Da,da, ajuta ! Pt. ca atunci cand tensiunea scade ceva mai mult, anumite ECU percep acest lucru ca pe un defect. Si asta se intampla de obicei, iarna:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum ma gandesc si eu ca e posibila chestia cu bateria, pentru ca ,daca ar fi un defect la senzor l-ar depista atunci cand isi face testul dupa ce pun contactul, si nu la pornirea efectiva a masinii.

Probabil ca fura electromotorul mai mult curent si apare eroarea

Tot legat de asta, e normal ca simbolul bateriei sa ramana aprins dupa ce se sting toate celelalte, pana la pornirea motorului?

Incarcarea proasta a bateriei ar putea fi si din cauza ca am numai drumuri scurte de facut in fiecare zi.

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea proasta a bateriei ar putea fi si din cauza ca am numai drumuri scurte de facut in fiecare zi.

<{POST_SNAPBACK}>

Drumurile scurte omoara bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumurile scurte omoara bateria.

<{POST_SNAPBACK}>

Stiu, m-am convins de asta la celelalte masini cu care am mai mers, dar din pacate desi stau la 2 statii de masina de serviciu mi-e tare lene sa merg pe jos sau cu autobuzul...

Ca sa verific daca e de la baterie ar trebui sa o incarc la redresor dimineata cand e frig, sa vad daca mai da eroare la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: Tu mergi cu masina 2 statii ?? Strici organismul tau (prin mai putina miscare), strici bateria, strici motorul (ma rog le grabesti uzura), ai consum mediu mai mare... Numai dezavantaje iar la avantaje.. comfort? Mmm... Nu stiu ce sa zic dar eu as proceda altfel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: Tu mergi cu masina 2 statii ?? Strici organismul tau (prin mai putina miscare), strici bateria, strici motorul (ma rog le grabesti uzura), ai consum mediu mai mare... Numai dezavantaje iar la avantaje.. comfort? Mmm... Nu stiu ce sa zic dar eu as proceda altfel..

<{POST_SNAPBACK}>

...Andrei....:P

1.daca as avea serviciul mai departe si as merge cu masina mai mult as face mai multa miscare?

2.atunci cand imi cere organismul ceva activitate prefer tenisul ,fotbalul , muntele si de ce nu ceva shopping cu nevasta prin magazine :P

3. eu plec de acasa pe la 6 dimineata la servici, daca tu vezi ceva distractie in a merge iarna, noaptea , la -10 -15 grd 2 statii pe jos, practic prin camp( pe langa spalatoria lui Florin ), atunci poate te rog sa ma insotesti sa-mi tii de urat :P

4. cu consumul ai dreptate, e atat de mare incat nu am avut niciodata curiozitatea sa vad cat e , probabil se duce peste 20 l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( De la "Martor ABS clipeste", ati ajuns la.......fortificarea organismului :(

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,i-am cam poluat postul lui @stefrnd pe care nu stiu cat l-am ajutat...

Un lucru s-a inteles sigur, daca vreti sa nu vi se aprinda martorul de ABS , mergeti pe jos catre serviciu :(

sau cum s-ar mai spune: am citit regulamentul, mai ales partea cu limitele exprimarii ...sorry :(

andREI: Ne-am offtopicarit nitel (ma simt vinovat) dar sa incercam sa pastram acum discutia pe tema martorului ABS si a problemelor legate de el

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema se pare ca este de la baterie, ieri am facut un drum mai lung prin oras , vreo 2-3 ore de mers aproape incontinuu si SURPRISE! ,azi dimineata nu mi-a mai blinkait nici unul din martorii incriminati.

:blink: Asta m-a facut sa ma uit mai bine la baterie, este bateria originala???Nu are scris pe ea decat VW, e cu 6 elementi si ceea ce m-a pus pe ganduri este un furtunas subtire (ca cel de perfuzii) ce iese din partea sa superioara, probabil pentru a prelua eventualele scurgeri de acid... sincer nu am mai vazut asa ceva

Avand in vedere ca masina are 7 ani se poate ca bateria sa fie originala??Sau daca a afost schimbata cumva la service autorizat se poate sa-i fi pus acest tip de baterie cu sigla VW stantata pe ea, nu vreun abtibild ceva.....??

Daca o schimb cu alta trebuie sa caut ceva anume? sau sistemul respectiv (cu furtunasul) se poate adapta la orice baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e un punct bun de plecare, foarte probabil aici e problema. La cheie porneste ceva mai greu dimineata, de cand s-a racit. O sa incerc si testul cu VAGCOM-ul indata ce gasesc un service care are asa ceva.

P.S. La o privire mai atenta :unsure: si la mine se aprinde martorul de frane, adica cel cu semnul exclamarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Bosch si are si ea acel furtunas. Si Banner-ul masinii avea furtunas... Problemele ciudate de genul acesta tensiunea slaba a acumulatorului le creeaza, pentru ca am patit-o si eu. Deci, atentie la acumulatori! Mai intotdeauna solutia cea mai simpla este cea mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri m-am suparat si mi-am luat alta baterie , asa cum ma asteptam nu mai am nici o problema dimineata cu senzorii respectivi.

:salut: Am cautat de nebun o baterie care sa se potriveasca la dimensiuni cu cea de pe masina care este cea originala VW, deci are 8 ani!!! La toate marcile de baterii gaseam ori de 27 cm lungime ori de 34, nicidecum de 31,5 cm cat avea cea originala.

In cele din urma am gasit ...Bosch Silver 80 Ah....285 RON...s-a potrivit la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
In cele din urma am gasit ...Bosch Silver 80 Ah....285 RON...s-a potrivit la fix.

Salut,

Poti posta de unde ai luat bateria.

Se pare ca am si eu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce treci de targul Autovit, in imediata apropiere se afla niste magazine (inspre sere). In cel mai mare dintre ele gasesti Bosch Silver de 80 Ah, singura care corespunde ca dimensiuni cu cea originala.

M-am uitat de curiozitate si prin Metro si nu exista de 80Ah, nu stiu de ce sunt asa de rare.

Ai grija ca tot la unul din magazinele de acolo am gasit aceeasi baterie la 325 ron asa ca prospecteaza un pic piata prin zona inainte de a cumpara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!