Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

lambda_dryver

Zic ca sunt peste OMV pentru ca, din cate stiu eu, de ceva timp OMV-ul nu mai importa benzina/motorina ci este aceeasi ca cea de la Petrom, deci nu vad de ce as platii diferenta de pret dintre cele doua, daca marfa este la fel... La Mol nu am bagat niciodata deci nu pot sa ma pronunt!

De Lukoil-ul stiu ce zic. A avut un amic mari probleme de 2 ori: o data a bagat de 50 lei si defapt nu a bagat nimic si a 2-a oara a primit cu apa in benzina, deci nu recomand. Cam la fel stau si cei de la Agip, dar nu am probat, deci vorbesc din auzite.

Link către comentariu

Combinatia cu OMV e alta. Eu simt diferenta mare intre Petrom 99+ si MaxxMotion 100. Motivul este simplu, statiile ingrijite, rezervoare mai curate, nume mai puternic in lume...MOL are benzina si motorina buna, dar totusi, din teste, OMV rules. La benzina, intra in discutie si Alto 101, dar e foarte scumpa si diferenta pe loguri fata de OMV e nesmnificativa.

 

P.S. Daca vreti sa simtiti benzina/motorina ca lumea -> Austria -> Shell :D

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Asta legat de diferenta intre statiile Petrom si cele OMV nu o contest. Eu, cel putin, nu am simtit mare diferenta intre motorina de top a celor 3 (Petrom, OMV, Rompetrol), dar la benzina s-ar putea sa stea diferit treaba :D. Mi se pare nesemnificativa si diferenta intre Efix si EfixS, de exemplu, dar la fiecare al 4-lea plin bag d-aia scumpa in ideea ca poate mai curata ceva pe la injectoare sau cine stie ce, desi nu as baga mana in foc... Ce-i drept, parca urca mai frumos in ture cu "d-aia scumpa", dar s-ar putea sa fie placebo :))!

P.S: Shell-ul din Austria e "za bomb" si ca preturi nu sunt peste concurenta, deci chiar merita :D

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
lambda_dryver

Si ca sa mai aducem in actualitatea topic-ul, cateva poze de la si dupa baita :)).

post-106153-0-59127600-1368462492_thumb.

post-106153-0-66660800-1368462498_thumb.

Link către comentariu

Arata foarte bine!

Nu prea imi plac emblemele alea de R puse acolo, dar e parerea mea. M-a batut si pe mine gandul, dar am renuntat repede.:)

Link către comentariu

Masina e 90% perfecta dpdv al lookului. Restul de 10% s-ar rezolva daca ai face jantele o culoare mai deschisa, un gri grafit ceva,nu negre. Li se duce tot farmecul ca ele sunt niste jante foarte frumoase. Poate ca mergeau negre pe o masina deschisa la culoare, dar pe a ta, nu stiu.. e prea mult negru.

Link către comentariu
lambda_dryver

Jantele, probabil, le voi vopsi sezonul viitor un Graffit/Carbon Perlat. Nu imi displace nici cum arata cu ele negre, dar cred si eu a vor da mai bine pe un gri mai inchis... Tot legat de look, caut niste arcuri care sa o coboare foarte putin, ca 30-40 mm mi se pare prea mult...

Arata foarte bine!

Nu prea imi plac emblemele alea de R puse acolo, dar e parerea mea. M-a batut si pe mine gandul, dar am renuntat repede.:)

Merci! Legat de embleme, asa a venit masina din fabrica si, am observat ca atrag priviri intense. Astea si parcarea automata! :))
Link către comentariu
lambda_dryver

Trage binisor, dar nu are senzatia aia de bagat in scaun. Ajungi repede la suta si parca nu-ti dai seama , dar s-a pierdut distractia. In plus, este si nitel mai economic dupa resoftare :D.

Link către comentariu
lambda_dryver

Poate este o parere strict personala, dar distractiv la o masina care are ceva cai sub capota, nu este sa mergi cu viteze mari si nici sa nu o simti, ci sa simti cum te trage dupa ea la o accelerare puternica, intr-o depasire sau la o iesire dintr-o curba... Ce-i drept, nu-i un R, ci un diesel si nu poti avea si consum si comfort si sportivitatea, toate la superlativ, deci poate sunt eu exagerat :D.

Link către comentariu

Sunt in asentimentul tau referitor la senzatia la accelerare. Culmea ca te baga in scaun cuplul, pe cand caii dicteaza viteza maxima. TDI-ul nu duce lipsa de cuplu, dar faptul ca e CR il face plaja de cuplu liniara. In plus faptul ca e 4motion nu ajuta la senzatia de accelerare brusca.

Vezi ca poti sa modifici curba de putere din soft.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu zic sa te multumesti cu masina pentru ca e mai mult decat ok avand in vedere cum a fost conceputa.

E prea grea si mare ca sa te bage in scaun cu doar 210CP, intrucat nu face nici GTI-ul asta. Ar fi nevoie de peste 300, iar atunci investitia e considerabila si consumul mic e PA! :)

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Eu zic sa te multumesti cu masina pentru ca e mai mult decat ok avand in vedere cum a fost conceputa.

E prea grea si mare ca sa te bage in scaun cu doar 210CP, intrucat nu face nici GTI-ul asta. Ar fi nevoie de peste 300, iar atunci investitia e considerabila si consumul mic e PA! :)

Nuu am zis ca sunt nemultumit, dar se putea mai bine :D. De consum nu ma pot plange si, oricum, nu mi-as permite acum sa intretin un motor gurmand ca un 3.6 l ! Totusi, Renault-ul alor mei de 175 cp (2.0 dCi), mi-l mananca la micul dejun, avand o acceleratie mult mai brutala, pe o masina, ce-i drept, un pic mai grea, dar SUV pe deasupra :)).

Sunt in asentimentul tau referitor la senzatia la accelerare. Culmea ca te baga in scaun cuplul, pe cand caii dicteaza viteza maxima. TDI-ul nu duce lipsa de cuplu, dar faptul ca e CR il face plaja de cuplu liniara. In plus faptul ca e 4motion nu ajuta la senzatia de accelerare brusca.

Vezi ca poti sa modifici curba de putere din soft.

Stiu diferenta intre cuplu si cai, iar la 435 Nm cuplu (dupa resoftare) ai zice ca musca din sosea, dar, cum si tu bine ai punctat, CR + 4Motion + DSG o fac sa para foarte docila si "te fura peisajul" pana te uiti la vitezometru. Evacuarea e cea care iti mai da o idee ca te duci in ture inalte, ca altfel nu prea-ti dai seama. Este total diferit motorul CR fata de cel PD pe care-l stiam eu inainte!

Legat de curba de putere din soft, am ales oricum harta cea mai agresiva de Stage 1. :))

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Cred ca DSG si 4motion pe un motor PD sunt impresionante. Eu am avut bora 4motion manuala de 101 cai resoftata la 130 (sau ceva de genu), dar senzatia la plecarea de pe loc era incredibila. Dupa ce am luat cc-ul aveam impresia ca bora demareaza mult mai grav :D.

 

Oricum ar fi, regretul meu cel mai mare este ca nu am gasit tot 4motion... asa ca te mai felicit odata pentru asta :)

Link către comentariu

Nostalgia :D. PD-ul are acel zvac cand iti da un sut serios, dar se termina repede si dupa aceea e cam lesinat. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
lambda_dryver

Nostalgia :D. PD-ul are acel zvac cand iti da un sut serios, dar se termina repede si dupa aceea e cam lesinat.

Exact la asta ma refer! :D. Cand m-am dat putin la a mea prima oara, am fost putin dezamagit, dar dupaia am inceput sa apreciez lipsa sunetului de tractoras, liniaritatea plajei de cuplu etc. dar tot nu m-am abtinut de la un soft :)).

Cred ca DSG si 4motion pe un motor PD sunt impresionante. Eu am avut bora 4motion manuala de 101 cai resoftata la 130 (sau ceva de genu), dar senzatia la plecarea de pe loc era incredibila. Dupa ce am luat cc-ul aveam impresia ca bora demareaza mult mai grav :D.

Oricum ar fi, regretul meu cel mai mare este ca nu am gasit tot 4motion... asa ca te mai felicit odata pentru asta :)

Si inca o data iti multumesc! :D. Exact acelasi lucru m-a frapat si pe mine prima oara in CC, dar compenseaza cu mult peste in alte parti! :D
Link către comentariu

Zic ca sunt peste OMV pentru ca, din cate stiu eu, de ceva timp OMV-ul nu mai importa benzina/motorina ci este aceeasi ca cea de la Petrom, deci nu vad de ce as platii diferenta de pret dintre cele doua, daca marfa este la fel

 

Dar de aditivi ce parere ai? Carburantii de la OMV au alti aditivi fata de cei de la Petrom, de aceea si diferenta de pret. Iar OMV Diesel de iarna este importat din Austria. Scrie in orice benzinarie OMV pe acele stickere lipite la casierie sau la pompe. Poate tu nu simti diferente, motorul le simte. 

 

Vad ca spui ca ti se par putini cei 210CP? Eu am 140 si mereu am impresia ca sunt destui, nu am simtit nevoia de mai mult, vreodata. Acum fiecare stie ce vrea de la masina lui, este normal.

 

Multi kilometrii fara probleme si ingrijeste-o, este frumoasa.

Link către comentariu
lambda_dryver

Asa o fi, legat de aditivi. Nu contest. La cea de iarna este clar pentru ca se vad diferentele foarte mari intre caracteristicile celor doua.

Cat despre 210 cp, nu mi se pare deloc putin si nici nu am spus asta, ci ca nu isi fac simtita prezenta intr-un mod "distractiv". Tot motorul de 140 cp PD m-a convins si pe mine, dar diferentele sunt mari! In ultimul rand, multumesc mult de tot si la fel si tie!

Link către comentariu

compari 140 cp de pe golf cu 210 de pe cc? :d  nu mi-ar sta rau nici mie cu 210 cp mai ales ca a mea e 140 CP si PD care bate CC (si rimeaza) :))

 

imi plac jantele tale la nebunie!

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Multumesc! Si mie mi-a placut modelul rau de tot si nu m-am lasat pana nu l-am gasit sa-l iau :D. Si nu, nu compar de pe Golf, ci chiar ce motor ai tu, de pe Passat B6. A avut un amic acum vreo 4 ani si masina manca asfalt la micul dejun! :))

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

in bucuresti mananca gropi la micul dejun si seara surpriza :)) ca nu le vezi. daca iti place mai mult 140 cp-ul de la passat-ul meu le putem schimba  :D   nu ma doare gura sa zic si CC pe langa passat :))

Link către comentariu
lambda_dryver

Putem spune ca nu-mi displace PD-ul de 140 cp, dar inca nu m-am plictisit de a mea! Merci de oferta oricum! :))

P.S: Hai ca nu mai e asa nasol Bucurestiul :P

Link către comentariu
JohnnyCiorobea

iti fac si eu oferta!!!!!! :))  Daca te razgandesti ma anunti:-)))

Link către comentariu
lambda_dryver

Hai ca deja se face coada! :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!