Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

Imi pare rau frate...:-(

Eu zic parerea mea sa renunti la Soft....Totusi eu cred ca un motor 2litri diesel nu poati sa-l treci de 200CP...

Am asistat la niste discutii despre DSG ...Am inteles ca au probleme cu resoftatul e mai complicat decat la una manuala...

E cam straniu la km astia....

dc nu o muti pe manual??Nu iti place??

Link către comentariu

Vedeti ca atunci cand sunt ambreiajele duse apare rroare specifica pe auto trans si nu mai schimba deloc in drepata care tine de ambreiajul uzat. La cine ai apelat?

Link către comentariu

Am apelat la Florin@Caractere, cunoscandu-l si stiind ca el are ceva experienta cu DSG-ul lui Kirkus. De eroare la ambreiaj, nu apare nicio eroare, dar azi in probe nu mi-a dat eroare nici pe mecatronic si, totusi, masina tot smucit pleaca de pe loc si in 1 din 4 plecari de pe loc, sta motorul...

Ceva nu e in regula.... Probabil s-a abuzat de masina asta.... De-aia nu prea cred eu in preturi "minune" cand cineva isi vinde masina de 50k eur la 20k.

Este foarte probabil ca s-a abuzat de ea inainte, dar chiar si asa, nu-mi vine a crede ca o astfel de cutie rezista doar 46k km, in conditiile in care eu in ultimii 13k am trecut-o pe S de maximum 3 ori pe luna si m-am dat 5 minute pe zapada, inainte sa-si dea duhul :tuktuk: ...

Cum ti-ai dat seama de setul de ambreiaje? Uleiul are cumva span in el?

Am iesit cu masina in probe azi si cu motorul rece pleaca fara nicio problema, smucitura sau semn de eroare, dar odata ce se incalzeste, apar simptomele pe care le stii si tu si mi-a zis Florin ca smucituriile acelea sunt clar de la ambreiaj. Oricum se va schimba fiecare componenta suspecta, pe rand, pana gasim problema, incepand cu valvele de la mecatronic si multiplexorul.

Am inteles ca au probleme cu resoftatul e mai complicat decat la una manuala...

E cam straniu la km astia....

dc nu o muti pe manual??Nu iti place??

La soft, probabil, o sa renunt, dar nu mi se pare extrem de ciudat ca asta sa fie cauza, mai ales ca softul e pe masina de ~5 luni si nu cred sa apara "sechele" asa repede... De mutat pe manual nici nu se poate pune problema, costul fiind extrem de prohibitiv.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Cu parere de rau am aflat si eu de incidentul tau..

Nu-mi vine sa cred cat de sensibila am constatat ca este masina asta... Razvan cu pompa de inalte/traseul de admisie, tu cu dsg-ul, cu ambreiajele..

Succes.. si cat mai putine evenimente neplacute in continuare, pentru noi toti.

Link către comentariu

Din contra smuciturile sunt de la mecatronic vezi ca este un baiat care se ocupa cu asa ceva, repara valvele prin inlocuire. Ce-i drpte la modelele produse in 2005 era o problema cu ambreiajele care se supraincalzeau.

Link către comentariu

Pai am vorbit cu Marius si tocmai el a fost primul care a zis ca este foarte posibil sa fie duse si ambreiajele. Tocmai d-asta intai incepem cu mecatronicul si daca tot manifesta aceleasi simptome, se vor schimba si ambreiajele... Eu inca sper sa nu fie cazul :).

Link către comentariu

Parerea mea ....Si pe mine ma bate gandul sa renunt la DPF si sa il softez ,dar unii mecanici imi spun ca pot avea probleme daca o ridic la 170CP...MI-ar convenii dar decat sa distrug turbo sau ambrej...prefer sa renunt...

Daca tot vrei adrenalina ...2.0TFSI 4Motion si gata ai .....Eu zic ca oricum 4Motion TDI 170CP alerga destul de bine....

Succes cu reparatie....La final facem intalnire...:-)!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu

Da, din pacate, cam greu cu schimbatul motorului :)). De distrus turbo-ul nu cred ca se pune problema, decat daca se umbla mult in sus la presiune, dar un soft facut cu cap, nu ar face asta. La ambreiaj te poti astepta sa-ti pice mai devreme decat daca ai tine-o la puterea stock, dar fie ca-l schimbi, de exemplu, la 90k km sa ca-l schimbi la 85k km, tot aia e, dar ai putere in plus si, mai ales la o manuala, te poti bucura tare de cuplul mai mare :D.

Eu cred ca n-au nimic ambreiajele, insa cateva valve sigur sunt duse :(

Bafta cu reparatia

Asa sper si eu sa fie! Din ce eroare mi-a dat, chiar daca nu am putut sa o reproducem, se pare ca ar fi doar o valva dusa impreuna cu multiplexorul... Sa fie, ca am nevoie! :D

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut! Nu am reusit sa ne mai adunam.. Ce ai mai facut cu masina.. In ce stadiu e.. ai reusit sa depistezi exact ce s-a intamplat?

Link către comentariu

Nu am mai reusit... Suntem toti, probabil, prinsi cu treburi. Eu, cel putin, sunt in plina sesiune si n-am avut timp nici sa ma apuc de masina sa-i gasesc buba. Momentan, sta in garaj acoperita. Legat de ce are, devine mai complicata treaba fiindca nu pot afla decat in momentul in care e mecatronicul dat jos de pe ea. Ori este valva 2 din mecatronic, ori ambreajul K2 dus. Ramane de vazut, dar peste vreo 2-3 saptamani sa scap de examene.

Ca proiect de relaxare, ma tenteaza sa-mi vand intregul interior de piele (este postat la rubrica de vanzari) si sa ma axez pe altceva d.p.d.v al culorii, cat si al dotarilor :D. Nu de alta, dar tot sta degeaba, asa ca poate sta degeaba si fara scaune! :lol: Dupaia cand s-o mai apropia vremea, sper, sa primeasca si niste incaltari de vara noi si frumoase, dar le luam pe rand...

Tu, cu a ta, ce ai mai facut? :beer:

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Toate au un inceput! :)) Nu stii pe nimeni care vrea un interior? :P

Sa fie, ca am nevoie!

Link către comentariu
  • 1 month later...
lambda_dryver

Aaaand... It's back. :D

Dupa ceva timp de stat pe bara, ieri am luat masina de la Florin si este aproape complet functionala. Legat de cutie, acum schimba cum nu schimba nici cand am luat-o :)). Acum va urma o perioada de proba de ~1 saptamana si in timpul acesta se vor aseza si placutele fata - noi.

Un mic teaser cu ce cadou am primit: "We've got mail! :))"

post-106153-0-73152300-1363781260_thumb.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
lambda_dryver

Inseamna ca sunt si pe exterior. Cel putin intre spite.

Sunt in mod sigur negre si pe exterior. Mai important totusi a fost modelul la care am tinut nespus de mult sa fie acela! :D

Link către comentariu

Nu par sa fie cele de R. Ai mers pe Sagitta 19"?

Ti-am tot vazut masina la Florin in diferite stadii. Arata foarte bine si ma bucur ca a revenit pe strazi.

 

L.E.: In acelasi timp am postat iculux. :icon_thumleft: 

Daca sunt Sagitta atunci big like.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Lugano pe negru? Pentru culoarea ta merg mai bine niste jante argintii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!