Jump to content

Martor "Check Engine" aprins


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,
Am achizitionat si eu un Polo din 2008 cu motor 1.2 12V tip motor BZG, si dupa ce turezi mai tare motorul (peste 3500 pana la 4500) se aprinde becul de check engine si palpaie. Daca iau contactul si pornesc iar masina merge normal. Am schimbat bujiile si bobinele de inductie, filtrul de benzina si tot asa face. La un drum de 120 KM face de 3 ori, depinde de cate ori faci o depasire. La relantiu are si o usoara intrerupere. Aveti idee ce poate fi? nu am o diagnoza facuta pentru erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca nu ai o diagnoza, de ce ai schimbat acele piese ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Caftalin said:

Buna ziua,
Am achizitionat si eu un Polo din 2008 cu motor 1.2 12V tip motor BZG, si dupa ce turezi mai tare motorul (peste 3500 pana la 4500) se aprinde becul de check engine si palpaie. Daca iau contactul si pornesc iar masina merge normal. Am schimbat bujiile si bobinele de inductie, filtrul de benzina si tot asa face. La un drum de 120 KM face de 3 ori, depinde de cate ori faci o depasire. La relantiu are si o usoara intrerupere. Aveti idee ce poate fi? nu am o diagnoza facuta pentru erori

din pacate, nu merge asa - intai faci o diagnoza si vezi ce iti zice cel care iti face - eventual salvezi erorile si postezi aici, ca sa iti zice ce solutii de remediere sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu date concrete, clapeta de acceleratie era curata

4  coduri de defecte

16726 - Traductor pozitie axa cu came-G40-  semnal prea mic
            P0342 - 009 - Circ.deschis sau scurt la masă - intermitent
             împrejurări cod
                    RPM: 256 /min
                    masă aer/cursă: 550.5 mg/cursă
                    valori binare: 00000010
                    temperatură: 22.5*C

16687 - Sesizat rateu cilindrul 3
            P0303 - 006 - Scurt la plus - intermitent
             împrejurări cod
                    RPM: 4448 /min
                    masă aer/cursă: 92.7 mg/cursă
                    temperatură: 75.0*C
                    lambda: 0.0 %
                    RPM: 2912 /min
                    masă aer/cursă: 114.5 mg/cursă
                    temperatură: 34.5*C
                    lambda: 0.0 %

16685 - Sesizat rateu la cilindrul 1
            P0301 - 009 - Circ.deschis sau scurt la masă - intermitent
             împrejurări cod
                    RPM: 832 /min
                    masă aer/cursă: 92.7 mg/cursă
                    temperatură: 70.5*C
                    lambda: 0.0 %
                    RPM: 2720 /min
                    masă aer/cursă: 228.9 mg/cursă
                    temperatură: 81.0*C
                    lambda: 0.0 %

16556 - Bank1:adaptare amestec: prea bogat
            P0172 - 007 - scurt la masă - intermitent
             împrejurări cod
                    tensiune: 0.880 V
                    tensiune: 0.740 V
                    lambda: 0.0 %
                    valori binare: 00001000
                    tensiune: 0.720 V
                    tensiune: 0.740 V
                    lambda: 0.0 %
                    valori binare: 00001000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - rezolva cu G40 -ul - verifica cablajul, eventual schimba senzorul

2 - pe cilindrii 1 si 3 - verifica intai aprinderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/16/2016 at 8:42 AM, F l o r i n said:

1 - rezolva cu G40 -ul - verifica cablajul, eventual schimba senzorul

2 - pe cilindrii 1 si 3 - verifica intai aprinderea.

Buna,

Ieri am schimbat senzorul G40, am sters erorile si am mers in teste, masina trage bine, merge bine dar in relantiu mai are un pic de tremurat. 

Mai jos apare stare gata de functie din program si are valorile de mai jos, sunt OK?

Starea Gata de functie: 0010 0101
Recircularea gazelor de evacuare: Corect
Încãlzire senzor oxigen: Corect
Senzor(i) oxigen: Gresit / incomplet
Aer conditionat: Corect
Injectie aer secundar: Corect
Vapori combustibil: Gresit / incomplet
Încãlzire catalizator: Corect
Convertor(are)catalitic: Gresit / incomplet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ieri am schimbat senzorul G40, am sters erorile si am mers in teste, masina trage bine, merge bine dar in relantiu mai are un pic de tremurat. 

Mai jos apare stare gata de functie din program si are valorile de mai jos, sunt OK?

Starea Gata de functie: 0010 0101
Recircularea gazelor de evacuare: Corect
Încãlzire senzor oxigen: Corect
Senzor(i) oxigen: Gresit / incomplet
Aer conditionat: Corect
Injectie aer secundar: Corect
Vapori combustibil: Gresit / incomplet
Încãlzire catalizator: Corect
Convertor(are)catalitic: Gresit / incomplet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am iar urmatoarele coduri de eroare:

 

16687 - Sesizat rateu cilindrul 3 
            P0303 - 006 - Scurt la plus - intermitent
             împrejurãri cod 
                    RPM: 4448 /min
                    masã aer/cursã: 92.7 mg/cursã
                    temperaturã: 75.0*C
                    lambda: 0.0 %
                    RPM: 2912 /min
                    masã aer/cursã: 114.5 mg/cursã
                    temperaturã: 34.5*C
                    lambda: 0.0 %

16685 - Sesizat rateu la cilindrul 1 
            P0301 - 009 - Circ.deschis sau scurt la masã - intermitent
             împrejurãri cod 
                    RPM: 832 /min
                    masã aer/cursã: 92.7 mg/cursã
                    temperaturã: 70.5*C
                    lambda: 0.0 %
                    RPM: 2720 /min
                    masã aer/cursã: 228.9 mg/cursã
                    temperaturã: 81.0*C
                    lambda: 0.0 %

16556 - Bank1:adaptare amestec: prea bogat 
            P0172 - 007 - scurt la masã - intermitent
             împrejurãri cod 
                    tensiune: 0.880 V
                    tensiune: 0.740 V
                    lambda: 0.0 %
                    valori binare: 00001000
                    tensiune: 0.720 V
                    tensiune: 0.740 V
                    lambda: 0.0 %
                    valori binare: 00001000
si palpaie becul check engine. Daca o opresc merge iar o perioada, nu au iesit nici gazele.

Aveti idee ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce masina, ce cod motor, ce an fabricatie ?

daca este cu bobine separate, pe fiecare cilindru, schimba 1 cu 2 si 3 cu 4... si vezi daca se muta si defectul. Verifica si starea bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, am schimbat bobinele de inductie si senzorul de la axul cu came. Este motor in trei pistoane si fisele au bobina separata pe fiecare. Este din 2008, 1.2 in 12V cod motor BZG .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok - injectoarele au fost verificate, nu sunt probleme mecanice pe cilindrii respectivi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut un test de presiune si nici injectoarele nu au fost inca verificate. Trec si la asta de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

In urma decesului unei bujii sau a unei bobine (am bobine individuale pe fiecare bujie) am fost nevoit sa circul cu motorul in 2 cilindri (din 3) un drum de peste 100 km. Un mecanic mi-a spus ca odata cu schimbul bobinei ar fi bine sa schimb si uleiul, pentru ca este compromis de benzina nearsa din cilindrul cu bobina/bujia arsa. Imi poate confirma/infirma cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fie deja contaminat uleiul, de la benzina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut.

Am o problema tehnica. O schema de inlocuire pentru sonda lambda inainte de catalizator (galerie motor) cod obiect W1K0998262AD pentru masina din semnatura. Eventual dimensiune cheie pentru senzor.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Maror motor rosu aprins.

Ieri am cumparat un Polo 1.2 din 2002 , la pornirea si verificarea masinii ,fumul la teava de esapament era normal ,alb fara miros de ulei, motorul torcea frumos si la probele facute intr-o parcare s-a comportat decent.Am facut actele ,am luat nr si am plecat la drum spre casa.Cam la 140 km din 170 km s-a aprins martorul rosu motor cu bip-uri , dupa o oprire de10-15 min si o verificare sumara am hotarat sa plec din nou la drum.dupa 10-15 km aceleeasi simtome ,aveam aprox.100 kmh ,am coborat pa la 70 kmh si a disparut dupa care am mers constant pina aproape in fata blocului cind iara a facut acelasi simptome.La prima oprire prietenul care mergea in spate mi-a zis ca a inceput sa scoata si ceva fum nu mult dar existent si putin miros de ulei.Va rog un diagnostic daca se poate si un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda ! Pune si un tester sa iti verifice valorile !

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

In ultimul an mi s-a intamplat de 2 ori sa mi se aprinda martorul de check engine. In ambele cazuri calculatorul a fost scanat, eroarea rezultata fiind "Amestec Bogat". Eroarea a fost anulata de fiecare data, masina nu a prezentat probleme (acceleratie, relanti, etc) nici inainte nici dupa stergerea erorilor. 

Recent mi s-a aprins iar, cand am mers cu 150km/h pe un drum (de obicei merg mai incet). 

Care ar fi posibilele cauze (sonda lambda?!?) ?  

Mentionez ca am si toba intermediara si finala putin ruginita, dar cea initiala si cu racordul flexibil sunt ok. Recent am trecut ITP-ul la noxe fara spaga (pe bune).

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 400 km de la ultima postare a disparut iar martorul din bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel am patit si eu. Am fost in service, si mi-au schimbat bujiile. Ulterior am schimbat si bobinele de inductie (toate 4, se stricase una) si tot la fel face. Se stingea cand puneam benzina de 98 (putina, vreo 10 litrii). Am decis ca in iarna asta sa nu mai bag in seama indicatorul, la vara o sa curat clapeta de acceleratie (asa ma sfatuit cineva pe forum). Ultima data, alaltaieri, s-a aprins iar, si ieri s-a stins singur, fara sa-i fac nimic...

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Încep să urăsc polo cu 1.2 azq. Am schimbat sonda lambda acu vreun an si un senzor de temperatura,si a fost ok. Acum iar se aprinde becul :( ...ba câteodată oscilează turatia . Am făcut o scanare cu elm327 Bluetooth si a ieșit cod p0130..tot sonda 1 bank1...După doar un an si a fost Bosch. 

Screenshot_20170209-163422.png

Si încă una....engleză mea e praf 

Screenshot_20170209-164436_1.jpg

Modificat de oviliv79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎19‎.‎12‎.‎2016 at 10:19, Piticot7000 a scris:

Exact la fel am patit si eu. Am fost in service, si mi-au schimbat bujiile. Ulterior am schimbat si bobinele de inductie (toate 4, se stricase una) si tot la fel face. Se stingea cand puneam benzina de 98 (putina, vreo 10 litrii). Am decis ca in iarna asta sa nu mai bag in seama indicatorul, la vara o sa curat clapeta de acceleratie (asa ma sfatuit cineva pe forum). Ultima data, alaltaieri, s-a aprins iar, si ieri s-a stins singur, fara sa-i fac nimic...

cred ca am rezolvat-o. am constatat ca daca plecam "mai in forta" cu motorul rece (de abia pornit) se aprindea indicatorul, nu imediat, dupa un timp. am evitat sa mai fac aceste porniri, chiar am stat un pic sa se incalzeasca, si nu am mai avut acea problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este recomandata supraturarea motorului pana ajunge la 90 de grade. La mine nu a mai aparut pana acum, dar ma astept la orice. Am in plan si eu curatarea clapetei de acceleratie, cateodata (5-10% din timp) mai gafaie la accelerari puternice. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua , va rog un pic de ajutor pt un polo 9n3 din 2007, motor BZG , adus din Germania recent , 180k , i-am schimbat distributia la un mester cu experienta , care a plecat zilele astea in Anglia , si dupa cateva zile i-am completat cu ulei pana peste nivel cam cu 2mm( greseala mea ), iar la vreo 10 zile dupa aceea mi s-a aprins martorul din bord cu check engine. Am facut rost de un vag-com si am scanat-o. Am primit urmatoarele erori

Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ8B018935   Mileage: 183410km-113965miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (XXX)       Labels: 03E-906-033-AZQ.lbl
   Part No: 03E 906 023 B
   Component: SIMOS91 1.2l 4V     7985  
   Revision: --H04---    Serial number: VWZ7Z0G5848792
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 50679 142 174699
   VCID: 1E33B41ECA76FFB2B2-5140

2 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2496 /min
                    Hex Value: 0x00D6
                    Speed: 62.3 km/h
                    Temperature: 792.0°C
                    RPM: 2624 /min
                    Hex Value: 0x00F7
                    Speed: 66.3 km/h
                    Temperature: 800.0°C

17549 - Load Calculation Cross Check
            P1141 - 007 - Implausible Value - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Lambda: 41.0 %
                    Lambda: -37.1 %
                    Lambda: 36.7 %
                    T.B. Angle: 3.3°

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF
   Component: ABS 8.0 front   H05 0002  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0002085
   Shop #: WSC 00046 412 16384
   VCID: 0109EF625BC8204AAF-5140

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 183401 km
                    Time Indication: 0

 Sunt incepator in utlizarea vag-com-ului. Am verificat la block engine sonda lambda , am gasit 2 sonde la care le-am dat check una arata valori care oscilau intre 0.03 si 0.96,in functie de acceleratie, iar cea de a doua arata mereu +0.3. V-as ruga un ajutor sau un link catre o adresa care sa vad cum pot proceda sa verific catalizatorul, am inteles ca se poate , dar am gasit numai pt alte modele de masini, nu si pt polo 9n3. Am scos cele 2 sonde , prima arata usor caramiziu, cea de a doua usor afumata, le-am curatat cu un spray in genul celui de curatat frana, s-au mai curatat , a iesit ceva mizerie  de pe ele , nu f multa. Le-am dat la conexiunile electrice cu spray wd-40, le-am montat la loc si , pt ca eroarea nu disparea de la sine la repornirea motorului, am sters-o cu vag-com-ul. Vad ca dupa vreo 10 km eroarea nu mai apare. Am mai scos si din ulei pana a ramas la semn.Eroarea de la abs o am de cand am luat masina , am sters-o si a reaparut , cu toate ca la franari bruste se activeaza abs-ul, acolo ce mai are? Multumesc anticipat pt ajutor , va rog sa nu radeti de mn , respect la toti! Daca am postat aiurea , imi cer scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cumva o parte, adica am reusit sa invat sa fac teste asupra sondellor lambda si catalizatorului, treaba e cam nasoala,sondele sunt ok,  catalizatorul e dus.

  Address 01: Engine  (03E 906 023 B)

13:40:31 Group 046: Lambda Control (Catalytic Conversion Test Bank 1)
  832 /min  Engine Speed (G28)
  768.0°C  Catalytic Converter Bank 1 Temp.
  0.00  Catalytic Conversion Bank 1
  Cat B1 Not OK  Cat. Conversion Test Bank 1

Acum ramane sa il schimb , ori nou vreo 1500 lei ori second 750lei, destul de scump. Nu vand nemtii degeaba masinile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!