Jump to content

Martor "Check Engine" aprins


kikimiki
 Share

Postare recomandată

salutare,

Acum aproximativ 1 luna s-a aprins si la mine martorul "check engine", am fost la un service si mi-a sters erroare...accelas lucru mi-a spus ca as avea praf la clapeta de acc... se poate sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta, readapteaz-o si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, nu stiu daca am postat unde trebuia, dar sper sa ma ajute cineva.Aseara cand veneam spre casa cand a inceput sa-mi trepideze masina si sa ma scuture, la cateva secunde mi sa aprins in bord beculetul de la "Sistemul de evacuare a gazelor" am venit cu ea acasa doar cu 5-10km la ora daca ii dadeam mai mult incepea iar sa ma scuture.Cu o seara inainte am alimentat de la MOL oare ar putea fi de la benzina? avand in vedere ca am mai alimentat de acolo si na-m avut nici o problema.Din care am mai citit poate fi catalizatorul sau sonba lambda, dar oare de la ele apar asea reactii ale motorului ?

Mentionez ca am un vw Polo 1.2 benzina 64 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ar prinde bine...vezi ca sint colegi prin zona ta... uita-te la Social la intilniri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 1.2 nu prea au fise. Su bobina direct pe bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult oricum ... nu avea nimik benzina, de vina a fost bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. S-a aprins și la mine (din păcate) check engine cam la 1 km după pornire! Curios este faptul că acul de la temperatură a rămas nemișcat la 0. Mașina băga caldură bine însă acul tot la zero stătea. Am oprit motorul și când am pus contactul din nou acul de la temp. indica aproape 90 de grade dar martorul check engine nu s-a stins. Am tot oprit și pornit de vreo 3 ori dar degeaba, check engine-ul nu s-a mai stins. Întrebarea mea este dacă e vreo legătură între acul de la temperatură și martorul check engine sau e doar o coincidență și în loc de o problemă să fie două :(. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si vezi ce erori ai stocate...

Banui ca ai senzorul de temperatura dus...sau e pe moarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Martorul check engine apare in 90% din cazuri din cauza porcariei de benzina pe care o avem in tara. Se sterge cu testerul dar dupa cativa km apare iarasi. Il puteti lasa asa si nu are nici o importanta. Nu va mai speriati atata si nu mai luati in seama ce zic baietii din service. Daca intr-adevar sunt probleme la piesele aduse in discutie mai sus motorul nu ar mai porni la prima cheie, ar merge intrerupt si multe alte probleme. :icon_thumleft:

Modificat de tzontzolino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' nu mai da sfaturi la misto...unii o sa le ia de bune.

Omul se pare ca are probleme cu senzorul de temperatura...

Daca ai check-ul aprins tot timpul ce se va aprinde cind ai o problema grava ? Astepti sa ramii cu carutza in drum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg situatia fiecaruia, eu doar am spus ca acel martor poate fi foarte inselator (doar daca bagi benzina proasta si ai noxe peste limita ti se aprinde imediat ). Eu personal il am aprins de cca 700 km (masina are 71k), mecanicul care imi repara si masina (un unchi) il are de vreo 2 ani (golf 1.9). Il reseta cu testerul si iarasi se aprindea, pana s-a plictisit si l-a lasat asa. Ideea este ca piesele posibil defecte au fost verificate si nu au nimic. Incearca o scanare vezi ce eroare iti da, apoi reset si scaneaza din nou. O sa vezi rezultate diferite si tot asa in cazul fericit cand nu este nimic defect. Totusi chiar este indicat sa mergi imediat la service, doar ca sa aveti ochii bine deschisi. Martorul "check engine" reprezinta acea "portita" prin care un mecanic neserios sau necunoscator iti poate reduce "gratis" din portofel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta exista forum , sigur gasesti un coleg cu interfata sa scaneze tigaia contra unei cafele :)

Sa nu ajungi in service de pomana sau neinformat.

Check aprins la benzinare rar din cauza benzinei... Sint citeva motoare care sughit la benzina de 95.

In rest NU se merge cu checkul aprins fara sa fie o problema...

Unchiul tau nu avea / are checkul aprins de la benzina proasta...pt simplul fapt ca are 1.9 diesel :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

eu am un polo de 1.2 2002 64 cp, problema cu Martorul check engine o am si eu de anul trecut, cumparat din germania am mers cu ea vreo 2 luni bune .. dupa ce am alimentat din ro de la Lukoi si OMV pac se aprinde martorul, am mers cu ea la test si nik mi-a sters err si mi-a zis sa alimentez de la OMV . dupa 30 km apare din nou :) si cu el merg aprins de mult timp :) mentionez ca se aprinde si dispare singur de pe bord :).

o zi fain ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile cind apar...cred ca ai avut bafta de benzina proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile s-a aprins in bord martorul epc la POLO-ul meu 1.2 benzina 12 v din 2002. Verific stopurile pe frana...nu functioneaza. A doua zi, martorul stins, stopurile functioneaza, dar dupa cateva minute de mers se aprinde EPC si CHECK ENGINE si turometrul incepe sa o ia razna, urca pana pe la 2500rpm, coboara, iar urca, motorul nu trage, aproape ca se opreste in timpul mersului. Daca opresc si repornesc motorul, masina isi revine pt cativa km, dupa care aceeasi orga de lumini in bord si aceleasi simptome.

A mai patiti cineva asa ceva? Si cum s-a rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de frana de sub pedala de frana,ca din cauza lui s-ar putea sa-ti faca asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

david_marius_2013

SALUTARE! Am un VW POLO 1.2 12V, (2002). Imi pâlpâie martorul de la sonda lambda la bord... mai sta aprins, iara pâlpâie ( am mai avut erori cu sonda lambda, dar ramanea aprinsa, se stingea singura dupa ceva timp), insa acum chestia cu pâlpâitul m-a determinat sa va scriu. In plus de asta motorul este lenes, nu prea trage se ineaca, acul de la turometru fluctueaza la relanti, ba se duce catre 1000, ba scade catre 500. Aveam vreo 10litri de benzina in rezervor, gandindu-ma ca o fi de la benzina, am fost si i-am facut plinul (OMV). Aceleasi simptome... am alergat-o, am turat-o..se lanseaza mai greu, dar trage ingâtuită. Ce-o fi? Am dat capacul de la motor, m-am uitat la fire la furtune la clapeta, sunt toate la locul lor... Astept pareri! MULTUMESC!

Modificat de david_marius_2013
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

david_marius_2013

Nu am fost cu ea inca la test, fiindca am mai avut probleme, imi mai aparea din cand in cand sonda lambda la bord, dar statea aprinsa... si dupa cateva porniri se stingea, o mai las cateva zile sa vad... apoi ma duc la test. Chestia ca acuma nu sta aprins, pâlpâie de 3-4 ori apoi sta aprinsa sa zic 10 secunde, apoi iara pâlpâie .. iar sta aprinsa ... nu mi s-a mai intamplat asa. Asteptam o parere!!! Si apropos, inainte cand statea aprinsa sonda lambda aprinsa nu aveam nici o problema la motor sau consum, acuma nu mai trage motorul, tinde sa se opreasca, se ingatuie.. nu merge k lumea. Am pus mana la iesire in fata tobei si parca simt ca da rateuri ...

Modificat de david_marius_2013
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara rezultatele unei diagnoze discutam doar ca sa ne aflam in treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau cu presupusul: Asa imi facea si mie, si concluzia a fost ca mi se arsese o bobina si motorul mergea in 3 pistoane.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!