Jump to content
Sign in to follow this  
cata1569

Phaeton

Recommended Posts

F l o r i n

Sigur ca da. Sunt foarte multi care doar testeaza - zic ei - vanzatorul - care, daca e samsar, are mult mai multa experienta in ale vanzarii... si pacalelii - si ii tot intreaba, daca accepta test - dar nu fac, cer serie VIN - dar nu verifica...

... asa ca, asta spera ei... sa nu verifici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Mai ai la indemana seria de phaeton care a fost taxi?Posibil sa fie masina cu uz special:politie,service escorta,guvernamentala etc..ma mira faptul ca a fost taxi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Am luat un Phaeton si trebuie sa-i schimb anvelopele.Momentan are 235/50 R18 101Y si am gasit unele cu 101 W.Ar fi o problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robotelu

Y inseamna viteza maxima 300km/h, iar W 270km/h. Tu stii cat de tare mergi. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

E cineva din Buc care se ocupa cu vanzarea de anvelope pe aici pe forum ?(intreb pentru ca sunt mai nou)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robotelu

Vezi aria de ->anunturi<-, dar fiind la "Primul pas" cred ca doar pe PM poti sa vorbesti cu cei care vand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Revin cu cateva intrebari pentru cei mai priceputi decat mine.In imaginile de mai jos am incercuit evacuarea dubla,as vrea sa stiu daca se poate face si la modelul V6 .

Trebuie facuta o evacuare dubla pe sub masina sau se pot pune si decorativ ?Se cumpara doar tipsurile sau cu tot cu fusta?

Se gasesc pe la noi si la ce pret ?

Am cautat si pe siteurile de afara dar nu am gasit un kit de vanzare(posibil sa nu fii cautat unde trebuie)

Daca cineva stie despre ce e vorba astept pareri

Va multumesc.

http://imageshack.us/photo/my-images/198/phaeton.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/829/phatnbentlogo.jpg/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phaeton albastru

Buna,

Evacuarile din poza sunt pt motor de 6 litri. Pt 3 litri, nu poti pune!

Daca mai este cineva interesat, am eu unul de 3 litri! 138000 km , carte service, intretinuta! Eu ( compania) achizitionez altul si tb sa il vindem pe asta!

Este pe autovit, masina este in constanta! Cred ca este una dintre cele mai scumpe ! Dar cine se pricepe la astfel de masini, intelege de ce! In romania, cred ca sunt vreo 10 masini tinute bine! Restu', sunt de pe afara si km multi peste ceea ce vedeti! Cei interesati , gasesc nr pe autovit! Este albastra cu piele crem! Webasto cu telecomanda, trapa,anv vara plus iarna, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Iti multumesc pentru raspuns si astept si alte pareri.Ce nu inteleg este inserarea in topic a anuntului de vanzare,care cred ca isi are locul la publicitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin_TDI

Are un coleg de pe forum daca nu gresesc 50ryn un phaeton 3.0tdi argintiu si are evacuare modelul din poza. Eu zic ca se poate . Trebuie schimbata fusta spate , cumparat tipsuri si mers la un atelier specializat sa le sudeze. Daca as avea phaeton cred ca prima modificare ar fi asta, arata demential cu acele evacuari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Taxi Phaeton.

post-104771-0-09428300-1344878315_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_U_T

urata natie de culoare :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Am si eu cateva intrebari pentru cei mai priceputi ca mine.Cum se traduc urmatoarele ?

1.Without : Activated Charcoal canister

2. " Insert for the filling up of fuel

3. " Load-through provision

4. " Inlaid work

5. " Special headlight activation

6. " Auxiliary/parking heater

7. " Electronic logbook

8. " Telepay device

9. " "Multimedia" in vehicle

10. " Tire pressure warning light (asta stiu ca e presiunea in roti)

11. " Surface protection,with additional transit coating

Sa inteleg ca nu le are sau unele se pot activa ?

Edited by cata1569

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Inseamna ca nu le are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Dar care este traducerea lor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phaeton albastru

Fratilor,

Un phaeton din 2007, nu are cum sa coste 15000 euro! Imposibil! Decat daca are 5-600000 km"! Masinile pot fi verificate la fabrica direct sau la reprez vw! Eu doar ce am venit din germania si am verificat un alt phaeton, pt ca pe al meu ( prezentul), il vand! O masina cu 60000 km , in germania, cu carte de service si card vip ( asa se vand aceste masini de la fabrica) , costa 35000 euro net. Daca vreti va recomand un dealer vw din germania ( braunshweigh) acolo unde se fabrica care avea unul din 2004, benzinar, cu 50000 km, la 16000 euro.cele diesel sunt scumpe. In tara tb sa le verificati al dracu' de bine, daca nu vreti sa vedeti ce inseamna reparatii la o masina care este personalizata ! Deci, atentie Maxima! Cereti cardul masinii si veti afla ce inseamna toate cele de mai sus! A mea o pot duce la vericare la fabrica, nu doar la dealer ! Are carte de service si fisa iesire din revizie totala de la fabrica, la 59000 km, anul trecut!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phaeton albastru

Catre cata 1569

Am postat anuntul, pt ca phaeton este o masina pt cunoscatori, nu pt amatori! Eu consider ca cei de aici, stiu ceva despre aceste masini! iar eu am verifcat vreo 20 de masini de la geambasi , pana am ajuns la concluzia ca cei care tin la masinile lor si au bagat bani in ele, nu le pot vinde la pretul unui logan mcv! De aceea, am considerat ca macar noi, nu tb sa ne tepuim, intre noi! Ce zici?

Si iti explic de ce cred ca nu poti pune evacuari modificate pe aceasta masina! E ca si cum ai pune jante OZ pe un rolls royce! Masina asta tb sa ramana asa cum a fost fabricata! Daca ar fi tb tunata, o numeau skoda octavia sau bmw ursulet! Chiar sunt un pasionat de phaeton, iar nimeni nu da 120000 euro, ca sa bage niste " tobe cu foc" un set de jante originale, de 19 toli, costa 3500 euro, nu 5 ron bucata! Iar un set de michelin primacy ( dotarea lor pe original) costa 7500 ron. Deci, de ce sa punem tobe de tarani, pe o limuzina????

Cu atat mai mult, cu cat detii un phaeton! Ar tb sa stii ca anvelopele de pe acesta masina tb sa aiba si un indice de greutate, nu doar de viteza! Iti repet: nu vb de o skoda!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

"De aceea, am considerat ca macar noi, nu tb sa ne tepuim, intre noi! Ce zici?"l

La ce te referi ? Am incercat eu sa-ti vand ceva ? Al meu e cumparat de curand si nu e de vanzare.Din cate stiu eu Phaetonul se fabrica in cladirea transparenta din Dresda nu in Braunschweig(asta pentru ca esti pasionat de Phaeton).Ca un sfat personal poate ar trebui sa faci alte poze pentru vanzare sa le inlocuiesti pe alea cu faleza,sa pui niste poze mai luminoase

si mai clare ,ca masina sa poata fi pusa mai bine in valoare.(fara suparare)

"Si iti explic de ce cred ca nu poti pune evacuari modificate pe aceasta masina! E ca si cum ai pune jante OZ pe un rolls royce! Masina asta tb sa ramana asa cum a fost fabricata! Daca ar fi tb tunata, o numeau skoda octavia sau bmw ursulet! Chiar sunt un pasionat de phaeton, iar nimeni nu da 120000 euro, ca sa bage niste " tobe cu foc" un set de jante originale, de 19 toli, costa 3500 euro, nu 5 ron bucata! Iar un set de michelin primacy ( dotarea lor pe original) costa 7500 ron. Deci, de ce sa punem tobe de tarani, pe o limuzina????

Cu atat mai mult, cu cat detii un phaeton! Ar tb sa stii ca anvelopele de pe acesta masina tb sa aiba si un indice de greutate, nu doar de viteza! Iti repet: nu vb de o skoda!"

Eu consider ca fiecare isi poate face ce vrea la masina fie ca place unuia sau altuia.Daca tie ti se par tobe de taran cele de mai jos inseamna ca gusturile noastre difera mult.

post-104771-0-46500800-1345278078_thumb.

post-104771-0-46856800-1345278094_thumb.

post-104771-0-35919400-1345278212_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phaeton albastru

Tb sa iti dau dreptate pt fabrica din dresden , si nu din braunschweigh. De acolo primesti piesele pt masina ta!

Ref la tobe, din nou iti spun ca alea sunt pt benzina si nu pt diesel! Daca te uiti in poze, vei vedea ca este un 4,2 benzina!

Ai idee de ce tobele de pe diesel sunt indreptate in jos iar cele pt benzina sunt drepte? Daca stii, atunci vei afla de ce tb sa nu modifici directia de iesire a gazelor!

Iar daca ai un phaeton, stii ca are tobe evacuari duble, nu doar pe o parte! Nu?

Nu incerci sa imi vinzi nimic, eu eram cel care incercam sa explic celor care citesc, ce este pe piata si cam ce calitate pot gasi!

In alta ordine de idei, unde pozezi masina nu are importanta! Pe faleza, in sufragerie, in garaj!!!!

Important este sa iti dai seama daca are culoarea exterioara/interioara si jantele pe care le vrei! Pt mai mult, o duci la un service, nu o cumperi din poze! Nu?

Cu siguranta gusturile noastre difera! Daca tu consideri ca poti pune rama cu leduri unui tablou de Grigorescu, atunci sigur ne deosebim! Btw, vezi ca sunt si ceva eleroane pt phaeton! Facute de chinezi, bineinteles! Multa bafta cat timp posezi Phaetonul!

Iar daca ai probleme cu el, sa stii ca am ceva cunostinte ! Si in romania, si in germania! Pe bune!

Sa stii insa ca la livrare, un phaeton nou vine cu un set de manusi din aceeasi piele ca si interiorul, pt sofer! Ca doar e limo'!

Deci nu prea merge sa il conduci imbracat in bermude si slapi!

Ar trebui sa nu il manelizam si pe asta! Asta era de fapt toata ideea! Ar tb sa ma sustii!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

In fine,iti inteleg pasiunea dar nu trebuie sa punem la suflet chiar tot.Stiu de ce se pun tobele de diesel in jos,stiu ca iti poti poza masina unde vrei,referitor la Grigorescu recunosc ca nu prea ma omor dupa pictura,manusi recunosc ca nu am primit insa o sa-mi iau unele lungi pana la cot(glumesc ,desigur) bermudele nu imi plac,slapi nu port decat la plaja sau in curte iar in ceea ce priveste manelizarea ,stai linistit ,ca s-a manelizat demult,cel putin aici in Bucuresti(ca aproape orice altceva,de altfel).Daca te pricepi atat de bine poate imi raspunzi la intrebarile puse cu o pagina in urma.

Oricum iti doresc bafta la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phaeton albastru

Cata,

Daca imi dai o adresa de email, iti trimit cardul de la masina mea si poti vedea ce difera de a ta! Apoi putem vedea ce inseamna toate traducerile!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Buna seara!

Sunt in cautarea unui VW Phaeton V10 5.0 TDI

Ce am gasit in acest moment sunt aceastea:

http://www.autovit.ro/volkswagen-phaeton-C25569818.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-phaeton-C25307104.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-phaeton-C23131625.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-phaeton-C25253407.html

Ce parere aveti, care vi se pare mai ok, la ce ar trebui sa ma uit in special in momentul achizitiei si cat de bine pot fi verificate la vreo reprezentanta VW?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Eu personal as verifica-o pe cea de la Hunedoara mai ales ca are afisat si V.I.N-ul.La reprezentanta insista cu "bunavointa" sa-ti arate istoricul masinii de la inceput nu doar kilometrii.Oricum e posibil ca masina sa nu aiba istoric si in tara daca nu a fost dusa in reteaua Vw pentru revizii,reparatii,etc.Apoi trebuie vazuta masina la fata locului,cum arata cine o vinde, e proprietar (al catelea)e intermediar,e dispus sa mearga la o reprezentanta sau daca aveti pe cineva priceput sa mergeti impreuna.Cat despre partea tehnica am sa las pe altii mai priceputi sa va indrume(asta daca vor raspunde).

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Pana acum am primit raspuns de la proprietarul primei masini, cea la 11.000 euro din Bals.

Mi-a dat VIN-ul: wvwzzz3dz48000190

E al 3-lea proprietar, masina achizitionata din Romania, a spus ca are carte service pana a cumparat-o el, apoi nu a mai facut reviziile la reprezentanta.

Anul fabricatiei e 2003 iar prima inmatriculare 2005.

Singura problema pe care spune el ca o are este la servodirectie. A avut un furtun spart, pierdea lichid si pana la inlocuirea furtunului a circulat astfel, completand tot timpul cu lichid. Dupa inlocuirea furtunului cica la relanti nu ar functiona perfect directia ci cu mici intreruperi, dar daca turatia motorului creste peste 1000rpm totul ar fi ok. Banuieste ca e obosita pompa de la servo.

GABIVVX, din cate stiu, toate V10 sunt E3. Norma de poluare e ultimul lucru care ma intereseaza :) De asemenea din cunostintele mele toate Phaeton-urile s-au fabricat in Germania. Ar fi vreo problema daca masina e "din Italia si facuta pt Italia"?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri