Jump to content

Bataie tacheti


Recommended Posts

Liqui Moly Hydro Stossel are efect dupa 600-800 km....l-am folosit si eu la un motor V8,cu rezultate foarte bune

Intr-adevar la inceput zgmotul parca se intensifica,dar daca e folosit corect chiar are rezultate

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • LauCalin

    4

  • SergiuD

    4

  • edypro

    4

  • ionut.vidrighin

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alou, Carterul e ventilat prin absortie in admisie...

am schimbat si eu tacheti + culbutori,Motul 5w40,a disparut complet bataia tachetilor,insa bataia ta,mri,este de aceeasi origine ca a mea,anume bataie fusta piston.. am ajuns la concluzia ca nu merita

amestecul carburant aer-benzina nu are ce cauta  , sub capacul  culbutorilor adica exact cavitatea deschisa prin desfacerea busonului........aici trebuie sa fie doar ulei si gazelele de carter care su

am schimbat si eu tacheti + culbutori,Motul 5w40,a disparut complet bataia tachetilor,insa bataia ta,mri,este de aceeasi origine ca a mea,anume bataie fusta piston.. am ajuns la concluzia ca nu merita investiti bani in acest motor,drept urmare,va urma un binemeritat swap la 1.8t.

Edited by tap1894
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, tap1894 said:

am schimbat si eu tacheti + culbutori,Motul 5w40,a disparut complet bataia tachetilor,insa bataia ta,mri,este de aceeasi origine ca a mea,anume bataie fusta piston.. am ajuns la concluzia ca nu merita investiti bani in acest motor,drept urmare,va urma un binemeritat swap la 1.8t.

Poti posta un filmulet? In momentul in care a fost desfacut capacul motor nu au fost verificate axele si tachetii? 

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, mri said:

Poti posta un filmulet? In momentul in care a fost desfacut capacul motor nu au fost verificate axele si tachetii? 

ba da,au fost verificate,nu au existat batai pe axe,am avut 2 culbutori sariti si sparti. la rece la prima pornire,s a ameliorat bataia considerabil,insa sunetul persista in cazul meu,intre 1000-2000rpm.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Iulian Andrei Onose

Salut, am si eu o problema sper ca am postat unde trebuie, am acel zgomot la pornirea motorului. Imi poate spune cineva ce provoaca acel zgomot? Si daca este o problema 

Multumesc! 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

g4 1,4 16v BCA 2003..........am o tacaneala la motor asemanatoare cu bataia de tacheti, indiferent de temperatura sau durata de functionare , practic se aude non stop.....nu este de la canistra carbon sigur-100%......si acum partea ciudata , daca desfac busonul de umplere ulei sunetul dispare complet!........ce sa fie , motorul merge impecabil..........

Link to post
Share on other sites

Nu cumva iti creste relantiul cand scoti busonul?

Marirea turatiei poate sa mascheze zgomotul tachetilor...

Link to post
Share on other sites

Ba da , oscileaza putin , dar apoi se stabilizeaza imediat.......exclus sa fie mascat de cresrerea de turatie pentru ca , am scos busonul , turatia s a stabilizat si clantanitul dispare total.........abia dupa ce strang busonul la loc reapare

Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa nu creasca turatia, dar chiar daca se stabilizeaza dupa ce oscileaza parerea mea e ca se schimba raportul aer/combustibil din motor, asa imi explic eu disparitia zgomotului.

Link to post
Share on other sites

 amestecul carburant aer-benzina nu are ce cauta  , sub capacul  culbutorilor adica exact cavitatea deschisa prin desfacerea busonului........aici trebuie sa fie doar ulei si gazelele de carter care sunt captate de sistemul de recirculare....................raportul asta de zici tu se formeaza doar in camera de ardere la injectie......

Link to post
Share on other sites

Alou,

Carterul e ventilat prin absortie in admisie...

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
ionut.vidrighin

Buna tuturor,

 

Am decis sa postez aici intrucat este un topic exact despre tipul de motor BCA.

As ruga userii experimentati sa vizualizeze videoclipul urmator: 

 

Este motorul de pe masina mea, Golf 4 1.4 cod motor BCA din 2003.

Cu acest sunet al motorului am cumparat masina acum 3 luni, ea avand 194.000km

Am facut distributia acum aproximativ o luna si am schimbat toate filtrele intrucat masina mergea destul de aiurea.

Dupa schimbul consumabilelor am readus-o la viata si merge impecabil.

Am vorbit cu mecanicul care mi-a facut distibutia despre acest sunet al motorului si mi-a zis ca astea asa incep sa faca dupa 150.000 km dar nu e motiv de ingrijorare.

Am tot citit zilele astea pe forum si unii spuneau ca unul dintre pistoane ar fi problema..

Este ceva ingrijorator totusi cu privire la acest sunet de tractoras ?

Multumesc mult pentru timpul vostru.

 

O seara placuta.

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
ionut.vidrighin

Salut Rayn si multumesc pentru raspuns.

 

Din ce vad, operatiunea e destul de complicata si musai sa merg la mecanic pt asa ceva.

Totusi, cam cat as mai putea merge asa cu masina?  Cu bataile astea, zic.

Link to post
Share on other sites

Din pacate Castrol 10w-40 este un ulei mineral.La urmatorul schimb as folosi Total Quartz9000 5w-40 semisintetic

P.S,daca ai bani repara daca nu mergi asa.Suna a Diesel motorashul.

Edited by rayn
Link to post
Share on other sites
ionut.vidrighin

Deci zici ca acest Total Quartz9000 ar fi mai ok decat Castrol-ul 10w40.

Vad ca este ceva mai ieftin decat Castrol, dar intr-adevar este sintetic, spre deosebire de ce am pus eu, care este semi-sintetic.

Daca tot ar fi sa il schimb, n-ar merge un Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 ?

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salut ! Detin un Golf 4 ALH si ma lupt cu sunetul tachetilor la cald . Motorul se aude impecabil la rece , dar cand se incalzeste ţăcăne si se aude si o bataie in filtrul de aer mai accentuata. Cat m-ar ajunge inlocuirea lor si ce piese trebuie cumparate. Am fost la un mecanic si mi-a spus in felul urmator sa cumpar. : tachetii , garnitura de chiulasa si simeringuri supape . Este neaparat de dat jos chiulasa? 

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
florin.idita
On 6/23/2016 at 22:25, Iulian Andrei Onose a scris:

Salut, am si eu o problema sper ca am postat unde trebuie, am acel zgomot la pornirea motorului. Imi poate spune cineva ce provoaca acel zgomot? Si daca este o problema 

Multumesc! 

Am perfect acelasi sunet. Ai reusit sa remediezi? Era variator axa, cum zice colegu @SergiuD ?
Vad ca @Iulian Andrei Onose nu a mai intrat de mult pe forum, poate nu o sa vada curand comentariu, dar poate mai e cineva care a avut aceeasi problema si a remediat-o.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
On 9/26/2016 at 9:54 PM, ionut.vidrighin said:

Buna tuturor,

 

Am decis sa postez aici intrucat este un topic exact despre tipul de motor BCA.

As ruga userii experimentati sa vizualizeze videoclipul urmator: 

 

Este motorul de pe masina mea, Golf 4 1.4 cod motor BCA din 2003.

Cu acest sunet al motorului am cumparat masina acum 3 luni, ea avand 194.000km

Am facut distributia acum aproximativ o luna si am schimbat toate filtrele intrucat masina mergea destul de aiurea.

Dupa schimbul consumabilelor am readus-o la viata si merge impecabil.

Am vorbit cu mecanicul care mi-a facut distibutia despre acest sunet al motorului si mi-a zis ca astea asa incep sa faca dupa 150.000 km dar nu e motiv de ingrijorare.

Am tot citit zilele astea pe forum si unii spuneau ca unul dintre pistoane ar fi problema..

Este ceva ingrijorator totusi cu privire la acest sunet de tractoras ?

Multumesc mult pentru timpul vostru.

 

O seara placuta.

 

 

 

 

 

salutare ,ai rezolvat ceva cu motoru ,  daca da., ce anume ai gasit   ?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Sa va zic si povestea mea cu tachetii. Acum vreo 5 ani mi am luat o masina, mai exact un seat toledo 1.6 16 valve motor aus. Dupa vreo 3 ani au inceput sa mi se auda tachetii iarna la rece bineinteles. La inceput dadeam vina pe benzina, stiam de la dacia lui tata ca daca era benzina rea ii bateau tachetii. Am fost eu la un mecanic priceput care a pornit masina dimineata. Mi a zis sa nu ma ingrijorez si se aud 2 tacheti nu se mai amorseaza si sa incerc cu in aditiv pentru zgomot de tacheti. Am pus de la liqui moly si ii luase cam jumatate din zgomot. A trecut iarna nu se mai auzeam , am mai facut vreo 30 000 km apoi iarna din nou. Schimbat uleiul mereu la timp 10 000 km cu acelasi ulei castrol magnatec 5 40 c3 . De pe o zi pe alta din ce in ce mai tare se auzeau, apoi si in mers. M am enervat si m am dus sa ii schimb pe toti 16 plus distributia. Dupa o luna si vreo 3000 km nu se mai auzeau deloc nici la minus 10 grade. A trecut un an, a venit iarna  iar au inceput sa se auda. Mi s a pus pata ... sa dai o gramada de bani si sa se strice asa repede... m am dus imediat si am bagat aditiv. Scazuse zgomotul din nou destul de mult . Apoi am intrebat un prieten care lucreaza la un magazin de piese auto si foarte priceput.  Mi a zis ca si la masina lui cu castrol se aude motorul foarte tare si ca i se pare prea subtire zici ca i apa.  Si mi am cumparat un filtru de ulei si ulei liqui moly top tech 4100 facut in germania la sfatul lui. Cu castrol facusem 2000 km si fix inainte de iarna il schimbasem . Am curatat motorul cu un flush , ulei nou , filtru nou. In prima saptamana masina batea atat dimineata cat si dupa 8 ore de stat nepornita cam 3 minute si se auzea in toata parcarea dar o idee mai putin decat cu castrol plus aditiv de tacheti. Dupa o luna de liqui moly si mers zilnic cu ea tachetii se aud sub 30 secunde la pornire doar dimineata si ii aud doar din afara masinii. Motorul merge mult mai rotund si urca in ture foarte rapid dupa 3000 ture. Zgomotul la rece aproape ca a disparut, culoarea uleiului este galbena.  Concluzia mea a fost ca uleiul castrol magnatec 5 40 este probabil foarte cumparat si contrafacut .  A adus incet si sigur la distrugerea primilor tachti originali si apoi la urmatorul schimb. Din fericire, sper ca l am schimbat la timp. Se zice ca vine in butoaie in Romania si este reimbuteliat. Nu vreau sa fac presupuneri aiurea dar este o parere subiectiva . 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept