Jump to content

Termostat aer admisie


Ebi
 Share

Postare recomandată

Monteaza sistemul exact asa cum l-ai gasit.

Exista pericolul ca din cauza temperaturilor scazute sa apara condens si implicit apa in clapeta de acceleratie.

Sistemul este conceput de asa natura ca in momentul cand clapeta inchide fluxul de aer sa fie preluat din galeria de evacuare care ajunge la temperatura mare destul de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ebi

    8

  • cikyu

    7

  • rey toledo

    5

  • aditzu'

    5

pai da.. gabi dar mie num merge termostatul ala...era blocat numai pe aer cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci monteaza-l asa ca acum e frig...si la vara scoti termostatul si o sa capteze numai aer din trager.

Fa totusi o verificare termostatului sa vezi sigur daca este stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus clapeta la loc..problema e ca am rupt o urechiusa..... :( la primavera vad ce i fac .....dar nu pot merge cu ambele canale deschise... sa mi faca un aer "mixt" ca sa zic asa

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu pe timp de iarna am lasat sa traga aer cald din galerie si am pus scotch lat pe teava care trage aer rece de afara. La primavara o sa iau scotch-ul ca sa traga aer mixt, iar la vara o sa pun scotch pe ramificatia de tras aer cald. Cam asa era si la Daciile 1310, aveai o clapeta pe care o comutai manual fie pe iarna fie pe vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat...cu noroc si ajutor din partea unui coleg de pe forum ,am gasit la dezmembrari o carcasa perfecta..probabil a fost inlocuita in 2006 dupa eticheta gasita in interior, am gasit clapeta chiar cu garnitura rosie  :)  pe margine , acum merge clapeta pe galeria filtrului de aer :icon_bounce:

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, cum se desface capacul acela de sus ? Clemele acelea de pe lateral sunt cam intepenite si nu am insistat, e cam copt plasticul si m-am gandit ca e posibil sa se rupa daca trag mai tare.

post-58492-0-92166700-1396974806_thumb.j

post-58492-0-12448700-1396974973_thumb.j

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu grija il desfaci, si al meu era copt..... am reusit ,cu foarte mici daune, abia daca s a crapat la o clema dar nu influenteaza..... desfaci o laterala si iese usor..,vezi cu o surubelnita lata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, eu nu am la masina acea tubulatura care vine pana in fata la grila din cauza ca nu am aer conditionat. merita sa cumpar asa ceva? nu stiu ma gandesc ca poate vara trage mai bine aer rece decat cald de la motor de acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca cele fara ac nu au tubulatura aia, asa arata pe etka...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca o cumpar eu si o montez are vreo influenta la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai de obicei stiu ca ajuta sa incalzeasca clapeta iarna sa faca condens sau ceva de genu......colegul gabi te poate ajuta cu mai multe info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu grija il desfaci, si al meu era copt..... am reusit ,cu foarte mici daune, abia daca s a crapat la o clema dar nu influenteaza..... desfaci o laterala si iese usor..,vezi cu o surubelnita lata

 

Trebuie apasate clemele de pe laterale si tras in sus de capac sau bagata surubelnita undeva la mijloc intre partea de jos a clapetei si capac ? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna.am si eu o intrebare.am un golf 4 1. 16v AZD si cand vreau sa dau drumul la clima in loc de aer rece sau de aerul de afara imi baga aer fierbinte,ce este de facut????multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai postat unde trebuia.

 

Fa o diagnoza pe clima, cel mai probabil servomotorul care schimba cald/rece e mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cand cu caldura parca nu prea mai tragea bine, m-am apucat azi si am desfacut clapeta si cum credeam era blocata pe aer cald. Termostatul nu mai declanseaza, am reusit sa imping acel arc cu o piulita si acum sta pe deschis la aer rece si inchis la aer cald. Pana la iarna o las asa, iar cand vine frigul o sa incerc sa o fac sa stea in pozitia in care am gasit-o acum.

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in zona motorului era rece, degeaba, era normal sa fie inchisa

eu am testat-o ieri, am desfacut galeria de aer exterior si am incalzit bine masina, termostatul incet incet s-a deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvanbladai

salut,scuze deranjul am si eu o priblema la climatronic,nu imi mai baga aer rece decat fierbinte am fost cu ea la un tester si mia zis k ii probabil blocata clapeta si ca trebuie dat bordul jos si mia cerut un pret enorm..crezi k de la clapeta ar fi problema ??imi poti spune si mie cum pot ajunge la clapeta sa verific??ms


Imi poti spune si mie cum pot ajunge la acea clapeta??cred k a mea ii blocata si imi baga aer fierbinte..ms..scz deranju

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la ce temperatura se deschide acea clapeta?ma refer la temperatura exterioara, eu nu am acea clapeta si am scos furtunul de la galeria de evacurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la 25 de grade trebuie sa se deschida clapeta pe aer rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am observat ca la 25 grade sta putin deschisa, si abea dupa ce trece de 30 grade in jurul motorului incepe sa se deschida

 

eu am desfacut si curatat admisia sambata, carcasa filtru aer, clapeta de acceleratie fata/dos si am desfacut si la acest termostat

 

a stat undeva la umbra pana am montat-o inapoi si am observat ca aproape era inchisa, asa ca am testat-o si atunci am vazut ca se deschide abea dupa ce se incinge bine motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe aragaz nu s-a mai deschis la mine :lol:  Trebuie sa vad la iarna cum o blochez in sens invers, acum a fost usor sa fortez arcul acela cu o piulita ca sa ramane pe inchis la aerul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e simplu, scoti piulita si va sta ca inainte pe cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se deschide instant, ar trebui sa o tii pe aragaz vreo 10 minute pana incepe sa se miste cate putine :)

 

eu am turat masina ca sa traga numai aer cald de la evacuare vreo 5 minute, si abea dupa inca 10 minute era deschisa 1cm, dupa inca 15 min era deschisa pe jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, practic nu mai sta perfect inchis. Ca sa o blochez pe aer rece am fortat arcul acela si nu mai revine complet la inchis nici fara piulita, sta cam la jumate, deci face un amestec de cald cu rece. Legat de tinutul pe aragaz, am tinut-o pana a inceput sa se topeasca plasticul pe margine si fara rezultat :lol:  La temperaturi ridicate chiar se simte de cand am trecut-o pe rece, la iarna o pun sa bage amestecat rece cu cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!