Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

La injectoare ajunge motorina, am slăbit piulițele in timp ce am amorsat sistemul din vcds, pe returul din rampa de înaltă nu vine motorina nici când dau la automat deci presupun ca acesta nu Descarcă presiunea, doar ca in momentul când dau automat valoarea nu ajunge nicidecum la valoarea cerută respectiv 240 bar, max 24-40 bar. Atât indica vcd. Ce s a putut defecta mai degrabă? Metering valve oare sa dea pe retur din pompa și sa nu ajungă suficientă motorina in rampa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, csasu a scris:


Pe returul rampei de injectie nu vine absolut nimic, deci presupun ca prv functioneaza si nu descarca presiunea din rampa,

Daca pe masina ai sistem de injectie piezoelectric,obligatoriu trebuie sa ai presiune pe returul injectoarelor.

Regulatorul de presiune dupa rampa functioneaza ,,normal deschis" adica lasa sa iasa spre retur toata motorina,iar cind dai la cheie,incepe sa inchida iesirea spre retur,acumulind in rampa toata presiunea.Daca pe returul rampei nu iese absolut nimic,este din cauza ca nu ajunge nimic in rampa.

Vazind filmuletele care le-ai facut,se pare ca totusi in rampa ai ceva presiune cind dai la cheie.

Acum gindesc cu voce tare...daca ai presiune la intrarea in pompa,ai presiune la iesirea din pompa,dupa cum arata VCDS,si nu porneste,dar nici erori nu da....hmm,probabil ca injectoarele nu isi mai fac treaba,au duzele astupate si nu mai pulverizeaza.

Trebuie sa te hotaresti,ori te bazezi pe masina de diagnoza,ori faci probe ca pe vremuri,scoti injectoarele din motor,si le montezi cu duzele in sus,in asa fel incit sa vezi daca pulverizeaza ceva cind dai la automat,ori daca nu,mergi cu ele la pompangiu.

Daca ai trecut la CP3 imi imaginez ca masina ta are injectoare piezoelectrice,si daca este asa,pe returul injectoarelor,ar trebui sa ai o presiune de 8...10 bar ca masina sa porneasca.Aceasta presiune este asigurata de o valva unisens de 10 bar.

Ca sa vorbim in cunostinta de cauza,cind ai timp,fa o poza la injectoare,ma intereseaza sa aflu ce tip sint,ori vezi numarul de referinta si vino si spune care este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi . Ieri am vrut sa plec de pe loc cu masina si se oprise motorul . Dupa ce il pornesc iar se opreste si imi aparea eroare : start stop system error si imi pulsa spirala aceea in bord . Aseara am fost cu mecanicul sa vedem ce are , a pornit si pana la service nu a facut nicio problema . Am pus testerul pe ea si imi aparea defecta pompa de combustibil . Azi am fost si am cumparat pompa de combustibil , a montat-o mecanicul si dupa o proba cu ea cand a apucat sa se ''incalzeasca'' motorul iar s-a oprit ... Aveti idee de la ce poate sa fie aceasta problema ? Ma gandeam ca este posibil sa fie pompa de inalte sau un injector blocat.. Pana acum masina nu a dat semne de asa ceva si cand nu se opreste merge perfect (nu intrerupe sau cv de genu) . Masina in cauza este un golf 7 motor 1.6TDI cod motor CLHA 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Uneori masina trepideaza la relanti si am urmatoarele valori, fara erori inregistrate. Se manifesta in mod special atunci cand pornesc AC(se accentueaza mersul neregulat). Mentionez ca nu face tot timpul. Cand motorul merge rotund valorile injectoarelor sunt apropiate de zero iar cand merge neregulat, intrerupt, valorile variaza mult. 

Postez si un video...spre finalul videoclipului este pornit AC-ul

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relanti-ul este stabil, nu fluctueaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Short update: 70.000 km cu pompa CP3, motorul merge impecabil de atunci. Recomand fara doar si poate. 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu mai sunt eu la curent, dar se pare ca s-a realizat fie o adaptare la pompa CP4, fie un model nou de pompa, astfel incat sa se impiedice rotirea pistonului pe ax,incat sa genereze faimoasa pilitura. Ce parere aveti?

 

cp4.1-2.png

tappet-screw-pump-cp4-bosch_a2-06113__56016673.jpg

cp4-pump-tappet-roller-kit_a2-12000-1_1-462-c24-995_53977551.jpg

CP4.1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca  e de la StarDiesel.. nu cred ca e cine stie ce. Astia fac niste pocnitori de piese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca e un nou model imbunatatit de la Bosch. Uite un exemplu si pentru cp4.2:

www.coastal-diesel.com/product-p/0445010859.htm

 

0445010859-2T.jpg

0445010859-2T_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pe mașină am cp4 pot pune cp 4.2?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu eroare din imaginile de mai jos P228D Presiune prea mare.

Am un VW Jetta 2012 1.6 TDI

Inainte sa repar pomapa de inalta imi aparea P0087 presiune prea mica, la viteza mare pe autostrada imi aparea semnul acela de la rezistenta si imi taia pedala si masina nu se mai accelera.

- am reparat pompa de inalta

-am schimbat regulatorul de presiune

-am schimbat senzorul de presiune   

Acum imi da eroarea P228D si imi zice ca presiunea este prea mare:(

Va rog ajutor.    

 

2023-08-05_094752.jpg

2023-08-05_094822.jpg

Modificat de bydy_13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai reparat pompa,presupun ca era stricata,atunci de ce nu ai reparat si injectoarele?In mod normal,eu verific intai injectoarele,atit in bancul de teste cit si vizual,le desfac ca sa le curat si vad daca au mizerie sau pilitura in ele.Daca au,ori una,ori cealalta,asta inseamna ca provin din pompa,si este primul lucru care trebuie revizuit si reparat,si in acelasi timp se repara si injectoarele.Problemele de injectie,dupa opinia mea,implica revizuirea,si repararea  sistemului de injectie complet,pompa,senzori,regulator,rampa,injectoare,in acelasi timp,nu cite o piesa ,ca sa vedem daca era asta,sau cealalta.

Inteleg,dar poate gresesc,ca ai motor 1,6 si banuiesc ca ai injectoare piezoelectrice siemens-continental,si daca este asa,sigur ai probleme cu ,,bobinele" injectoarelor.

Pune o poza cu un injector aici,sa vedem despre ce este vorba,sa se vada ,,bobina lui" nu tot corpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Se da urmatoarea situatie:

Masina in cauza - Skoda Superb MK2 - 2.0 TDI CR (CBBB)

 

Probleme: Motorul se opreste din mers, doar in sarcina atunci cand este accelerata mai tare si turatia depaseste ~2800 de turatii. Incepe sa intrerupa si se opreste daca tin acceletatia, daca iau piciorul isi revine si functioneaza in continuare. 

Cateodata genereaza coduri de eroare moment in care se aprinde si spira intermitent, cateodata nu genereaza nimic, doar se opreste si atat. 

Coduri de eroare generate: P0322 - G28 - speed sensor si P0088

 

Initial am crezut ca problema vine de la senzorul de turatie motor si am mers pe acel drum - Am schimbat senzorul cu unul OEM si semeringul de la cutie tot cu unul OEM - 0 rezultate , A fost verificata si instalatia electrica tot cu 0 rezultate.

 

Scapand de acea problema am trecut la partea de injectie.

 

Au fost schimbate urmatoarele:

  • Regulator presiune rampa
  • Senzor presiune rampa 
  • Regulator presiune pompa de inalte
  • Sistem retur injectoare 
  • Supapa + Senzor temperatura motorina
  • Pompa secundara de motorina - Cea de sub capota

 

Au fost verificate urmatoaterele:

 

Pompa motorina din rezervor - Desfacuta si curtata

Injectoarele - cu sistemul acela conectat pe retur - Nu exista diferente intre cantitatea scosa pe retur

Cablajele din nou - Petru toate sistemele de pe pompa

Filtrul de motorina

Filtru de particule - a fost desfacut si curatat. 

Distributia - Verificata si pusa o noua rola intinzatoare si curea

 

 

Tin sa precizez ca proble apare doar in momentul in care motorul atinge temperatura optima de functionare. Cat este rece nu face absolut nici o problema.

Nu a fost gasit span sau mizerie pe traseul de injectie. 

In momentul in care da eroare si se aprinde spirala, motorul incepe sa mearga foarte prost, injectoarele "caraie" si nu se mai accelereaza aproape deloc. 

Pe tester valorile de la injectoare sunt foarte bune, aopape de 0. 

 

Problema a inceput din senin acum 3 saptamani si nu am gasit nici o rezolvare.

 

Va multumesc pentru ajutor.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema la un Sharan 2012 motor CFGB. Motorul tremura la relanti si la cald si la rece. Am citit cu VCDS si am gasit o anomalie, presiunea de pe rampa comuna (fuel pressure) avea valori foarte inconstante. Nu pot sa upload-ez un film ca sa vedeti dar varia intre 23000 si 34000 kPa la interval de fractiune de secunda. Am inlocuit regulatorul de presiune de pe rampa cu unul nou Bosch si dupa inlocuire s-a mai redresat pentru 1-2 zile (in sensul ca nu mai vibra asa de tare, aproape nu se mai simtea) iar variatia presiunii acum este intre 27000-35000 kPa. Problema nu e rezolvata, dupa 2-3 zile de la inlocuire regulator se simte din nou un mic tremurat la relanti si cred ca are legatura cu aceste presiuni foarte variabile. Am masurat la alte masini si variatia la fuel pressure este de maxim 1500-2000 kPa. 

 

Azi o sa incerc sa schimb si senzorul de presiune de pe rampa in ideea ca regulatorul si senzorul de presiune functioneaza oarecum in tandem. Dar nu imi fac mari sperante ca o sa rezolve problema. Am cautat pompa de inalte si nu are span. 

 

Ce altceva ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ruster salut,degeaba schimbi piesele,daca nu afli din ce motiv acestea nu mai functioneaza corect.Zici ca ai schimbat regulatorul de pe rampa,si ca sa diminuat pentru putin timp problema cu tremuratul,iar acum a inceput sa faca din nou acelasi lucru,pai in cazul asta,eu cred ca ai mizerie sau pilitura in pompa de injectie,cu toate ca zici ca ai verificat pompa.Cum ai facut verificarea,ai dat la cheie si te-ai uitat daca iese motorina curata pe teava de inalta presiune?Singura modalitate eficienta este sa desfaci pompa complet,si sa vezi fiecare piesa componenta din ea,daca are urme de uzura,sau mizerie,apoi sa o speli cu ultrasunete si sa schimbi garniturile.

Odata facuta aceasta operatie,scoti toate tevile de motorina de la rampa la injectoare,si cea de la pompa la rampa,le speli interior,si le montezi la loc.Orice operatie de acest gen trebuie insotita si de schimbarea filtrului de motorina,eu personal sfatuiesc si schimbare motorinei din rezervor,chiar daca numai pentru probe,apoi o poti folosi daca consideri ca este buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp, cu ajutorul lui EEXCALADE(caruia ii sunt recunoscator), am rezolvat problema. Era o deficienta la alternator(nu incarca cat trebuia)care dadea injectoarele peste cap(de asta se manifesta preponderent cand dadeam drumul la AC). Atentie, nu primeam nici o eroare. Zi buna!

Daca intalniti acceleasi simptome pe viitor, recomand verificarea alternatorului/acumulatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu un CC 2013 care s-a pricopsit cu eroarea :

5211 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0087 00 [232] - Too Low
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 273138 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 13:57:01

                    Engine RPM: 1847.00 /min
                    Normed load value: 70.6 %
                    Vehicle speed: 94 km/h
                    Coolant temperature: 89 °C
                    Intake air temperature: 42 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.040 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel temperature: 59.4 °C
                    Mean injection quantity: 40.08 mg/stroke
                    Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 5
                    Fuel high-pressure: actual value: 1382000 hPa
                    High fuel pressure: specified value: 1595300 hPa
                    Pressure control valve adaptation factor: 1.1260
                    Fuel level: 15.00 l
am facut si un log in mers cu vcds-ul si va atasez rezultatele pentru cine se pricepe, eu banuiesc ca problema ar fi de la injectorul 3 si putin 4 dar 3 parca pleaca pe camp aiurea.

LOG-01-IDE00021_&9.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti da eroare de presiune nu de injector,ori pompa de injectie nu produce presiune suficienta,ori vreun injector o pierde pe undeva,ori vreun senzor nu lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema cu un VW CC 2013, 2.0 TDI, cod motor CFGB, 284000 km rulati. Problema aparuta: are o trepidatie la relanti (nu tot timpul, cand si cand apare). Atasat un log cu valorile presiunii in rampa de injectoare (pe la mijlocul logului am accelerat un pic, dupa care iar am revenit la relanti). 

Fuel pressure regulator valve; specified value rail pressure - valoarea aceasta mi se pare ca oscileaza foarte mult. Care ar putea fi problema? Regulatorul de pe rampa de injectie?

 

Multumesc!

LOG-01-1901-1941-1951-2121-2131.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel
On 15.09.2022 at 12:25, Motor a scris:

multumesc de info, dupa ce am investit circa 200euro  si nu am rezolvat nimic, am schimbat pompa cu una noua si gata, am facut 3500km de atunci, o sa va tin la curent dupa ce scot filtrele suplimentare montate de mine si schimb si filtru de motorina din nou, sper sa nu mai apara, pompa de medie si inalte sunt noi

Salut, ai mai gasit span, mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/24/2023 at 3:42 PM, razem said:

Intre timp, cu ajutorul lui EEXCALADE(caruia ii sunt recunoscator), am rezolvat problema. Era o deficienta la alternator(nu incarca cat trebuia)care dadea injectoarele peste cap(de asta se manifesta preponderent cand dadeam drumul la AC). Atentie, nu primeam nici o eroare. Zi buna!

Daca intalniti acceleasi simptome pe viitor, recomand verificarea alternatorului/acumulatorului.

Felicitari amandurora! Ne puteti spune si care a fost problema si cum s-a rezolvat? Inlocuire diode, alternator cu totul, etc.

Multumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut si eu ghinionul sa mi se duca pompa de inalta presiune, la fel cum am mai vazut pe aici, plin de span.

Ghinionul extra e ca mi s-a intamplat pe autostrada in Serbia, in weekend, in drum spre Grecia... M-a luat unul de la un service mic cu platforma, m-a dus la el, desfacut, vazut span, mi-a zis ca trebuie inlocuit tot.. clasic.

Mi-a cerut 1400 de euro pe reparatii, e mult, putin? Ma gandesc ca mai si curata, nu chiar inlocuieste tot.

Cum as putea sa verific cat de cat ca reparatiile sunt OK?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/9/2023 at 12:55 PM, Mario_pd said:

Salutare.

 

Se da urmatoarea situatie:

Masina in cauza - Skoda Superb MK2 - 2.0 TDI CR (CBBB)

 

Probleme: Motorul se opreste din mers, doar in sarcina atunci cand este accelerata mai tare si turatia depaseste ~2800 de turatii. Incepe sa intrerupa si se opreste daca tin acceletatia, daca iau piciorul isi revine si functioneaza in continuare. 

Cateodata genereaza coduri de eroare moment in care se aprinde si spira intermitent, cateodata nu genereaza nimic, doar se opreste si atat. 

Coduri de eroare generate: P0322 - G28 - speed sensor si P0088

 

Initial am crezut ca problema vine de la senzorul de turatie motor si am mers pe acel drum - Am schimbat senzorul cu unul OEM si semeringul de la cutie tot cu unul OEM - 0 rezultate , A fost verificata si instalatia electrica tot cu 0 rezultate.

 

Scapand de acea problema am trecut la partea de injectie.

 

Au fost schimbate urmatoarele:

  • Regulator presiune rampa
  • Senzor presiune rampa 
  • Regulator presiune pompa de inalte
  • Sistem retur injectoare 
  • Supapa + Senzor temperatura motorina
  • Pompa secundara de motorina - Cea de sub capota

 

Au fost verificate urmatoaterele:

 

Pompa motorina din rezervor - Desfacuta si curtata

Injectoarele - cu sistemul acela conectat pe retur - Nu exista diferente intre cantitatea scosa pe retur

Cablajele din nou - Petru toate sistemele de pe pompa

Filtrul de motorina

Filtru de particule - a fost desfacut si curatat. 

Distributia - Verificata si pusa o noua rola intinzatoare si curea

 

 

Tin sa precizez ca proble apare doar in momentul in care motorul atinge temperatura optima de functionare. Cat este rece nu face absolut nici o problema.

Nu a fost gasit span sau mizerie pe traseul de injectie. 

In momentul in care da eroare si se aprinde spirala, motorul incepe sa mearga foarte prost, injectoarele "caraie" si nu se mai accelereaza aproape deloc. 

Pe tester valorile de la injectoare sunt foarte bune, aopape de 0. 

 

Problema a inceput din senin acum 3 saptamani si nu am gasit nici o rezolvare.

 

Va multumesc pentru ajutor.

 

 

 

Salut, poate merita sa verifici izolatia firelor de prin compartinentul motor. Eu am avut o problema similara, la fix 3000 de ture in sarcina murea motorul, dupa care porneam fara probleme. S-a dovedit a fi un fir cu izolatia dusa, nu mai stiu de la ce. In sarcina motorul se misca, atingea firul si murea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!