Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 22 ore, yoloyo a scris:

Imi poate spune cineva ce cod se mai potriveste pe un passat b6 cbab de regulator presiune rampa? Eu am 0281002859 dar nu gasesc decat in strainatate cu acest cod.Stiu ca sunt care vin si fara oring

are pe autokarma si targuldepiese, pe site. Ia nou regulatorul de presiune rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa strici o gramada de bani,scoate regulatorul,cu telefonul mobil uitate la virful lui,atentie nu atinge virful cu mina,si nu il lovi,in caz ca are mizerie sufla cu aer,eventual si un pic de benzina,alcool,sau spray de curatat 3x1,ca sa se inmoaie inainte.

Incearca sa iti dai seama ce fel de mizerie este,span,rugina,etc,pentru ca in functie de asta poate va trebuie sa mai faci si alte operatiuni,curatirea rampei,a tuburilor metalice rampa-injectoare,injectoare,etc.

 

20230328_191521.jpg

20230328_191535.jpg

20230328_191541.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce ati schimbat acest regulator de presiune de pe rampa, cu ce ati reusit sa l strangeti la cuplu de 80 NM? Am cheie dinamometrica dar nu gasesc capete de forma aceea pentru cheie ca sa il strang...

 

Modificat de DragosPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii serios, altii nici biele si distributii nu strang la cuplu. Eventual strangi un alt surub cu 80 si vezi cam ce forta e necesara.

Poftim, doar 400lei!😀

https://mastertools.ro/chei-dinamometrice/44278-sw03190030-stahlwille-cap-cheie-inelara-decupata-30-mm-prindere-patrat-1-2-pentru-cheie-dinamometrica.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama...ma descurc cu ce am atunci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosPopa

Dacă foloseşti extensie la cheia dinamometrică instalează pe telefon aplicaţia Torque Wrench Extension Calculator deoarece extensia modifică braţul forţei şi trebuie setat alt cuplu ca să obţii acel cuplu. Dar....dacă cheia este perpendiculară pe extensie atunci nu se modifică braţul forţei şi se setează la cheie exact cuplul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc @lupo_bv.

Pana la urma am reusit ieri sa instalez regulatorul de pe rampa si senzorul din capatul opus. Presiunea din rampa la relantiu e mult mai stabila si masina se comporta bine. Azi dimineata, insa, cand mergeam spre munca mi s.a aprins iar spira. Presupun ca e aceeasi eroare, dar o sa pun testerul dupa masa. Singura varianta ce mi.a ramas e sa schimb si senzorul de pe pompa de inalte, sper sa fie asta rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update, se pare ca problema a fost din cauza senzorului de pe pompa de inalta presiune. L-am schimbat si totul e in regula. Consumul a scazut, nu mai intrerupe in accelerare cand e subturata si se pare ca chiar si consumul la relantiu a devenit stabil (0,5, inainte oscila mult intre 0,5 si 0,6). S-ar pute sa fi schimbat degeaba senzorii de pe rampa dar asta este, bine ca s-a rezolvat situatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Revin si eu cu problema cu smuciturile la relanti la Passat b6 CBBB.

 

Vazand la cineva de aici ca a mentionat ceva de grupurile 19,20 si 21 din vcds, le-am masurat si eu 

 

Aici este video-ul cu masuratoarea:

 

 Dupa cum se vede, fluctueaza foarte mult acele valori. Nu ma pricep sa le interpretez, insa probabil ca nu e ok.

 

Sa fie problema cu regulatorul acela de presiune din capul rampei? Se poate schimba pe pozitie, fara sa dai rampa jos? Am vazut un tutorial pe youtube in care da toata rampa jos pt a-l schimba. E vreun motiv pentru asta? Loc cred ca este suficient sa il schimbi pe pozitie.

 

de asemenea, e vreo modalitate sa iti dai seama daca problema vine de la regulator, sau de la senzor? (Senzorul fiind in celălalt capat la rampei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poti sa il schimbi fara sa dai rampa jos. Ai nevoie de o cheie de 30 pentru regulator si de 27 pentru sezorul din capatul opus. In majoritatea cazurilor, daca nu ai eroare pe modulul engine, problema provine de la regulatorul de pe rampa. Masina are trepidatii la relantiu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, DragosPopa said:

Nu cred ca poti sa il schimbi fara sa dai rampa jos. Ai nevoie de o cheie de 30 pentru regulator si de 27 pentru sezorul din capatul opus. In majoritatea cazurilor, daca nu ai eroare pe modulul engine, problema provine de la regulatorul de pe rampa. Masina are trepidatii la relantiu? 

Da, trepideaza la relanti, iar uneori smuceste foarte tare. Acul la turometru ramane constant.

 

Hmm, deci nu e foarte simplu de schimbat, daca trebuie data rampa jos.

Senzorul de ce sa il desfac? E recomandat sa il schimb si pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, DragosPopa said:

 

Nu cred ca poti sa il schimbi fara sa dai rampa jos.

 

Atat senzorul cat si regulatorul se inlocuiesc fara demontare rampa .

@raduletz Pune regulator presiune nou ,bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, EEXCALADE said:

Atat senzorul cat si regulatorul se inlocuiesc fara demontare rampa .

@raduletz Pune regulator presiune nou ,bosch

@EEXCALADEAi vreun link catre vreun tutorial? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, raduletz said:

@EEXCALADEAi vreun link catre vreun tutorial? 

Tutorial la ce? la cum desfaci ceva cu o cheia de 30 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, de fiecare data cand pornesc motorul la rece, cârâie cateva secunde pompa de inalte, ati intampinat asa ceva pana acum? Span nu am pe instalatie dupa cum am zis, am verificat si rampa comuna cand am instalat senzorii si era curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Al Bundy said:

Tutorial la ce? la cum desfaci ceva cu o cheia de 30 ?

 

Nu...cel putin la masina mea, dupa o inspectie mai atenta, nu pare ca ar intra o cheie de 30 normala, asa pur si simplu fara sa mai desfaci si alte chestii din jur(galerie, cablaje).

 

 

PXL_20230402_073413561.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra ,scoate mufele de la bujii ,da cablajul deoparte …

Cred ca trebuie sa apelezi la cineva priceput.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update:

 

Am schimbat regulatorul cu unul nou Bosch. Am luat si garnitura noua pentru el.

Procesul de inlocuire este într-adevăr simplu. Am dat cablajele la o parte, dupa ce am scos toate mufele (sunt destul de multe), inclusiv cele de la bujii. Cheia a intrat relativ usor la regulator. Deci in niciun caz nu este nevoie sa se dea rampa jos pentru inlocuire.

Regulatorul vechi nu avea span sau alte reziduuri pe el. Ochiometric arata bine.

L-am pus pe cel nou, montat totul la loc, dat la cheie putin pana s-a amorsat totul si a pornit.

 

Motorul merge foarte 'rotund' acum la relanti, nu mai tremura si nu mai smuceste 🎉🎉🎉

Pe VCDS, presiunea in rampa s-a normalizat, sta in jurul valorii specificate (variaza foarte puțin, in comparatie cu regulatorul vechi).

 

Presiunea inainte de inlocuire:

 

 

Presiunea dupa inlocuire:

 

Va mulțumesc tuturor pentru ajutor!

 

Zi buna!

 

Las si niste poze:

 

PXL_20230405_150614736.jpg

PXL_20230405_150429652.jpg

PXL_20230405_145022422.jpg

PXL_20230405_145017344.jpg

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede de la distanta ca e plin de mizerie,poate daca mareai un pic cu telefonul mobil il vedeai mai bine,si il curatai,scapai de cheltuiala,dar e bine si asa,oricum,pastreaza-l pe cel vechi,dar inainte de toate curata-l.

Apropo,nu ai curatat rampa,nici tevile de combustibil ale injectoarelor,nici pompa prin interior,nici altceva din cite inteleg,crezi ca va dura mult acel regulator?Injectoarele care le ai pe masina sint piezoelectrice,si sint foarte pretentioase la depunerile din interior,cu timpul incep sa dea mai mult retur,masina pierde putere,creste consumul si emisiile,infunda mai repede filtrul de particule daca masina este dotata cu asa ceva,in putine cuvinte,ai luat o aspirina ca sa nu te mai doara capul,cind in realitate ar fi trebuit sa te odihnesti,chiar daca dura mai mult.

In principiu,daca ai fi scos pompa de injectie,si ai fi curatat-o prin interior,apoi schimbai garniturile,si curatai tevile injectoarelor,dupa care puneai si un filtru de motorina nou si de calitate,ai fi facut o treaba buna cu putini bani.

Nu te critic,te indemn sa continui lucrarea inceputa si sa iti faci un bine.

Depunerile care le observ pe regulatorul tau,au acelasi aspect si in injectoare si in pompa care posibil sa fie CP4 si curind sa te lase in drum,si iti las si niste poze sa vezi cam cum ar putea sa arate piesele din injectorul tau cu acele depuneri.

 

piezo 1.jpg

piezo 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vp44ai dreptate! Mulțumesc pentru sfaturi si sugestii. Sunt bine primite.

O sa desfac sa curat totul pe acolo. Eu eram bucuros ca am gasit cauza tremuratului acela. 

Cauza principala tot nu o inteleg, sursa spanului. Sau e normal? Se acumulează in timp si trebuie curatat periodic?

Cum e cu pompa CP4? Cum aflu daca e acel model si ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De când am mașini diesel, am montat pe returul motorinei un filtru suplimentar. Așa măcar nu mai intră eventuala mizerie în rezervor. Am tăiat un filtru și era negru, filtru schimbat la aproximativ 20k km, nu îl schimb de fiecare dată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu acolo este mizerie, span o sa ai daca mai amorsezi circuitul dand la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, Dolfin said:

Ce ai tu acolo este mizerie, span o sa ai daca mai amorsezi circuitul dand la cheie.

Ar fi mai util daca ai spune cum se amorseaza corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!