Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Incerc maine sa pun testerul sa vad valorile la injectoare

Cat crezi ca o sa ajunga 4 injectoare ?

Noi s-au reconditionate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pun noi ,cere oferta de la un magazin.

Subiectul nu are legatura cu topicul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta personala, va recomand sa faceti si penultimul update.

Eu am tot schimbat pe injectoare (aveam softul de fabrica) si valorile erau foarte ciudate. Totodata aveam rontaitul si cu clima pornita imi murea motorul cand ma opream la semafor (pana se incalzea motorul).

In urma modificarilor hardware (de putere) am decis sa fac si penultimul update de soft. Din start a disparut rontaitul si motorul merge rotund (valorile sunt sub 1 pe inj). Motiv pt care am facut softul de putere pe acest soft. Nimic nu s-a modificat in mersul masinii iar puterea a iesit 171 CP si 335nm. Motorul merge frumos acuma.

 

Totusi, daca injectorul este stricat, nu se va repara cu update de soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Astazi am schimbat filtrele si uleiul la al meu Golf 6 1.6 tdi CAYC. Cand am desfacut capacul la filtrul de motorina, surpriza: mici depuneri metalice pe filtru. Atasez si o poza, pentru ca face cat o mie de cuvinte. 

Sa ma astept la cedarea pompei de inalte? 

Din ce cauza ar fi? Alimentez numai cu Efix55 de la Rompetrol. 

E adevarat ca motorina aditivata de la statiile de carburanti este prea uscata si asta dauneaza pompei? 

20180803_002316.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Este prea uscata pt motoarele euro3, insa pentru al tau nu ar trebui sa fie nici o problema deoacare motorul tau a fost conceput pt motorina euro5, fara sulf(pt asta compensam unii cu ulei 2T).

Pentu ce este in poza, las pe colegii mai experimentati cu probleme de span sa isi dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e panica in sensul ca mai tine macar 50000 km? Merge pe 1.6 pompa CP3 pentru a evita mai tarziu probleme mai serioase cu injectoare si alte subansambluri? Mentionez ca acum nu am erori pe tester, iar valorile la injectoare sunt toate sub 0.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca sunt depuneri metalice? Lasa filtrul la uscat si verifica dupa. Posibil sa constati ca sunt doar simple depuneri ca un fel de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Recor CP3 nu merge e BOSCH...

Nu e cazul sa iti bati capul cu pompa de inalte    la cayc nu sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depunerile pareau a fi metalice, dar poate nu sunt de la pompa de inalte. Cine stie? Voi vedea la urmatorul schimb. Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sunt multe 1.6 cu span :) , cand o sa imi pice  una pe mana o sa ii fac conversie la cp3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gavrila Dumitru

salutare la toata lumea.. astazi din pacate.. am fost nevoit sa rasfoiesc forumurile in cautare de explicatii.. si din cate am inteles.. problema este comuna..Span in instalatie.. 

 Vw tiguan , 2008, 2.0 diesel . S-a aprins martorul la bujie, nu puteam accelera mai mult de 2000 de ture. Am decis sa opresc si sa pornesc din nou, in speranta ca va disparea eroarea ..si va reveni la normal, fiind a doua oara cand se intampla asta.. prima data avand succes.. cu opritul si pornitul..(Prima data s-a intamplat acum vreo 6-7 luni.. Masina a fost adusa in tara in urma cu 10 luni din Franta.. km facuti pana acum aprox 19.000. revizie cu distributie facuta cand am cumparat-o si inca una facuta  dupa 15.000. km relali 192.000).Acum insa... masina nu a mai pornit.. Ajuns la reprezentanta.. aici mi-au desfacut capacul la pompa de inalta.. span.. bineinteles.. ca pretul reparatiei se ridica la 4500-5000 de euro..cu piesele originale..  Personal nu cred ca merita.. am citit in stanga si in dreapta.. de piese noi.. mai ieftine.. after market.. de piese sh.. Un sfat va rog.. ? Imi e clar ca nu am ce sa fac.. si trebuie sa schimb ce e de schimbat.. inclusiv curatarea rezervorului in care sunt convins ca voi gasi multa mizerie.. !

 

Modificat de Gavrila Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa faci conversie la pompa cp3 si nu vei mai avea probleme cu spanul niciodata 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot rasfoit forumul dar nu am gasiti informatii relevante despre scurgerile pe la simeringul de la axul pompei. Am vazut ca exista cod pentru simering-ul respectiv, se poate schimba/reconditiona in vreun fel sau am nevoie de alta pompa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal , 

Am fost la service si am schimbat uleiul . Am intebat acolo si daca stiu de problema cu spanul la VW , au zis ca stiu , vin multe masini cu problema asta. Unul din mecanici a zis ca e de la faptul ca se merge cu rezervolrul pe 'rosu' si astfel motorina nu se raceste suficient , fiind prea putina in rezervor , ceea ce duce la lipsa lubrifierii. Credeti ca e plauzibila explicatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce 'nu' ? Poti sa dai o explicatie ?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca la injectie directa nu se incalzezte motorina f. mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca zici ca nu se incalzeste f mult , e plauzibila explicatia  .  Din ce am ineles ,o parte din motorina se intoarce in rezervor , si se intoarce cu temeratura crescuta. Daca e putin motorina in rezervor va ajunge 'calda' la pompa si cu lubrifiere scazuta .  Are sens ce zic ?

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gavos Crezi ca se pierde capacitatea de lubrifirere de la +/- 10-20 grade ? Sigur nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca , conteaza 10-20 grade . Pompa si in general piesele de ' finete' lucreaza la tolerante f f mici , microni. Nu sunt expert . Eu 'sheruiesc ' informatia pe care am primit-o la service. Vom vedea in timp cat/daca va rezista pompa. Pana se ieftinesc electricele si creste performanta baterilor , o sa mai folosim combustia interna , tehnologie invechita moral. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gavos, cred ca daca citeai topicul vedeai fotografii cu interiorul  pompei, ce se intampla acolo, probleme constructive...postul tau nu-si mai avea nici un rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!