Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Cine face teste ptr verificarea calitatii motorinei? Nu cred ca e prea relevanta, altfel ar pica pompele una dupa alta. Folosesc lukoil si omv .

Am dat si eu la automat de vreo cateva ori ori fara motorina inainte sa dau jos pompa de pe masina, o sa desfac maine sa vedem ce-i inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade s-a referit la faptul ca ar fi fost bine daca verifica rezervorul filtrului de motorina daca avea si apa, span pe acolo si nu doar motorina.

si aia tot de " calitatea motorinei din filtru " tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand schimb filtrul de motorina nu am gasit vreodata apa in el, si nici span. Am fost norocos pana acum.  in 68k cu actuala masina 50k am alimentat la Lukoil considerata "proasta" calitativ.

Exista masini si cu 3-350.000km cu pompa oem care inca n-au murit.  Exista masini cu 7k , 15k sau 120k moarte.

E unu pe tdiclub care are hpfp fail la aproximativ 7, 15 si 35k miles parca pe aceeasi masina reparata mereu in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic dar, nu era vorba de tine in postarea lui Eexcalade, in fine...ma depaseste discutia, ma retrag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa inalte BMW 320 E90, aceiasi problema ca la CR-urile noastre.

IMG_0348.thumb.JPG.c5ca1db7df5e1b11205806b2ae633a72.JPGIMG_0349.thumb.JPG.1367da807d7e78e1fd83dba55d1e40e1.JPGP

Modificat de cornel4575
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a rasucit cilindrul. Acest model evident are pompa aproximativ identica cu vw :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da următorul caz: tiguan 2010 140 cp cbab cu 290.000 km eroare in bord spirala, verificat cu un tester hobby prezintă erorile atașate 

la verificarea fizica se constata Șpan in filtru de motorina. Mașina nu mai pornește acum, a pornit o bucata de drum și ne-a lăsat de tot la un moment dat, dansa a decis sa ne paraseasca in drum intr-un loc destul de izolat fiind necesară o platforma. Prețuita se afla in Cluj napoca in acest moment, așteptând un print frumos sa-i mângâie pompița și injectoarele ( din ce am citit pe aici și auzit ) iar mie sa imi golească bugetul... oricum mi-a bătut obrazul și zis sa-i mulțumesc frumos ca are totuși 300k și e un caz fericit, nu-i așa ???

deci in concluzie, știe cineva și imi recomanda un service in Cluj care poate repara cu succes și garanție așa ceva??? 

Multumesc.

IMG_0675.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut, dar nu găsesc ... speram intr-o recomandare de la cineva care a avut astfel de probleme și au fost rezolvate cu succes, dat fiind faptul ca problema este destul de delicata. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu,se spala tot sistemul de alimentare,se curata injectoarele,se probeaza pe bac ,se pune alta pompa ....si gata. Mai rasfoieste paginile si poate pui CP3

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mulțumesc foarte mult pentru răspuns. Știe cineva in Cluj unde pot face aceasta simpla Operațiune și eventual cât ar costa ? Eventual și cu un cp3 ? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice mecanic care stie sa puna o curea de distributie ar trebui sa poate monta o pompa CP3 ( 3 suruburi in plus fata de pompa originala) ca sa nu mai spun ca aceasta pompa nu trebuie sincronizata cu distributia (no timing)

Important e sa demontezi rezervorul, cureti instalatia bine-rail-tevi. Pompa din rezervor trebuie schimbata daca nu ma insel.

Pe cea de medii sa nu o cumperi in caz ca vrei cp3 deoarece nu e necesara si trebuie eliminata neaparat.

Filtru nou si injectoare schimbate cu altele functionale.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. In Cluj a făcut cineva o astfel de Operațiune ? Unde ??? Mulțumit ? Cum se prezintă, după? Cât a fost distracția ? 

Multumesc 

Modificat de croconelu
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu spalatul injectoarelor nu stiu daca tine, trebuie sa le calibreze perfect dupa toata treaba asta in caz ca nu s-au compromis diuzele alea care au niste pasaje de motorina foarte fine 8 gauri 0.15mm parca. Aici in  tm am acces la un service bosch unde sunt foarte competenti, pot sa ii intreb daca vrei despre servisarea injectoarelor.

Mi se pare ca pe el cei de la alt service l-au indrumat sa isi cumpere alte injectoare, nici sa nu le trimita la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, racingparts.ro said:

Aici in  tm am acces la un service bosch unde sunt foarte competenti, pot sa ii intreb daca vrei despre servisarea injectoarelor

Te rog frumos ! Se pot schimba la vag, doar diuzele ?

Modificat de croconelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Se dau jos injectoarele

2.Se probeaza pe banc

3.In functie de rezultat se demonteaza, curata cu ultrasunete,se sufla,....se inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, croconelu said:

 Eventual și cu un cp3 ?

   Discutii despre CP 3 sunt aici: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, așa cum am spus am citit aici m-am documentat și in principiu știu despre ce e vorba.

ce nu știu și asta am întrebat de câteva ori este : unde și la cine merg in Cluj sa rezolv cât mai bine aceasta problema, ma gândesc ca nu oricine are de exemplu baie cu ultrasunete...

aceasta este întrebarea ! 

Va mulțumesc și va doresc la toți o săptămâna minunata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu prea a avut nimeni astfel de probleme prin Cluj. Din fericire, nu este o problema foarte des întâlnită. Poti cauta informatii despre service-uri aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde in Zalău ? A făcut cineva o astfel de reparație ? Cum e ? La ce bani ați ieșit ? 

Eu cu ce service-uri am discutat pana acum am așa 9.000 cu garanție 24 luni și in Cluj pe Oașului 10.400 RON cu garanție 12 luni. Se înlocuiește pompa și injectoarele+spălături intestinale și alte mărunțișuri. Totuși nu e cam mult ???

cum vi se pare Combinația pompa noua și injectoare recondiționate ? As ieși ceva mai bine la preț ...

acum ma înțelegeți de ce caut pe cineva care a mai avut astfel de probleme ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un prieten cu problema ta. A luat de la Aleșd  pompa cu injectoare cost 40 milion și 150 euro manopera de demontat ,spălat  sistem de alimentarela La bani aia vinzi mașină și pui bani și cumperi alta.sau cumperi una lovită din Germania  și mai vinzi piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.02.2017 at 8:58 PM, croconelu said:

Se da următorul caz: tiguan 2010 140 cp cbab cu 290.000 km eroare in bord spirala, verificat cu un tester hobby prezintă erorile atașate 

la verificarea fizica se constata Șpan in filtru de motorina. Mașina nu mai pornește acum, a pornit o bucata de drum și ne-a lăsat de tot la un moment dat, dansa a decis sa ne paraseasca in drum intr-un loc destul de izolat fiind necesară o platforma. Prețuita se afla in Cluj napoca in acest moment, așteptând un print frumos sa-i mângâie pompița și injectoarele ( din ce am citit pe aici și auzit ) iar mie sa imi golească bugetul... oricum mi-a bătut obrazul și zis sa-i mulțumesc frumos ca are totuși 300k și e un caz fericit, nu-i așa ???

deci in concluzie, știe cineva și imi recomanda un service in Cluj care poate repara cu succes și garanție așa ceva??? 

Multumesc.

IMG_0675.JPG

Încă nu am găsit pe nimeni capabil sa o rezolve, in afara de reprezentanta la un scor exorbitant, nimeni nu imi da nici o indicație unde sa o duc? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la @EEXCALADE la bacau,decat la reprezentanta mai bine platesti platforma si manopera la colegul nostru si ramai si cu bani

se poate pune alta pompa de inalte,e vorba de cp3...e mai fiabila

aaaa si daca tot o bagi in service fa si pompa de ulei,schimba axul;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!