Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

deci verdictul final ar fi ca e proiectata prost pompa(ma refer la partea cu rola, nu in totalitate) si nu ar fi din cauza motorinei euro 5 mai "uscata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa in sine este super bine conceputa ..inafara de rola respectiva impreuna cu pistonas  si arcul asta este problema

Un coleg de munca a comandat noul passat 2,0 tdi  in 2 luni o sa ai vina sant curios cu ce pompa este echipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea...

 

In SUA pica si la 30.000 sau 40000 km. Oare n-au legatura cu motorina? Sau alea sunt facute in China, desi au acelasi cod cu cele europene?

Nu le stim noi pe toate, stati linistiti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles ce-ai vrut sa spui, insa in USA nu este norma de 10ppm de sulf la motorina, deci motorina "lubreafiaza" mai bine, si asa cum spui si acolo este flagelul pompelor de inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

vezi postul meu mai sus....pompa este creata pentru EURO 5 cu procentaj de biodiesel...daca motorina lor  si a rusilor nu are,biodiesel ghici unde este problema???

se pare ca cele mai multe probleme sunt la rusi,ucaineni si americani...de ce oare???rusii si ucainenii nici nu au motorina EURO,adica motorina lor nu respecta nici un standard european...asa ca sa nu ne miram ca le cad pompele la 30k.

La masina din semnatura 210k rulati in belgia fara span dar alimentat numai cu EURO 5......si fara apa sau impuritati binenteles...concluzia o trage fiecare!!!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are cineva o pompa defecta dispus sa o ofere pentru teste, am gasit pe cineva din intamplare care are o firma de alezat, strungarit, aschiat etc etc,adica prelucrari metale de tot felul.I-am povestit despre"bug"si este dispus sa incerce sa vada ce se poate face si daca se poate face ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa ca forma si cote o face oricine dar tratamentul metalului, calire, cromare, cimentare nu il face nimeni in regim de amator sa fie si fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema din ce am dedus din posturilelui bihor este ca se roteste tot pistonul in corpul pompei. acolo as vrea sa vedem daca se poate face ceva. pentru ca daca nu s-ar roti pistonul, cilindul din cap nu ar bate anapoda in pompa si nu s-ar mai forma pilitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca daca in capul pistonasului sar pune ca rola o bila ! nu ar mai face span 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprafata de contact ar fi mai mica si s-ar distruge si mai repede .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca la motoarele de 2.0 de pe B7 generatie 2011 pompele de inalte au aceeasi constructie? Sunt tare curios sa vad daca au remediat ceva si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, masina mea din semnatura a prezentat acum 2 saptamani un țăcănit pronunțat la pompa de inalte .....parca 2 metale se loveau. Cod motor : CBDC pot sa spun ca nu am nici-un martor aprins masina trage totul e bine , nu da in nas. E pe moarte pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dragos - caută in primele pagini ca am postat acolo o poza cu filtrul de la pompa de înalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa merg sa schimb uleiul o sa il pun pe mecanic sa studiez bine carcasa filtrului de motorina , precizez ca am 118.000 km si alimentez doar cu motorina aditivata , iar filtru il schimb la 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb ieri cu un mecanic de problema asta, si a zis ca problema ar fi ca nu se face corect amorsarea filtrului de motorina atunci cand se face schimbul lui.

Amorsarea la acest tip de motor se face numai cu VAG, si nu la cheie, pt ca atunci face span , acolo fiind presiuni mari de lucru. Si inca o chestie de evitat sa ramai fara motorina in rezervor, deoarece nu este prevazut cu sistemul de oprire a motorului inainte ca sa se termine motorina, exemplu ford.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are timp sa se produca span doar la amorsarea filtrului. Se formeaza in timpul functionarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat ca aerisirea pompei trebuie facuta neaparat..aerisirea pompei de la cheie duce la moarte sigura a pompei si a intregului sistem ..dar in pompa nu este presiune decat ce baga pompa aflata linga filtru cam 4-7 bari presiunea mare este  intre  element si (conducte ,rampa) injectoare


nu are timp sa se produca span doar la amorsarea filtrului. Se formeaza in timpul functionarii

de unde ai scoso!!!la ce forta are arcul care apasa pistonasul rola pe cama ...finisarea si cimentarea rolei si camei este cu duritate foarte ridicata dar ..precum cuzinetul de la biela si arbore se unge prin pelicula de ulei asa si in pompa ..cu toate ca pompa de inalta de la wv este cu defect din fabricare ..

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca la motoarele de 2.0 de pe B7 generatie 2011 pompele de inalte au aceeasi constructie? Sunt tare curios sa vad daca au remediat ceva si cum.

b7 este identic cu b6..incepand cu b8 2015 si nu numai  pentru toata industria auto va fi un nou inceput a tehnologiei auto din 2015 passatul b8 va fi cu 3cilindri 150cai...nu va fi mai mare de 2 litri motoarele care va echipa caroseria de  passat

 

Der Passat mit Polo-Motor

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% din CR-uri sunt amorsate la cheie cand li se schimba filtrul si nu manifesta problema de span.... deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, cand am schimbat filtrul de motorina, am avut pregatit 1/2 l motorina filtrata, am introdus filtrul nou in carcasa, dupa  care am umplut carcasa cu motorina, am montat totul la loc si a pornit ca de fiecare data la sfert de cheie. Recomand aceasta procedura daca nu aveti VAG-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandabil si sigur cel mai usor mod de a amorsa sistemul de alimentare la CR este din tester,self test pe pompa din rezervor sau pe pompa secundara si nu mai stai sa dai la automat de te ia toti nervii mai ales la 3.0 sau cu o pompa de vacuum...dar niciodata la cheie sau cu spary ptr. a nu avea alte surprize fiindca motorina are un rolul important asigurand atat ungerea cat si racirea pieselor cu care intra in contact....asa ca parerile sunt impartite si fiecare face cum il taie capul si ce considera el ca este mai bine  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, acum am citit aici despre amorsarea pompei cu VAG(altfel produce pilitura), ceea ce nu am facut la ultimele 3 revizii (desi am vag-com), masina are acum 148.000km (2.0TDI,2011,143cp).

Acum intrebarea e, ce simptom e cu daca s-a facut pilitura? intreb pt ca la rece trepideaza motorul si se simte si in schimbator, isi revine dupa aprox 2-3 minute de mers, dupa care nu se mai simte nimic.

E posibil sa se fi facut pilitura? de fiecare data eu am pus pornit motorul dupa schimbul filtrului....nu am cum sa pun doar contact de mai multe ori pt amorsare deoarece are star/stop si aprox in 30-40 sec pornea (intr-adevar se chinuia in secundele astea) :(

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un filtru nou de motorina si schimba-l cu actualul. Goleste carcasa filtrului intr-un bidon prin care vezi. Pe fund poti vedea daca e pilitura sau chiar si pe suprafata filtrului. Mai poti desface si regulatorul de presiune de pe pompa. Vezi pe la inceputul topicului cum se face (are 2 suruburi). Daca sunt curate e bine, altfel...sti despre ce e vorba. Dar de ce pornea asa greu? Dupa ce schimbai filtrul nu umpleai carcasa cu motorina? In alea 30-40 secunde daca merge pe uscat e posibil sa uzezi cama si rola. Tremuratul poate proveni din volant

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

De vreo 2 saptamani se aprinde spirala, in special dupa 3/4 minute dupa ce pornesc motorul. Este vorba despre un motor 2.0 CBAB 2008. A intrat odata in Limp Mode, dar am sters si de atunci nu a mai aparut eroarea. Am facut o scanare si am gasit urmatoarele erori:

 

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3732  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 83968 809 535272
   VCID: 76E9977C01DC22E

3 Faults Found:
004197 - Fuel Pressure Regulation
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 25
                    Mileage: 190304 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2001.14.26
                    Time: 12:14:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 1288 /min
                    Speed: 8.0 km/h
                    Lambda: 18.9 %
                    Pressure: 528.0 bar
                    Pressure: 504.0 bar
                    Pressure: 472.0 bar
                    Temperature: 31.5°C

001025 - EGR System
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 38
                    Mileage: 190582 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.07
                    Time: 20:07:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 1380 /min
                    Speed: 22.0 km/h
                    Voltage: 14.36 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str

000136 - Fuel Rail/System Pressure
               P0088 - 000 - Too High
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 191026 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.02
                    Time: 19:59:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 943 /min
                    Inj. Quantity: 9.3 mg/str
                    (no units): 4.0
                    Pressure: 240.0 bar
                    Pressure: 528.0 bar
                    Temperature: 9.9°C
                    Tank Cont.: 16.2 l

 

Una di erori s-a sters dar raman constant 2 si anume:

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3732  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 83968 809 535272
   VCID: 76E9977C01DC22E

2 Faults Found:
000136 - Fuel Rail/System Pressure
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 191026 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.03
                    Time: 09:33:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Inj. Quantity: 6.6 mg/str
                    (no units): 4.0
                    Pressure: 264.0 bar
                    Pressure: 536.0 bar
                    Temperature: 19.8°C
                    Tank Cont.: 52.9 l

004197 - Fuel Pressure Regulation
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 191032 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.03
                    Time: 18:28:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 1127 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Lambda: 19.7 %
                    Pressure: 704.0 bar
                    Pressure: 616.0 bar
                    Pressure: 608.0 bar
                    Temperature: 26.1°C

 

Credeti ca este vorba de pompa de inalta sau senzorul?

Ce ar trebui sa verific?

Mentionez ca am alimentat doar de la OMV si in ultimul timp doar motorina Maxx Motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar putea fi span in instalatia de alimentare.

Cisteste topicul daca tot ai postat aici, vezi daca recunosti simptome descrise pe thread.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!