Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

nu am inteles cand ai zis ca ti-au gasit span in instalatie, adica unde mai precis? de te-au pus sa schimbi totul

si mie mi-au gasit span in cutia filtrului de motorina si mi-au zis sa merg fara probleme. filtru de la pompa de inalte era curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa cumperi tot cu garantie. Eu am facut cum vrei tu sa faci, adica am cumparat piesele din dezmembrari si in 10.000 de km mi s-a intamplat iar. Mai bine platesti in plus si stai linistit.

Modificat de Luv2play
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu dar nu-mi permit nici sa vreau sa dau 20000 de lei. in tot mi-au gasit span ,tie ti-au zis sa mergi fara probleme dar mie nu imi mai porneste. nu stiu ce voi face dupa ,deocamdata stiu doar ca imi doresc sa o fac sa ma pot bucura de ea....asta daca voi mai reusi de acum incolo sa o fac!!! o seara buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta sa ai. Eu am gasit span la 60.000 km, asa ca .......mergem inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de care ai nevoie, adica pompa si injectoarele, costa in jur de 7000 RON cu garantie. Daca le iei de la dezmembrari probabil ca o sa dai in jur de 5000 RON pe ele. Eu zic ca nu merita diferenta de 2000 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat azi masina de la Porsche si am urmatoarele erori:

 

P0087: Fuel Rail/System Pressure - Too Low

Error type 1: tbd

Error type 2: static

 

P0193: Fuel Rail Pressure Sensor "A" Circuit High Input

Error type 1: tbd

Error type 2: Intermittent

 

P1065: Fuel Pressure Regulation Control difference

Error type 1: tbd

Error type 2: Intermittent

 

Si mai e ceva. La Flash capability scrie flashable. Ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.Ca si alti colegi de forum astazi la service am inceput sa transpir abundent cand a fost pus diagnosticul...am span in tot circuitul

Ce cod de motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

va salut.Ca si alti colegi de forum astazi la service am inceput sa transpir abundent cand a fost pus diagnosticul...am span in tot circuitul

Ce cod de motor ai ?

 

Cel mai probabil CBAB este codul, daca passatul este B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face o lista a codurilor de motoare (eventual si anul de fabricatie) care au probleme cu pompa de inalte?

Desi poate constructiv arata la fel, materialul din care sunt facute poate a suferit modificari in timp.

Unul din modele este CBAB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Dupa ce am citit topicul in intregime am devenit paranoic, asa ca am verificat ieri, nu e span nici in filtru, nici in pompa de inalte. Respir "oarecum" usurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

este adevarat ca pompa de inalte Bosch este mai proasta decat pompa de inalte Continental ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, daca nu le pui motorina buna, curata si fara apa sunt proaste amandoua. Dar parerile sunt impartite. Eu de la premisa asta plec

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da rezervorul jos la o masina care a rulat aprox 2 ani in RO si ai sa gasesti si pietricele.

O prevenire poate fi si inlocuirea filtrului in jur de 10 mii km si folosirea celor OEM

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea avea namol in rezervor fara sa fi rulat deloc in Romania, doar in Germania.

De atunci schimb filtrul la fiecare 5.000 de km si folosesc doar filtru original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa fac si eu curatirea rezervorului. Nu va contrazic, deoarece la cealalta masina l-am curatat si intradevar te sperie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca nu motorina conteaza asa de mult ci mai degraba este o problema de design al pompei! Si la mine si la ceilalti colegi care au facut poze rezulta foarte clar ca pistonasul acela actionat de cama se "suceste"(roteste) si apoi cama incepe sa "sculpteze" in rola din capul pistonasului. Motorina chiar si cu apa nu ramane pentru multa vreme asa incat sa inceapa sa oxideze (rar ca masina sa ramana mai mult timp oprita) dar in schimb frecarea camei pe "o bucata de fier" (rola de la piston) produce span!

 

La mine s-a rezolvat cu o pompa second hand, senzor nou pe rampa si reconditionarea completa a injectoarelor la http://www.erlendieselservice.ro/contact.html (cu garantie de 6luni) pompa nemaiputand fi salvata.

 

Cel mai ieftin este sa iei tot sistemul si sa-l duci la un pompangiu ca sa verifice unde sunt problemele. Tot asa se poate verifica si pompa inainte de montare daca nu este "sigilata cu spray" peste tot. Sunt doua posibilitati, chiar trei de deschidere a pompei:

1. senzorul de pe pompa

2. "capacul" pistonasului (acela cu capacul negru din plastic pe el) unde vine montata conducta de la rampa Atentie sunt doua oring-uri sub capac sa nu le pierdeti!

3. capacul lateral al pompei.. dar este mai greu de demontat.

       Oricum cu o vizita la pompangii poti sa aflii suficient inainte de a monta pompa pe masina.

SA AVETI PARTE DE REPARATII IEFTINE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta este un pic gresita. Problema este chiar motorina care este uscata si nu asigura ungerea suficienta. De aceea recomand in continuare folosirea uleiului 2T in orice combustibil.

Apa la presiune mare face ravagii, taie otelul.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Si care motorina ar fi mai indicata? Cea ieftina neaditivata sau cea scumpa aditivata? Auzisem ca tocmai aia scumpa ar fi mai "uscata" ca cea ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care motorina ar fi mai indicata? Cea ieftina neaditivata sau cea scumpa aditivata? Auzisem ca tocmai aia scumpa ar fi mai "uscata" ca cea ieftina

Poti afla singur citind pe eticheta pompei. Cea care contine biodiesel este indicata pentru cr-uri. 

 

Eu sunt de parere ca nu motorina conteaza asa de mult ci mai degraba este o problema de design al pompei! Si la mine si la ceilalti colegi care au facut poze rezulta foarte clar ca pistonasul acela actionat de cama se "suceste"(roteste) si apoi cama incepe sa "sculpteze" in rola din capul pistonasului. Motorina chiar si cu apa nu ramane pentru multa vreme asa incat sa inceapa sa oxideze (rar ca masina sa ramana mai mult timp oprita) dar in schimb frecarea camei pe "o bucata de fier" (rola de la piston) produce span!

Intre rola pistonasului si cama ungerea trebuie sa fie perfecta. Gandeste-te daca trece si apa, nu mai se creeaza acea pelicula unsuroasa dintre cele doua piese in miscare, se ciobesc cate putin si asa se creeaza un joc ce permite rotirea pistonasului la un moment dat. Parerea mea e ca rotirea pistonasului e momentul cedarii, si nu faptul ca pompa se "consuma in timp" si din timp ea baga span in instalatie. Ce vreau sa spun e ca in momentul in care pistonasul se roteste, imediat se intampla necazul. Batandu-se cap in cap de cateva ori cu cama se macina instant, mai ales la o turatie cat de cat mare. Nu cred ca pistonasul se roteste si mai mergi mult si bine ... ci cand s-a rotit  in cateva secunde de mers a umplut instalatia de span. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta este un pic gresita. Problema este chiar motorina care este uscata si nu asigura ungerea suficienta. De aceea recomand in continuare folosirea uleiului 2T in orice combustibil.

Apa la presiune mare face ravagii, taie otelul.

 

Am vorbit persoane care sunt familiarizate cu Ukraina, la ei pare sa fie aceeasi problema cu primele 2.0CR TDI, iar ei au o motorina plina de sulf, fara nici o norma de poluare.

Deci n-ar fi vinovata motorina uscata in cazul acestui motor, sau mai bine spun, nu partea de ungere din motorina este problema, probabil constructia pompei si calitatea motorinei (continut apa).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

si loganul DCI de 65 CP a avut probleme la inceput cu pompa si injectoarele(amintiti-va ca la 60-100k cadeau pompele si injectoarele la DCI)au rezolvat-o fara sa anunte,nu au recunoscut ca delphi o cam daduse in bara cu CR(la vremea aceea desigur)desi undeva in manualul tehnic de reparatii se recomanda schimbul de injectoare la 100k....

eu am 210k reali fara span deocamdata.....poate tine si de noroc....insa in rusia si ukraina problema este ca nu au biodiesel deloc introdus in motorina ...la CR trebuie si un continut de biodiesel minim specificat de producatorul pompei,de obicei scrie in manual si pe pompa...mai degraba acest biodiesel asigura si completeaza capacitatea de ungere(are rol de lubrifiere)a motorinei fara sulf

Cu alte cuvinte sistemel CR sunt proiectate sa mearga cu un procentaj de biodiesel nu cu sulf.....apoi coroborat cu o proiectare defectuasa a pompei,cam toti se plang de sensibilitatea lor...mai ales daca da de apa sau de un mecanic „nemul lui manivela”care nu va amorsa circuitul de alimentatre niciodata cu...cheia !!!!grija mare unde schimbati filtrul de motorina,instalatia nu se aeriseste ca la PD,trebuie amorsat prin pornirea celor doua pompe cu VCSD-ul,obligatoriul altfel pompa prin repetarea unui astfel tratament va ceda intro-zi,nu pica din prima asta este sigur,dar nu uitati ca are nevoie de motorina sa se unga(nu de aer) si nu de oricare ci de una buna....

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta este un pic gresita. Problema este chiar motorina care este uscata si nu asigura ungerea suficienta. De aceea recomand in continuare folosirea uleiului 2T in orice combustibil.

Apa la presiune mare face ravagii, taie otelul.

Apa chiar taie otelul ca aplicatie industriala, dar zona unde se produce span la noi are o presinue foarte mica creata de pompa din rezervor cea ce este dincolo de piston atinge faimoasa pesiune. Cu siguranta folosind ulei 2T ajuta ungerea, totusi ar fi bine sa si verifici pompa din cand in cand. Daca acel piston ar fi fostot oval sau nu ar avea posibilitatea sa se miste pompa s-ar putea utiliza char pentru a face presiune de apa cu coditia sa nu fie oprita ca sa permita oxidarea. Sunt curios cum este pompa la ultimele masini productie 2014 sau cele Continental de la motoarele de 1.6 .

Daca veunul din voi aveti acces la schite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti motoare de 170CP cum sunt? A verificat cineva pompa la CBBB...

 

Merci.

Modificat de flo_AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e aceeasi pompa de presiune pe toate cele 3 variante 2.0 tdi (2009-2010) :  110 cp, 140 cp si 170 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Parerea ta este un pic gresita. Problema este chiar motorina care este uscata si nu asigura ungerea suficienta. De aceea recomand in continuare folosirea uleiului 2T in orice combustibil.

Apa la presiune mare face ravagii, taie otelul.

Apa chiar taie otelul ca aplicatie industriala, dar zona unde se produce span la noi are o presinue foarte mica creata de pompa din rezervor cea ce este dincolo de piston atinge faimoasa pesiune. Cu siguranta folosind ulei 2T ajuta ungerea, totusi ar fi bine sa si verifici pompa din cand in cand. Daca acel piston ar fi fostot oval sau nu ar avea posibilitatea sa se miste pompa s-ar putea utiliza char pentru a face presiune de apa cu coditia sa nu fie oprita ca sa permita oxidarea. Sunt curios cum este pompa la ultimele masini productie 2014 sau cele Continental de la motoarele de 1.6 .

Daca veunul din voi aveti acces la schite...

 

ungerea nu face nimic....cand rola o ia pe islaz nu pe sosea ...vorbe si pareri  multe fara cunostinte de mecanica

numai bine

uitati ce trebuia  bosch cu pompa de inalta presiune sa faca si mergea 1000 de ani ...urmariti in secunda 0,28

industria tractoarelor fend, massey ferguson, fabrica pompe cu angrenaj precun la secunda 0.28

https://www.youtube.com/watch?v=VdqhPxAsPp8

post-102899-0-14866900-1408899041_thumb.

Modificat de bihor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!