Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Ma bucur ca ai scapat , vad ca a mea nu prea mai face asa rau, doar la pornite cand sta turmetru mai sus, cred ca o sa verific si eu cu o rampa

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentuluinsi greu de citit.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara și tu rampa complecta fara sa fie dat jos nici supapa nici senzorul și cu siguranță nu o sa mai ai nici o problema .Dacă vrei îți dau numărul de la domnul din Piatra Neamț că el doar piese bune și ieftine are și întrebi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii, detin un Audi A3, 2012, motor 1.6 tdi, CAYC.

Ca multi alti colegide pe forum aveam probleme cu trepidatiile la relanty si rontanitul injectoarelor, am pus masina pe tester iar valorile rezultate au fost foarte mari pe doua dintre ele, asa ca le-am inlocuit, Problema a fost rezolvata pentru aprox 20.000 km, dupa care a revenit. Am dat jos din nou injectoarele, mers in service, curatat si calibrat, masina a mers impecabil 250-300 km, apoi... Am verificat filtrul de motorina si am gasit span in el, iar de aici incepe dansul. La acel moment, in afara de bataile injectoarelor, foarte pronuntate la plecarea din loc si trepidatul la relanty, doar cu motorul la peste 60 grade, masina nu avea nici o alta problema. Cum am citit aici, pe forum, la ce se poate ajunge, m-am apucat de treaba:

- curatit sistem injectie;

- inlocuit filtru;

- inlocuit pompa inalta, cu una noua. 

Pornit masina - limp mode - presiune rampa prea mica. Am scos sita de pe regulatorul pompei - presiune prea mare (mentionez ca pompa originala nu avea acea sita pe regulator).

Apoi am inlocuit rampa cu tot cu senzor si supapa, cu una din dezmembrari, dar aceleasi simptome, presiune mare fara sita, presiune mica, cu sita.

Am pus regulatorul de pe vechea pompa, dar la el nu se poate pune sita, asa ca rezultatul a fost, presiune prea mare.

Cineva mi-a sugerat sa verific din nou injectoarele, pentru ca posibil sa scape presiune pe retur, insa pe banc, valorile au fost toate in parametrii, atat la cald cat si la rece, nu a fost nevoie nici macar de curatare.

In final am lasat pompa noua cu tot c u regulator si sita, si am pus testerul, presiunea indicata este de 240 - 250 bari la relanty, iar in sarcina pana la 3200 de turatii presiunea ajunsese la 1470 bari, dupa care a intrat in limp mode.

Rog pe cei care s-au intalnit sau au auzit de o problema asemanatoare sa ma ajute cu ceva sfaturi, pentru ca nu stiu ce sa mai schimb la ea.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am citit intreg topicul acesta dar am aruncat o privire si pe tdiclub unde cei de acolo au ajuns la o concluzie interesanta din punctul meu de vedere cel putin. Se pare ca in SUA, numarul cazurile de span la motoarele CR este absent in statele in care este reglementat prin lege ca motorina sa contine BioDiesel ( ~2%). Stiu ca s-a dezbatut si aici problema asta insa mi se pare ca nu s-a ajuns inca la o concluzie clara. 

Este sau nu bine sa alimentam cu motorina care are in componenta sa biodiesel?

 

* Din ce am observat, in general motorina standard contine, cea premium nu

** La rompetrol nici macar cea standard nu pare sa contina biodiesel 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biodieselul e combustibil mai ieftin decat motorina si este creat prin reacția chimică a acizilor grași și a alcoolului. 

Biodieselul nu afecteaza motorul daca este de calitate si nu depaseste 7% . La acest procent scade performanta motorului cu 3-5%

https://extension.psu.edu/using-biodiesel-fuel-in-your-engine

Din ce am citit nu aduce decat probleme si  de aceea pun doar maxxmotion de aprox 30 mii km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Engine wear: short-term engine wear when using biodiesel has been measured to be less than that of petroleum diesel. While long-term tests have not been published, engines are expected to experience less wear in the long run when using biodiesel."

Din partea asta eu inteleg că biodiesel-ul lubrifiază mai bine, deci în teorie ar trebui sa prelungească și viața pompei de înalte, nu? 

Sunt curios daca prin adăugarea uleiului 2T in motorina fara biodiesel, creste lubricitatea peste cea motorinei cu 5-7% biodiesel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine wear = uzura motor (nu pompa de inalte)

Poti compara calitatea combustibilului din Ro cu cel de afara ???

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu sunt afara..si am impresia ca motorina de aici este mult mai proasta ca de la noi..in romania cand vin bag din aia buna..aici alimentez la fel,cu buna si anume de la Agip..da impresia este ca de la noi este mai buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi  atunci clar aia de la noi este mai buna..ca de afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai spus mai sus ca nu poti compara motorina de la noi cu aia de afara...apoi ca aia de afara e cu apa..deci clar aia de afara mai proasta.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contextul respectiv prin engine wear inteleg uzura per total a motorului si a perifericelor. Insa ma pot insela. 

Pentru siguranta voi continua sa pun ulei 2T in motorina premium. Interesant e ca am cumparat un ulei 2T de la mobil 1 cu norma Jaso FC/FD, am incercat sa ii dau foc cu o bricheta sa vad ce reziduri lasa dupa ardere, si nu ia foc. O sa trec inapoi pe MOL low ash. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nu ia foc decat daca e fierbinte ,in urma arderii uleiului rezulta cenusa. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am un Golf 6 2.0TDI ,cod CBDB , mecanicul a luat jos furtunul de alimentare si racordul catre rampa  de la pompa de inalta pentru a curata admisia si egr-ul. Dupa operatiunea de curatare a pus totul la loc si a tinut masina la automat pana a pornit, nu a facut amorsare cu VCDS-ul. Sa ma astept acum la span in pompa de inalta presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat:

Pornit masina - limp mode - presiune rampa prea mica. Am scos sita de pe regulatorul pompei - presiune prea mare

Sa inteleg ca sunt singurul ghinionist care a intampinat problema asta ? La toti ceilalti masina a pornit din prima, dupa inlocuirea pompei / supapei ?

Credeam ca aici se impartasesc astfel de experiente, dar vad ca subiectul este calitatea motorinei. Nu va mai bateti capul cu ce contine motorina, intamplator un prieten, care face schimburi de ulei, dupa patania mea, a fost atent la toate tdi-urile din din grupul cu renume, cel putin motoarele de de 1.6, iar majoritatea celor care au venit cu ele erau aduse de afara, aflate la primiul schimb in tara. Concluzia 7 din 10 aveau diferite impuritati in filtru, ceva de culoare neagra asemanator plasticului, aceste particule, de altfel , le-am gasit si la mine la primul schimb, cand am cumparat masina, dar cum nu erau metalice, nu am dat importanta. Dupa ce am constatat problema cu pilitura si am gasit acest topic, unde sunt urcate cateva poze cu capacul si axul din pompa care se rasuceste, am facut legatura cu particulele gasita in filtru si care provin din acel capac de pompa, ele afecteaza oglinda cilindrului si determina pompa sa scoata span si nu neaparat calitatea motorinei. Am citit postsri ale unor colegi care au folosit fie ulei 2T, fie aditiv si tot le-au cazut pompele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sita ai scos ? Cumva aia din imagine ?

IMG_0424.PNG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceea, este cea de pe regulatorul din pompa, insa pompa originala, de pe masina, nu are sita si nici nu se putea pune, pentru ca locasul din corpul pompei nu permite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama ce mesteresti pe acolo .

Nu am vazut valva metering fara acea sita ,si desfac  saptamanal cate 2-3 in cautarea spanui .

Eliminand sita contaminezi mai repede sistemul de injectie

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mesteresc absolut nimic, repet, pompa care se afla pe masina, piesa originala, cu sigla "Audi / VW", produsa de Continental, nu avea acea sita, pompa cea noua, in schimb, are acea sita. Eu nu am facut decat sa testez masina si fara sita, deoarece dupa montarea pompei am primit eroarea de presiune scazuta in rampa. Nu am ce sa contaminez, pompa noua ar fi culmea sa scoata span.

Daca poti ajuta cu un sfat te rog citeste cu atentie postarea mea initiala https://vwforum.ro/topic/90351-probleme-la-pompa-de-inalta-presiune-a-motoarelor-cr/?do=findComment&comment=2890544

Daca nu aveam 800 km pana la Bacau, probabil treceam la tine si discutam, dar cum nu se poate, discutam on line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajuta daca scrii mult ,posteaza eroare completa

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil trebuie sa existe o compatibilitate intre pompa si rampa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE - Viorel S se refera la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte a motorului de 1.6 CAYC care din cate stiu si eu, intr-adevar nu are sita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, of, inca odata.

Este vorba de metering valve, de pe pompa de inalta, care pe pompa ce se afla pe masina, nu avea sita. Pompa cea noua este fabricatie 2017, ultima revizie, a fost comandata din programul original, noua, si este fabricata tot de Continental si, la fel ca la majoritatea, are acea sita. Dupa ce am montat pompa am primit codul P0087 "pressure to low", din pacate nu am salvat log-ul. Am testat apoi si cu sita scoasa iar eroarea a fost presiune prea mare, atasez imaginea mai jos.

 Dilema pe care o am e daca e vorba de pompa defecta sau supapa de presiune din rampa de care vorbea adaniel90 in postul anterior.

IMAG0606-20180118-170611183.thumb.jpg.caaf19e06206e0fa2b7506040e4262b8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!