Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

6 minutes ago, xfi said:

nu biodiselul asigura ungerea in cazul motorinei? 

Nu,din contra.

Biodiesel-ul nu este un aditiv.

Pun de 12 ani (3 masini) ovm maxx ,fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minute în urmă, xfi a scris:

Nu sunt 100% sigur ca era span - alt mecanic mi-a spus ca e posibil sa fie mizerie din rezervor (mai ajung cu rezervorul aproape gol) si ca sa urmaresc in continuare ce se intampla. 

Nu este posibil să treacă mizeria din rezervor prin filtre, pompe și injectoare.

25 minute în urmă, xfi a scris:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mizeria/spanul era in vasul unde sta filtrul de motorina...nu cred ca a ajuns la pompa de inalte si la injectoare. Daca ajungea la injectoare banuiesc ca as fi simtit la ralanti sau as fi vazut ceva deviatii la injectoare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte simptome nu ai avut? Un usor tremurat la relanti, cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, acidone77 said:

Alte simptome nu ai avut? Un usor tremurat la relanti, cu motorul cald?

acum ca a venit frigul parca mi se pare ca la relanti se simte mai pronuntat motorul (eu am avut un benzinar pana de curand, asa ca pt mine toate diesel-urile tremura :)) De curiozitate am pus OBD11 si injectoarele nu variau mai mult de 0.6. Uleiul era cam pe la 80 gr, cu masina am mers putin prin oras. Planul e sa verific din nou filtrul de motorina, dar ca sa ajung la mecanic trebuie sa strabat toata Timisoara. Eu fac revizia cam la 10k km, probabil verific atunci, daca nu apar alte simptome.

 

Ati mai auzit de problema asta la motoarele EA288?. Deja sunt o gramada si prin Romania

Modificat de xfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fac span si cele de pe ea288.

Au trecut anii, mecanici ajuta si ei la fabricarea spanului, si te trezesti cu el in circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am intrat si eu in randul lumii cu upgrade la CP3. Alta viata, dupa 2000rpm e mai liniste, motorul mi se pare mai elastic, e o senzatie ok. :)

 

Vechea pompa nu avea span sau vreun fel de problema, dar nu face fata catre 300+cp si am impuscat 2 iepuri prin trecerea la CP3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey,bun venit in gasca celor cu cp3.Si eu am facut asta acum ceva timp,am mers cu masina in toate conditiile de trafic si sunt super multumit de upgrade-ul asta.Pentru mine,linistea ca n-o sa gasesc span in pompa cand mi-e lumea mai draga,valoreaza mult(nu-i ieftina deloc trecerea asta la cp3).Avem topic dedicat,asa ca scuze de off-topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e ok sa mentionez pretul, dar a fost 2900 lei pompa cu tot ce trebuie pentru montaj, de la colegul Aurelian (MAC) din Timisoara. Am mai dat 400 lei manopera. 

Aseara am facut un drum pana la munte, am vrut sa scot untul din ea sa vad daca iau vreun limp mode, ceva. Nimic, lacrima, montajul, tot. 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Viteze peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Ma confrunt si eu cu o problema destul de grava aparent (Skoda Rapid 1.4 tdi , 3 cilindri, 90 cp DSG , 2015 euro 6, 195.000 km).  Am postat si pe forum Skoda, dar sunt f putine si sper mai mult la un raspuns de la voi, scuze.
De aprox 1 luna are o usoara trepidatie la pornire, motorul merge neuniform, dar pt 1 min maxim. Ieri pe autostrada s-a aprins intermitent spirala galbena si a intrat in limp mode. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am incercat sa o repornesc. Dupa 10 incercari in care a pornit si s-a oprit imediat, a luat-o , dar greoi. Am pus-o pe tester si am eroarea din foto. De atunci la fiecare pornire face figuri - se opreste motorul de cateva ori pana o ia.
Am inteles ca problema ar fi pe partea de alimentare (pompa, injectoare, regulator presiune). La aceste motoare mai apare problema cu șpanul ?
M-ar ajuta mult niste sfaturi, am atasat si poza cu eroarea.

Multumesc

3913B29F-3AF0-4D5C-856B-465BF0B223B7.jpeg

Modificat de nes85a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

înlocuiește pompa de motorina din rezervor. Cumpărați una noua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a masurat presiunea cu un manometru. 

iti scrie clar eroarea in vcds. Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/13/2022 at 9:43 PM, EEXCALADE said:

- data fabricație 20.02.2010 = AX 100 MM

- axul de 100 mm nu cade. Fa-ti griji de pompa de inalta presiune  de motorina nu de pompa de ulei.

 
 

Eu am CBAB din 8.12.2009 cu hexagon de 100mm "03G 115 281 E". Asta inseamna ca nu are probleme, nu?
Pompa de inalte e 03L 130 755 si vad ca pe 1.1.2012 a aparatu 03L 130 755 R (asta fiind varianta reparata si fara probleme, nu?). In cazul asta nu se poate preveni uzura? Doar sa se schimba pompa cu CP3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca e ax de 100 mm stai linistit .

Pompa de inalte face span in functie de calitatea combustibilului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serie de caroserie asa zice, ca e ax de 100mm. Pana acum nu s-a inselat, sper ca n-o faca tocmai in cazul meu.
Masina a vazut de cand e in tara (3-4ani) numai motorina premium (OMV, RomPetrol si Socar).

Multumesc frumos pentru raspunsuri !
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am schimbat si eu ieri filtrul de combustibil, i-am pus UFI si am amorsat cu VCDS-ul de 3ori (a pornit al sfert). Am scos si si regulatorul de presiune de pe pompa si nu am gasit pilitura acolo. Sincer am ramas uimit, tinand cont ca motorul are 370kkm. Suportul la filtru era si el curat, doar suruburile din capac mi-au facut figuri. Am comandat altele pentru ca ale mele erau cam tocite...
Ieri am pornit masina, dupa trei-patru saptamani de stat in parcare si mi-au aparut iar acele "balbeieli" finute la ralanti. Injectoarele nu au corectii mari (+-0.85, maxim). Nu stiu de la ce ar putea fi... Volant nou, cutie in regula.. Citeam pe la Audi ca ar avea legatura cu softul "dieselgate", dar spre rusinea mea nu stiu nimic despre "dieselgate"

Multumesc tuturor care au postat informatii despre cum se verifica regulatorul si despre cum se face amorsarea cu VCDS!

 

https://ibb.co/981jKHK

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un print de pe engine din vcds, sa vedem daca ai dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Site-ul Volkswagen zice că nu am. Nu stiu sa intru în print

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci o poza cu telefonul la vcds si o atasezi aicea.

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, tuturor. Sunt posesor la 2.0 cr 170cp seat leon, de cateva luni am si eu problemele specifice CR. Motorul a inceput sa aiba intreruperi la relanti, bineinteles si in mers subturat intr-o anumita treapta de viteza. Valoarea pe pompa oscila si oscileaza si acum de la 100 la 400bari, nu este normal, stiu. Am inlocuit regulatorul de pe pompa de inalta si mersul s-a schimbat, asta a fost acum 2 luni. De 2 saptamani aceeasi problema, parca mai rau. Citisem in urma cu cateva pagini sa o iau de la inceput cu totul, adica pompa rezervor, auxiliara, regulator pompa(care e inlocuit cu unul nou bosch), senzor rampa si regulator rampa. Valori la injectoare bune adica cu 0.0+ - pe toate 4. Acum imi intra in limp mode cu spirala dupa 2600rpm si am eroare de presiune prea mica in rampa. Am verificat presiunea pana in pompa de inalta si e 4.1bar(intre filtru si pompa). Cum pot verifica care pompa e de vina, auxiliara sau rezervor ?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu sigur, eroarea a fost vineri, n-am mai circulat cu ea de vineri doar azi teste in curte si accelerand-o in gol pana la 2500rpm nu am eroare, dar se pare ca pe langa problema cu eroarea respectiva, dupa cum am scris am verificat presiunea pana la pompa de inalta fiind de 4 bari, am zis sa inlocuiesc filtrul de motorina, surpriza prezenta a spanului fin. Ciudat, cred ca sunt la inceput deoarece cand am inlocuit regulatorul nu am vazut span in pompa. Nu stiu ce sa fac, deoarece am si stage 1 pe masina si cred ca pot aparea probleme cu alimentarea. Poat cineva sa imi confirme ?

Cine ma poate ajuta mai aproape de jud.Alba cu aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca daca ai gasit un pic de span,sa nu mai pornesti deloc masina pana nu desfaci capul hidraulic al pompei(4 suruburi) sa vezi in ce stare e rola si cama.E singura sansa sa salvezi macar injectoarele.Posibil ca acel span sa-ti fi ajuns deja in regulatorul de presiune din rampa si in senzorul acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!