Jump to content
meroiu

probleme touran circuit incalzire

Recommended Posts

lucaflo26

Pai prima ai umblat cu motorină putina si sa blocat webasto. 2 e dusa sau ai baiuri la pompa recirculare. Ai avut cred bateria slaba sau descărcată compley

Cand se aprinde semnul de motorina putina in rezervor se blocheaza pompa. Evita sa umbli cu motorina putina in rezervor.

Edited by lucaflo26

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baiculescu Victor

Salut, am in touran 2009 mtor 2.0 bmm  260.000 km face presiune vas expansiune si da apa afara precizez ca s-a schimbat termostat ,vas expansiune ,racitor egr ,garnitura de chiulasa ,chiulasa ,radiatoare  nu mai stiu ce sa ii fac va  rog poate ma ajutati cu vreo solutie MULTUMESC. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pompa de apa s-a inlocuit? 

daca toate operatiile descrise de tine s=au facut cu simt de raspudnere si cu piese bune, atunci ai un caz foarte rar de fisuri in bloc, deci trebuie alt motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baiculescu Victor

da am uitat sa precizez shimbatsi chit distributie si pompa apa HEPU

 

Edited by Baiculescu Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgel_ingerash

Salut.am si eu un touran din 2004 cod motor azv si nu prea mai da căldura...am curățat caloriferul am schimbat antigelul apa stă în 90 de grade da căldura fff.putin.ce sa fie oare.am inteles ca mai are o pompa de recirculare a apei si sa fie problema de acolo ca nu baga destul antigen in calorifer...

Share this post


Link to post
Share on other sites
soimica

Pompa de recirculare este pe webasto...ori ai caloriferul infundat(mai mult ca sigur) ori ai vreo clapeta blocata.

Fa o diagnoza sa vezi starea clapetelor si a motoraselor dar eu cred ca ai caloriferul infundat....si eu am patit la fel .

Edited by soimica

Share this post


Link to post
Share on other sites
albinaru

Va salut! Am un Touran 2007, motor bmm, clima manuala. Problema este ca baga caldura foarte putina pasagerilor din spate, forta jetului de aer este foarte slaba. Cum se poate remedia ?

Edited by vdragos
Scris cu picioarele

Share this post


Link to post
Share on other sites
soimica

Trebuie sa desfaci cotiera si sa verifici tubulatura care iti iese de sub bord si merge la grila din spatele cotierei ....probabil este iesita tubulatura sau infundata cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daniel 78

Ma poate ajuta cineva cu o informatie,detin un Vw Touran 2006,1.9 TDI,105 cp,as dori sa ma informati daca ati schimbat recent termostatul si unde este pozitionat?? Va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Daniel, ai citit un pic pe aici? Pe forum in general? Informatia exista, nu o postam de 100 de ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soimica
On 17.12.2018 at 21:19, Daniel 78 a scris:

Ma poate ajuta cineva cu o informatie,detin un Vw Touran 2006,1.9 TDI,105 cp,as dori sa ma informati daca ati schimbat recent termostatul si unde este pozitionat?? Va multumesc!!!

Termostatul este pozitionat sub alternator montat intr-un cot negru de plastic din care pleaca un furtun gros spre radiator.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Va salut!

De curand am achizitionat un Touran 2015 1.6tdi fost taxi in DE.L am adus pe roti ,merge super bine si are doar 450.000km 😂

Am procedat prin a'i schimba termostatul deoarece era blocat pe deschis.Foarte grea manevra deoarece trebuie sa dai jos clapeta de acceleratie,Egr,cablaraia de prin aria respectiva,joja cu tot cu suport...si ceea ce n am vrut sa dau eu jos ,alternatorul.

Termostatul este prins pe blocul motor in 2 suruburi.Unul foarte usor accesibil,iar al doilea de jos,aproape imposibil fara a da alternatorul jos.In fine...m am chinuit si am reusit intr un final sa'l schimb,dar se pare ca n am strans destul surubul de jos si acum am niste scurgeri de antigel.As dori sa stiu daca aveti vreo idee fara a da alternatorul jos pentru ca se da destul de greu.Eventual daca pot demonta doar partea din plastic cu puntea de diode....

IMG-20181222-WA0008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Update!

Pentru cei care vor sa schimbe singuri termostatul la acest motor 1.6 tdi .Carcasa din plastic a alternatorului se poate da jos foarte usor.Doua piulite si un surub cu cap de surubelnita stea.Dupa aceasta operatiune aveti acces deplin la suruburile termostatului.

Scurgerea la mine era din alta parte,de la singura imbinare care nu e prevazuta cu sistem de strangere.Pur si simplu conducta are un fel de garnitura exterioara care intra in carcasa termostatului...N'am inteles de ce s a procedat asa deoarece intra si iese foarte usor,etanseitatea nefiind perfecta.Am mai impins putin conducta inauntru...sper sa nu mai curga.Am marcat cu rosu pe unde curgea antigelul.

IMG-20181223-WA0002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
albinaru

Cine poate sa-mi explice si mie cum functiuneaza incalzirea la taranul asta?

Am clima manuala si, butonul care regleaza  ce  tip de aer sa vina are trei pozitii clare pe care face "click"": 18gr albastru, 22gr si 26gr rosu.

Exista vreun senzor care este actionat de aceste click uri? Adica aerul care vine respecta gradatiile sau acestea sunt pur informative?

Am observat ca acest 18gr dezgheata parbrizul deci nu este rece ca afara...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Excelenta - sunteti complet offtopic si cu buna bunavointa puteati cauta si gasi aici manualele de utilizare:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
albinaru

Multumesc foarte mult ! Nu stiam ca exista si in limba romana manual de utilizare. Mii de scuze !

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Daca nu gasiti informatia acolo, reluam subiectul in topicul dedicat. Seara buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Da....dupa doar cateva luni cu termostatul nou au aparut ceva problemele.Uneori nu deachide la timp si lichidul de racire urca pe la 100-105.

Acum,nu mai tin minte ce am montat,Wahler sau Mahle...🤔.Vreau sa pun altul,care i marca OEM la acest Touran 1T3 2015 1.6tdi cayc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, de ce nu vrei sa ii montezi chiar unul original? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Vreau sa comand pe original,dar nu mi dadea marca OEM in lista de pe epiesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Original... E cel în cutia VAG.. Nu ai treaba cu cine-l fabrica. Nu îți dă, ca nu îl au la vânzare. Cauta la alt magazin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Revin!O lunga perioada de timp,n am mai avut probleme cu supraincalzirea circuitului deoarece nu dadusem drumul la AC in oras.

Deci am depistat ca daca foloseac AC in oras,urca temperatura.La drum lung n'am probleme.Ventilatorul merge si se aude destul de tare.Banuiesc ca e la ultima treapta de turatie.

Ce am observat eu , e radiatorul de AC cu aerisirile indoite.O fi de la radiator?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Posibil sa fie obturat si fluxul de aer sa  nu fie suficient pentru racire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Problema rezolvata! 

Radiatorul AC obturat din cauza jetului de la spălătoriile din Germania. Asa mi s'a spus, asa va zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai_ar

salut

 am o problema cu touranu meu..1.9 tdi 75cp...nu baga caldura...sporadic...schimbat termostat..pompa de apa...nyu am pierderi de lichid...? o solutie?

multumesc

p.s: rece am de trosneste :)

Edited by mihai_ar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri