Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

VMO dintre cele 2, e mai fluid la pornire la rece, desi datele de pe site-ul Ravenol imi par deja dubioase: 182 indicele de vascozitate afisat, 170 in fisa pdf de download, foarte seriosi, ce sa spun... La VPD 6600 vascozitatea la -30 grade inseamna un fel de miere de albine de pe la -25.. Suspiciunea ca nu e deloc PAO pe acolo ramane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 10w40 TSi  de la RAVENOL  are 30% minim PAO cum scrie pe site german (semisintetic cu CLEAN SYNTO)   celelalte vollsyntetische scris pe bidon au minim 51% PAO in baza n-ar risca neamtul un proces ca nu e prost sa incalce legea germana oricand concurenta ar trimite un bidon la teste....

deci amesteca  PAO cu grupa3+ sau mineral  in functie de norma uleiului  si pret...cat procent de PAO nimeni nu stie retetele sant secrete la orice producator important este ca in Germania nu pot pune VOLLSYNTETISCHE pe bidon daca baza nu are procent majoritar in amestec PAO.  VEZI bidoanele de Aral care sant facute numai in GERMANY unde scrie SYNTEZE  sau CASTRONUL  care nu are nici un ulei autoturism light duty  cu baza sintetica ci doar grupa 3+  pe bidoanele germane CASTRON scrie HC SYNTEZE sau VOLLSYNTEZE, nici vorba  de VOLLSYNTETISCHE

 

Acelasi lucru se intalneste si la LIQUY MOLLY  in paginile online non germane e plin de fullsyntetic grupa3+  cand selectati pagina in germana se schimba smecheria si neamtul respecta legea si dispar fullsynteticele ca prin farmec doar un singur 5w40 VOLLSYNTETISCHE. si alte cateva vascozitati  cat degetele de la o mana maxim in rest semisintetice sau minerale.

Asa ca deocamdata pana se schimba legea in GERMANIA neamtul o respecta.

 

Exact asta am spus si eu mai sus, dar eu am chiar contactat reprezentantul oficial Ravenol Romania si i-am pus direct intrebarea cat la % sintetic si cat aditivi este in compozitie pt ca mi se pare o informatie ft importanta, iar el mi-a raspuns ca nu imi poate spune toate proportiile ci doar ca uleiul de baza este 75% PAO. Ceea ce si intareste ce stiam noi despre legea germana ca produsul nu poate fi etichetat (iar ravenolul este amblaat si etichetat in germania si cel de la noi, importatorul doar mai lipeste o eticheta la calculator) ca sintetic daca nu contine majoritar GR IV sau V (unii stiu ca e vb de 51 % altii de peste 70 %, important e ca nu induc in eroare consumatorul cu scrierea de pe eticheta)

Acuma treaba cu pretul e o alta poveste, pretul nu prea reflecta sintetic e adevarat, iar cand i-am adresat si aceasta intrebare (de ce asa ieftin daca e f75 % PAO) a zis ca asa e politica reprezentantului zonal. POate e adevarat poate nu...

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta din germania originala de pe fata bidonului RAVENOL la uleiurile sintetice scrie mare

 

"VOLLSYNTETISCHE"   N-AI SA VEZI LA CASTROL SI ARAL(pt autoturisme) cu,,, cod de bare ce incepe cu 4 asa ceva....

 

ai sa vezi doar HC SYNTEZE  sau VOLLSYNTEZE

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

 ci doar ca uleiul de baza este 75% PAO. 

 

uleiul fiind cam 75% baza si 25 % aditivi...

75% din baza ar iesi cam la 50% din ulei sa fie PAO, ceea ce ar fi oarecum plauzibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta din germania originala de pe fata bidonului RAVENOL la uleiurile sintetice scrie mare

 

"VOLLSYNTETISCHE"   N-AI SA VEZI LA CASTROL SI ARAL(pt autoturisme) cu,,, cod de bare ce incepe cu 4 asa ceva....

 

ai sa vezi doar HC SYNTEZE  sau VOLLSYNTEZE

nu stiu, eu doar la Ravenol m-am referit, castrol nu utilizez.

Eticheta originala din germania e si aia de la noi, nu exista marketata un speciala pentru piata asta (ci doar sticker lipit peste, mai mult cu detaliile importatorului decat cu spec. tehnice)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu il folosesc de aproape 2 ani in ambele masini. Are specificatii ok, apare pe lista aprobarilor de la VAG (ma refer la 505.01 adica VMO si VPD).  Pentru mine e suficient 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios sa aflu cati constructori folosesc Ravenol la prima umplere? Ca am cautat si nu am gasit nimic ...  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drexler  foloseste la diferentiale RAVENOL

 

RAVENOL furnizor de ulei transmisie pt camioane  poti da un mail la Ravenol si ti raspund exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios sa aflu cati constructori folosesc Ravenol la prima umplere? Ca am cautat si nu am gasit nimic ...  :icon_thumleft:

 

"Prima umplere" tine de mai multi factori: pret, promovare reciproca, logistica, raport calitate/pret, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Oficial nu cunosc sa fie vreun producator auto sa foloseasca ravenol la prima umplere.

Imaginea Ravenol este alaturi de Echipa Germaniei F1 barci cu motor si mai aproape de auto A.D.A.C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentantele in austria..., asa sunt multe exemple, dar important este sa fim noi impacati cu ce punem in motor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios sa aflu cati constructori folosesc Ravenol la prima umplere? Ca am cautat si nu am gasit nimic ...  :icon_thumleft:

 

Opel foloseste RAVENOL Lsg 5w30 la prima umplere

post-132327-0-63360000-1403876580_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei recomandati pentru 1.9 TDI 105 cp , 6 trepte cod motor BXE? La fostul golf 1.4, 75 cp am folosit ravenol 5w40 si am fost foarte multumit de el,nu mi-a venit sa cred ce silentios este motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea am de ales: VPD sau VMO? Motorul e cod BJB euro 3 PD, nu-l forjez, dar nici subturat nu merg. Trebuie sa iau un bidon de 5 litri. Ce sa-i pun?

 

 

Pe finder imi zice asa:

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?vehicle=7656&site=195&region=199&language=5&brand=164 . De anul trecut fac reviziile la 10k km, nu mai trec de valoarea asta.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus VMO este sensibil mai bun ,sunt foarte multumit de cum prezinta,momentam am 7k cu el si nu da semne de oboseala.Este cel mai compatibil pana acum cu acest tip de motor.Am folosit inainte Castrol si Mobil ,dupa 5k motorul este zgomotos si consuma mai mult.VMO este net superior.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de cativa lei, cat dau pe un litru de motorina. Doream sa stiu care s-ar potrivi mai bine pe batranul meu BJB. Cam spre VMO as inclina si eu, zice lumea ca ar fi formula mai noua. Oricum, norma e indeplinita, anume 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita , esti sigur de calitatea si originalitatea lui.Am sa merg si la urmatorul schimb tot pe VMO ca motorul se comporta bine cu el.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei recomandati pentru 1.9 TDI 105 cp , 6 trepte cod motor BXE? La fostul golf 1.4, 75 cp am folosit ravenol 5w40 si am fost foarte multumit de el,nu mi-a venit sa cred ce silentios este motorul :)

Care Ravenol 5w40?? si pe golf IV??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinar/golf 4, am pus 5w40 vsy parca. Am fost foarte multumit,ca sa nu mai zic de silentiozitatea motorului cu acest ulei :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi!

am o dilema: sa folosesc VPD sau VMO ambele 5w40, ambele 505.01. Precizez ca nu ma intereseaza aspectul financiar, vreau sa aleg ce e mai bun.

motorul este 1.9 tdi-pd AVF (PASSAT,2002). Unele voci spun ca VMO ar contine un pachet de aditivi mult mai concentrati care ar putea dauna axei came , nefiind in concordanta cu motorul euro3. sa fie oare asa? observ ca VMO e peste VPD Din prisma fisei tehnice....

ce imi sugerati? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata fisele, doar VSI si apoi FST par bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@misuv6 are motor PD, astfel ca e limitat de norma 505.01 la VMO sau VPD. Eu as merge pe VMO, mi se pare un ulei superior VPD-ului si indeplineste norma 505.01. Norma 507.00 nu are niciun sens la un motor euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am trecut si eu pe Ravenol 5w-40 VSI, n-am observat deocamdata nici o diferenta(probabil cam dupa 7000km se observa ceva) singura chestie diferita este ca se aude mai tare uleiul in camera tachetilor, ca si cum s-ar bate de capac(probabil are o presiune mai mare, e aruncat mai tare...), nu e un sunet metalic, se aude ca o bolboroseală....

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!