Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Dar de ce sa te chinui..ia uite ce simplu e...sigiliu nu exista

 

...Ar trebui ca Ravenol care are un produs excelent de vanzare, sa rezolve "in mare viteza" problema asta a sigiliilor bidoanelor. Altfel... 

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Laurentiu vroiam sa ti spun sa te lasi de glume, momentan bidonul Ravenol este cel mai sigur.

Alte uleiuri se falsifica ca sunt un " nume" si ca sunt multi importatori oficiali si mai ales neoficiali si este greu de gasit un vinovat, unde poti reclama?

LA noi e simplu, daca Laurentiu cumpara de la mine si vede ca am falsificat uleiul,( sper ca nu te superi ca te dau exemplu :) ) importatorul imi retrage licenta si tot asa...., oare voi credeti ca noi Ravenol Romania suntem nebuni sa pierdem licenta pentru ce?

Eu cred ca discutam prea mult pe aceasta tema, de exemplu eu asi fi curios sa ne spuna cineva care a folosit VPD vechea formula si acum are formula 2013 daca a vazut vreo diferenta, eu nu am masini VPD.

Am testat pana acum : VMP, FEL, VSI, VMO, LSG, LLO, si de curand HLS. Niciun schimb nu l-am facut sub 15.000 km. eu fac si 5000 km intr-o luna, uleiul si placutele de frana sunt esentiale, si normal si anvelopele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Deci...hai sa ne intelegem...folosesc uleiul asta...sunt multumit de el...ai cativa clienti in baza recomandarilor mele si cred ca stii asta...deci nu am nimic cu tine si nici cu Ravenol...

Sincer chiar nu ma intereseaza ce ulei este in bidon atata vreme cat este agreat de masina...

Filmuletul a fost asa..for fun...ce rost are sa te chinui cand el se desface foarte simplu fara a fi deteriorat...:-))

Am avut vechiul VPD si acum il am pe cel nou in masina...si pot spune ca nu sunt diferente...inafara de noul bidon care nu imi place...eu merg pe incredere..dar sincer noul ambalaj nu imi inspira incredere...tu da...dar bidonul nu...

Fiecare este liber sa inteleaga ce vrea...

O seara placuta tuturor;-)

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un 1,6 SR 74 kw. Ce fel de Ravenol ii trebuie? Are 230k. Cu oil-finder-ul ravenol nu am gasit motorul, la 1,6 8V dar 75kw recomanda 5W-30 sau chiar 0W-30. Mentionez ca motorul e proaspat segmentat si chiulasa rectificata, rodajul de 2000 km l-am facut cu Total 10W-40(asa au pus la service) si acum am bagat Castrol Magnatec 5W-40 C. Intrebarile sunt pt userul @Ravenol, doar el este specialistul, nu? Personal consider ca discutiile sunt mult prea patimase pe o problema pe care o putem rezolva simplu cu un schimb de ulei la 5000 km.(costa cat 1/2 rezervor benzina!) Si apropo, nu afecteaza nimic schimburile astea bruste de la o marca la alta de ulei?? Multumesc si astept indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bidonul de RAVENOL nou are protectii anticontrafacere

1 dopul nu se mai poate inchide complet la loc dupa desigilare,

eticheta are holograma ce se poate citi cu lanterna UV --RAVENOL GERMANY

eticheta metalica cu holograma

serie de verificare on line

astia sigur nu-s turci dupa fata si nici colorati.. ce umplu bidoane contrafacute

nu lucrez la RAVENOL chiar daca intamplator sant din judet cu unul din dealeri... dar fiind topicul aici doar despre uleiul RAVENOL am facut niste clarificari .

RAVENOL e folosit de unul din distribuitorul de piese originale VW-AUDI DIN SUA

http://www.blauparts.com/fluids.htm

NU OR FI YANKEII chiar asa prosti de au ales un ulei bun.

Bineinteles ca mai sant multe marci bune ce sigur nu strica motoarele si necontrafacute in RO ,cum ar fi

MOTOREX,LIQUY-MOLLY, COMMA, ENEOS, REPSOL,PETRO-CANADA,AMSOIL,FUCHS,WOLF,REDLINE, MOTUL, MOBIL -MADE IN USA (cel de la CLUJ),

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hartile de performanta ale uleiurilor de uz autoturisme pasageri.

se apasa pe sagetile mici si se suprapun pt comparare

http://origin-qps.onstreammedia.com/origin/lubrizol/Markets/EngineOilAdditives/100132RPtool2012Deploy/rp/pc/index.html

cea mai rezistenta la uzura norma pt VW--------- este VW 50400/50700- ECHIVALENTA CU NORMA- PORSCHE C30

SI ULEIURILE SANT numai 5w30 cu aceasta norma

pt uleiurile 5w40 una din normele rezistente la uzura este vw 50501 sau pt motoare benzina severa norma PORSCHE A40 uleiuri 5w40

MERGI CU RAVENOL 5W40 VSI schimbat la 10000km

daca iti consuma ulei MULT sau motorul e zgomotos la cald treci pe RAVENOL RSS 5W50 schimb tot la 10000km

ravenol 5w50 e mai bun decat orice 10w40 de pe piata

Motorul iti va ramane lacrima de curat cu RAVENOL inauntru nu e nevoie de flush la schimb de ulei...

ambele vascozitati 5w40 si 5w50 merg pana la -25grd CELSIUS

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc nec 100! M-am linistit cu 5w-40! Urmatorul schimb o sa-l fac cu Ravenol. Fiindca masina e folosita exclusiv in oras o sa-l schimb mai repede de 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hartile de performanta ale uleiurilor de uz autoturisme pasageri.

 

 

Acelea nu sunt "harti de performanta"! In niciun caz nu trebuie interpretate astfel.

Am mai explicat si aici:

http://vwforum.ro/topic/58651-care-e-cel-mai-bun-ulei-pentru-tdi-pd/page-38

de ce. Nu mai revin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zincul mult nu mai e apanajul rezistentei la uzura in 2013 sant alte pachete de aditivi uleiurile "castrate" cum le spui tu cum ar fi cel vw 50700 marci de top duc motoarele pana la minim 400000 km fara probleme daca sant schimbate la maxim 10000km .Intervalul de schimb extins strica motoarele si axele cu came , turbinele, tachetii, UN TBN de 6.5 tine uleiul pana la 10000km fara probleme

iata uleiuri DOPATE cu zn chiar de curse care iau bataita de la uleiuri castrate cu alte tehnologii de aditivare......

http://www.camaros.net/forums/showthread.php?t=210657

http://www.amsoil.com/lit/g3115.pdf

Valvoline le da bataita la uzura la mult laudatele cu galagie chiar pe dopul de la ulei (CACSTROL)

UNDE E MULTA GALAGIE E PUTINA PERFORMANTA IN GENERAL...

LUBRIZOL producatorul de aditivi nr 1 mondial de aditivi pt producatorii de uleiuri au brevete pt orice ulei isi doreste cineva totule sa fie folosit uleiul max 10000km nu cum spune constructorul interval extins sa-si vanda el masini multe si sa se strice repede dupa garantie cele pe care le vinde...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AMSOIL defines gasoline engine severe service as turbo/supercharged engines; commercial or fleet vehicles;
excessive idling; daily short-trip driving less than 10 miles (16km); frequent towing, plowing or hauling; dusty-driving
conditions; or in vehicles with 100,000 or more miles that will be using AMSOIL engine oil for the first time.

 

deci toti cei care  merg cu masina in oras la serviciu sau au masini cu turbo ar trebui sa schimbe uleiul la 7,5k km.  :) iar cei cu sintetic 5w-30(orice ar insemna la ei asta) maxim(adica fortat) 15k km.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cantitatea de praf aspirata de motor in RO e mare fata de tarile cu apa calda multa asta o stiu toti fabricantii de masini le convine manusa ca pica motoarele mai repede decat UNDE E PRAF MAI PUTIN...

la 15000 KM E MULT parerea mea daca vrei sa ai axe cu came si tacheti buni peste 250000 km mai ales la motoarele mai noi calculate cu ulei la limita in baia de ulei din ratiuni ecologice , cu rapoarte de compresie mari, presiuni de injectie la diesel in jurul a 2000 bari.. temperaturi ale lichidului de racire mari....praf, birjarite cu viteze mari, uleiul in RO cedeaza mult din calitate dupa 10000 km nu ca ar strica motorul dar uzura e prematura fata de schimbul la 10000 km asta o stiu toti careau mers cu masini multe sute de mii de km dar daca vrei sa scapi de masina si sa o vinzi unui atehnic si sa nu cheltui mult schimbul la 15000 km protejeaza portofelul nu si motorul pe termen lung.

calea viitorului e asta

http://www.apnano.com/?gclid=CKmL3KO_6bgCFU_MtAodkTgAXw

dar unii giganti ai lubrifierii deocamdata sant multumiti sa vanda mult uleiuri mediocre si la intelegere cu constructorii de motoare fac uleiuri cu performante exact cat le comanda industria ca sa vanda multe masini asta nu inseamna ca nu exista superlubrifianti ce ar face sa te plictisesti de motor pana la pensie MOLECULA FULERENE ce e descoperita de BARDAHL OIL din razboiul mondial nu degeaba a folosit US ARMY BARDAHL nu de prosti...

acum s-au trezit si francezii de la ORAPI si au descoperit BISULFURA DE TUNGSTEN si ei...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ca orice lucru atins de romani s-a stricat si caruta lui ravenol. pretul mai exact. vazand ca au vanzari au crescut pretul. 5L 5w40 vpd 154 ron. probabil noul ambalaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ti se pare scump 154 lei pentru 5 litri de ulei bun? 

 

gandeste-te ca la pretul asta de 30 lei/ litru cumperi uleiuri mai slabe, care nu sunt 505.01 (mobil Super 3000 5w-40 de exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare japca pe fata ca la schimbarea ambalajului sa scumpesti produsul cu 50%(110 ambalaj vechi). acu depinde si cum faci tu banii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banii ii fac muncind. Nu asta era ideea. Inevitabil se ajunge si la cresteri de pret. Poate au tinut pretul jos pentru a putea sa dea un impuls vanzarilor, sa isi faca un nume. Problema este ca pe termen lung, nu se poate supravietui cu adaos minim. Astfel ca trebuie sa mai si castige niste bani, sa poata avea stocuri suficiente si gama larga, logistica, etc. 

 

Dar deja suntem offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

    Buna ziua,pt.user-ul"ravenol",dar nu numai,pentru un Golf 6,1,6 TDI 105 Cp. Bluemotion(norma 507.00/504.00 - 5w30 )aveti pe site:Ravenol Vollsyntetic WIV3-5w30, si Ravenol VMP- 5w30.Care ar fi mai indicat si de ce?si cit ar costa un bidon de 5l.

P.S. Daca se poate si alte sugestii,legat de o anumita  marca de ulei ( Motul,Liqui Moly,Titan Fuchs,etc....;respectind norma 507.00/504.00 -5w30);as aprecia foarte mult,pareri de la cei care au folosit .Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.

Modificat de geoo33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca in Iasi este un distribuitor de Ravenoil...dar nu mi-a raspuns la mail. Oameni seriosi in tara asta...am sa mai incerc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un update dupa 2200 km de la primul schimb facut cu Ravenol VMO la masina din profil. Am facut 1500 km in concediu pe traseul de la Cluj la Mangalia si retur. Dupa cum am scris si in postul anterior eu nu am observat diferente notabile intre Ravenol si Aral High Tronic 5W-40 505 01 pe care l-am avut inainte in motor. Chiar si la consumul de ulei. Asta nu e un lucru neaparat rau. Pe traseul amintit am avut un consum de ulei de aprox 200 ml. Cam la fel era si cu Aral...la drumuri lungi extraurbane pe caldura si cand o calcam binisor mai consuma ceva ulei.

Sincer dupa cat e de laudat Ravenolul ma asteptam sa se comporte mai bine ca si Aral. Oricum amandoua sunt fabricate in Germania si au aproximativ cam acelasi pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina din semnatura cu instalatie gpl,la sfatul unui vecin distribuitor de uleiuri ravenol am pus si eu ulei ravenol TEG 10W 40,dar cica special pt masinile cu gaz pe ele,face un an si 4 luni de la schimb nu stiu exact cati km, fara nici o problema la motor,sa mai spun k uleiul era expirat din 25.05.2011.

intrebare,ce se intampla daca punem ulei expirat la masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data expusa de tine este data fabricatiei,uleiul are termen de valabilitate 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bidon scrie doar in germana si pe spate in ruseste,pe cine am intrebat e data de axpirare....sincer m-as bucura sa fie in termen, mai am un bidon :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un update dupa 2200 km de la primul schimb facut cu Ravenol VMO la masina din profil. Am facut 1500 km in concediu pe traseul de la Cluj la Mangalia si retur. Dupa cum am scris si in postul anterior eu nu am observat diferente notabile intre Ravenol si Aral High Tronic 5W-40 505 01 pe care l-am avut inainte in motor. Chiar si la consumul de ulei. Asta nu e un lucru neaparat rau. Pe traseul amintit am avut un consum de ulei de aprox 200 ml. Cam la fel era si cu Aral...la drumuri lungi extraurbane pe caldura si cand o calcam binisor mai consuma ceva ulei.

Sincer dupa cat e de laudat Ravenolul ma asteptam sa se comporte mai bine ca si Aral. Oricum amandoua sunt fabricate in Germania si au aproximativ cam acelasi pret.

nu inteleg de ce nu s-a comportat mai bine. consumul de ulei inseamna nimic. cel mai probabil asa e motorul tau, ori asa e gandit ori are ceva uzura sau in neregula. depinde si cat de bine ai verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis deloc ca nu s-a comportat bine. Doar ca nu am observat diferente notabile fata de Aral. Acum poate ca la interior motorul este protejat mai bine cu Ravenol...asta nu am de unde stii. Stiu ca nici Ravenolul nu face minuni :),  doar ca asteptam la mai mult de la el avand in vedere cat e de laudat aici (no offence pt fanii acestui ulei :) ). Accept si faptul ca poate asa e motorul meu si la fel se va comporta si cu alte uleiuri. Uleiul l-am verificat corect, dimineata, inainte de a porni motorul pe o suprafata plana. Masina nu a fost pornita peste noapte. Cand am schimbat uleiul era la nivelul maxim pe joja...iar dupa acest drum nivelul a scazut pana aproape unde incepe zona hasurata pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am competat nivelul la ulei cu 500ml dupa 3500 km facuti cu Ravenol hls 5w30,uleiul anterior fiind Mobil super 3000 xe la care am avut acelasi consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am facut schimbul cu Ravenol vsi din nou dupa 9k de km , rezultatul este mai mult decat multumitor, in 9k de km nici macar sub jumate joja nu a scazut, in acesti km sa adoptat un stil de condus sportiv , sa mers pe autostrada la viteze foarte mari, cu aral a trebuit sa completez apx 400 gr.

Am ramas pe acelasi ulei si in continuare, pret 130 de lei bidonul de 5 l, problema a fost ca a trebuit sa il comand la ravenol romania deoarece in bistrita nu se mai aduce de nimeni, am primit cadou un parasolar, o husa pentru sticla de 1 litru si 1 sticla concentrat pentru solutie de parbriz din care faci 5 litri, foarte multumir ce mai?

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!