Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Salut,

nu este usor sa alegi un fulsintetic dupa atatia km cu semisintetic, se poate incerca si vsi, sau se poate ramane si pe 10w, 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

ok... va multumesc frumos pentru sfaturi , am sa incerc 5w 40 VSI si o perioada am sa o verific mai des sa vedem cum se comporta... Stima !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Nicusor,  dupa cum spunea si colegul "ravenol", parerea mea este sa ramai la 10W40.

Daca pana acum ai folosit semisintetic 10w si aveai un consum mare de ulei ( 1 litru la 4000 km deci 3 litri la un schimb este cam mult) si treci la fullsintetic 5w  consumul de ulei nu o sa scada, in cel mai bun caz se pastreaza. Repet, este doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand aud de teoriile astea mor. Tocmai faptul ca a mers cu 10w40 ala de la Castrol a facut sa aiba un asemenea consum de ulei.

Mergi fara probleme cu un 5w40, pariez ca va scadea consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Voiau cei din service sa puna 10w40 in chevy 1.4 16v, ca e mai ieftin. Le-am zis ca nu discutam daca nu au 5w30, recomandarea manualului. La 90k km, cand am vandut masina, nu halea gram de ulei. Insa totdeauna am pus ulei recomandat.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

voi incerca 5w 40 VSI si daca imi va consuma ulei mai mult sau daca constat anumite nereguli revin la 10 w40... Multumesc frumos de pareri... Orice sfat e bn venit... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, esti SIGUR ca golful ala are km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am scris si in alta arie, am bagat si eu Ravenol 5w40vpd am facut pana acuma 1000km cu el si sunt foarte multumit de el.Motorul este mai silentios,nu are asa sunet metalic , vedem cum va fi mai tarziu . Am 181.000km reali , avb din 2004.post-89481-14072389175977_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

nush cat de sigur dar am eu masina de 2 ani jumate si am luat-o atunci cu 201.000 de la o doamna  si masina a fost adusa in tara in 2008... oricum iti mai dai seama si dupa cum arata , dupa cum merge daca are mai mult de un anumit nr de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumnata-miu are un g4 cu 1,6 16v si cica avea 240k cand a luat-o de la un jandarm din BT, care o avea din 2008. Posibil sa fie reali, dar in 14 ani sa aiba doar numarul ala de km, mi se pare putin. Ies cam 16k km pe an, deci e oarecum plauzibil la tine. A mea are 205k (sau 206, ca am basculat cca 1500 luna asta) in jumatate din varsta alei tale, dar a mea a fost masina de firma (si sunt sigur pe numarul de km).

 

Incearca un 5w40, nu e scump. O sa pierzi maxim 170 lei la afacerea asta, dar macar nu mai mergi cu jegul ala de ulei pentru dacii. Fac pariu ca in cartea masinii e scris pe undeva ca ulei recomandat 5w30 sau 5w40. De cat timp merge cu ulei slab?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

hmm... sincer de cand am luato numai castrol i-am pus 10w40 ... culmea ca are toane cateodata de o accelerez si in prima treapta abia abia pleaca dupa loc si cateodata numai umpic apas pedaua si rupe pamantul... i-am schimbat filtre tot la timp , deci nu sunt astea o problema , totu-si am o banuiala ca poate fii de la ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura cu uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Nicusor cred ca e timpul sa faci cateva mici schimbari:

-foloseste cateva plinuri de carburant marca rompetrol (nu conteaza tipul).

-foloseste 2-3 schimburi  de ulei marca ravenol, tipul recomandat de colegi.

-foloseste minim o data pe luna masina la un drum lung, unde motorul sa mearga cateva ore neoprit. 

apoi peste cateva luni ne zici si noua rezultatul.

Eu am facut acest lucru la golful 4 in ultima perioada (de un an)  si rezultatele sunt vizibile si pozitive. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

Ms mult pentru sfaturi... Chiar nu este nimik raw din ce zici...Uleiul sigur il voi schimba cu unul revanol si la drum lung chiar ca nu am mai mers de cv timp, am folosit-o mai mult urban... Carburant eu am bagat numai si numai de la Mol... Stima !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu dupa al doilea schimb cu Ravenol. Am pus de data asta 5W-40 VPD combinat cu putin VMO si pot zice ca am o surpriza nu chiar frumoasa. In aproximativ 2500 Km mi s-a aprins de doua ori becul la ulei in mers pe autostrada. Nu i-am dat mai mult de 100...110 (am mers la consum). Precizez ca la primul schimb cu Ravenol (5W-40 VMO) n-am avut aceasta problema de asta sunt surprins. Am oprit si am completat la cald de urgenta (cam mult cred deoarece acum nivelul este peste maxim pe joja), nu am apreciat prea bine banuiesc cand am turnat din bidon. 

De la ce sa fie ? De cand am masina nu mi s-a intamplat acest lucru, numai Castrol a vazut pana acum 2 schimburi de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu are treaba cu uleiul. Ai o problema la motor, turbo etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile nu se amesteca, in orice caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ai verificat joja si aveai lipsa??!! cam cit! intre maxim si minim este 1L asta ca sa-ti faci o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand s-a aprins becul si am oprit motorul (care era cald bineinteles ca eram in mers de ceva vreme) nivelul era in zona hasurata aproape de minim.

Dar am pus acceasi vascozitate...5W-40, stiam ca pot amesteca uleiurile intre ele daca respecta norma si vascozitatea. 

Si eu ma gandesc ca nu e de la ulei in nici un caz. Turbo merge bine, nu am fum sau cel putin n-am vazut eu. 

Treaba e ca am de facut vreo 1700 km si aici unde sunt astia nu au auzit de Ravenol (sunt in Germania...sud).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

VPD este pentru motoarele pumpe-duse...norma 505.01...in semnatura vad ca ai ALH...nu cred ca au aceeasi norma...poate de aici surpriza neplacuta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cip, se amesteca un ulei cumparat azi cu altul cumparat acum cateva luni, aceeasi marca/tip/specificatii. Nu amestec 5w40 aral cu 5w40 castrol. Asta ca idee. Si nici VMO nu cred ca are specificatii identice cu VPD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit VMO are ceva aditivi in plus fata de VPD, asta e diferenta, deci nu vad ce sa dauneze ca le-am amestecat un pic. Faza e ca nu gasesc Ravenol pe aici si daca mai scade nivelul sunt obligat sa bag alta marca...dar eu sper sa nu :)


Care dintre voi a mai cumparat Ravenol din Germania...dati-mi cateva ponturi unde sa caut va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am comandat de aici www.ravenol-shop.de, si eu tot in Bayern sunt...aici pe forum este foarte laudat uleiul asta datorita specificatilor, dar aici nu a auzit nimeni de el, ciudat..

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEA MAI MARE companie cu capital german producatoare de lubrifianti din lume este FUCHS PETROLUB AG

 

cea mai vanduta marca de ulei pt autoturisme pasageri in GERMANY e LIQUY MOLLY (cel mai mare market share)

 

aici clasamentul mondial   pagina 10 din pdf

 

 

http://www.fuchs-oil.de/fileadmin/fuchs_upload/pdf_addons/finanzpraesentation/Macquarie_Internet_120511.pdf

 

RAVENOL se gaseste mai greu in DE pt ca are market share mic in DE cu toate ca au uleiuri f bune...

e valabil si pt alte marci mari care nu au market share mare in DE..

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un litru de LIQUY MOLLY pana la urma, nici urma de Ravenol pe aici. Eu zic ca nu o sa trebuiasca, dar decat sa ma trezesc pe autobanda ca se aprinde becul si n-am ce sa bag mai bine asa. Rau nu are ce sa faca daca respecta norma si indicele de vascozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!