Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield
 Share

Postare recomandată

Bună-ziua.
Dețin un VW Golf MK7 din 2016, 1.4 TSi, cod motor czda, 130k km în prezent, mașina fiind luată cu 80k km.
I-am făcut reviziile la fiecare 10k km (inclusiv pe la 82k km, după achiziționare).
Până la ultima revizie nu am avut efectiv nicio problemă. IMEDIAT ce i-am făcut toate schimburile ultima dată, la începutul lui octombrie 2024, a apărut următoarea problemă: când pornesc mașina face-un sunet ciudat motorul pentru câteva secunde (20-30), uneori se aprinde martorul epc + clipește „check engine”-ul. Eroarea înregistrată pe tester este misfire pe cilindrul 3 (cel mai des), dar și multiple misfire.
După alea 20-30 de secunde sunetul dispare, mașina se conduce normal și trage normal.
La pornirea la rece este-un miros de benzină mai accentuat, dar chestia asta e cam dintotdeauna.
Mașina NU consumă ulei.

Ce-am făcut până-n prezent:
- testul de compresie (a ieșit conform specificațiilor motorului, deci ok)
- am schimbat bobinele (cele noi sunt „beru”)
- am schimbat bujiile (cele noi îs „ngk”-uri)

Cei de la service mi-au spus că problema este c-ar fi ceva depuneri de carbon pe cilindri, îndeosebi pe nr. 3.

De ce cred că ar putea fi-ntr-adevăr asta problema:
- am văzut pe youtube, pe unele canale străine cunoscute, că la TSi-uri e ceva comun datorită fluxului mare de aer necesar la pornire
- mi-au trimis o poză cu una dintre supapele din chiulasă în care-ntr-adevăr se observă ceva depuneri
- în ultimul an de zile am folosit prepoderent mașina-n oraș, pt drumuri pe distanțe scurte, eu conducând subturat de felu-mi (1500-1900 rpm)

Ce mă-ndeamnă să cred că NU e-asta problema:
- am găsit pe diverse forumuri pe net oameni care-au avut aproximativ aceleași simptome și nu li s-o rezolvat după curățarea supapelor
- cineva zicea c-o schimbat toate injectoarele, bobinele și bujiile, a curățat supapele de depuneri și tot a avut problema - în final s-a dovedit a fi senzorul de presiune-a galeriei (sper c-am tradus corect - „MAP Sensor”)
- mi se pare mult prea mare coincidența ca efectiv la 2-3 km conduși după ultima revizie s-apară așa din senin situația dată
- în perioada-n care-au apărut problemele astea au fost multe ploi, mă gândesc să nu se fi oxidat vreun conector / sezor etc iar asta să deregleze softul mașinii (trebuie să menționez că oamenii de la service mi-au spus c-au verificat conexiunile electrice)

Aveți vreo sugestie? S-a confruntat cineva cu o situație similară?
Problema e destul de comună la mașinile din grupul VAG.
Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un Golf V 1.4 TSI , cod motor CAXA , intra benzina in ulei

 

Cum pot afla , daca pompa de inalta presiune e cauza ? Cum pot stii daca injectoarele sint bune ? Vreau sa stiu cum stiu 100% ca pompa de inalta presiune e cauza benzinei din ulei .

 

Vreau sa elimin celelalte cauze . Am nevoie de ceva tester ? VCDS ? 

 

Trebuie sa schimb si CAMA din imaginea atasata care face legatura intre pompa de inalta presiune si axul cu came ?

CAMA (2).jpeg

CAMA (3).jpeg

thumb.jpg

Modificat de luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca injectoarele nu sunt bune ai rateuri in functionare. 100% este pompa de inalta presiune, prin altundeva nu poate ajunge benzina in ulei. Schimba si cama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bad post

Modificat de AndresX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia in calcul o reparatie capitala (distributie,pistoane,segmenti…) ,care poate depasi valoare masinii 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Adrian Marcu
On 10.11.2024 at 12:28, AnduS4N a scris:

Bună-ziua.
Dețin un VW Golf MK7 din 2016, 1.4 TSi, cod motor czda, 130k km în prezent, mașina fiind luată cu 80k km.
I-am făcut reviziile la fiecare 10k km (inclusiv pe la 82k km, după achiziționare).
Până la ultima revizie nu am avut efectiv nicio problemă. IMEDIAT ce i-am făcut toate schimburile ultima dată, la începutul lui octombrie 2024, a apărut următoarea problemă: când pornesc mașina face-un sunet ciudat motorul pentru câteva secunde (20-30), uneori se aprinde martorul epc + clipește „check engine”-ul. Eroarea înregistrată pe tester este misfire pe cilindrul 3 (cel mai des), dar și multiple misfire.
După alea 20-30 de secunde sunetul dispare, mașina se conduce normal și trage normal.
La pornirea la rece este-un miros de benzină mai accentuat, dar chestia asta e cam dintotdeauna.
Mașina NU consumă ulei.

Ce-am făcut până-n prezent:
- testul de compresie (a ieșit conform specificațiilor motorului, deci ok)
- am schimbat bobinele (cele noi sunt „beru”)
- am schimbat bujiile (cele noi îs „ngk”-uri)

Cei de la service mi-au spus că problema este c-ar fi ceva depuneri de carbon pe cilindri, îndeosebi pe nr. 3.

De ce cred că ar putea fi-ntr-adevăr asta problema:
- am văzut pe youtube, pe unele canale străine cunoscute, că la TSi-uri e ceva comun datorită fluxului mare de aer necesar la pornire
- mi-au trimis o poză cu una dintre supapele din chiulasă în care-ntr-adevăr se observă ceva depuneri
- în ultimul an de zile am folosit prepoderent mașina-n oraș, pt drumuri pe distanțe scurte, eu conducând subturat de felu-mi (1500-1900 rpm)

Ce mă-ndeamnă să cred că NU e-asta problema:
- am găsit pe diverse forumuri pe net oameni care-au avut aproximativ aceleași simptome și nu li s-o rezolvat după curățarea supapelor
- cineva zicea c-o schimbat toate injectoarele, bobinele și bujiile, a curățat supapele de depuneri și tot a avut problema - în final s-a dovedit a fi senzorul de presiune-a galeriei (sper c-am tradus corect - „MAP Sensor”)
- mi se pare mult prea mare coincidența ca efectiv la 2-3 km conduși după ultima revizie s-apară așa din senin situația dată
- în perioada-n care-au apărut problemele astea au fost multe ploi, mă gândesc să nu se fi oxidat vreun conector / sezor etc iar asta să deregleze softul mașinii (trebuie să menționez că oamenii de la service mi-au spus c-au verificat conexiunile electrice)

Aveți vreo sugestie? S-a confruntat cineva cu o situație similară?
Problema e destul de comună la mașinile din grupul VAG.
Mulțumesc!

Ai rezolvat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!