Jump to content

Probleme centura siguranta


ertypolys
 Share

Postare recomandată

Eu am desfăcut carcasa neagră de la cupla centurii si am reparat contactul. Acum nu mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect - doar ca e mai greu cu lipitul la loc, ca sa iasa frumos..... ca nu ai suruburi de fixare, sunt lipite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta si pe mine cu imagini daca aveti cum se desface teaca aceea?? am observat in aceasta seara asta aceasta s-a suparat pe mine si a inceput sa piuie cu centura pusa. nu as vrea sa anulez martorul si as icerca sa o repar pana afluu cat costa una la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste posturile anterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit, si am inteles ca trebuie desfacuta si asta vreau sa fac, dar cum o scot de acolo, ca nu am loc sa umblu sau nu pot eu. adica are o mufa ceva, am vazut ca un coleg a taiat firele. sau trebuie scos scaunul afara.

gata am gasit intr-o imagine ca trebuie scos scaunul.

Modificat de bibi1411
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate scaunul

se declipseaza mufa

se scoate suportul din surubul ce-l fixeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

  si as icerca sa o repar pana afluu cat costa una la reprezentanta.

 

se poate repara, doar ca plasticele de la teaca sunt lipite ... deci, dupa demontare, o sa trebuiasca lipite.....

 

una noua - in jurul la 250-270 lei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, probabil se aduce si pe comanda la 4-5 zile.

multumesc mult pentru sfaturi pana cumpar una noua o sa incerc sa repar,  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate desface teaca. E puțin lipita dar se poate desface. A mea e încă desfăcuta dar nu pot face poze pana poimâine. Fac ceva poze si le postez dacă nu e graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o graba, am vazut ca si-a revenit, nu mai piuie acum si nu am mai desfacut-o(nici timp nu prea am recunosc)

niste poze ar fi binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am demontat si eu astazi suportul de centura ca nu se mai putea. 

Carcasa se poate demonta numai fortata. 

Problema vine de la acea lamela care se uzeaza, se subtiaza si intr-un final se deformeaza. Astfel nu mai ajunge sa deschida contactul spre disperarea soferilor stresati de bing.

Eu am considerat ca putin fludor topit in zona vulnerabila pentru a nu se mai deforma acea tabla o sa faca bine.

 

post-29088-0-78360600-1406926025_thumb.j

post-29088-0-71293200-1406926039_thumb.j

post-29088-0-78247300-1406926054_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si dupa aceea cand vrea sa pornesca din panta ( avand frana de mana cuplata ) ce face ? Eu am patit-o cind pe o panta foarte abrupta ( drum neasfaltat ) deoarece nu am turat foarte tare motorul, mi s-a oprit inainte de varf. Am cuplat frina de mana si cand am vrut sa pornesc, din cauza ca am probleme cu contactul de la centura, nu s-a decuplat automat frana de mana cand am incercat sa plec de pe loc. Am tot impins centura in prize de prindere, pana a reusit sa faca contact si frana de mana sa se decupleze automat la plecarea de pe loc. Daca scoti mufa de sub scaun nu mai poti decuple frana de mana decat de la buton, iar intr-o situatie ca cea expusa de mine, sincer nu prea ai cum sa jonglezi din pedala de frana si acceleratie asa rapid. Sa nu mai vorbesc de faptul ca s-ar putea in spatele tau sa mai fiae si alte masini.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se intampla asta pentru ca desi aveai centura pusa, calculatorul franei de mana nu o vedea si implicit nu elibera fraana de mana automat! Daca scoti mufa de sub scaun, asa cum a spus si Florin, este ca si cand ai avea centura mereu pusa!

Tu cand iti pui centura deschizi acel circuit ==> centura on, cand scoti centura circuitul se inchide ==> centura off. Scotand mufa de sub scaun vei deschide permanent circuitul ==>centura on, deblocare frana de mana automat!

Singurul inconvenient este ca nu iti mai bincane in bord insa sunt multi care oricum au dezactivat avetizarea, din ceasuri ...

 

Decat sa mergi cu o teaca defecta si sa zapacesti astfel calculaatorul franei de mana, mai bine scoti mufa, pana cand se repara/schimba teaca sau se poate lasa asa permanent, singurul minus real este acela ca nu se va mai trage frana de mana in momentul in care stationezi si scoti centura, decat in momentul in care deschizi usa insa de deblocat automat se va debloca normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi , am o problema cu centura de la sofer...ma plangeam intr-un post anterior de faptul ca imi sta aprins marotul de la airbag aprins; problema mea era de la faptul ca centura are capsa pocnita si avea pusa o rezistenta , care s-a ars...trebuie inlocuita centura :(

Problema mea mare e ca nu gasesc centura de culoare crem/bej pe dezmembrari... se poate inlocui rola textila  , daca cumpar una negra din dezmembrari?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,stie cineva daca se poate schimba capsa de la centura de siguranta,masina fiind fab.2009 cu capse de la centuri passat 2006,ele sint compatibile,s-au difera de ani de fabricatie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU recomand sa se umble la sistemul de pretensionare, doar sa schimbi centurile cu tot cu mecanism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pt.informatie,trebuie tinut cont de ceva cod pt.schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic - atentie la montaj si sa stergi eroarea, dupa montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut , am si eu tot aceas problema cu centura...... ati mai gasit cv solutii pt a repara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba capul de centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o skoda octavia fl2 din 2011, cum se poate dezactiva bip-ul cu vag-com, la fel cum a postat pronet în postul nr 11?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la coding pe ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor care a postat o rezolvare,mâine de asta ma ocup poate rezolv ceva înainte de a merge la vreun mecanic. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat prob.deci am desfacut teaca adica am crapato si am mai întins putin tablita care face contactul. Rezolvare de moment zic eu ptr ca tablita aceia e foarte sensibila (se toceste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!