Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

N-ai vazut ce curat si frumos s-a lucrat pe sub masina si cand si-a instalat finala? cred ca  vrea sa faca treaba buna si pe unde nu se vede. Eu totusi nu inteleg ceva, inspre ce se indreapta Dun? 

 

Pe forum fiecare individ e pasionat de un anumit aspect, unii vor cai putere, altii vor lumini si zorzoane. Dun, tu ce vrei sa faci cu masina? initial am zis ca e pentru showroom/prezentari/expus/sedinte foto. Acu vad ca vrei frane, motor mai mare, si altele, o bagi si pe circuit? Cred ca arunci mult prea multi bani pe o gramada de orizonturi.

Link către comentariu

O masina care arata foarte bine, e suficient de rapida pentru daily care trebuie sa opreasca mai bine pe traseele montane pe care il poarta suspensia Bilstein :))

Link către comentariu

El vrea o masina pentru el! O masina cu care sa se joace pe drumuri de munte, o masina cu care sa plece in concedii, o masina cu care sa se duca la munca, o masina dupa care sa intoarca capul pe strada atat el cat si, de ce nu, restul lumii. Cam ce vrem toti... :)

 

Si problema cu fuzetele nu e ca bani bani acolo unde nu se vad, ca toti facem asta, ci ca e ca si cum ar da jos bara fata si s-ar apuca sa o vopseasca pe interior. Problema nu e ca nu o vede nimeni, problema e ca e inutil...

Link către comentariu

Si eu "votez" pentru o degresare/curatare temeinica a fuzetelor si atat. Etrierii, albastru inchis, sau negru lucios. La discuri si placute si eu personal as alege tot Ate si tot "ceramice".

Link către comentariu

Superb! Sunt mandru ca Rave si Ego sunt printre cei care imi urmaresc topicul si cu care ma cunosc personal. Va multumesc pentru ca m-ati facut sa rad la sfarsitul zilei.

 

Din punct de vedere estetic mașina a ajuns la capătul drumului.Ma rog... fata de ce este acum, vor mai veni pragurile de pe GTI 6R, care acum stau cuminți pe balcon și farurile xenon de pe același model. Si poate inca cateva giumbuslucuri mai mult sau mai putin subtile.

La interior cred ca singurul lucru pe care îl voi mai face va fi sa înlocuiesc grilele de aerisire și mastile RCD-ului și climatronicului cu cele de pe modelul Trendline. Și poate la un moment dat am sa pun mana și pe un cluster de BlueGT.

Tehnic vorbind ... imediat dupa ce termin cu franele voi face un dyno, apoi voi pune softul ala de la BR Performance si apoi un nou dyno ca sa vedem cum sta treaba de fapt. Dupa care ... nici mie nu imi vine sa cred ca ma gandesc sa pun un 1.8TSI pe masina mea. Dar poate va deveni realitate si chestia asta, cine stie.

 

Fuzetele raman asa cum sunt. Inca ma gandesc la culoarea etrierelor (am cautat in dex ortografia corecta a pluralului si este asa cum am scris acum). Cu discurile si placutele ramane deschisa discutia. Pentru furtunele metalice am mai multe variante?

Link către comentariu

Teoretic, cele 2 variante standard: Goodridge si HEL, la care nu potriveste niplul parca (are alt pas la filet)?

Link către comentariu

Felicitari pentru ultimele upgrade-uri! Este foarte frumos ce se intampla cu masina, cu modificari de exterior, de interior si usor usor si de performanta...totul facut cu gust si de calitate. Jos palaria!

Referitor la discuri/placute. Pe cateva masini pe care le-am avut, am avut doar ATE, in diverse combinatii (disc/placuta): normal/normal, power disk/ceramic si power disk/normal, deci aproape toate combinatiile. Combinatia cea mai buna dpmdv este power disk/normal si am fost total nemultumit de power disk/ceramic care practic nu franau cum trebuie si placutele au lasat depuneri pe discuri. Singurul avantaj este ca nu faceau mult praf, dar nici nu franau bine. (le-am incercat pe A4 cu aprox 200 CP, frane de 312 mm, aprox 1600 kg)

Pentru masina ta as incerca ceva mai exotic, mai ales ca urmeaza soft...poate discuri EBC (modelul tine de gust) cu placute redstuff sau de ce nu chiar discuri Tarox cu placute Ferodo DS Performance sau DS2500 (sunt destul de scumpe, dar merita).

Ideea este sa iei ceva mai performant decat cele "normale".

Pentru furtune mergi pe Goodridge fara probleme.

Spor!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Cum am incercat sa spun si mai sus, mergi pe discuri normale ate si ceva placute mai bune. Din experienta proprie, cu 1 set de placute schimbat pe an ( pt ca piesa defecta intre volan si scaun) placutele pe care le am acum, textar ( inca o data imi cer scuze pt postarea cu pagid de mai sus), sunt mult mai bune decat placutele normale ate. Ce inseamna mai bune din perspectiva mea:

- franeaza mai bine la rece

- franeaza muuuuuuult mai bine la cald

- rezista mai bine la tavaleala ( ate nu rezistau la mai mult de 10km de bran, astea au rezistat aproape tot traseul)

- "fac" praf in cantitate acceptabila.

- observ ca rezista mai bine la uzura.

Astea fiind spuse, matale scoti cashparaii din buzunar asa ca nu e cazul sa dam sfaturi ci doar sa impartasim niste impresii.

Daca masina se va departa de ideea de daily car si o vei impinge spre weekend/toy car atunci e cazul sa urmaresti niste repere mai performante pt sistenul de franare.

In alta ordine de idei, te salut si iti doresc putere de munca si rabdare ca e necesara.

Link către comentariu

Alea imi par a fi frane de 312mm de Skoda octavia rs 1 , sau mi se pare? In alta oridine ca sa sablezi fuzete trebuie sa dai jos rulmenti , si apoi odata vopsite electrostatic se va ingrosa lacasul unde intra rulmentul din cauza pudrei ! Ca si placute ATE si placute la fel !

PS : arata groaznic pistonasele de la etrieri , si schimba si garniturile ! 

Bănuiesc ca nu va refolosi acei rulmenţi. Eu am lasat rulmentul în fuzetă (cămaşa exterioară a acestuia) şi nu am eliminat problema cu stratul de vopsea. La fel şi la etrier, am lăsat pe el toate garniturile vechi care oricum le-am schimbat aşa că am avut dopuri pentru tot şi nu a trebuit curăţat nimic de vopsea.

Toată operaţiniuea de sablare şi vopsire în câmp electrostatic (inclusiv fuzete şi apăratori de noroi) a costat ~150 lei. fuzetele au fost 20 lei bucata...

Link către comentariu

In aria "Masina mea" este permisa:

- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG.

Ultima data cand am verificat, Dacia apartine grupului Renault.

Urmatoarele posturi pe tema aceasta vor fi sanctionate conform Regulamentului.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu

Si noi iti multumim pentru intelegere si ajutor cu atat mai mult cu cat masina din grupul Volkswagen se mentine intr-o forma excelenta si pentru ca drumurile grele din Bucuresti le fac, in mare parte, cu masina din grupul amintit de tine.

Link către comentariu

Nu am zis la momentul acela, dar una dintre variantele la care m-am gandit pentru etrieri este albastrul. Nu pentru ca asta este culoarea folosita pe variantele R, ci pentru ca pur si simplu imi place albastrul si ... ca sa zic asa, s-ar asorta cu arcurile suspensiei B14.

post-4613-0-22516100-1438356089_thumb.jp

 

Altfel ... am sa merg pe negru.

Link către comentariu

Si eu zic ca albastru da pe bine pe o caroserie/jante argintii cum ai tu.

Link către comentariu

Ai avea o pata de culoare pt ca argintiu și negru nu se pun. Cu albastru mergi la sigur, nu e wow, dar nici nu dai gres. Pe spate ai schimbat etrierii?

 

Intreb pentru ca pe fata s-ar vedea frumos si ar iesi in evidenta etrierii mari comparativ cu janta 17 sau 16 iarna. Pe spate insa sunt foarte mici, iar culoare nu face decat sa accentueze acest aspect.

Link către comentariu

N-am facut, mai, oameni buni, nimic. Urmeaza. 

Pe aia pe spate nu i-as vopsi, ca sunt prea mici. Exact ce zice George.

 

Ia spuneti-mi: cunoasteti ceva aspecte de care trebuie sa tin cont cand vopsesc etrierii ca sa nu regret apoi ca nu am facut ce era de facut?

Link către comentariu

Ori toti intr-o culoare care sa iasa in evidenta, ori ceva mai stealth (argintiu, negru), dar nu numai fata.

 

Parerea mea este ca arata ciudat doar vopsiti pe fata. S-ar vedea de parca masina nu ar avea nimic pe spate.

Poti sa vopsesti aparatorile de noroi in argintiu ca sa dea impactul unui disc mai mare pe spate si atunci e mai ok.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Stii ceva poze?

 

Am intors'o pe toate partile si mi'am dat seama ca nu e bine cum am zis ieri (si ca e cum zici si tu acum): trebuie sa vopsesc si etrierele de pe spate. Aparatoarele alea de la discuri ma gandeam sa le fac negre lucios.

 

Mai spuneti'mi o data: am retinut bine ca discutile perforate tocesc mai repede placutele? Sau asta este doar o snoava urbana ?

Link către comentariu

Vrei sa iti iei perforate? Nu aduc un beneficiu real la performanta fata de cele cu striate. Da arata mai bine, dar sunt si predispuse unui stres mecanic mai mare. Pe un Polo daily care nu vede circuit ar arata cam reising.

 

Daca faci aparatorile negre discul o sa para si mai mic si mai ingramadit.

Uite aici cum arata facute in argintiu http://vwforum.ro/topic/99896-golf-mk6-tsi-122cp/?p=2610155

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pfaa ... cat de misto sunt jantele alea ...

 

Da ... ai dreptate ... arata bine aparatorile argintii. Multumesc de sfat.

 

Raman deschise restul problemelor.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!