Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Hai hai ca e timpul. Pe sfarsitul saptamanii sau urmatoarea sap, adaug si eu niste armasari. Chiar vrei sa ti-o iau inainte si cu a 2-a masina ?

Link către comentariu

Nu am cum sa tin pasul cu tine. Nici la cai, nici la putere, nici la demaraj. Poate pe viraje sa fiu ceva mai agil. Si sigur la decelerare :))

Insa, te pot intrece sigur la aspect. Acolo merg linistit cu pieptul in fata :)

DSC_0063.thumb.JPG.f8fa72f80c0e91fc457c70f60cd34b14.JPG

 

 

Modificat de Dun
Link către comentariu

Nu doar ca e frana imbunatatita, acum arata si bine, umple janta cum trebuie.

Cred ca tu lasi farurile la urma ca sa fie cireasa de pe tort.

Link către comentariu

Da..alta viata cu franele astea. Eu n-am mai facut pasul la 312, am ramas cu 288, in aceiasi configuratie ca si Polo.

Cat despre motor, mai bine mergi pe 2.0 TFSI, ca sa fie mai mult spre Polo R :)

Link către comentariu

Sa vedem ce voi gasi, pentru ca intentia mea este sa gasesc o masina intacta in partea din fata de pe care sa mut totul pe Maur (compartimentul motor, ambreiaj, cutie, articulatii, electronica).

Link către comentariu

Degeaba, super bine da masinuta, si sunt ferm convins ca daca vei bifa piticul cu un "complet" de pe alta fata, satisfacerea va fi maxima :D

Link către comentariu

De ce totusi nu un Maur 2.0? Ma refer la alt Maur cu totul. Pare foarte laborioasa treaba, cu multi bani. Apoi te-ai gandit cu RAR-ul?

Link către comentariu

Dar ce nu vrei sa vinzi masina asta si sa cumperi alta cu motorizarea dorita? Adică, eviți bătaia de cap cu problemele care apar la schimbarea motorului.

Link către comentariu

E mai usor la buzunar sa faci un swap (daca e in mare parte bolt on). Plus ca poti esalona banii diferit si este si mai ieftin decat sa cumperi masina direct cu tot ce vrea el pe ea.

Link către comentariu

In plus, a investit o caruta de bani in asta, deja :)

Una cum trebuie, incepe de pe la 19.000e. Swap-ul ar trebui sa fie undeva la 2500-3000e

Link către comentariu

@ShadoWzZ Nu stiu daca ii bolt on! Dar pe langa motor, nu va trebuie sa schimbe suspensia? Arcuri, armotizoare, brate...? Adica suspensia ii aceasi la 1.2 TSI cu 1.8/2.0?

Link către comentariu

Evident ca se schimba toata dinamica si alta greutate. Mai e si Bilstein suspensia actuala..se schimba doar pe fata cu una adaptata la greutate pt 2.0T? O struto-camila dupa parerea mea ar fi. Apoi alte dureri de cap si masina ar sta mai mult prin service-uri..parerea mea. Mai bine 130cp/215nm utilizabili zilnic si cu dinamica buna, decat 200cp+/300nm+ si stat mai mult prin service si multa bataie de cap ca sa iasa perfect.

Investitiile in parte se pot recupera..fie si 50% si se recupereaza mai ales ca stiu ca a pastrat toate componentele. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai tocmai d'aia vreau sa iau una de pe care sa iau tot ce este prin fata.

Sorine, iti ofer 6.000 sa faci tu lucrarea cu 3.000 si restul sunt banii tai.Te bagi :) ?

Da, franele pot fi pastrate.Suspensia fata pica, intr'adevar. Dar restul, daca am bafta si prind un Polo asa cum vreau eu, va proveni de pe masina aia. Nu va fi ca si cum as vrea sa iau lucruri de pe un Golf. Si chiar daca nu ma astept sa fie potrivire de 100%, nu cred ca vor fi probleme insurmontabile. In proportie covarsitoare lucrurile ar trebui sa mearga mutate de pe una pe alta.

Si as face rost si de faruri si de cluster. S'ar mai rezolva niste lucruri :).

Una noua? De unde bani  (cred ca sare de 22.000)?! Si cum sa dau Poolack'ul? Sentimental vorbind. Si pe ce bani? Ipotetic ... sa zicem: pe ce bani? Ca nu cred ca iau pe el nici cati bani am bagat in modificarile facute :).

Hm ... nu mi se pare o varianta, desi mi'ar placea maxim.

Link către comentariu
1 hour ago, The_Ego said:

 Apoi alte dureri de cap si masina ar sta mai mult prin service-uri..parerea mea. Mai bine 130cp/215nm utilizabili zilnic si cu dinamica buna, decat 200cp+/300nm+ si stat mai mult prin service si multa bataie de cap ca sa iasa perfect.

de ce spui asta? sunt mecanici care fac "avioane" si merg zi de zi. ai auzit de octavia vRS 4x4 sau Leon Cupra 4x4? sau Audi B7 cu motor de B5 care sa da la VTM? loganuri cu motoare 1.6 de citroen VTS...Golf R32 turbo...sunt zeci de proiecte de genul asta facute in Bucuresti care merg fara probleme..cel putin la fel de sigur ca un tuning pe 1.2.. :D pana la urma ar pune un motor VAG pe masina...deci nu ceva extrem..

cauta Lupo cu 2 (doua) motoare VR6 pe el :D ala extrem..

un 2.0TFSI e posibil sa fie prea greu pt fata si sa strice comportamentul... mai bine un 1.4TSI sau noul 1.8TFSI...polo wrc are alt sasiu complet...si setat altfel fata de cel de strada, si parca e si 4x4...plus ca pt un 2.0TFSI, trebuie si frane mai mari...gandeste te ca tu le ai luat de la o masina mai grea si mai slaba ca putere... S3 de225 cu franele astea era depasit rau daca te dadeai la el..l-am avut si stiu :) de aia pe cupra au pus altele..

parera mea, nu te arunca f sus cu motorul..cauta idei pe forumuri prin UK ca aia sunt nebuni si fac d astea des. 

Link către comentariu

Nu cred ca ar fi tras de par un swap si este mai ok dpdv al satisfactiei personale si a bugetului. O sa mearga totul struna ? Sigur nu.....dar ar continua pe linia unicitatii de care se bucura deja cu exteriorul actual. Pana la urma 1000 de cuvinte nu fac 2 bani. Doar proprietarul stie doar cat de adanca e pusculita si rabdarea :) 

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Bogdane, n-am eu destule batai de cap cu ale mele ?:))

Cat despre swap, s-a mai facut in DE. S-a pus si motorul de 2.0 TDI si cel de 2.0 TFSI. Totodata, exista si Polo R cu motorul de 2.0, de fabrica. Are 220 CP. 

BTW, pe Ibiza am 2.0 TDI (motor mai greu) si este acelasi sasiu ca si la Polo 6r. 

P.S.: Nemtii au facut swap-ul cu motoare de pe Golf 6

Link către comentariu

Qwk, știu de polo wrc...dar ăla are total alt șasiu...alte mici artificii și cred ca e și 4x4. Deci doar caroseria e la fel ;). Gândește te că pui minim câteva zeci de kg pe fata..pe o mașina care și așa este subviratoare. Deci mai pune in diferențial...alte brațe...

In fine...vorbim vorbe :)

Link către comentariu

Voi presupuneti ca omul vrea sa se dea cu ea pe circuit. Mie imi lasa impresia ca vrea o masina o idee mai fashneata.... Poate elucideaza acest mister posesorul.

Link către comentariu

Bogdan_wrc, ai dreptate, Polo R wrc este si 4x4 (credeam ca doar la S1 au pus). Totusi, nu trebuie facut si 4x4. Sunt destule 2.0 TFSI fara 4x4. 

 

Link către comentariu

1.8 tsi-ul de polo gti facelift mi se pare cel mai ok motor pt ce vrei tu. Ajunge usor la peste 200 de cai iar fiind gti ai sanse mai mari sa gasesti de vanzare motorul si restul pieselor.

Link către comentariu

Imi ajunge si stock. Are 190 de caluti :))

La cat de usoara e masina o sa fie fix senzatie.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!