Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

A doua oara a fost cu noroc in sensul ca parca arata mai bine.

Intradevar se vede usor mai lasata pe spate, dar mai bine cobori fata decat sa urci spatele.

 

Nu se vede ca aripa ar fi mai aproape decat barile fata de roata, insa asta tine si de arhitectura barilor.

 

In poza era vorba de consum ?:P

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Salut,cred ca arata traznet,folia cat la suta este/ma refer la cea de pe geamuri bineanteles!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@Focus - voi renunta la folia de pe stopuri cand va aprea una mai neagra. Sic!

 

@Ego - era vorba de consumul, de aglomeratia si de faptul ca facusem 30 de minute pana la Razoare plecat de la mine din Ghencea. Nu am mai facut niciodata atat de mult pana la Razoare.

 

@Criss - 50%

 

@Buss - nu cu mult. Si pare ca s-a mai asezat. Acum ... are unghiuri cand pare ca e bine, in sensul ca parca ar fi egala. Dar sunt si unghiuri unde se vede ca parca fata ar fi mai sus. In fine, cred ca am sa o las asa. In momentul asta e cu 3 mm mai sus decat a fost anul trecut - ma refer la fata. Si asta pentru ca anul trecut imi atingea pe virajele luate in forta. Chiar si anul asta pare sa atinga.

M-am dat ieri nitel cu Fredy si el mi-a zis ca a atins la un viraj nebun. Ce-i drept, am auzit si eu, dar adrenalina m-a facut sa fiu insensibil.

 

In rest ... ce sa zic, in momentul asta masina se simte extrem de inchegata. Cere forta si agresivitate. Din pacate nu avem drumuri pentru asa ceva.

post-4613-0-10607700-1400440568_thumb.jp  post-4613-0-13079100-1400440569_thumb.jp  post-4613-0-35911600-1400440570_thumb.jp  post-4613-0-20959400-1400440571_thumb.jp  post-4613-0-04508400-1400440572_thumb.jp  post-4613-0-87296100-1400440572_thumb.jp  post-4613-0-71881800-1400440573_thumb.jp  post-4613-0-56504700-1400440574_thumb.jp  post-4613-0-42457000-1400440575_thumb.jp  post-4613-0-26487900-1400440576_thumb.jp


post-4613-0-66718600-1400441157_thumb.jp  post-4613-0-77745400-1400441158_thumb.jp  post-4613-0-70903900-1400441159_thumb.jp  post-4613-0-83415100-1400441160_thumb.jp  post-4613-0-75202300-1400441161_thumb.jp  post-4613-0-77832500-1400441162_thumb.jp  post-4613-0-81337700-1400441163_thumb.jp  post-4613-0-84649000-1400441164_thumb.jp  post-4613-0-90340200-1400441165_thumb.jp  post-4613-0-82978700-1400441166_thumb.jp


Distantierele sunt OK in sensul ca imi place cum se aseaza rotile de pe spate. Voi da comanda saptamana viitoare de un set H&R de 10 mm.

 

Ramasesem dator cu producatorul flanselor de la amortizoare: Febi.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pare asa inchegata si micuta, te face sa te intrebi daca nu cumva e controlata prin telecomanda.

 

Am uitat sa te intreb azi, cum e cu intrarea in parcarile subterane? Ceva probleme sa atinga bara fata?

 

Faptul ca atinge in viraj nu inseamna ca e prea coborata ci ca e prea moale. Sway bars? :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Inca nu am intrat in nici o parcare. Voi reveni cu proxima ocazie.

 

Pentru moment nu mai am in plan asa ceva. Poate la anu'. Anul asta mai vreau doar bara spate de GTI. Si sa vopsesc capacele oglinzilor in negru lucios.

Dupa care singura chestie pe care o mai am de facut si pe care mi-o doresc de la bun inceput este la interior unde vreau sa schimb grila din jurul RCD-ului cu una model ComfortLine, adica in finisaj negru satinat (cheatia asta include si gurile de aerisire centrale).

Modificat de Dun
Link către comentariu

A atins cu siguranta la unul din cele 8 sau 10 viraje nebune(sti) ! Imi place foarte mult cum se aseaza pe sosea,insa nu as merge si nu m-as baza niciodata pe Polo sa merg asa cum ai mers ieri,senzatia de siguranta este minima,cel putin asta am constatat eu comparand cu masini,este adevarat,din alta clasa conduse de-a lungul timpului. Ai grija de tine !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Un numar simetric frumos pe kilometraj

post-4613-0-22037300-1401786574_thumb.jp

 

De cand am pus suspensia mi-a crescut foarte mult consumul: 11.7% fata de o medie de 9.5% inainte.

post-4613-0-14677800-1401786708_thumb.jp

 

Nu stiu daca asta are legatura cu faptul ca masina fiind mai joasa, acum trebuie sa mearga printr-un aer mai dens si in felul asta rezistenta la inaintare a crescut (robi_zet ce consum o avea din cauza asta, ca el este si mai jos ca mine ?), sau cu distantierele spate - am cateva teorii si in privinta modalitatilor prin care aceste distantiere au generat cresterea consumului, dar prefer ca pentru moment sa le tin doar pentru mine.

 

O alta chestie ciudata, pe care am realizat-o azi de dimineata, este ca eu inca am pe masina lamele originale ale stergatoarelor, care fac fata cu brio. Hm ...

 

Link către comentariu

Eu cred ti-a crescut consumul din cauza ca ai inceput sa te bucuri de suspensie. La viteze pana 100km/h nu cred ca face vro diferenta aerul. App si mie mi-a crescut consumul dupa ce am renuntat la intermediara si nu din cauza ca facea ea vro diferenta :)) m-am bucurat cateva zile de sunet si s-a simtit :)

Link către comentariu

Talpa mai grea e motivul. La viteze de oras nu conteaza nici densitatea aerului la diferite inaltimi (oricum e absolut minima la cativa cm diferenta) si nici rezistenta la inaintare. :)

Link către comentariu

Nu-i adevarat.

Eu stiu asta de la niste baieti care se ocupa cu masini (abia ma abtin sa nu ma pufneasca rasul). Si ei au verificat teoria asta, deci nu mai faceti pe Toma-necredinciosul.

Link către comentariu

Deci tu ai o gramada de sarcasm/ironie in posturi. Stii ca e cam greu sa se prinda lumea, mai ales daca nu folosesti emoticoane? -> :P

Link către comentariu

Masina mai joasa = aerodinamica mai buna = rezistenta mai mica la inaintare = consum mai mic. Cauza e alta, aglomerati, temperaturi mai mari, mers mai agresiv etc.

Link către comentariu

Scuze!

Nu este intentionata abordarea. Pur si simplu asa functionez eu.  :tuktuk:  :D

 

Rave are dreptate: nu stiu de ce dracu este mai aglomerat in ultimul timp. Dar i-am si dat mai tare in ultimul timp. E al naibi de distractiv. Masina este extrem de inchegata acum. Nu scoate nici un sunet in neregula. Si parca imi cere intr-una sa calc pedala aia de acceleratie.

 

Sambata cand a plouat am facut cateva drumuri prin Bucale. Am avut norocul sa fie liber si sa nu dau in nici o groapa. In plus, faptul ca aluneca si mai rau decat pe uscat a adaugat o si mai mare placere experientelor. A fost extaz moderat.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Eh..consumul e influentat de mai multe criterii. Dupa cum iti spuneam, si mie mi-a crescut odata cu suspensia si jantele. In urma cu 2 saptamani am facut un drum de Budapesta si 80% am mers pe ploaie. La 140 km/h aveam consum de 6.5-7%. Cum s-a oprit ploaia si drumul a fost uscat, consumul a scazut la 5.5-6%.

 

Pe autostrada se observa cel mai tare diferenta de consum. In oras n-am observat mai mult de 0.5%.

Link către comentariu

Dun, garda mai joasa face fix opusul...scade consumul. Prin micsorarea distantei fata de sol, creste viteza aerului pe sub masina si scade presiunea. Se imbunatateste si coeficientul de apasare aerodibamica, scade si drag-ul. Logic ca o diferenta de 2-3% la consum e greu de sesizat si se aplica doar la viteze mai mari (regim extraurban si autostrada). La oras aerodinamica are rol nesemnificativ !

Link către comentariu

Deja ma simt prost.

Ceea ce am spus era o gluma. Am crezut ca exprimarea a fost suficient de tampa incat sa compenseze lipsa emoticonului si sa sugereze ca nu vorbesc serios (expresia "stiu asta de la niste baieti care ..." era cea mai uzitata la mine la scoala pentru a argumenta orice ineptie care friza absurdul).

 

Deci ca sa fie clar: consumul a crescut din cauza traficului mai aglomerat din ultimul timp si din cauza faptului ca, luat de val, am mers ceva mai tare cu masina. Si ma repet: se simte extraordinar de bine acum si pe mine ma tot ia valul, rezultatul finnd un consum crescut.

 

In Bucale se va reflecta aerodinamica masinii cand o sa faca Oprescu circuit suspendat peste oras.

In plus, ca sa scriu si ceva consistent in postarea asta, fac urmatoarea precizare: chiar daca sa zicem ca am imbuntatit aerodinamica masinii reducand garda la sol, rotile alea pe care le-am scos mai inafara au inrautatit aerodinamica masinii. Nu stiu in cifre care este procentul pentru ambele situatii, dar ceea ce am facut eu cu rotile are rol strict estetic. Asta ca sa nu ramane careva cu vreo impresie gresita.

 

Le multumesc lui Tudor, Rave si Fusco pentru ca au venit cu precizari pertinente. Astept urari de "La multi km" cu ocazia schimbarii prefixului.

Link către comentariu

Asta ne arata ca ne luam prea in serios cateodata. La multi km! (fara sarcasm :P)

Link către comentariu

Multam fain, Tudor.

 

Rave, am vazut. Si care este problema? Eu te invidiez pe tine. As fi vrut sa am si eu km astia acum. As fi stat ceva mai linistit.

Iti doresc sa dublezi kilometrajul in aceleasi conditii ca si pana acum: fara probleme tehnice notabile.

Link către comentariu

Tinerica rau..la mine se mai adauga un "1" in fata alor tai.

Cat despre aerodinamica, la asta ma refeream si eu. Consumul a crescut la viteze din cauza rotilor mai iesite. In oras consumul poate fi influentat de jantele mai grele (fata de cele pe 15) dar nu de suspensie. Suspensia influenteaza in bine, din toate punctele de vedere. (bine..bine, mai putin la confortul pe drumurile noastre)

 

Hai, la mai multi km !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei ... nu m-am prins cine esti decat dupa ce ai trecut de mine.

Salutari calduroase. Misto rau masina ta.

 

In ziua respectiva a vut loc o intalnire care a fost cam asa.

 

post-4613-0-37712200-1404153188_thumb.jp  post-4613-0-58613300-1404153189_thumb.jp  post-4613-0-48543600-1404153190_thumb.jp  post-4613-0-49345300-1404153191_thumb.jp  post-4613-0-42803000-1404153192_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!