Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Toni ... asa la repezeala mi se pare cam brutal graficul ala. O sa il studiez cu atentie mai pe seara

 

Emilut ... pentru ca ... uita-te la graficul celor de la BR Performance: este shiftat in sus graficul producatorului.

Pe cate vreme graficul altor tuneri este cu totul sicu totul altfel. Pana pe le vreo 2500 rpm comportamentul masinii este sub cel stock.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Poate vrei sa revezi comparatia noastra... :)

 

post-12783-0-21371600-1452155570_thumb.j

 

Chiar daca arata sub, pe strada masina era peste cea stoc si la viteze de oras. Diferenta de cuplu se simtea de jos, mai ales in vitezele 2 si 3. Si, evident, cu cat urcai in ture masina era cu totul si cu totul altceva.

 

Plus ca rar te nimeresti urcand de sub 2k RPM. La mers sustinut e irelevant cum trage masina de jos si te obisnuiesti sa urmaresti curba de cuplu, nu neaparat hp maxim daca nu te dai cu cineva, si la plecarea tare de pe loc iarasi e irelevant pentru ca treci peste bucata aia prea repede sa observi.

Iar la mers normal te ajuta sa mentii consumul mai jos, daca te intereseaza aspectul asta. Ar trebui sa te intereseze doar cand vrei sa exploatezi o portita in trafic, dar masina se misca mai bine in situatii de genul asta si urca mult mai repede in ture, o sa vezi. Nu trebuie sa uiti ca nu e deloc mica cresterea, Leon-ul stock are 200 Nm, de exemplu, si daca adaugi si greutatea mica a masinii intelegi de ce eu ma tineam dupa masini ceva mai serioase. Soferii de Passat-uri 2.0 TDI suparati erau preferatii mei in trafic...

 

LE: Nu uita ca diferentele de la inceputul comparatiei noastre pot veni si de la nesicronizarea momentului in care a accelerat masina pe dyno. Daca a apasat pe acceleratie o secunda mai tarziu sau mai devreme o sa arate total diferit graficul jos, pana prinde boost si urca liniar...

Modificat de Rave
Link către comentariu

 MRC este de 7x la rand TUNARUL nr 1 in lume pentru marca AUDI ! 

PS : Scuze de OFF si sper sa nu se considere Reclama 

Link către comentariu

O sa-i intreb pe cei de la MRC daca au lucrat motorul asta.

 

Pana una alta, avand in vedere dezinteresul celor de la Revo pentru mine (in sensul ca nu s-a grabit nimeni sa imi raspunda la mail-ul pe care l-am trimis), iata ce informatii sunt postate pe net.

http://www.revotechnik.com/product-details/software/volkswagen/polo/180/stage-1/

Link către comentariu

Problema cu marile firme de tuning este ca isi baga picioarele in orice este sub 1.8, ba chiar sub 2.0. E de inteles intr-o oarecare masura pt ca din pocnitorile de 1.2, 1.4 nu poti scoate mare lucru.

Mergi pe BR-Performance. Au puse si grafice concret.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Asta numesc eu schimbare radicala :D superb PoloNIC  

 

Pe viitor nu ii pui si o folie neagra pe faruri? Nu foarte inchisa doar o tenta :) ar da super bine zic eu !

Link către comentariu

Ehe ... e cale lunga de la sursa pana-n Romania.

Iata priviti voi cum arata la noi rezultatele softului de la Revo

 

http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/Volkswagen/Polo/1.2-TSI-105-Cp.html

Si asta in conditiile in care nici unul dintre cei doi reprezentanti din Bucuresti nu are stand Dyno ca sa iti poata arata ceva concret.


@tweety - ba da. Am in plan asta de cand am luat masina. Si-o s-o fac pe farurile cu xenon :)


PS:  inca nu s-a obosit nimeni din Romania sa imi raspunda la mail-ul pe care l-am dat.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Era vopsita din toamna, dar abia acum am reusit sa o montez.

 

PS: ii urasc pe senatorii si parlamentarii romani. Le doresc ... sa ii doara.

IMG_8808.JPG

Link către comentariu

Miercuri, dupa trei saptamani de hibernare, am repus Polacul in circulatie. Nu pot sa spun decat ca ... e fantastic. A fost ca atunci cand te intorci acasa dupa o calatorie lunga :)

Azi, cu tot frigul de afara, nu am mai rezistat si i-am facut o baie. Mor de placere cand il vad lucind.

 

Legat de emblema aia am doua optiuni. De fapt trei: doua dintre ele le-am imortalizat si a treia ar fi colant negru lucios pe emblema + sigla argintie. Nici in urma probelor de astazi nu am reusit sa ma decid pe care dintre variante sa merg. Impulsul imi spune sa merg pe sigla neagra. Dar parca nici aia originala nu pica rau ... Faza este ca pentru a schimba sigla trebuie desfacut capitonajul si scoasa "clanta", ca altfel nu prea ai cum sa faci.

Hm ... ma mai gandesc.

 

 

IMG_8809.jpg

IMG_8810.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Hm ... nimic deosebit. Inca.

Reusesc in continuare sa vad pe BC consum de sub 8% pe traseul meu de baza. La pompa, asta se traduce in 8.6%.

Aseara am fost nevoit sa ma intorc de urgenta acasa. Am plecat de la Universitate si la Razoare am avut senzatia ca o sa-l plesnesc pe unul in cur, pentru ca, desi eram infipt zdravan cu piciorul in pedala, masina nu mai frana :( Sper ca luna viitoare sa transez subiectul asta.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Duminica mi'am dat examenul de maturitate: dupa doua luni in care vremea asta impielitata nu m'a lasat sa spal masina am scos Maurul la lumina (spalat,scos punctele de smoala,decontaminat,ceruit - decat o juma' de zi). Senzatia este inegalabila: la final masina este extraordinar fina la atingere.Plus ca straluceste ireal de frumos si de intens.

Cand eram aproape gata a venit unu' care era cu un A3 la spalatorie sa ma intrebe cat costa lucrarea.

L'am trimis sa vorbeasca cu patronul :)))

IMG_20160509_215517.jpg

IMG_20160509_215600.jpg

Link către comentariu

In sfarsit!!!!!! Bine ai revenit printre noi!

Hai cu poze in lumina naturala...

 

Apropo, cat e lucrarea?!?!!? ca ma pun si eu pe lista de asteptare...

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Din cauza presului de la sofer, care s-a gaurit in dreptul calcaiului drept, am fost nevoit sa cumpar un set de covorase Petex.

Desi li se face reclama ca sunt fara miros, au un pic de miros. Infim in comparatie cu alte produse de larg consum, dar el exista. Gaurile pentru fixarea in podea sunt cu cativa milimetrii mai apropiate decat ar trebui, dar fiind vorba de foarte putini, pana la urma presul de la sofer reuseste sa se aseze cat de cat (in cazul aluia de la pasager situatia asta era ceva mai grava. Oricum ... l-am pastrat pe cel cu care a venit masina). Sunt moi, ce-i drept, dar sunt si mai subtiri decat alea pe care le-am primit de la dealer cand am luat masina. Daca voi simti nevoia voi mai reveni si cu alte observatii despre ele, dar asa, ca impresie initiala, sunt mai slabe calitativ decat alea de pe masina. Este adevarat ca sunt cu mult mai bune decat alea de larg consum, dar ... nu sunt perfecte.

O fi cineva dispus sa cumpere celelalte trei presuri Petex plus ala de la sofer, cu care a venit masina, dar gaurit :)? O sa incerc sa le vand in combinatia asta

 

PS: ieri s-a pisat cerul pe munca mea de duminica :)). Azi e soare si frumos, dar am inteles ca tot nu se potolesc ploile astea. O sa se faca anul asta un porumb ...

Modificat de Dun
Link către comentariu

si astea petex se rup la calcai.

al meu doar a facut o mica burta acolo, burta este si in mocheta.

dar totusi le am de cativa ani, deci calitatea este multumitoare.

 

munca ta nu e chiar in zadar. doar ca acum are ceva pete de apa/praf dar un jet rapid de apa e ajutat de ceara si se curata repede. ;)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Stiu. Am si facut manevra asta aseara, dupa ce am ajuns acasa.
Doar ca ... puii mei ... nu poti sa faci treaba asta in fiecare zi, pentru ca oricat de rapid este jetul, tot trebuie sa o stergi pe urma (cu toata rapiditatea, aseara tot am pierdut 35 de minute cu lucrarea asta). Si apoi ... imediat ce o scoti afara se pune un prafalau din asta negru pe ea ... Plus ca azi-noapte a mai dat o sparcaiala mica :)) Deci ... daca vrei sa te tii de treaba asta innebunesti.

 

Problema cea mai nasoala este ca praful ala negru este ceea ce tragem noi pe in plamani :(

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!