Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Florin Mandras

Salut.

Rog ca daca am deschis un tpoic deja existent (inutil etc) acest post sa fie mutat unde trebuie (pur si simplu nu am gasit ceea ce caut).

Va rog cei care puteti emite o parere avizata sa imi precizati care sunt (in general) simtomele unei turbine cu defect.

Multumesc

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode , fluiera ca naiba, papa ulei , surge , nu mai trage , scoate fum etc...dc ai vreo sintoma sau asa crezi ?

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Pai tocma asta e idee ... pur si simplu parca ceva nu mai merge cum trebuie la mine dar nici nu fluiera, nici nu scoate fum, nu sunt pe limp mode nici nu am scurgeri suspecte de ulei ... dar am zis ca mai bine le detaliaza cineva toate simtomele ca poate cine stie mai este cineva interesat.

Merci de rapuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat schimbi.. asa credeam si eu ca nu mai trage si tot asa .. dar dupa ce am mers cu acelasi motor pe o Skoda O1 am ramas surpins. si daca VAG-u zice ca e bine si mecanicu la fel.. e bine ! adica ce ti se pare tie schimbat la ea..? cati km ai cu masina ? poate fi si de la motorina :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine fluiera putin daca schimb in scurt....pana in 2000 de ture ..sa fie de la turbina,

pot sa fac ceva acum sa previn ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

De tras trage destul de ok ... ultima data cand am testat-o totul era in limite normale ...

Motorina e de la OMV (top nordic) dar e drept ca de vreo cateva zile nu am mai pornit-o iar astazi la 20 de km pe care i-am facut mi s-a parut ceva ciudat ... dimpotriva trage super ok doar ca timpul pe accelerare parca este mai scurt ca inainte (se tureaza mai repede si nu demareaza la fel de mult). Vitezele le schimb in general pe la 3.000 rot/min. Astazi am testat-o pana la 4.000 rot/min si de la 3.500 in sus mi s-a parut putin mai lenesa in rest totul destul de ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt asul turbinelor Cipos este :icon_thumleft: dar ii poti face o curatere..sa vezi ce are... :emthup:

La ce zici tu parca a fi DEBITMETRU.. dar nu cred..cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Asa am sa fac dar mai intai vreau sa fac si un drum mai lung de cel putin 100 km ca sa imi dau seama mai bine ... poate ce este si de la faptul ca nu am mai turat-o asa tare cam de mult etc.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poti face si asta..Cu placere !

Asa aveam si eu impresia si dupa cateva "talpi" si-a revenit .. citisem pe forum de talpa adica 2000rpm to 4000 rpm cand motoru e la 90* C ..

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Si ca tot veni vorba ceva mai sus de limp mode (stiu ca este o protectie a motorului dar stiu foarte exact) daca poate cineva detalia ce reprezinta acest "limp mode" si cum se manifesta.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca de exemplu " masina trage de la 1500 rpm trage agresiv pana la 3200 rpm unde acolo moare ..Zic bine ? poti gasi mai multe informatii in http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/ si in Tdi Forum la sectiunea Performance & Technical ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers face cat 1000 de cuvinte si pareri.am patit la masina personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai descris tu ca pare schimbat la masina, iti patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred ca e problema de ambreiaj , ca sa elimini treaba cu ambreiajul incerci metoda 'babeasca' , intr-un deal , sau in parcare cu frana de mana trasa ii dai a 4 a si incerci sa pleci de pe loc dand usor drumul la ambreiaj ! daca motorul moare nu iti patineaza ambreiajul !daca turatia creste patineaza ambreiajul !

limp mode se manifesta in mers de obicei de la treapta a 3 in sus si la o turatie in general peste 3000 rpm , pur si simplu motorul nu mai are vlaga, trage la fel ca si cu un debitmetru stricat , dar in schimb motorul nu isi schimba zgomotul , sau dupa o anumita viteza in general am observat probleme dupa 120 km nu mai trage ajungi foarte greu la o viteza superioara ! acest limp mode apare in general pentru a proteja turbina de o 'supra-presiune'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu turbina cred ... merg usor si accelerez constant da incet si la 2800 de ture are dintr o data un soc si parca urca mai rapid turele dar pedala o ti la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La mine nu are alte simptome, dar dupa 2500 de ture incepe sa se auda un "fluierat" puternic. Ar trebui oare sa ma pregatesc sa schimb turbina..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce fel de fluierat..Ca d-aia e turbina sa fluiere...daca fluiera la rece e bine,...daca fluiera puternic la cald.. nu e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Din ce ai descris tu ca pare schimbat la masina, iti patineaza ambreiajul.

Salut.

Nu cred sa fie de la ambreiaj ... al meu este schimbat anul trecut (kit nou).

Citeam si despre limp mode dar la mine nu e cazul pentru ca de turat se tureaza ok pana la peste 4.000 rot/min iar de tras trage si la peste 3.500 rot/min.

Este posibil sa fie si de la calitatea carburatului.

Mai analizez situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test la drum pe canalele 03,10 si 11. postat in threadul care trebuie si vei primi pareri pertinente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat turbina acu 2 luni la masina din semnatura . tragea bine, nu scotea fum, nu intra in limp mode , nu fluiera ., doar ca imi manca ulei destul de mult . sa zicem ca la 500 de kilometri imi manca vreo 500 -700 de grame de ulei in ultima perioada . am fost la mecanic, dat jos turbina si verificata. avea joc in ax .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa intre limp mode-ul daca este defecta electrovalva? am curatat turbina, VAG-ul spune ca este in parametri normali, dar cand accelerez imi taie turbina! SUPERB! mai ales cand esti in depasirea unui tir!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin electrovalva te referi la N75? Sigur ca poate sa dea limp mode. Pune codurile de eroare in sectiunea dedicata, ulterior poti sa faci si testul pe canalele 3, 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

azi, pe la sinaia, masina a avut urmatoarele simptome: se accelera..dar aproximativ degeaba.., nu se infigea ( din cand in cand isi mai revenea), si la un moment dat s-a accelerat singura. Atunci am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa ce am pornit iar motorul, am vrut sa accelerez dar s-a oprit iar. Am aduso pe platforma pana in Bucuresti si maine ma duc la service sa aflu verdictul :dry:

Ce ar putea avea?

Modificat de Alex FCD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o problema de volant-ambreiaj.

Daca se tureaza insa nu se infige inseamna ca patineaza ambreiajul!

Daca nici nu s-a aprins vreun martor in bord atunci sigur este de la ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata apa a intrat in baia de ulei - aproximativ 4L.

Cei de la service au scos surplusul de amestec de apa si ulei din baie, au pornito, si nu mai avea nimic. Si nici nu stiau ce ar putea avea

Intre timp a mai picat un injector. Luni ma duc la Porsche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!