Jump to content

problema la pornire


rycco4u
 Share

Postare recomandată

Problema ta e clar legata de baterie. Banuiesc ca bateria nu a fost schimbata pana acum, din 2008 ar cam fi trebuit s-o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ma duc acu sa vad cat scade si sa verific toate mufele la care am acces sa vad daca exista umezeala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am verificat...am pus aparatu pe baterie si are 12.4 am lasat aparatu pe ea si am incercat sa o pornesc cand am pus contactu a ramas aceasi tensiune si nu au mai licarit martori in bord totul a decurs normal,dar cand am incercat sa ii dau la automat a scazut sub 10 V undeva la 8.5 - 8.8 voi ce ziceti? as atasa si niste poze cu tensiunile dar nu stiu cum

Modificat de kyno23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul nu e problema, ci curentul necesar la pornirea motorului. Clar bateria e moarta, pune-o pe un redresor si vezi daca-si revine dupa o incarcare peste noapte, daca se mai intampla acelasi lucru in urmatoarele zile schimba bateria si gata, mai ales ca acum e vara, la iarna sigur va reveni problema, chiar daca acum porneste ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc mai tarziu cu bateria unui prieten dar e de 60A iar asta de pe masina e de 70A nu e nici o problema daca e mai mica? Vreau doar sa fac proba sa vad daca porneste. Ciudat e faptu ca ochiul de pe baterie e verde....nu as vrea sa dau banii pe una noua si sa faca la fel.

E posibil sa fie bateria stricata....sa aibe scurt ceva in interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat bateria din 2008 de cand e masina? Daca nu, cat vrei sa te tina o baterie? 6 ani sunt mai mult decat suficienti, mai ales ca sigur nu mergi foarte mult cu masina, caz in care pornirile dese si distantele scurte, care nu permit incarcarea bateriei, nu fac deloc bine duratei de functionare a acesteia.

E posibil sa poti porni motorul cu bateria de 60A, dar asta numai daca este in stare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca bateria e originala, eu am luat masina in 2013 si bateria e EXIDE si nu pare veche....nu zic ca nu ai dreptate doar ca vreau sa ma conving daca e bateria sau nu...pt ca in caz ca nu e... masina iese din garantie la sf lunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea este varta black de 61 Ah /09/2008 si functioneaza fara greata.Fac drumuri foarte scurte si mai merg si cu farurile aprinse nonstop.Varta Black este cu revizie deci verifica si nivelul lichidului si se completeaza daca este cazul.Ochiul "magic" chiar daca este verde poate avea o punte intrerupta si atunci ba porneste ba nu porneste,sint patit cu o baterie caranda care a tinut 3 ani si 10 luni

 

 

P.S-unii dealeri de baterii au niste aparate de testare a bateriei si iti spun clar daca au punte intrerupta sau doar este descarcata

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a venit cu Exide, asa ca e foarte posibil ca bateria care o ai tu pe masina sa fie cea cu care a venit masina. Oricum, incearca cu alta baterie, sunt 99% sigur ca asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ochiul verde nu este chiar concludent. Bateria mea mergea pe 11 ani, ochiul era verde, dar nu mai pornea maşina la frig.

Scade destul de mult tensiunea, dar ar trebui totuşi să învârtă electromotorul. Mi-aduc aminte că a mea a scăzut şi la 7,5 V pe timpul pornirii, învârtea anemic dar învârtea de câteva ori şi se oprea pt. că turaţia era prea mică pentru a porni motorul.

După cum spune şi colegul mai sus verifică şi acidul, trebuie să fie cam 1 cm peste plăci, dacă nu completează cu apă distilată nu cu altceva şi după aia mergi mai mult să se încarce bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac o proba peste o ora si o sa revin cu rezultatul....nu cred ca m-am exprimat eu bine....cand dau la automat scade muuuult de tot....sub 6v dar dupa ce iau contactu incepe si urca rapid pana pe la 8 v apoi lent pana la 12.4. Va multumesc tuturor pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos Varta, Altea mea a venit noua din fabrica cu Varta si exact dupa 2 ani si 5 luni si-a dat duhul; e ca la loterie cu unele piese. Am facut poza la baterie atunci si imi aduc aminte ca era si nr. de cod pe ea scris.

Si eu sunt de parerea lui Cristi ca s-a dus clar bateria dupa simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat, am incercat cu o baterie buna de 61A si nu a pornit apoi am mers la magazin si am luat o VARTA silver de 74 A si a pornit imediat

Ciudat totusi ca incercasem inainte cu firele la o baterie de 90A in stare buna si nu a pornit

O sa o urmaresc zilele aste sa vad cum se comporta ca a inceput ploaia si nu mai pot acu

Alta dilema e ca ma lasat asa peste noapte fara sa dea semne inainte...sper sa nu am ceva consumatori ascunsi, Pe bateria veche nu am gasit data de fabricatie...scrie pe o borna 42 si sub 07...o fi din 2007 bateria...

Am fost ajutat cineva de mi-a tinut multimetru cum trebuie si la pornire cobora la 3 V...atunci am plecat sa iau alta. 

Va multumesc inca o data...o zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ti-am zis, probabil bateria a fost cea originala. Te-a tinut o gramada de timp, cea care ai luat-o acum nu va fi la fel de buna. Verifica totusi si consumatorii si incarcarea alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săptămâna 42 din 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

 

Am aceeasi problema, in cazul tau care a fost rezolvarea?

 

Multumesc!

 

 

Sunt mai multe legări la masă, nu ştiu la maşina de care întrebi, dar de exemplu la a ta este una pe langa baterie unde sunt legate toate pe care le-ai enumerat plus ECU, bordul, luminile şi mai este una prin partea stângă cum te uiţi din faţa maşinii, cred că pe sub parbriz pe undeva unde este legat numai ECU, bordul (imobilizatorul este tot pe acolo), răcirea motorului şi aerul condiţionat. vezi să nu aibă şi aia aşa ceva.
Ar fi interesant de ştiut ce nu ajunge la bord + sau -. Poate poţi identifica ceva siguranţe responsabile cu bordul sau ceva legat de bord, o scoţi şi vezi daca ajunge + pe unul din pini atunci când pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut,

va rog sa ma ajutati cu problema de mai jos:

dupa o perioada de vreo 2 sapt in care masina a stat am incercat sa o pornesc si imi arata in bord urmatoarele20190129_193737.thumb.jpg.9b1938560cd5afcd75a719b2155f3c14.jpg

am incercat si cu cealalta cheie si la fel.

am schimbat bateria de la cheie dar fara succes

aveti idee ce altceva sa mai incerc?

pe scan am urmatoarele error codes:

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-024-BXW.lbl
   Part No SW: 03C 906 024 BC    HW: 03C 906 024 AS
   Component:  MARELLI 4HV      G 2149  
   Revision: --H06---    Serial number: SEX7Z0H331M00N
   Coding: 0004071
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 60CF460BB3B6781EF43-8035

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 29
                    Mileage: 85867 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.01.01
                    Time: 10:23:12

Readiness: 0110 0101

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1P0 920 827 D
   Component: IMMO            VO3 0450  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3169F34FA8DC81962BD-8064

1 Fault Found:
01176 - Key 
            004 - No Signal/Communication

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 CP
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 99C000CC7F008505484B012004CC
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 800FE68BD3F6581E143-80D5

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

2 Faults Found:
00893 - Switch for Trunk Handle (E234) 
            007 - Short to Ground
01179 - Incorrect Key Programming 
            000 - -

 

Modificat de adi_m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate ceasurile si incearca sa le bagi la caldura. Daca nu isi revine, trebuie sa vedem ce e cu ele....si cum se pot rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fi scazut tensiunea de la baterie sub un anumit prag si sa se comporte asa din cauza asta?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria masinii ? asta iti dai seama dupa cum invarte. Daca invarte normal, fa ce ti-am zis, in prima instanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

nu am mai scos ceasurile pt ca am constatat ca trebuie sa dau volanul jos ca sa pot face asta.

in schimb au ramas pe masina in week-end cand s-a incalzit afara.

am incercat sa ii dau curent de la o alta masina ca sa stiu ca am scos lipsa bateriei de la masina din ecuatie si nimic

apoi am luat si borna bateriei cateva ore si dupa ce am pus-o la loc aceeasi situatie.

am scanat din nou erorile si chiar daca le sterg reapar 

Mai aveti vreo idee?

Multumesc

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-024-BXW.lbl
   Part No SW: 03C 906 024 BC    HW: 03C 906 024 AS
   Component:  MARELLI 4HV      G 2149  
   Revision: --H06---    Serial number: SEX7Z0H331M00N
   Coding: 0004071
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 60CF460BB3B6781EF43-8035

 

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 85867 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.01.01
                    Time: 04:43:39

Readiness: 0110 0101

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1P0 920 827 D
   Component: IMMO            VO3 0450  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3169F34FA8DC81962BD-8064

1 Fault Found:
01176 - Key 
            004 - No Signal/Communication

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 M
   Component: EPS_ZFLS Kl.065 H08 1901  
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060

1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            000 - -

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atâta timp cât nu vede cheia, nu o sa pornească. Normal ca nu se întâmplă nimic bine, dacă nu remediezi/încerci nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/4/2019 at 9:53 PM, F l o r i n said:

Atâta timp cât nu vede cheia, nu o sa pornească. Normal ca nu se întâmplă nimic bine, dacă nu remediezi/încerci nimic 

m-am gandit ca ai zis sa scot ceasurile sa stea putin la caldura, si de asta am zis ca nu le-am mai scos ca a fost cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Beldiman Ciprian

Salut 

Masina in cauza SEAT LEON 1P 2010 1.6TDI CAYC

Am probleme la pornire, in ultimul an de vreo 4 ori mi-a facut figuri ( si la cald si la rece)

Cel mai rau azi dimineata am incercat vreo 15 min sa o pornesc si nimic, de obicei porneste la prima cheie la sfert.

Azi pe la 15:00 a pornit la sfert de cheie si am dus-o la tester sa ii fac o diagnoza valori perfecte la pompa , la injectoare , nici o eroare nu da pe tester.

Mentionez acum 3 luni am mai patit nu mi-a pornit dimineata apoi dupa 2 3 ore a pornit si la tester valori perfecte nici o eroare.

Azi mi-a zis mecanicul ca banuieste ca undeva de la pompa rezervor spre pompa de inalte ar putea sa piardă presiune ...dar nu are o concluzie sigura a spus sa facă mai des si sa revin 🤦‍♂️

A mai patit cineva, ce ar trebui să mai verific ? Sau să schimb electric/ mecanic ?

Precizez bateria de un an , buji noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!