Jump to content

DIY Reparare (lipire) spirala volan (airbag)


radurus
 Share

Postare recomandată

Imi trebuie la Renault Megane, de 55 cm, 7 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, numai VAG....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pret decent - e subiectiva treaba.

in aria dezmembrari gasesti cativa colegi care te pot ajuta cu preturi. cea cu esp e mai scumpa.

(am stat cateva minute pana sa postez si vad ca au raspuns colegii inainte)

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru un VW Bora cu ESP, din 2001, gasesc sa cumpar separat numai banda care mi s-a rupt, sau sa incerc la dezmembrari ? Se poate lua una SH si monta pe senzorul meu de pozitie volan care e ok ?

Codul de pe senzor este 1JO 959 654J 

Daca da, de la ce alte masini trebuie sa caut o banda compatibila ?  

Modificat de SSman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua - nu gasesti decat impreuna - asa este G85 cu tot cu spira.

 

Altfel, o poti separa si inlocui - daca iti vinde cineva doar spira - asta la SH trebuie sa incerci - sau poti incerca sa o repari pe cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari.

 

Am avut si eu si am in continuare probleme cu spira. Acum ceva vreme cat timp eram in trafic, din senin, mi s-a aprins martorul de airbag impreuna cu "Airbag Fault" pe computerul de bord. Am scanat si mi s-a spus ca trebuie schimbata aceasta spira din volan. Am luat una SH si am pus-o pe masina. A mers cam 10 zile si am patit la fel. Cand sa plec intr-o zi, am luat volanul maxim intr-o parte si din nou mi s-a aprins martorul impreuna cu eroarea de airbag fault. Am scanat-o, iar pe scanner iar aparea eroarea cum ca ar fi dusa spira....

nu am rezultatele scan-ului dar din cate imi amintesc spunea ceva de rezistenta piezolelectrica....

 

intrebarea mea este, poate fi ceva ce sa distruga spira, sau s-a intamplat ca cea cumparata SH sa fi mers doar 10 zile si asta e? acum va trebui sa cumpar alta SH dar nu prea mai imi vine sa dau 70euro degeaba din nou....

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Nu ai caseta impartita egal, asta inseamna ca intr-o parte vireaza mai mult si alta mai putin. Asta iti rupe spira. Imparte cum trebuie caseta. Pune volanul pe drept prin desfacere si schimba spira. Asta o faci la un service cu geometrie si desfacerea cuplajului volan/caseta. A fost umblat la directie si volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsul prompt. Ma gandeam ca ceva nu poate fi inregula daca nu a durat doar 10 zile cea cu care am inlocuit-o.

 

Stie cineva un service bun unde as putea face asta in Timisoara?! 

 

Mersi

Modificat de Sergiu_mk4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

 

Am avut si eu si am in continuare probleme cu spira. Acum ceva vreme cat timp eram in trafic, din senin, mi s-a aprins martorul de airbag impreuna cu "Airbag Fault" pe computerul de bord. Am scanat si mi s-a spus ca trebuie schimbata aceasta spira din volan. Am luat una SH si am pus-o pe masina. A mers cam 10 zile si am patit la fel. Cand sa plec intr-o zi, am luat volanul maxim intr-o parte si din nou mi s-a aprins martorul impreuna cu eroarea de airbag fault. Am scanat-o, iar pe scanner iar aparea eroarea cum ca ar fi dusa spira....

nu am rezultatele scan-ului dar din cate imi amintesc spunea ceva de rezistenta piezolelectrica....

 

intrebarea mea este, poate fi ceva ce sa distruga spira, sau s-a intamplat ca cea cumparata SH sa fi mers doar 10 zile si asta e? acum va trebui sa cumpar alta SH dar nu prea mai imi vine sa dau 70euro degeaba din nou....

 

Va multumesc

 

Acum, nu vreau sa fiu rautacios.... dar inseamna ca nu se pricepe cel care a schimbat-o .... si atunci trebuie sa o plateasca.

 

Spira (ca e masina cu sau fara ESP) are semn - nu ai cum sa o pui aiurea, decat daca nu stii sau nu esti atent la asta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aveti idee cam care e un pret corect (fie el si estimativ) pentru o spirala de volan noua la un Passat B6 cu comenzi pe volan?

 

Am luat deja doua oferte dar discrepanta mare intre ele:

- un service care era ok care pret mi-a dat un pret mare de ~513 RON

- reprezentanta VW mi-a dat 370 RON

 

Totusi mi se pare diferenta mare intre cele 2 oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

am si eu o problema cu minunata spira. Am codul 1J0 959 654J, ceea ce am gasit de cumparat este codul: 1J0 959 654AC aveti idee daca sunt compatibile? (masina mea este cu ESP , fara comenzi pe volan)

Daca ma poate ajuta cineva din Constanta cu o spira la un pret bun ar fi perfect :D (astept pe PM si oferte de pret )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, AC il inlocuieste pe J.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Bundy pentru raspuns si promptitudine :icon_thumleft:

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca merg toate.... comenzi/fara comenzi - nu e nicio diferenta intre ele.....Golf/Passat/Bora.... toate merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal lume

 

Astazi mi-am schimbat si eu volanul clasic cu unul in 3 spite de piele si dupa inlocuirea lui la viraje se aude acea folie care freaca. Speriat fiind am montat la loc volanul vechi dar problema persista. Intr-un final l-am lasat pe cel nou pe pozitie si vroiam sa stiu daca il las asa cu zgomotul ala la viraje se poate accentua in timp?

O alta intrebare ar fi cum scot spirala afara poate s-a dereglat ceva acolo cand am miscat volanul la demontare. Am vazut ca sunt 2 suruburi in stea perpendicular pe volan dar acelea care vin de sub volan ce cheie imi trebuie sa le desfac. Adevarul este ca nici nu prea am avut timp sa o bibilesc ca tre sa plec la munca dar o sa ma uit maine dimineata. Mentionez ca nu am miscat spirala de pe pozitie cand am schimbat volanul. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca sunt compatibile 1J0 959 654J, cu 1J0 959 654AC (luata de pe un Passat), am rezolvat problema erorii de airbag.

P.S

Multumesc Florin pentru amabilitatea si rabdarea de care ai dat iarasi dovada ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! O intrebare, scuze, nu cred ca pot in alta parte: daca se potriveste volanul de Mk6 la Mk4?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Volanul da, dar iti trebuie si airbag si modificari care tin de programare ca sa ai functionale si comenzile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Merci! Oricum presupun ca-l voi lua cu tot cu airbag, iar despre comenzi, despre ce este vorba, de claxon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa! Gata am inteles, nu, nu are nici-un buton, nici a mea nici volanul de 6, doar de airbag ar fi vorba.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un ford galaxy din 1998 cu motor afn de vw, la tester ,electricianul a spus ca e intrerupta spirala de airbag de la volan, martorul airbag este aprins dar claxonul functioneaza. imi puteti spune de pe care masini ar potrivi o spirala sa caut prin dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e spira ? eu zic sa o dai jos de pe masina si sa o verifici - nu poti da un verdict despre spira, direct din eroarea pe airbag, atata timp cat iti merge claxonul.

 

jos cu ea si verificat continuitatea circuitelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat pana la urma jos volanul, spirala mea are doar doua fire care merg la airbag am verificato si face scurt undeva, am sa o duc la un electronist sa verifice unde face scurt si daca poate sa o repare. am sa postez rezolvarea. multumesc deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o bora cu aceeasi problema(airbag fault), numai ca claxonul si ESP functioneaza , numai becul de airbag sta aprins. Mentionez ca am mai avut probleme cu spira in urma cu 3-4 ani ,a fost lipita si a fost ok.Anul trecut am schimbat tot ce tine de directie bielete, capete de bara, bucse etc si a durat vreo 2 zile pana i-am facut unghiul.Sa conteze si asta?Testerul imi sterge eroarea numa ca peste putin timp sau ziua urmatoare apare la loc dintr-o data.Odata s-a intamplat cand am intors de pe loc si am virat la maxim si imediat s-a aprins la loc, am mai sters o data eroarea si a doua zi a aparut iar.Deci inca o data ESP SI CLAXONUL merg.Poate sa fie doar intrerupta sau ......?HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!