Jump to content

DIY Reparare (lipire) spirala volan (airbag)


radurus
 Share

Postare recomandată

In partea din spate a spirei, partea electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut o si in spate si nu vad nimic anormal...ceva nu e in regula cu ea,nu se opreste la 4 ture , face mai multe 

probabil se poate folosi dar codata fara g85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus banda cum trebuie, acum se opreste la 4 ture...nu imi mai cere sa fac basic settings deoarece g 85 e defect

20211010_163710.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stricat. Vezi sa nu zapacesti si caseta, cu acesta ocazie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...e dus g85, se poate monta doar pe masinile care au g85 in caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, nu reusesc sa calibrez g85 ul la spira asta...e luata noua dar montata prost si rupta banda de un mecanic....

calibrarea am facut o corect, am mai calibrat spire dar asta nu vrea sa se calibreze....cu banda noua bineinteles 

in blocul de masuri imi arata g 85 not ok...nu are eroare la scanare de g85 defect

vreo idee cum as putea rezolva cu g85 ul?

multumesc

20220121_191747.jpg

20220121_191816.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era banda rupta, nu trebuia sa desfaci partea electronica. Era suficient sa desfaci partea cu spira...ai 2 ture si 1/2 ...sa zicem...la dreapta, tot asa, la stanga.

Daca nu ai umblat la el, pune la loc, pune spira refacuta si numara , sa fie pe jumate.

Ti-am facut cateva poze, poate te ajuta sa o repari... Spira din poze e pusa la jumate....corect.

20220121_212919.jpg

20220121_212849.jpg

20220121_212833.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am facut prima data, am pys alta banda si am stat 2 ore sa o calibrez si nu am reusit

in seara asta am desfacut si in spate la g85...totul e pus la loc 100%, face 2 ture jumate cum ai zis

pe abs am intrat pt calibrare, volan stanga / dreapta ..fara rezultate

si imi mai cerea limit stop,stii tu procedura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura e cea standard, normal ca o stiu...  nimic deosebit. Intrebare...pe ce masina incerci sa o montezi, ce an de fabricatie?

Pe ce modul faci setarea de baza?

Nu la toate modelele se face pe ABS...

Ti-am dat link cu ambele variante,  spor la treaba...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Adaptation

 

Si pt Mk60 si familia derivata

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Brake_Electronics_(MK60)#Basic_Setting

 

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spirele le probez pe passatul meu, am facut retrofit la spira de b7

am probat pana acum spire cu H si L si nu au fost probleme cu g85 ul

maine incerc sa calibrez dupa link urile postate de tine

multumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedurile de calibrare nu isi mai au rostul avand in vedere ca g85 e vazut ca defect...sensibil rau senzorul asta cum desfaci partea din spate isi da duhul

 

20220122_124925.jpg

20220122_124840.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar cand o desfaci, nu o asamblezi corect si ii dai calibrare. Incearca sa citesti eep si procesor, poate o putem salva, sa corectam ce s-a stricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e asamblata corect...face 2 ture si un sfert, stanga si dreapta la fel

am mai patit asa cu una cu H, dupa ce i am desfacut partea din spate dadea g85 ca defect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe spate doar discul l am desfacut , care nu poate fi montat invers

20220122_165449.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...oricum, daca au spira rupta, nu ai de ce sa desfaci partea din spate, cea cu electronica, g85, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut discul de pe spate pt ca imi arata g85 not ok cand faceam calibrarea...prima data am pus alta banda buna...

oricum pt calibrare g85 nici nu e nevoie de vcds...merge si fara, volant stanga dreapta si dispare martorul din bord

20220122_174326.jpg

daca vreodata rezolvi problema asta imi spui si mie rezolvarea te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca montezi pe alta masina, ai nevoie de vcds. La calibrare,  se înregistrează si vin masina, etc, in sw calc coloana. 

O sa fac câteva teste cand am timp.

Am reparate de Audi A8, Audi A4, cu eroare de g85 defect. Desfacute bucati, citit eep, corectat,  rescris....si rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles....mai departe ma depaseste,ca scule am doar un vag can pro 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 1/22/2022 at 6:52 PM, F l o r i n said:

cu eroare de g85 defect. Desfacute bucati, citit eep, corectat, 

stii cumva din ce cauza apare eroare de g85 defect?

am desfacut una in seara asta ca avea  plasticul din mijloc rupt si se invartea continuu si imi da eroare de g85...am fost nevoit sa dau jos si partea argintie unde i senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stie cineva care este eeprom ul care trebuie rescris pt eroarea la g85? pe placa sunt vreo 5 si nu stiu care este...am inceput sa caut dump ul pe forumurile straine pt spira 5k0953569h sau echivalentul

multumesc 

20220319_191502.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut,
Pot afla cumva codul la spira cu VCDS? fara a fi nevoit sa o demontez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Intra pe modul 16 si posteaza part number ul de acolo. La ID 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ce se intampla daca mergi cu masina cu spira rupta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic. Nu iti merge claxonul si airbag ul volan. Cei care au si comenzi volan, nu le funcționează nici acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!