Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

Ala nu e cluster de Blue GT, ci de GTI. Care, IMHO, nu e ok sa fie montat pe o masina cu motor de 1.2 turbo sau 1.4 aspirat. Pe langa ca indica gresit viteza, e ridicol sa ai pe o masina care prinde max 195, un vitezometru care indica 280 km/h.

Si zona rosie incepe din alt punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza nu o indica gresit, cand se codeaza indica viteza in functie de cum e afisat pe cluster. Aia cu viteza maxima... eu parca aveam 260 km/h in bord la Golf din fabrica asa ca oricum e egal cu 0.

Singurul lucru de luat in calcul e ca turometrul e gradat diferit, dar asta conteaza doar la revanzare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240kmh erau de fabrica :D.

Linia rosie mi se pare cel mai important minus. Intr-un moment de euforie sau mai multe poti sa ii dai pana iti intra in limitare si apoi sa realizezi ca limitarea e la 6000rpm nu 7000rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unuia mi se pare cam wannabe degeaba sa pui cluaterul ala pe o ascutitoare. Ii cam +/- acelasi lucru cu badge-ul de GTI pe un 1.4 80CP sau 1.9 TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai important este mfa+ si temperatura de apa...

turometru iti trebuie atunci cand esti incepator [emoji48][emoji48][emoji48]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna combinatie - doar ca mie nu imi place de nici o culoarea noul design al volanelor si airbag-urillor.

 

De unde procuram clusterul de pe Polo Blue GT 6R0920870 C?

http://www.ebay.de/itm/VW-Polo-6R-Tacho-Kombiinstrument-Benziner-MFA-6R0920870-C-/281526496109?pt=DE_Autoteile&hash=item418c496b6d&nma=true&si=5pNpWDWWv2gRcN9RcVhlFTfZNrE%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Am luat tot internet-ul la purificat.. nu-l gasesc.. dar asta are MFA+ ?

Modificat de Lvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlane, ia vezi bre, pe kilometrajul tau care este viteza maxima: 195 km/h?

PS: sa nu te apuci sa strici bunatate originala de cluster doar pentru ca scrie "maxim 240". Adu-ti aminte ca asa a venit din fabrica :) !

 

Ego, adevar graiesti. Unii ar putea concluziona gresit ca li s-a bulit masina pentru ca le-"a fost taiat gazul" la 6500 :) ...

 

Am luat tot internet-ul la purificat.. nu-l gasesc.. dar asta are MFA+ ?

Lvu, din cei pe care ii cunosc de pe forum, Fuscobal ar putea sa ne raspunda la intrebare.

 

Are cineva idee, pe modelele RLine ce fel de cluster vine (pun aceasta intrebare pentru ca am vazut la un coleg de forum care si-a luat 1.2 TSI RLine la un an dupa mine ca lui i-a venit masina cu discuri de frana pe fata mai mari decat mie)? Cred ca este cel normal, pentru ca daca era ceva interesant sigur imi sarea in ochi atunci cand am vazut masina.

 

De asemenea mai am o intrebare: exista pe undeva informatii legate de caracteristicile acestor clustere? Pe masina mea cred ca este montat modelul 6R0920860 "X" unde x este o litera pe care o voi afla peste vreo saptamana sau doua in urma unei scanari a masinii. Am gasit pe site-ul asta o sumedenie de variante ale acestui model de cluster. Presupun ca literele alea multe sunt revizii ale respectivei variante. Dar ... care sunt caracteristicile suplimentare adaugate de la o versiune la alta? Sau cu ce difera 6R0920860K fata de 6R0920860B sau fata de 6R0920860F sau 6R0920860FX ?

 

Aceeasi poveste o fi si cu clusterele care au venit pe modelele Blue GT? Sau cele care au venit pe GTI-uri ?

 

Sunt de vanzare limbile indicatoare. Un exemplu este asta.

Dar geamul o fi avand fixare mecanica, sau o fi lipit. Si oare geamul s-o fi gasind ca reper separat ?


L-am gasit pe nenea asta care a facut modificarea

http://s1219.photobucket.com/user/dfds82/library/GTI%20INSTRUMENT%20I%20POLO%206R%20TDI?sort=6&page=1

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turometru iti trebuie atunci cand esti incepator [emoji48][emoji48][emoji48]

gresit. iti trebuie in cazurile de la ambele capete ale evolutiei..cand esti incepator sau profesionist...cand 200rpm conteaza enorm pentru schimbarea vitezelor in cuplu..si la momentul oportun. de aia orice masina de curse are vitezometru mai mare decat kilometrajul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbim de un polo aici...

dar oricum m-am exprimat eu gresit :)

reformulez:

gradarea rosie a turometrului iti trebuie numai daca nu stii deloc sa conduci

la inceput oricum nu vei merge cu 6150rpm

la sfarsitul evolutiei simti si stii cand ajungi la 6148 rpm pentru a schimba in cuplu

Bwwlane, ia vezi bre, pe kilometrajul tau care este viteza maxima: 195 km/h?

PS: sa nu te apuci sa strici bunatate originala de cluster doar pentru ca scrie "maxim 240". Adu-ti aminte ca asa a venit din fabrica :) !

Ego, adevar graiesti. Unii ar putea concluziona gresit ca li s-a bulit masina pentru ca le-"a fost taiat gazul" la 6500 :) ...

Am luat tot internet-ul la purificat.. nu-l gasesc.. dar asta are MFA+ ?

Lvu

De asemenea mai am o intrebare: exista pe undeva informatii legate de caracteristicile acestor clustere? Pe masina mea cred ca este montat modelul 6R0920860 "X" unde x este o litera pe care o voi afla peste vreo saptamana sau doua in urma unei scanari a masinii. Am gasit pe site-ul asta o sumedenie de variante ale acestui model de cluster. Presupun ca literele alea multe sunt revizii ale respectivei variante. Dar ... care sunt caracteristicile suplimentare adaugate de la o versiune la alta? Sau cu ce difera 6R0920860K fata de 6R0920860B sau fata de 6R0920860F sau 6R0920860FX ?

x la sfarsitul codului reprezinta piesa exchange

daca vrei un bord nou nout 6r0920860B costa 4400 lei

daca vrei un bord exchage 6r0920860BX costa 2800 lei plus piesa veche la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Literele din coada difera in functie de motorizare ( diesel / benzina ) sau an / revizie. Nu prea au ce functii sa difere la ele ca nu prea au functii. :))

Si este absolut irelevant unde este gradat redline-ul pe ceas, pentru ca nu se schimba nimic la motor. Daca este la 6.500 acolo o sa ramana asa ca tot acolo o sa schimbati, chiar daca e cu rosu sau nu... Amintiti-va cum vine Loganul diesel din fabrica. :))

Carcasa si geamul sunt prinse in suruburi. Aveti grija ca atunci cand schimbati acele trebuie schimbate si ledurile. Fiecare ac e luminat de un led, si ac albastru + led rosu da ceva urat. Pe CarSystems acele vin la pachet cu 4 leduri albastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treishu, am primit oferta de la un magazin de la noi de pe forum pentru cluster 6R0920870 C - 2464 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-137693-14240709036231_thumb.jpgun nou detaliu

e ceva gresit la pretul ala.

pretul la porsche ar trebui sa fie undeva la 4000-4300 lei

la magazine de piese e pana in 4000

2400 e mult sub pretul de achiziti

sau poate ti-a ofertat 6r0920870CX - ceea ce inseamna ca trebuie sa dai piesa veche la schimb insa trebuie sa aiba acelasi cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu schema pentru cablul de volan cu comenzi  5K0 971 584  A.

Am un alt cablu cu acelasi tip de mufe dar sertizat altfel.. nu as vrea sa mai achizitionez altul. Va multumesc!

Modificat de Lvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te la tehnic montare tempomat

sau suna-ma si iti explic

0722222704

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna combinatie - doar ca mie nu imi place de nici o culoarea noul design al volanelor si airbag-urillor.

 

De unde procuram clusterul de pe Polo Blue GT 6R0920870 C?

http://www.ebay.de/itm/VW-Polo-6R-Tacho-Kombiinstrument-Benziner-MFA-6R0920870-C-/281526496109?pt=DE_Autoteile&hash=item418c496b6d&nma=true&si=5pNpWDWWv2gRcN9RcVhlFTfZNrE%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

 

varianta ieftina ar fi asta...

fabia_zpsxjmouih8.jpg

 

am gasit cu 150 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma batea gandul sa mi le schimb, gasisem centuri de tot soiul de culori la rola de 30 m. in SUA, insa nu stiu cum se schimba.

Nu stiu daca are ceva sau nu de-a face cu capsa pirotehnica, cum se prind pe rola, cum si de unde se da jos plasticul de protectie de pe pilonul B, etc.

Poti da mai multe detalii, te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

62E3ADED-F59C-4AFF-AC07-06A550F98B21_zps

 

din nou poza ca aparent a fost stearsa

 

 

daca iei la rola e mai complicat. ale mele sunt de golf 3

 

nu are treaba cu capsa pirotehnica.

 

pentru a da jos plasticul se scoate mai intai ornamentul interior de prag, apoi partea de jos a stalpului si apoi partea de sus (sunt toate prinse in cleme (niciun surub)

 

scoti surubul de jos, surubul de sus si apoi surubul de la mecanism, scoti mufa de la capsa pirotehnica, intinzi cureaua de tot. 

 

e un pic complicat dar nu e imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un polo 6r 1.4 din 2011 vream sa stiu daca pot sa i pun turbo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de putut se poate orice... bani destui sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita, sunt multe discutii pe forum. mai bine pui alt motor..sau iei alta masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-137693-14256758653421_thumb.jpgiar m-am plictisit un pic :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat costa ?Parerea ta la cald?Merita investitia?

Modificat de CRISS/67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!