Jump to content

Ce motorizare sa cumpar?


emiltofan
 Share

Postare recomandată

Parerea mea e ca in primul rand depinde ce iti place mai mult: benzina sau diesel.

Pentru ca daca vrei sa ai o masina mai puternica, insa sa-ti pastrezi consumul, iti cumperi fie un diesel, unde e posibil sa ai mai multe probleme specifice, fie o benzinara, eu as zice preferabil aspirata cu gpl, unde teoretic ai probleme mai mici cu acest gen de motoare.

Insa, depinde mult si de stilul tau de condus,

Daca esti ponderat si mergi normal, o benzinara e ok, insa daca ai talpa grea si-ti place nu neaparat viteza mare, insa acceleratii dese in general, un diesel va face mai mult bine fata acestui stil de mers.

Daca folosesti mai mult urban masina, unei benzinare ii place mai mult decat unui diesel mersul urban. Cu atat mai mult cu cat vei face drumuri scurte si dese, desi acest gen de exploatare sincer nu e recomandat din punctul meu de vedere nicunei masini moderne.

Pana la urma, conteaza si starea masinii, decat un diesel obosit mai bine o benzinara neforjata si eventual mai dotata.

Ideal ar fi sa faci si un test drive inainte, sincer si eu eram ahtiat dupa diesel, asta pana am condus masina ce o detin acum si am ramas pe benzina.

Gusturile pana la urma sunt ale tale si important e sa-ti placa ce conduci, nu doar sa iti cumperi ceva doar pentru ca marea majoritate iti recomanda acel lucru.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AzoiteiAndrei

    15

  • The_Ego

    13

  • adriano872

    9

  • emiltofan

    6

Legat de 4motion :

Este un plus atat iarna cat si vara. Masina sta mai bine pe sosea, nu se inclina deloc, pantele le urci mai usor, iti ofera o incredere mai mare in masina, iarna am iesit cu ea din nameti inalti pana la nivelul usii, se uitau vecinii nedumeriti la mine.

Ca dezavantaje, este putin mai galagioasa, consumul este mai mare cu 1+litri /100km fata de una doar cu tractiune pe fata, la fiecare 60.000km se schimba uleiul de la haldex (cost aproximativ 200 de lei), masina e mai grea cu 250kg, portbagajul e putin mai mic (in sensul ca podeaua acestuia e pozitionata mai sus decat la una normala), are doar roata de rezerva subtire.

Dupa parerea mea, daca umbli foarte mult in oras si nu faci multi kilometri in afara orasului pe serpentine, curbe, drumurile noastre, nu prea se justifica 4motion. Depinde insa ce iti doresti si la ce folosesti masina, aici chiar e decizia ta, eu doar incerc sa-ti ofer cat mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, mentenanta la cuplajul Haldex este specifica masinilor cu motoare pozitionate transversal, caci doar pe acestea vine 4Motion-ul cu acest tip de cuplaj.

Cele cu motor pozitionat longitudinal, precum passat b5.5, care tot 4 motion este inscriptionat, are cuplaj Torsen ( care de fapt este imprumutat de la Quattro-ul Audi ), care e permanent 4x4 si e mult mai fiabil si necesita mai putina intretinere ca cel Haldex.

Cel Haldex are avantajul ca la un mers normal, iti distribuie aproape tot cuplul pe fata, astfel incat iti favorizeaza un consum bun de carburant, actionanad electronic spatele doar cand este nevoie de tractiune acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

tobo` iti multumesc foarte mult pt raspuns...inca nu m.am hotarat daca o sa.mi iau 4 motion sau nu....oricum eu merg mai mult pe exterior(si prin serpentine) iar dupa cum ai zis tu cred ca mi.ar fi de folos:)o sa vad ce o sa fac pana la urma

Muraru Dan a fost o varianta passatul b5.5 deoarece imi place foarte mult cum arata dar este cam vechi si consuma cam mult

oricum va multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orienteaza-te catre un benzinar aspirat sau turbo.. de cilindree medie. Mitul motorinei este de mult fumat. Intretinerea este mult mai scumpa, pretul motorinei a depasit pretul la benzina, calitatea motorinei este de toata jena, pretul unei masini diesel este mai mare, de obicei masinile diesel sh au un numar destul de mare de km, taxele sunt ceva mai mari daca vorbim de un motor 1,9/2,0.....etc

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

adriano872 fa.mi o recomandare te rog....vreau o berlina medie(ex:passat,octavia2) cu un motor care sa traga destul de bine cu 5 persoane in masina dar sa nu consume prea mult.tinand cont ca fac in jur de 15-20.000 km pe an(majoritatea pe exterior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu as zice sa iei ceva de 1. 9 diesel si ai si putere si un consum nu prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ceea ce a scris @dvc88. Detin un Passat B6 1.9TDI 105CP+stage 1. Fac ca si tine 15.000-20.000km pe an.

Tatal meu detine si el tot un Passat B6 si un Transporter T5 ambele masini cu motorizare de 1.9 / 105CP.

Din 2006 de cand are tata Passat-ul nu a schimbat la el decat pompa de motorina-defect din fabrica si schimbata pe garantie. In rest: ulei + filtre si placute frane.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor..masinile cumparate din targurile romanesti sunt numai TEPE..km dati inapoi su sutele de mii..asta e romanu cumpara ca nu stie istoricul masini..un exemplu passat ca al meu la cluj ,mures era undeva la 7-8000 km in jur de 140000... eu am luato din germania la 10600e mai ieftina nu gasesti la 120 000 km an 2008 am gasit si aici in germ la 7-8000e dar au peste 300 000 km, intrebarea e cum de in ro is mai ieftine cu mult ca in germania???si gata inmatriculate eu am platit si taxa 1300 de euro la a mea,de unde e asa diferenta!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe dintre ele sunt achizitionate din Germania cu anumite defecte si de aici ai impresia ca sunt mai ieftine pe piata din Romania. Uite un exemplu concret :

Am luat un Opel Astra 1.3 Cdti din 2008 (128.000 km) cu 3800 Euro pentru ca avea cutia de viteze defecta. Am adus-o in tara pe platforma, i-am reparat cutia si am luat pe ea 5900 euro. Uite si costurile totale :

- 3800 euro pretul de achizitie

- 500 euro platforma

-200 euro reparatia cutiei

Total : 4500 euro.

Profit : 1400 euro.

Datorita pretului mic de achizitie, mi-am permis sa ma joc pe o scara destul de larga, cu pretul vanzarii.

La fel de bine, o poti achizitiona cu o usa lovita, injectoare defecte, aripa lovita, anumite avarii care se pot remedia destul de ieftin.

PS : Nu ma ocup cu asa ceva si nu este vorba despre mine, este doar un exemplu concret din viata de zi cu zi a unui amic care se ocupa cu asa ceva.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte simplu....ceea ce scrie in cartea de service a masinii, trebuie sa se regaseasca si in baza de date a celor de la Opel, altfel nu o achizitionezi. Cum ti-ai achizitionat masina sau masinile pana acuma?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Opel nu au o baza de date ca si la VW.. Cei putin cei de la reprezentantele Opel din Romania nu o inregistreaza nicaieri. Doar ca le iei la pas pe toate si cauta ei prin calculatoarele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de Opel Germania..iar o baza de date referitoare la km o are orice reprezentanta. Chiar daca cei de la service isi pierd printr-o minune toate datele, gasesti la oficiul de facturare informatiile despre nr de km ai masinii. Eu unul nu am intampinat probleme pana acuma si mi-au trecut prin mana foarte multe masini. Nu am achizitionat niciodata o masina sh, fara verificare la reprezentanta.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!