Jump to content
Sign in to follow this  
emiltofan

Ce motorizare sa cumpar?

Recommended Posts

adriano872

La banii pe care ai spus ca ii ai, nu te prea atingi de TSI..doar sa aiba ceva hibe. Orienteaza-te catre un 1.4 80 cp sau 1.6 102 cp. Daca nu ai de gand sa te duci la Hungaroring, mergi pe 1.6 102 cp.

Uite si un 1.4 80cp, pe care eu unul m-as duce sa-l testez daca as fi in pozitia ta :

http://www.autovit.r...-C22501668.html

Un 1.6 102cp este putin mai scump fata de modelul de mai sus dar este si putin mai vanos. Depinde de tine la final. Eu aleg de obicei modelele care se prezinta bine si sa fie neaparat primul proprietar dar cu siguranta vei gasi modele si mai ieftine.

Stima

Edited by adriano872

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

Arata bine masina postata de colegul adriano...Insa la 30-40k km/an=>diesel.

Cu cel mai optimist consum la benzina de doar 1l in plus la 100km, bagi undeva intre 300 si 400l in plus. Asta inseamna minim 400E. Scazi 100E diferenta in plus la revizii, asigurari si impozit la diesel si tot iesi profit 300-350E

Edited by nervoss

Share this post


Link to post
Share on other sites
TIBI_84

Parerea mea e ca motorul de 1.4 aspirat pe caroseria unui golf/octavia e cam anemica. Am condus unu si mi-am blestemat zilele.

As lua o benzinara doar daca are turbo,altfel prefer diesel-ul.

Edited by TIBI_84

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

tibi cred ca ai vrut sa zici "turbo diesel". Daca compari aspirate, clar benzina e mai puternica!

Oricum, la cat km zice colegul ca face e clar de ce masina are nevoie. De la 20k km in sus eu as trece pe diesel, desi sunt fan benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emiltofan

multumesc pentru toate raspunsurile. O sa cumpar golf V tdi in mod sigur acum. Sper ca vara asta sa gasesc o masina buna si sa v-o prezint aici. Multumesc, m-ati ajutat mult de tot !

P.S. Spuneti NU ACTA !!!

Edited by emiltofan

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Bine ca pana la urma te-ai decis pe TDi, it's the right way, 1.9 de 105 banuiesc.

Raport putere/kg la un GV cu 1.4mpi era doar putin mai mare ca un polo de 1.2 55cp

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
adriano872

Sa deschizi si un topic "in cautarea G5" ;)

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Apropo, din ce am spicuit asa la o prima vedere la pretul de 7500 maxim, gasesti 1.9TDi insa cu destul de multi km, peste 100k clar.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
polotsi

Omul nu stie inca ce vrea, Golf 5 este o alegere buna cu motorizarea 1.4 FSI sau 1.6 FSI sau..1.4 TSI. Perfect chiar 1.6 FSI. Au distributie pe lant, sunt niste motoare super.

Vw este specialist pe motoare pe benzina incepand cu cele FSI si TFSI. TDI de 3.0 de asemenea un motor super, restul diesel si mpi nu prea merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Eu zic ca 1.9TDi si-a dovedit fiabilitatea, un motor ce a trecut testul timpului. Pana si 2.0TDi cu destule hibe initial, unele motoare doar, acum se gaseste pe toata gama VAG avand multi km in palmares.

Inainte sa fie cunoscuti pt TSi au fost renumiti pt TDi. Tine cont ca e vorba de un buget de 7500, unde un FSi bun e foarte greu de gasit sau e dubios rau, cel mai ok ramane 1.9.

La un buget de 9000 deja s-ar schimba problema.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
rockitos

Eu am luat initial un golf V nou cu motor de 1.6 FSI, de care am fost dezamagit, e cam lenes, consuma mult, e zgomotos, si in depasiri trebuie sa ii dai turatie aproape de rosu ca sa devina sprinten. Dar fiind indragostit de designul golf-ul am vandut FSI-ul si am luat un 1.9 TDI de care sunt multumit. De asemenea mi-au placut 1.4 TSI, dar sunt greu de gasit in stare buna. 1.4 MPI pare bun pentru oras, dar nu stiu cum se comporta la drum intins. 1.9 TDI si 1.4 MPI s-au vandut extrem de multe in Romania, si gasesti cu kilometri putini, pe al meu l-am luat cu 38 de mii anul trecut, si erau extrem de multe in jur de 50 de mii de kilometrii la bani de care dispui.

Edited by rockitos

Share this post


Link to post
Share on other sites
adriano872

Doar ca la bugetul sau, gaseste TDI-ul cu minim 120.000 km la bord......iar asta inseamna automat si niste reparatii cat de curand : volant, kit ambreiaj......

Ca posesor de benzinar si de diesel, nu cred ca mai este o diferenta la consum chiar atat de semnificativa tinand cont de faptul ca motorina are pretul pe care il are, taxele si asigurarea + intretinerea pt un 1.9 sunt mai mari decat pt un 1.6 benz sau un 1.4 benz asa ca la 7500 eur, eu unul merg pe un benzinar cu multe dotari, an mai bun si km mai putini.

Colegu' emiltofan a ales deja..asa ca astept un topic cu posibilele variante.

Si la benzinare exista varianta "chiptuning" ..asa ca nu e de lepadat.

Stima

Edited by adriano872

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Mai degraba la 1.9 faci chip, pt ca in 7500 iei MPI sau fie si un FSI de dragul motorizarii, la care nu ai cum sa faci chip decat pentru cativa cai, numarati pe degete pt ca sunt motoare aspirate. E de luat in seama un lucru, anume mergsul mai sportiv, asta a zis ca practica colegul emiltofan, in cazul acesta diferenta de consum creste in defavoarea benzinarului.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
TIBI_84

tibi cred ca ai vrut sa zici "turbo diesel".

Am crezut ca se subintelege ;)

On topic:

Poate arunci o privire si la golf 5plus 1.9tdi, era unu de vanzare al unui coleg din Ploiesti cu putini km.

Bine ,acum daca te incanta designul

Share this post


Link to post
Share on other sites
volnick1986

@emiltofan Parea mea. La km care ii faci tu un Golf V 1.9 TDI de 105 cai ti-ar fi la fix.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gabi BC

La km care ii faci TDI (tare, durabil, impulsiv) gandeste-te sa mai pui ceva...si un Audi A4 ar fi ideal 1.9 TDI conscum 7.5 oras, apoi gandeste-te la golf usor de intretinut, bun pentru clasa de mijloc dar prea comun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stevendor

:D Deci ramai pe G5 1.9 tdi? In banii tai, mi-am luat asa ceva in toamna si nu regret niciun moment. :icon_thumleft:

Edited by stevendor

Share this post


Link to post
Share on other sites
emiltofan

GOLF V 1.9 TDI vreau sa cumpar. Ar merge si un 2.0 TDI. Conduc sportiv mereu in oras si in afara. Imediat dupa ce o sa am masina pe numele meu si o revizie scurta, o sa vina un chiptuning de vreo 30 cai. Am vrut chip tuning la Polo, dar nu merita 200 euro pt 6-7 cai :)) Cum am mai spus, prefer dotari mai putine in favoarea unei masini bune, nelovite etc. Sa vina caldura odata sa ma plimb prin targuri putin sau poate gasesc aici pe site un golf V (prefer aici decat orice alt site sau targ). Sper ca prin iulie-august sa postez poze cu ce am cumparat !

P.S. Dupa chip, o sa urmeze jante "scumpe", distantiere, evacuare sport, filtre sport, poate si suspensii sport :D si la anu poate un body kit >:)

Edited by emiltofan

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Daca ii faci tuning e recomandat sa aibe mai putini km reali evident.

Incearca sa cumperi jante ce nu mai necesita distantiere, dar mai e pana acolo.

Bafta in a gasi exact ce vrei si la un pret bun ! :icon_thumleft:

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

nu va aruncati la diesel-uri cu DPF pentru ca veti regreta amar cand incepe sa se blocheze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
adriano872

soila, nu e chiar asa cu DPF-ul ;)......daca mergi normal cu ea si nu schimbi pana in 2000 rpm (cum fac unii care au diesel) nu ai probleme cu DPF-ul. Si sa nu bagi motorina de la toti necunoscutii.

@emiltofan, bafta la cautari, sa pui si aici poze cu eventualele variante pe care le vei gasi pe piata.

Stima

Edited by adriano872

Share this post


Link to post
Share on other sites
AzoiteiAndrei

buna am si eu o intrebare legata de motorizare:

vreau sa.mi schimb masina si nu stiu ce sa aleg :icon_confused: fac cam 15-20.000 de km pe an(majoritatea pe exterior) si ma gandeam fie la un 1.6 fsi fie la un 2.0 tdi 140 cp(BKD).

ambele motoare au cutie cu 6 trepte deoarece m.ar avantaja foarte mult la consum dar cel de 1.6 mi se pare un pic cam mic pt o masina ca golf 5/jetta/octavia 2 :dry:

astept parerile voastre in legatura cu asta :icon_bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Nu te sfatuiesc pe un 1.6 FSi. Are un prieten pe Jetta si motorul nu e lenes, dar trebuie sa mergi foarte atent pentru a scoate un consum bun. Cazul in care vrei benzinara, incearca un Tsi (dezavantajul major fiind pretul de achizitie mai mare).

Mergand mai mult extraurban cu atat mai mult zic spre un diesel :D

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
AzoiteiAndrei

The_Ego multumesc petru raspuns...da merg mai mult pe extraurban...aproximativ 10-13.000

si mie mi.ar placea un diesel si la asta m.am gandit la inceput deoarece plusul de cuplu se simte...dar ma gandeam ca asta de 1.6 e mai economic cu taxele piesele si toate alea :exclaim:

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Ce castigi la taxe, dai pe consumul in plus.

Fiind FSi are nevoie de benzina buna, recomandabil 98 in Romania, iar cand incepe sa se strice are si el piese scumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri