Jump to content

Ce motorizare sa cumpar?


emiltofan
 Share

Postare recomandată

La banii pe care ai spus ca ii ai, nu te prea atingi de TSI..doar sa aiba ceva hibe. Orienteaza-te catre un 1.4 80 cp sau 1.6 102 cp. Daca nu ai de gand sa te duci la Hungaroring, mergi pe 1.6 102 cp.

Uite si un 1.4 80cp, pe care eu unul m-as duce sa-l testez daca as fi in pozitia ta :

http://www.autovit.r...-C22501668.html

Un 1.6 102cp este putin mai scump fata de modelul de mai sus dar este si putin mai vanos. Depinde de tine la final. Eu aleg de obicei modelele care se prezinta bine si sa fie neaparat primul proprietar dar cu siguranta vei gasi modele si mai ieftine.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AzoiteiAndrei

    15

  • The_Ego

    13

  • adriano872

    9

  • emiltofan

    6

Arata bine masina postata de colegul adriano...Insa la 30-40k km/an=>diesel.

Cu cel mai optimist consum la benzina de doar 1l in plus la 100km, bagi undeva intre 300 si 400l in plus. Asta inseamna minim 400E. Scazi 100E diferenta in plus la revizii, asigurari si impozit la diesel si tot iesi profit 300-350E

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca motorul de 1.4 aspirat pe caroseria unui golf/octavia e cam anemica. Am condus unu si mi-am blestemat zilele.

As lua o benzinara doar daca are turbo,altfel prefer diesel-ul.

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tibi cred ca ai vrut sa zici "turbo diesel". Daca compari aspirate, clar benzina e mai puternica!

Oricum, la cat km zice colegul ca face e clar de ce masina are nevoie. De la 20k km in sus eu as trece pe diesel, desi sunt fan benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru toate raspunsurile. O sa cumpar golf V tdi in mod sigur acum. Sper ca vara asta sa gasesc o masina buna si sa v-o prezint aici. Multumesc, m-ati ajutat mult de tot !

P.S. Spuneti NU ACTA !!!

Modificat de emiltofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca pana la urma te-ai decis pe TDi, it's the right way, 1.9 de 105 banuiesc.

Raport putere/kg la un GV cu 1.4mpi era doar putin mai mare ca un polo de 1.2 55cp

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa deschizi si un topic "in cautarea G5" ;)

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, din ce am spicuit asa la o prima vedere la pretul de 7500 maxim, gasesti 1.9TDi insa cu destul de multi km, peste 100k clar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul nu stie inca ce vrea, Golf 5 este o alegere buna cu motorizarea 1.4 FSI sau 1.6 FSI sau..1.4 TSI. Perfect chiar 1.6 FSI. Au distributie pe lant, sunt niste motoare super.

Vw este specialist pe motoare pe benzina incepand cu cele FSI si TFSI. TDI de 3.0 de asemenea un motor super, restul diesel si mpi nu prea merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca 1.9TDi si-a dovedit fiabilitatea, un motor ce a trecut testul timpului. Pana si 2.0TDi cu destule hibe initial, unele motoare doar, acum se gaseste pe toata gama VAG avand multi km in palmares.

Inainte sa fie cunoscuti pt TSi au fost renumiti pt TDi. Tine cont ca e vorba de un buget de 7500, unde un FSi bun e foarte greu de gasit sau e dubios rau, cel mai ok ramane 1.9.

La un buget de 9000 deja s-ar schimba problema.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat initial un golf V nou cu motor de 1.6 FSI, de care am fost dezamagit, e cam lenes, consuma mult, e zgomotos, si in depasiri trebuie sa ii dai turatie aproape de rosu ca sa devina sprinten. Dar fiind indragostit de designul golf-ul am vandut FSI-ul si am luat un 1.9 TDI de care sunt multumit. De asemenea mi-au placut 1.4 TSI, dar sunt greu de gasit in stare buna. 1.4 MPI pare bun pentru oras, dar nu stiu cum se comporta la drum intins. 1.9 TDI si 1.4 MPI s-au vandut extrem de multe in Romania, si gasesti cu kilometri putini, pe al meu l-am luat cu 38 de mii anul trecut, si erau extrem de multe in jur de 50 de mii de kilometrii la bani de care dispui.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca la bugetul sau, gaseste TDI-ul cu minim 120.000 km la bord......iar asta inseamna automat si niste reparatii cat de curand : volant, kit ambreiaj......

Ca posesor de benzinar si de diesel, nu cred ca mai este o diferenta la consum chiar atat de semnificativa tinand cont de faptul ca motorina are pretul pe care il are, taxele si asigurarea + intretinerea pt un 1.9 sunt mai mari decat pt un 1.6 benz sau un 1.4 benz asa ca la 7500 eur, eu unul merg pe un benzinar cu multe dotari, an mai bun si km mai putini.

Colegu' emiltofan a ales deja..asa ca astept un topic cu posibilele variante.

Si la benzinare exista varianta "chiptuning" ..asa ca nu e de lepadat.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba la 1.9 faci chip, pt ca in 7500 iei MPI sau fie si un FSI de dragul motorizarii, la care nu ai cum sa faci chip decat pentru cativa cai, numarati pe degete pt ca sunt motoare aspirate. E de luat in seama un lucru, anume mergsul mai sportiv, asta a zis ca practica colegul emiltofan, in cazul acesta diferenta de consum creste in defavoarea benzinarului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tibi cred ca ai vrut sa zici "turbo diesel".

Am crezut ca se subintelege ;)

On topic:

Poate arunci o privire si la golf 5plus 1.9tdi, era unu de vanzare al unui coleg din Ploiesti cu putini km.

Bine ,acum daca te incanta designul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emiltofan Parea mea. La km care ii faci tu un Golf V 1.9 TDI de 105 cai ti-ar fi la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km care ii faci TDI (tare, durabil, impulsiv) gandeste-te sa mai pui ceva...si un Audi A4 ar fi ideal 1.9 TDI conscum 7.5 oras, apoi gandeste-te la golf usor de intretinut, bun pentru clasa de mijloc dar prea comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Deci ramai pe G5 1.9 tdi? In banii tai, mi-am luat asa ceva in toamna si nu regret niciun moment. :icon_thumleft:

Modificat de stevendor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF V 1.9 TDI vreau sa cumpar. Ar merge si un 2.0 TDI. Conduc sportiv mereu in oras si in afara. Imediat dupa ce o sa am masina pe numele meu si o revizie scurta, o sa vina un chiptuning de vreo 30 cai. Am vrut chip tuning la Polo, dar nu merita 200 euro pt 6-7 cai :)) Cum am mai spus, prefer dotari mai putine in favoarea unei masini bune, nelovite etc. Sa vina caldura odata sa ma plimb prin targuri putin sau poate gasesc aici pe site un golf V (prefer aici decat orice alt site sau targ). Sper ca prin iulie-august sa postez poze cu ce am cumparat !

P.S. Dupa chip, o sa urmeze jante "scumpe", distantiere, evacuare sport, filtre sport, poate si suspensii sport :D si la anu poate un body kit >:)

Modificat de emiltofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii faci tuning e recomandat sa aibe mai putini km reali evident.

Incearca sa cumperi jante ce nu mai necesita distantiere, dar mai e pana acolo.

Bafta in a gasi exact ce vrei si la un pret bun ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va aruncati la diesel-uri cu DPF pentru ca veti regreta amar cand incepe sa se blocheze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, nu e chiar asa cu DPF-ul ;)......daca mergi normal cu ea si nu schimbi pana in 2000 rpm (cum fac unii care au diesel) nu ai probleme cu DPF-ul. Si sa nu bagi motorina de la toti necunoscutii.

@emiltofan, bafta la cautari, sa pui si aici poze cu eventualele variante pe care le vei gasi pe piata.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
AzoiteiAndrei

buna am si eu o intrebare legata de motorizare:

vreau sa.mi schimb masina si nu stiu ce sa aleg :icon_confused: fac cam 15-20.000 de km pe an(majoritatea pe exterior) si ma gandeam fie la un 1.6 fsi fie la un 2.0 tdi 140 cp(BKD).

ambele motoare au cutie cu 6 trepte deoarece m.ar avantaja foarte mult la consum dar cel de 1.6 mi se pare un pic cam mic pt o masina ca golf 5/jetta/octavia 2 :dry:

astept parerile voastre in legatura cu asta :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te sfatuiesc pe un 1.6 FSi. Are un prieten pe Jetta si motorul nu e lenes, dar trebuie sa mergi foarte atent pentru a scoate un consum bun. Cazul in care vrei benzinara, incearca un Tsi (dezavantajul major fiind pretul de achizitie mai mare).

Mergand mai mult extraurban cu atat mai mult zic spre un diesel :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

The_Ego multumesc petru raspuns...da merg mai mult pe extraurban...aproximativ 10-13.000

si mie mi.ar placea un diesel si la asta m.am gandit la inceput deoarece plusul de cuplu se simte...dar ma gandeam ca asta de 1.6 e mai economic cu taxele piesele si toate alea :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce castigi la taxe, dai pe consumul in plus.

Fiind FSi are nevoie de benzina buna, recomandabil 98 in Romania, iar cand incepe sa se strice are si el piese scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!