Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

ionutzz20032003

Castrol, dar nu mai stiu de care. Stiu doar ca i-a pus putin mai gros decat cel pe care-l puneam de obicei. Probabil 10W-40. 

Masina are 230k km reali

Modificat de ionutzz20032003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor,

Am si eu o problema  laTouran 2.0 TDI daca va puteti uita peste atasament

nu am nici un martor in bord aprins, masina merge destul de  bine, dar am aceste erori la egr.am sters erorile dar dupa un timp au reaparut.

Va Multumesc!

Touran 2 TDI.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai o curatare a egr ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut ! De curand, am primit si eu eroare pentru EGR. Presupun ca incercarea de a-l curata va esua si ar trebui inlocuit. Intrebarea mea este, ce producator sa aleg ? Valeo sau OEM ? Motorul masinii este 2.0 CR 170 CP CBBB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea P2563 pe turbo vw passat 2010, am rezolvat problema.

Pentru cei care se lovesc de problema asta,primul lucru verificati instalatia de vacum nu schimbati piese aiurea.

Eu am gasit doua furtune de vacum sparte,le-am schimbat si problema nu a mai aparut

Nu verificati cu limba sau cu degetul,puneti un manometru de vacum daca nu aveti scula necesară.

Eu aveam vacum intre -0.5 si -0.6 mbar este vacum dar nu suficent,si normal trebuie sa fie intre -0.8 si -1.0 mbar si nu il vedeti fara manometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Ma confrunt si eu cu aceeasi eroare . P2563 - 1.6 tdi 105 / 163k km - 2011 

Masina sa zic ca dupa 500km intra in limp mode (clipeste spira) si creste greu in turatii. Dupa oprit repornit merge normal.  Mai nou ramane turata si la  relanti. Dupa pornire relanti normal, plec de pe loc, la urmatoarea oprire ramane turata la 950- 1000 rot/min. Pe eroare vad ca ar fi probleme cu actuatorul. Dar nu imi este clar. Unii spun ca ar fi geometria, altii ca actuatorul, altii ca egr.ul . Ce as putea verifica mai exact? Nu prea mi-e clar. Am rugamintea, cine s-a mai lovit de aceasta problema daca imi poate spune ce pot verifica. Am atasat o poza cu eroarea si valoare actuator pornita/cu contactul pus

20210420_151403.jpg

20210420_151352.jpg

20210420_202554.jpg

received_1365791267131111.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuator turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea actuatorului, adaptarea se face din vcds la asta? Parca este model electronic fara reglaj mecanic ( pe filet). Din cate stiu, nu este necesara demontarea turbinei. @F l o r i n adaptarea se face pe adapt turbo? Sau este alt canal? Poti te rog sa mi spui? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit actuatorul turbo. La fel sta turata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu lamuriri! I am facut si o regenerare fortata . Sterse erori. Totul ok momentan! Ms colegi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

Passat B6 2010

motor 2.0 CBAB

stie cineva ce cod are urmtoarea piesa?   Garnitura EGR / Galerie OE

incerc sa o gasesc dar nu imi dau seama care ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare, in ultima luna am avut probleme cu eroarea P2563, legata de actuatorul turbinei..

Am incercat sa il schimb cu alt actuator OEM dar eroarea persista (apare la intervale de timp neregulate ca si cu cel de inainte cam la fiecare 5-200km)

Am observat in interpretarea din freeze frame data ca apare si voltajul.. iar aici as vrea sa intreb colegii mai experimentati daca acel voltaj este cel citit de actuator..(deoarece stiu ca actuatorul trebuie sa fie intr-un interval aprox ~0.65..0.85V si 3.30..3.90V

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 

               P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 122020 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2003.14.29

                    Time: 20:02:36

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 782 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 2.508 V

(log gasit pe net)

 

iar vcds am citit la mine un voltaj de 14.763V in acel freeze frame data (as posta acea eroare dar din pacate nu o am deoarece a fost facut de catre altcineva)

 

Oare problema sa fie una de pe partea electrica daca schimbarea actuatorului nu a eliminat problema? Sa fie din cauza voltajului care este in afara intervalului ~0.65..0.85V si 3.30..3.90V?

De mentionat este ca am observat ca mereu mi-a aparut cand masina fie statea la semafor la relanti, fie in turatii in intervalul 800-1300 rpm.

Modificat de cata20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna Seara.Ieri a aparut in bord emission workshop,am scanat sa vad ce erori apar si am urmatoarea eroare.Oare scap doar cu curatare egr?Ce as putea sa verific?Cod motor BKP 2.0   140CP.Ma puteti ajuta si cu un cod in caz ca va fi necesara inlocuirea.Si ce egr sa iau?Multumesc anticipat.

16785 - EGR System

P0401-006 Insufficient Flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai curatare, e foarte posibil sa scapi asa.

Pt cod piesa, etc, da-mi seria sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eroarea cu insufficient flow e cu du-te vino, poate sa schimba egr-ul si de vina sa fie racitorul de gaze infundatScreenshot_20220127-180628_Gallery.thumb.jpg.29408fc28fff4ae7d54cf3598b66ac59.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,  poate. Dar cele mai multe cazuri scapa (daca sunt luate din timp) cu o curatare egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am schimbat EGR-ul la un moment dat, dar eroarea a revenit după un an și a trebuit schimbat și răcitorul. La un moment dat nu o să mai fie suficientă doar schimbarea valvei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am o problema cu un Passat b6 euro 5

Motor 2.0 tdi 110cp 

Masina la relanti are valori perfecte fara oscilații fara nimic 

Problema este ca la 2-3zile isi face regenerare100-200km si cand face regenerare oscilează motorul 

Specific 

Am schimbat injectoare 

Senzori rampa si pompa 

Egr e nou asa a venit de afara masina 

Are 180k am verificat valori filtru 

Are 3g.deci nu e înfundat 

Dupa ce termina regenerare merge perfect si valori perfecte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca te ingrijorează acele oscilații, sunt "normale", dacă sunt mici. E din gama "așa face toate" și se datorează regulatorului de presiune din rampă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.02.2022 at 20:57, Ionut2801 a scris:

Buna ziua am o problema cu un Passat b6 euro 5

Motor 2.0 tdi 110cp 

Masina la relanti are valori perfecte fara oscilații fara nimic 

Problema este ca la 2-3zile isi face regenerare100-200km si cand face regenerare oscilează motorul 

Specific 

Am schimbat injectoare 

Senzori rampa si pompa 

Egr e nou asa a venit de afara masina 

Are 180k am verificat valori filtru 

Are 3g.deci nu e înfundat 

Dupa ce termina regenerare merge perfect si valori perfecte 

a vazut vreun mecanic egr-ul? l-a dat jos sa se uite la el?

nu mai crede vanzatorul,poate fi samsar iar piesa sa fie de cand a iesit masina din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e electronic, ar da erori... deci nu e de le EGR

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Daca ma ajuta cineva cu aceste loguri,masina merge foarte bine o singura eroare mia aparut  P2002 EFICIENȚA FILTRULUI DE PARTICULE DIESEL SUB PRAGUL B1

am sters eroarea dar la un anumit interval reapare!

LOG-01-068-074-067.CSV LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!