Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Sper sa fie maf-ul... la chestia cu soft-ul nu ma pricep. Am mai condus Passat-uri cu aceeasi motorizare si par sa traga la fel, consumul e OK, nu pare sa fie chip-uit. EGR clar nu e anulat din soft si nici fizic. Alte motive ar mai fi sa rescrie cineva soft-ul? La ID apare ca a fost scris cu succes de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai rwscris de 2 ori poate insemna si rescriere km.

Fa un log in mers pe 011 si in functie de cerinta turbinei o sa vezi daca are soft sau nu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update:

1. am incercat cu un debitmetru nou - aceleasi simptome - l-am returnat

2. am incercat cu o valva egr noua - aceleasi simptome - am returnat-o

3. am desfacut teava din valva egr si am pornit motorul fara ea. Intr-adevar, valva functioneaza corect, iar la output tests am o diferenta de 100 intre ON si OFF. 

Am inlaturat filtrul de aer, am defacut teava egr si din racitor si aceasta nu e obturata, insa clapeta de la racitor era intepenita. Accesul e foarte dificil, insa am reusit sa curat clapeta si aceasta functioneaza normal acum, dar totusi cred ca racitorul este in continuare infundat deoarece dupa ce am montat totul inapoi, nu mai observ acea diferenta de 100 min intre on/off N18... Nu gasesc in elsa o procedura de demontare a racitorului si nu stiu daca reusesc sa fac operatiunea asta acasa, fara elevator. A mai reusit sa desfaca cineva racitorul doar pe de-asupra? Am impresia ca trebuie desfacuta total tubulatura de aer de la turbo. 

Oricum, mai am o scurgere de antigel pe undeva si nu imi dau seama pe unde - odata pe luna mai completez cate 300 ml... suspectez tot racitorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor!

Am o problema cu passatul din semnatura care suna cam asa: Am schimbat azi racitorul de gaze fiindca scapa gaze. De fapt mecanicul a facut-o. Dupa, am facut vreo 20 km si mi s-a aprins intermitent becul de la bujii si am ramas fara putere la motor. Am oprit motorul, am repornit si totul a fost ok. Dupa alti cativa km aceeasi problema, aceeasi rezolvare. Iar a treia oara s-a aprins si check engine. Check engine nu se stinge dupa repornire motor. Am scanat cu vcds si iata ce a iesit. Atasez log-ul. Am citit aici si inteleg ca ar putea fi actuatorul de la turbina?! Mecanicul a zis ca a verificat daca la pornire si la accelerare se misca si cica se misca. Mentionez ca pana la schimbarea racitorului de gaze nu am avut erori legate de motor. Si incearca sa ma convinga ca trebuie anulat filtrul de particule si ....dat o  gaura in el...Va rog frumos sa ma ajutati!!!

Log-SV12WVW-WVWZZZ3CZ8E071215-245630km-152627mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai un furtun de pe admisie nebagat la locul lui.eroarea spune ca presiunea din admisie nu ajunge la valoarea ceruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, mulțumesc pentru răspuns! 

Sa fie chestia ai de pe site la Wiki Ross, cu Pipes and Hoses?! Mecanicul in cauza nu prezintă mare încredere, pune diagnoza pe mașina și vede codul si cam atât. Nu intra in teste mai amănunțite așa cum văd ca se mai recomanda aici. 

In alta ordine de idei, ai putea sa ma ajuți cu niște informații privind...furtunele?! Care?! De la vacumuri? Actuatorul ăla ar pute fi o cauza? Sa o iau de la admisia aerului din filtru, pe fir? Tot ce duce la turbina, EGR,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Controleaza traseul de vaccum la actuator si actuatorul

Sau faci basing setting ...bs 003 pt EGR si bs011 pt turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns ionut10a. 

Daca nu e prea mult sa cer, poți sa îmi spui pe scurt cum sa fac??

Mi-am luat interfața ca am zis ca mai scutesc niște bani, ca ce făceau majoritatea “mecanicilor” pot sa fac și eu dar fără bani. Și încă nu am avut timp sa studiez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mutzicu:

ieri am asistat la schimbarea racitorului la Passatul meu un B6 BMP. Nici o șansa sa fie desfăcut pe deasupra!!! Într-adevăr s-a desfăcut tubulatura iar dedesubt s-a desfăcut și țeava de eșapament...a durat 4 ore demontat - montat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe engine pe basing seting pe canalul 011,dai start si masina se tureaza sigur la 1400 de ture....la fel faci si pt EGR pe gr 003

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc ionut10a!

O sa încerc mâine la servici.

O sa îmi dea niște valori, bănuiesc. Le compar cu ce? Și dacă nu se încadrează in parametri înseamnă ca acolo e ...defecțiunea?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina face ciclul inchis deschis ...deci ai vaccum la turbina,actuatorul e functional 

Fa un log in mers pe canalele 3 10 11, sa vedea daca turbo face presiunea ceruta de ECU...il postezi in aria de loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut10a,

Am mai căutat pe forum și am descoperit ceva interesant:

Cateva pagini mai in spate un coleg dădea o schema de conectare vacumuri și spunea ca la o electrovalva(cea care acționează capsula vacumatica de la racitorul de gaze) schema ar fi greșita. La mine furtunele sunt conectate ca in schema. Tot pe forum cineva explica principiul general de conectare la electrovalva. Stutul1 cel mai depărtat de mufa electrică a electrovalvei este pentru alimentare cu vacum. Stutul 2 pentru comanda și 3 pentru surplus de vacum. La mine furtunul de la răcitor e conectat in stutul1... Sa fie de aici?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor!

Astazi am schimbat capsula vacumatica sau cum i-o fi zicând, care comanda clapeta de la răcitorul de gaze. Sufla vântul prin ea. Am inversat furtunasul de vacum de la aceeași capsula, in electrovalva N345 parca ii zice, cu furtunasul de alimentare cu vacum in electrovalva.  Inversarea furtunaselor am făcut-o conform schemei din ElsaWin, furnizata de userul Cristi81(mulțumesc!). Am mers aproximativ 55 km și totul pare in regula! Ultima data când am avut eroarea, parcursesem 5km de la pornire...voi face totuși un log in mers și am sa îl postez. Poate o sa mi-l interpreteze cineva de pe forum. După schimbările de azi, am făcut BS 003 și 011 și output test parca... le voi posta mâine ca azi trebuie sa ma ocup cu spălatul mâinilor...

O seara frumoasa tuturor!

Modificat de valmax27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Valmax27,

Joia trecuta am reusit si eu sa schimb racitorul. Dupa o gramada de incercari cu alt MAF, alt EGR, alt grup de valve, am bagat o camera video in spatele motorului si am descoprit "tigania" care fusese facuta... Teava dintre galerie si racitor, prin care intra gazele in racitor, era taiata cu flex-ul si iesirea din galerie si intrarea in racitor erau obturate cu o tabla. Pe de-asupra, racitorul scapa antigel. Am gasit la dezmambrari un racitor si teava taiata cu 200 de lei si le-am schimbat. Nu inteleg de ce oamenii ar face asa ceva...

Schimbul racitorului nu a durat foarte mult - cam 2,5 ore - pe dedesubt a fost desfacuta doar tubulatura de aer, iar restul au fost demontate/montate pe sus.

Oricum, acum in sfarsit masina merge brici si nu mai apar erori pe motor. Ce-i drept, cu teava aceea anulata, era putin mai nervoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am si eu probleme cu EGR-ul. Acum vreo 2 saptamani a aparut spirala si eroare pe display. Oprit motorul, dupa repornire nu am mai avut probleme. Pe tester....eroare la EGR. Azi acelasi lucru, dar in 5 km mi-a facut asta de 3 ori. A 4-a oara s-a aprins si martorul de problema la motor, care a ramas aprins si dupa repornirea motorului. La a doua repornire, s-a stins si acela si de atunci am mai mers cam 10 km fara sa mai faca probleme. Atasez eroarea.

Va rog sa-mi spuneti daca este o problema electrica, la cabluri/conector sau este EGR-ul foarte murdar?

Atasez si un log, poate ajuta

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

thumbnail.jpg

thumbnailk.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, siguranta... si eventual dat jos si curatat, daca primele doua sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am aceasta eroare la masina care e rezolvarea ei?

problema senzor.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instaleaza fixul de la diesel geek.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am si eu o problema cu EGR-ul si am facut scanarea cu VAG COM-ul si cu o interfata Delphi si fiecare mi-a dat o alta eroare.Ce at putea fi mai exact,mai ales ca am dat EGR-ul jos si l-am curatit si am scos si in furtunas de vacuum si valve aceea neagra din spate de la racitor functioneaza.

IMG_0775.JPG

IMG_0839.JPG

IMG_0840.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 12/30/2017 at 3:04 PM, dori_x said:

Va salut! Am si eu probleme cu EGR-ul. Acum vreo 2 saptamani a aparut spirala si eroare pe display. Oprit motorul, dupa repornire nu am mai avut probleme. Pe tester....eroare la EGR. Azi acelasi lucru, dar in 5 km mi-a facut asta de 3 ori. A 4-a oara s-a aprins si martorul de problema la motor, care a ramas aprins si dupa repornirea motorului. La a doua repornire, s-a stins si acela si de atunci am mai mers cam 10 km fara sa mai faca probleme. Atasez eroarea.

Va rog sa-mi spuneti daca este o problema electrica, la cabluri/conector sau este EGR-ul foarte murdar?

Atasez si un log, poate ajuta

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

thumbnail.jpg

 

Am și eu aceeași problema. Ai rezolvat-o?

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut EGR-ul, l-am curatat si cateva luni nu mi-a mai facut nici un fel de problema. Apoi a inceput sa-mi faca probleme la accelerare, pana in 2000 rpm. Pentru o fractiune de secunda imi taia accelerarea (dadea in nas). Am rezolvat initial problema prin montarea acelei garnituri cu orificiul mai mic, dar imi umplea foarte repede DPF-ul. In cele din urma, am rezolvat si am scapat de toate problemele, prin inlocuirea EGR-ului. Acum motorul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 17.02.2017 at 22:22, EEXCALADE a scris:

?? Nu uita sa inlocuiesti cotul ,ca treaba sa fie perfecta.

Poti lasa o carte de vizita,sau pe privat cumva?am o problema la un b6 bmr,cateodata nu trage,aprinde spirala si intra in limp.nu am cun sa postez momentan eroarea,doar stiu ca nu ridica presiunea turbina.ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!