Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

   Deoarece ralantiul poate sa fie mare si din cauza ca alternatorul nu poate incarca bateria la turatia normala, verifica ca nu cumva asta sa fie cauza (adica baterie slaba, alternator stricat, consumatori multi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Am urmatoarea eroare  (am sters-o de vreo doua ori, dar tot apare):

16785 - EGR System 
            P0401 - 006 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 152
                    Mileage: 249802 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.08.13
                    Time: 16:45:52

             Freeze Frame:
                    RPM: 1888 /min
                    Text:    128    Nm            
                    Speed: 76.0 km/h
                    Text:    342    mg/stk        
                    Mass Air / Rev.: 610.4 mg/str
                    Text: 36.7    %               
                    Text: 12.9    %               


Acum doua luni (aprox 2000 km ) am curatat preventiv EGR, Shut-off valve, galeria de admisie si Turbo (reglaj plus curatare). Cod motor BKP.

Din ce am citit in acest topic, ar putea fi mai multe cauze EGR, MAF... cu ce sa incep? Mersi.

 

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-am curatat acum doua luni, banuiesc ca a venit momentul schimbarii. Mai are rost sa fac log in BS003 sau altundeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , am avut eroarea asta P3139  , mi se taia pedaua de acceleratie in mers , am inteles ca este de la clapeta  de admisie pentru controlul fluxului de aer , am schimbat-o cu una noua si am dat jos si egr-ul care era destul de plin , am curatat egr si l-am pus la loc . Am pus testerul si nu imi mai apare eroare dar in mers face la fel , imi da socuri si din cand in cand mi se taie pedala . ce sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, sa vedem ce valori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,și scuze că nu mă pricep sa postez cum trebuie,acum 2 săptămâni sa aprins martorul motor cu mesajul gases Escape acuda al taller (în spaniolă),nu am remarcat diferente de funcționare al motorului fum nu scoate trage că înainte,ce am observat că pe lîngă egr prezintă scurgeri de ulei azi am fost la reprezentanta Seat și mi-au găsit eroare pe egr, mi-au zis că egr-ul defect și mi-au șters martorul(miercuri merg sa fac ITP(itv-aici Spania)doar că doar după vreo 60 km parcurși la repornire a apărut din nou,sunt în dubii sal schimb costă mult aici că nu se complică cu recondiționare,întrebarea mea este de ce scapă ulei și ce trebuie făcut cam așa arată scurgerileIMG_20201031_160336.thumb.jpg.68d9a3982f5c3345dc8eae85a80f9d8c.jpgIMG_20201031_160406.thumb.jpg.739af12ca67bfd0782781ff0217a64b7.jpg

IMG_20201031_160346.jpg

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intră pe oscaro.es, caută codul de pe piesă (038129637D) şi găseşti tot Pierburg (ca şi piesa originală) la nici 70 EUR.

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare MyKe și mulțumesc,cu siguranță am să-l schimb cum mi-ai propus doar că nu știu dacă ajunge la timp piesa că pe 11 adică miercuri dimineață am programare la ITP și așa l-am depășit cu 2 săptămâni dacă mă prind amenda e groasa aici(Spania),,nu știu ceva mai rapid daca exista sa pot trece itv-ul,mă gândesc sal dau jos și să încerc să curăț ceva sa merg iară să-mi șteargă martorul și după aceia sa fac liniștit ce trebuie,hm sunt prins la mijloc că și cu epidemia asta e coadă lungă la programări, mâine încerc să văd cu ce scule am la îndemîna  dacă pot da jos egr-ul,totul a apărut așa pe la limita,am sa revin cu rezolvarea sper sa iasă bine și bun sfat MULȚUMESC.

 

Screenshot_20201106_221914_com.android.chrome.thumb.jpg.7396b9980d049a9531ab3be9f84113f9.jpg

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiţi la o piesă cu alt cod.

Vezi aici: https://www.oscaro.es/valvula-agr-pierburg-7-24809-16-0-1575686-1145-p#/?vid=10803

Mai ai la îndemână şi autodoc.es.

 

Poţi încerca şi o curăţare temeinică, dar trebuie dat jos de pe galerie. Ai nevoie de 2 imbusuri, de 5 şi de 6. Succes!

 

https://youtu.be/achJHfOHAMQ

 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am puso în coș am cont pe oscaro și cu lincul dat vad că mi-a dat același preț ajunge la 77€,cu autodoc am ceva experiență dar fiind pe grabă nha mă ia mintea,Mulțumesc din suflet,seara bună.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 06.11.2020 at 22:52, sake75 a scris:

Ok am puso în coș am cont pe oscaro și cu lincul dat vad că mi-a dat același preț ajunge la 77€,cu autodoc am ceva experiență dar fiind pe grabă nha mă ia mintea,Mulțumesc din suflet,seara bună.

Seară bună tuturor, înainte de a merge sa fac ITP am trecut pe la reprezentanta să-mi șteargă eroarea EGR,,toate bune trecut cu succes,la întoarcerea nici 10Km a apărut din nou martorul,acum am tot urmărit dacă mai lăcrimează ulei la etanșare și spre uimirea mea cred că am găsit cauza se poate vedea in imginea de mai jos.Urmeza înlocuirea cu unul nou.Multumesc pentru ajutor voi reveni cu imagini cu cel nou.

IMG_20201125_193158.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am primit și eu prima dată eroarea 001027 - EGR Valve (N18)   P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent

Motor CBAB cu 220k km... 

Rețin că anul trecut am curățat preventiv EGR dar între timp am făcut o groază de drumuri scurte prin oraș cu mașina ca urmare a schimbării jobului. 

În fine.... Am oprit... repornit... Și nu a mai făcu probleme. Astăzi am făcut alți 50 km fără probleme. 

O să încerc să-l curăț din noi... Și clapeta de accelerație... Dacă ajung să iau altul să iau Valeo? Am văzut că doar asta se cam găsește pentru CBAB... 

Mai trebuie ceva curățat dacă tot am de gând să mă apuc de desfăcut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ionutzz20032003

Salutare! Am un passat b6 si uneori nu se tureaza dupa 3000rpm, in panta chiar si dupa 2200rpm se simte cum nu se mai tureaza. Uneori daca opresc motorul si il pornesc iar, isi revine. Motorul nu se opreste, pornirea este buna. Am 2 erori EGR si Turbo, ambele erori au aparut in acelasi timp. Ma gandesc ca e o cauza comuna. Supapa EGR a fost schimbata acum 3 ani, la turbo nu am umblat niciodata. In bord scrie Emissions Workshop. Vit. pe autostrada se plafoneaza la 120. In oras uneori trage prost uneori merge binisor, am impresia ca merge mai bine cand e cald afara. La service mi-a spus ca nu am furtune sparte. Logul in mers si erorile sunt in fisierul atasat. Va multumesc. 

Log in mers.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuator turbo/trasee vacuum

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzz20032003

Sa verific actuatorul turbo/trasee vacuum.

Daca nu merge o merg la service si o sa le verific. 

Modificat de ionutzz20032003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/16/2021 at 10:57 PM, ionutzz20032003 said:

Se poate si din VCDS? 

Nu, nu se poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o intrebare, suspectez ca la masina mea un b6 BMP am radiator fisurat si imi baga gaze in antigel, drept urmare i-am scos furtunele de antigel din racitor si le-am pus pe direct, am scapat de problema cu presiunea in vas, dar am dat de alta problema, acum dupa 130 km/h in treapta 5 imi fierbe apa(se duce spre 120 grade), daca ii dau treapta 4 la 4000 si ceva de ture incepe sa se raceasca apa. este posibil sa fie din cauza acelui bypass? ma gandesc ca in momentul de fata gazele arse nu se mai racesc cand trec prin egr/racitor. Ce as putea sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea antigelului este mult mai mare decat presiunea gazelor ,deci problema e in alta parte.

(pare garnitura de chiulasa arsa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi garnitura, nu era normal sa faca in orice viteza la turatii mari?  ce nu stiu eu este cum influenteaza motorul anulalrea raciri cu antigel in racitorul de gaze. practic gazele mele intra inapoi cam la aceeasi temperatura cu care ies din evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzz20032003

Am revenit cu update la problema mea cu Limp mode. Am fost la service si actuatorul si traseele sunt toate bune. Dupa ce am iesit de acolo masina tragea bine(era cald inauntru) . Apoi am iesit aseara in oras si erau 0 grade aseara. Masina tragea foarte prost, nu se mai tura peste 3000rpm. Asteptasem si sa se incalzeasca putin motorul. Acum, a doua zi, sunt 12 grade afara(arata in bord) si masina trage foarte bine motorul fiind rece. Am plecat direct cu motorul rece. 

 

Aveti idee cu ce ar putea influenta temperatura de afara Limp mode? Se pare ca intra doar cand e frig afara indiferent de ce temperatura are motorul. 

 

Vara trecuta am schimbat uleiul si l-am inlocuit cu unul putin mai gros. Asa mi-a sugerat mecanicul pentru ca la 10mii de km mai completam cu cate 2l de ulei. Este posibil sa fie de la ulei? 

Modificat de ionutzz20032003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ulei ai pus ? Cand incepe sa consume ulei solutia cea mai buna e sa identifici problema si sa o rezolvi, nu sa faci improvizatii. Am in familie o O2 motor 1.9 TDi de 105 HP luata de noua care are acum 480 000 km si consuma cam 700 ml la 15 000 km fara nici o interventie la motor. Toata viata a vazut doar uleiul recomandat, adica 5W-40. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!