Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

mihailroberto

Salut,  

am verificat vizual mufele,  ce e drept nu le-am sunat de la mufa pana la ECU. par in regula, pinii sunt curati.   sincer sa iti spun parca nu as schimba un EGR de 1000 de lei pentru in senzor.  

de asta am si intrebat de acel G212 daca este cel din capacul egr-ului.   :)

Modificat de mihailroberto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat Vizual nu inseamna ca e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe acest sait,am si eu o problema cu EGR, de la un timp cum opresc motorul se aude la EGR cum ar lucra ceva mecanic in interior un fel de tacanit,dar nu dureaza mult dupa cateva secunde se poreste acel zgomot.in timpu functionari numi dau seama daca se aude acel zgomot,am scos si mufa de la EGR si tot asa face dupa ce opresc motorul.un sfat de ce poate sa fie cauza si daca ce poate remedia,am facut si un test cu vag com si am urmatoare erori.un sfat si ce reprezinta acele erori multumesc.Scan-WVWZZZ3CZ7E039563-20190523-0938-294640km-183080mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda la oprirea motorului si nu este de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma lovesc si eu cu ceva probleme EGR la masina din semnatura 2.0 CBAB.

Eroare P401, scos egr si curatat. Dupa curatare apare din nou + P403. Sters ambele si am facut ieri un drum mai lung ~ 500km.

La intoarcere cand mai aveam 15 km pana acasa pe centura s-a aprins spirala si palpaia, intrat in limp. Oprit pe dreapta, reportnit, totul OK.

Azi am avut timp sa citesc erorile, a mai aparut un P299; tind sa cred ca eroarea cea noua e totusi legata de problema cu EGR-ul, pana acum in 5 ani de zile nu am avut absolut nici o problema / eroare la motor. Ce as putea verifica pentru a gasi cauza?

2 Faults Found:

001025 - EGR System 

               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 5

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 207896 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2048.14.27

                    Time: 06:24:02

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1472 /min

                    Speed: 23.0 km/h

                    Voltage: 14.06 V

                    Load: 14.9 %

                    Load: 100.0 %

                    Mass Air / Rev.: 280.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 385.0 mg/str

 

000665 - Boost Pressure Regulation 

               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 208289 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2048.14.27

                    Time: 19:39:03

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2415 /min

                    Speed: 104.0 km/h

                    Load: 55.3 %

                    Absolute Pres.: 2203.2 mbar

                    Absolute Pres.: 1785.0 mbar

                    Lambda: 95.5 %

                    Lambda: 38.7 %

Readiness: 0 0 0 0 0 

Modificat de ccristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dar pana acum nam avut problema asta,nu se auzea nimic cand opream motorul,dupa ce opresc motorul si ma duc si pun mana la EGR acolo se simte vibratile si acele batai care dupa cateva secunde se opresc,si de cand a inceput acel zgomot apare cate o data martorul acela cu spirala galbena,si nu se mai tureaza si scoate fum atunci cand e martorul acela aprins,dar dupa ce dispare martorul masina merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O rezolvare la problema aceasta va rog:

001031-EGR sensor 2

P0407-000

Signal to low. 

Motor BLS 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire cu egr nou ,pierburg.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,daca ma poate ajuta si pe mine cineva?

Masina e un Passat B6 1.9 BXE

Astea sunt erorile : 005522-Altitude sensor/Boost Pressure Sensor

                                                 P1592-000-Implausible Correlation-Intermitent

                                  000564-Boost Pressure Regulation

                                                 P0234-000-Limit Exceeded(Overboost Condition)

Am facut test si cu alt senzor,circuitul electric intre acest senzor si ECU e intreg iar turbina e reconditionata recent.

Alte idei sau a mai intalnit cineva o problema de genu?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost-posibil pb la geometria variabila. Fa un log in mers si posteaza in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am posibilitatea in momentul de fata sa fac un log.

Si totusi e posibil sa fie tot din turbina,sa nu fi fost reconditionata corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu turbina. Iti trebuie un kit de reparatie pentru a inlocui firele de la senzorul de presiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai firele au fost verificate/sunate,sunt intregi.

Ai mai intalnit problema asta?

P.S: Daca ti mai aduci aminte de mn,am fost la tine acum ceva timp,tot cu problema asta.

Mi ai facut un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare edte ce am spus mai sus. 

Pentru cea de-a 2-a teebuie facute alte verificari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ajutatima si pe mine va rog cu aceste erori,este vorba despre un passat cc motor 2.0,140 cp cbab din 2010.

P068A-000-open too early-Intermittent

P2563-Impluzuble sigma intermittent

Modificat de Mariob6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu poti posta erorile EXACT asa cum apar pe tester ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conector și cablaj, pana la senzor. Măsoară senzorul și în câmpurile de masura, vezi ce valori ai

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ecu până la turbina?De tras trage foarte bine doar ca apare eroarea asta. Dacă este senatorul se poate schimba numai el?

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e cu tot cu actuator. Cablajul se verifica de la actuator pana la ECU motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma ajuta cineva sa imi spuna si mie care sunt pini din ecu care duc la senzorul turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electorală N 75-Scurt la plus,de la ce ar putea fi,ce sa verific mai întâi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Dati-mi o mana de ajutor cu o problema, va rog... incerc sa identific cauza unei probleme inainte sa ma apuc sa inlocuiesc piesa dupa piesa.

De vreo cateva zile am constatat ca imi sta relantiu mare, cca. 1.100 rpm, parca mai mare decat statea in timpul regenerarii DPF. La pornirea la cald e normal, dar dupa vreo 20 de secunde creste spre 1.100 rpm. Am iesit vreo ora pe autostrada crezand e regenerare, dar fara rezultat.

Dupa cateva zile mi-a aparut spirala .. am scanat si mi-a iesit 001027 - EGR Valve (N18), P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent. De atunci tot primesc spirala la fiecare pornire la rece si limp mode. Dupa ce se mai incalzeste si repornesc motorul isi revine.

Am tot scanat si imi da mereu P0403, plus o data 000291 - Throttle position Sensor (G69) P0123 - 000 - Signal too High - Intermittent si alta data P0403, plus 008213 Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 - 000 - Implausible signal - Intermittent.

Ce parere aveti?

motor 2.0 tdi, cbab

 

Modificat de Bogdan_ttt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba egr, curata clapeta, monteaza limitatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat in seara asta EGR, dar se pare ca relantiu tot se ridica pana la 1.100 rpm. Am constatat ca electrovalva 1K0906627A - convertor de presiune turbo, este foarte calda, aproape fiebinte.. este normal? Vad zilele urmatoare daca mai apar erori si limp mode. Cum pot sa verific cu VCDS daca incearca totusi sa faca regenerare permanent? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!