Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Am pus un scaner,zice p0299 presiune turbo mica.banuiesc ca nu e suficient,trebuie scanare in mers?mantionez ca masina trage foarte bine,doar rareori intra in limp mode.ce pasi ar trebui sa urmez intai?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log si posteaza-l in aria dedicata ,aici suntem offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un passat cc 2.0tdi, 140 cp, cod motor CFFB, s-a stricat egr-ul, trebuie sa iau altul dar a aparut o problema , la mufa cati pini trebuie sa aiba , 4 sau 5 , ma refer la mufa de conectare electrica , va rog sa ma ajuta ti cu un sfat

egr_valve_700424_01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul din imagini nu e pt cffb. Tu ai egr corp comun cu racitorul de gaze

IMG_4493.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu EGR ul. Am înlocuit EGR în vara anului 2018 cu unul nou fiindcă celui vechi i s a dus pinionul din interior, iar acum dupa atatea luni primesc următoarea eroare de la EGR pe care am atasat o mai jos 

Dupa ce este stearsa reapare dupa ceva timp in special la turație mica. A fost curatat inclusiv de curând si arata foarte bine. Vreo sugestie? 

Masina este un Passat B6 140 Cp 2009, CR cu cod motor CBA

 

Log-egr.txt

Modificat de teodor.soare18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseu recirculare gaze infundat/obturat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde ar fi indicat sa o iau prima data? Cum spuneam, egr ul impreuna cu clapeta de accelerație au fost curatate recent. Mai rămâne tubulatura spre intercooler si teava spre turbina care pleacă din el. 

O sugestie ceva va rog. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna nu stiu daca postez bine sper sa  ma puteti ajuta la intrebare. Am un passat din 2010 sa stricat egr am cumparat altul nou si dupa ce la pus sus mecanicul sa stricat un injector sa nu fie toate bune si frumoase mi-a spus că nu am nici compresie la pistonu 2 de unde era injectorul, dupa ce a desfăcut motorul am gasit in pistonul doi un șurub bine înfipt în el și o supapă ruptă acuma intrebarea ar fi putea sa ajunga surubul prin egr acolo sau varianta doi surubul ii de mai demult acolo si acuma am avut ghinion sa se duca si supapă?am pus si o poză cu pistonul 

IMG-20190218-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut stiti de la ce poate fi eroarea p145d ? Passat b6

Screenshot_20190319-192512_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva prin  inlocuirea senzorului respectiv dupa ce se verifica mufa si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este senzorul ca nu.mi dau seama ca sunt 3 pe filtru de partucule si inca unu pe turbo ? Care este senzorul de temperatura 3 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu esti sigur care este, scoate cate unul, pe rand din mufe si vezi ce erori mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara,

In urma operațiunii de curățare, si înlocuire garnituri, egr si clapeta, dupa remontare masina (CBAB) nu mai pornește. Pe diagnoza am eroare pe Steering Assist cât si pe ABS - 0778 Steering Angle Sensor (G85) No or incorrect basic setting/ adaptation. Precizez ca nu a fost demontata galeria si nici la sistemul de alimentare cu combustibil nu s-a umblat.

Orice sfat, mulțumesc...

 

75BB0A6D-4D5B-4646-AE34-E223E0E05C01.jpeg

397FED5E-8E27-4DED-A77E-31EE0F09394A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, electromotorul functioneaza. Clapeta nu avea joc la ax si opunea rezistenta la actionarea manuala.

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sm reușit sa pornesc, doar cu ajutorul unui spray, iar masina dupa câțiva km in care s-a mai impiedicat( funcționare sacadata a motorului) si-a revenit.

Astfel cred ca am înțeles la o curățare a egr+clapeta trebuie curatata si galeria... musai.

Daca greșesc va rog o corecție, ca as vrea sa aflu in final cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile si problema nu au legatura cu ,curatare egr / clapeta /galerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 3000 km de la update-ul de soft dieselgate si pana m-a lasat masina in drum din cauza blocarii EGR-ului in pozitia deschis. Motorul o pornit abia dupa cateva lovituri de ciocan in EGR. Am mers la reprezentanta unde am facut update-ul in speranta ca o sa-l inlocuiasca gratuit, insa avand in vedere ca masina are 8 ani si 300.000 km, ma cam indoiesc ca o sa accepte VW sa plateasca reparatia. Reprezentanta a facut constatarea, si acum asteapta raspuns de la VW. Mi-au propus sa se apuce de lucru in timp ce asteapta raspunsul, am intrebat cat ar costa in caz ca trebuie sa platesc eu, raspunsul: 1600 euro:o. Au spus ca ei  schimba ansamblul complet: EGR-conducta-racitor, pentru ca ramane calamina in racitor si conducta, care se poate desprinde si blocheaza iar EGR-ul sau valvele.

Am comandat deja un EGR nou pe care il inlocuiesc singur daca VW nu plateste reparatia. Dar acum stau si ma gandesc, ce se intampla cu calamina care se desprinde din conducta? Oare cat de usor se poate demonta si curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma EGR-ul a fost inlocuit pe baza garanției. Unii cu km mai putini si masini mai noi se plâng ca nu le-a fost acceptata înlocuirea gratuită. Nu stiu care sunt criteriile pe baza carora accepta sau resping garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr_valve_700424_01.jpg.13ae5d9f33422d9f821fa58e5e659949.jpg.a3712212ea595d6a64d9eb348bb0765d.jpgSalutare, azi după ce am inlocuit EGR am hotărât să-l desfac pe cel vechi.

In interior am găsit ce se vede. Se pare că supapa care se dechide căpăta joc iar pe lângă axul acesteia intra impuritati in interior blocand actionarea supapei. 

In concluzie, deoarece supapa nu se poate demonta pentu a inlocui oringul, este inutilă curățarea, uleiul și impuritatile vor intra din nou in corpul egr -ului.

Atasez imagini cu egr ul desfăcut 

20190415_154525.thumb.jpg.b7a6a823619be0063a36e4d8ef9e7551.jpg

 

 

 

 

PhotoEditor_20190415_152149876.jpg

20190415_141420.jpg

Modificat de dobrectadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Salutări domnilor.

La mașina din semnătura,B6 2010 1.6TDI cu soft de dieselgate,mi s-a aprins intermitent martorul spira galben,in mers constant cu 110 km/h. Am oprit motorul,l-am pornit și nu s-a mai aprins. La o scanare mi-a apărut eroarea din fotografie și atât.

Îmi puteți spune că rog despre ce ar fi vorba,și cât de gravă este problema.

IMG-20190418-WA0012.jpg

Modificat de Nelu Ionuț
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi. Am si eu un passat B6 1.6 FSI an2008 si din cand in cand mi se aprinde check-ul in bord. Dupa o diagnoza facuta am urmatoare defecte.M-ati putea lamuri ce defecte sunt acestea? Cam lung textul.
                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03C-906-056-BAG.clb
                    Numar VAG: 03C 906 056 EE    HW: Hardware No 
   Componenta si/sau versiune: MED9.5.10       G00 0531
                  Codare soft: 0000072
                Numar atelier: WSC 10170 599 82829
                      VCID: 6AD1A95D459A3D71D1F-803F
3  coduri de defecte:

008196 - clapeta de admisie Bank1 
               P2004 - 004 - blocatã pe deschis
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100 
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 159160 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.02.24
                    timp: 13:14:23

             împrejurari cod:
                    RPM: 920 /min
                    sarcina: 28.2 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 1.0*C

012408 - Control clapeta 
               P3078 - 002 - flux aer prea mic la mers in gol
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100010
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 159160 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.02.24
                    timp: 13:16:48

             împrejurari cod:
                    RPM: 840 /min
                    sarcina: 23.5 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 20.0*C

001025 - Sistem recirculare gaze evacuare 
               P0401 - 002 - flux prea mic - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100010
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 159432 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.03.12
                    timp: 19:40:36

             împrejurari cod:
                    RPM: 2480 /min
                    sarcina: 56.1 %
                    viteza: 67.0 km/h
                    temperatura: 85.0*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihailroberto

buna seara,

am check engine in bord aprins.   masina in cauza este un B6 2.0 TDI cod motor BMR.   am facut o scanare cu vcds si imi arata eroarea din poza de mai jos.  

am demontat EGR-ul si clapeta shut -off. le-am curatat aproape ca noi.   erau pline cu vestitul "magiun"   apoi am demontat si galeria de admisie, la fel de murdara in interior.   

dupa curatare si montare la loc, motorul porneste ok, check engine s-a stins din bord, dar eroarea nu se sterge. am facut si recalibrare clapeta EGR.  la fel face.   

va rog o idee la aceasta mica problema.  

acest potentiometru G212 este cel din capac=ul EGR-ului?  sau este vorba de altul in alta parte a motorului.  

 

cu stima. 

scan1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul / mufe , daca sunt ok schimba egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!