Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

salut. am si eu o problema si asi dori daca stie cineva sa ami explice. ami da pe tester 2 erori ., recirculare gaze arse ,,,si senzor oxigen ,,,   ce trebuie sa schimb am un passat cc   cod motor cbab. multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,scuze ca scriu in acest topic, dar nu stiu unde sa mai intreb, sunt proaspat proprietar de passat b7 2.0 tdi 140 cp, masina merge bine doar ca la prima pornire, cand motorul e ''rece'' si accelerez apar niste trepidatii ca si cum s-ar inneca, trebuie sa accelerez f usor pana la 1700rpm max , dupa trebuie sa schimb.....dupa ce se incalzeste motorul dispare problema, are cineva idee ce ar putea fi k sincer e enervant.

 0

 

Quote

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.04.2017 at 8:45 PM, draganuta said:

Softul este original, v 4145.

Ultima versiune este 6221.

Salut,

Cat m-ar costa un update la ultima versiune? Si cu ce m-ar ajuta?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, EEXCALADE said:

Posteaza erorile complete

 

 

20170421_133528.jpg

20170421_133603.jpg

22 hours ago, EEXCALADE said:

Posteaza erorile complete

 

 

20170421_133620.jpg

20170421_133643.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1065 regulator presiune rampa

P2563 actuator turbo

Verifica piesele inainte de a le  inlocui

22 hours ago, gl85cor said:

salut. am si eu o problema si asi dori daca stie cineva sa ami explice. ami da pe tester 2 erori ., recirculare gaze arse ,,,si senzor oxigen ,,,   ce trebuie sa schimb am un passat cc   cod motor cbab. multumesc

Atentie ca erorile sunt mult diferite fata de ce ai postat  initial 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, EEXCALADE said:

P1065 regulator presiune rampa

P2563 actuator turbo

Verifica piesele inainte de a le  inlocui

 

20170421_133655.jpg

20170421_133731.jpg

mai ami apare o eroare intro poza dar nu se vede bn senzor oxigen, asi vrea sa stiu daca are vro legatura sau trebuie schimbate toate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Nicolae Alin

Va salut..imi poate spune si mie cineva care ar fi solutia pentru eroarea mea de EGR..???

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 FG    HW: 03G 906 018 FG
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    0907  
   Revision: --H45---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6FF5C3B7E79DF97AF63A1D1-803A

3 Faults Found:
012592 - EGR System 
               P3130 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 28
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 122330 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.06
                    Time: 13:18:54

             Freeze Frame:
                    RPM: 832 /min
                    Torque: 40.0 Nm
                    Speed: 19.0 km/h
                        62.01 %
                    Load: 62.4 %
                    Lambda: 0.0 %
                    Battery Volts: 1.0 V

001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
               P0673 - 006 - Electrical Fault - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 122368 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.07
                    Time: 10:54:24

             Freeze Frame:
                    RPM: 960 /min
                    Torque: 56.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 12.09 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 16.0°C

001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 
               P0674 - 006 - Electrical Fault - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 122368 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.07
                    Time: 10:54:24

             Freeze Frame:
                    RPM: 960 /min
                    Torque: 56.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 12.09 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 16.0°C

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR necesita curatare / inlocuire .Inlocuieste bujiile

@gl85cor Posteaza eroare completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicolae Alin

sall.. am curatat EGR - ul ..a mers sa sterg eroarea(prima oara nu am putut) insa dupa 1 zi a aparut iar..(poate sa fie si de la altceva , furtun turbo,  etc etc)

 

 

apropo bujiile au si alt rol in afara de aprindere ???? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, au si after glow - dupa pornire, mai stau un pic aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

1 Fault Found. 

008598 - oxygen (Lambda) Sensor D1 S1

P2196 - 000 Signal too high (rich) MIL ON

Freeze Frane

Foult Status 11100000

Foult Priority. 2

Foult Frequency. 5

Reset counter. 255

Mileage 274322

 

Freeze Frame.

RPM 1679/min

Speed 44.0 km/h

20170610_124841.thumb.jpg.d7f49db792c1c098ea6d2eb1971db718.jpg

Salutare.

Passat b6 din 2010 2tdi, 140cp, cod motor CBAB.

Sonda lambda da eroarea respectiva. Vream sa stiu daca trebuie sa mai schimb ceva sau doar sonda lambda....trebuie ceva rescriere dupa inlocuire sau o schimb si atat...

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ..am si eu o problema cu egrul sper sa fi postat unde trebuie :) 

In principal mi'a aparut martorul pentru egr in bord,am pus tester pe ea unde imi spunea ca nu sta in parametrii normali 

am desfacut egr-ul si am vazut ca nu a fost curatat niciodata! acolo am vazut ca un motoras angreneaza 2 rotite zimtate si una dintre ele are zimtii rasi.. una peste alta acum caut respectivii zimti din interior este semirotita zimtata alba din imagini 

IMG_0352.JPG

IMG_0353.JPG

IMG_0355.JPG

IMG_0356.JPG

IMG_0360.JPG

Just now, sebi20cm said:

salut baieti ..am si eu o problema cu egrul sper sa fi postat unde trebuie :) 

In principal mi'a aparut martorul pentru egr in bord,am pus tester pe ea unde imi spunea ca nu sta in parametrii normali 

am desfacut egr-ul si am vazut ca nu a fost curatat niciodata! acolo am vazut ca un motoras angreneaza 2 rotite zimtate si una dintre ele are zimtii rasi.. una peste alta acum caut respectivii zimti din interior este semirotita zimtata alba din imagini 

IMG_0352.JPG

IMG_0353.JPG

IMG_0355.JPG

IMG_0356.JPG

IMG_0360.JPG

cod moyor bmp passat b6 2.0 tdi an 2008

inca o poza mai sugestiva sa vedeti despre ce zimti vorbesc

IMG_0359.JPG

IMG_0354.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginile atasate nu e egr de BMP

Dinti rupti...inlocuire 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar? egr de ce tip de motor ? unde pot afla ? caut acele roti zimtate ! exista vreun kit de reparatie ? mi'e greu sa dau banii pe tot egr-ul pentru niste zimti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Am un passat 3c di 2007 2.0 tdi cod motor bmr .am o problema cu senzorul de temperatura a gazelor g235 se aprinde martorul si daca accelerez se stinge . Cu vcds imi da scurt circuit la plus senzor g 235 intermitent . Am schimbat senzorul si aceas problema . Am pus diagnoza in mers si am observat ca atunci cand se aprinde martorul in bord imi arata 1024 de grade la gaze . Ma puteti ajuta cu aceasta problema va rog ?  

Masina merge normal si cad se aprinde martorul si cand e stins .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai schimbat senzorul care trebuie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa cred am comandat de pe ebay abgazetemperatur sensor g235 cel cu mufa rosie inainte de filtru de particule . Am observat ca dupa ce ii dau regenerare la filtru nu mai am probleme 2 zile si dupaia reapare problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03g906088 asta e codul de la senzorul care lam schimbat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, este exact cum banuiam, ai schimbat altceva. Codul dat de tine este pentru senzorul de dinainte de filtrul de particule, tu ai nevoie de senzorul cu mufa neagra, de dupa turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ,nu e singurul care o confunda

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok il comand , il schimb si dupaia revin .mersi mult sper sa rezolv ca ma streseaza rau . Nu e nici o problema daca mai circul vreo 2 3 zile cu el asa pana vine cel nou nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult ! Am rezolvat problema schimband senzorul care miai spus dar mam chinuit vreo 4 ore pana lam desfacut . Foarte mic spatiu .sunteti super meseriasi . ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Masina nu trage cum trebuie, afiseaza Engine Workshop si spirala in bord si prezinta urmatoarele erori:


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 AB    HW: 028 101 211 9
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  8292
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00191 264 15243
                      VCID: 5FCD45F78EC847E6CD9-800A
2 Faults Found:

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2196 - 000 - Signal too High (Rich)
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 222861 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.30
                    Time: 02:43:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 1806 /min
                    Speed: 47.0 km/h
                    (no units): 71.0
                    Temperature: 27.9°C
                    Absolute Pres.: 999.6 mbar
                    Voltage: 1.752 V
                    (no units): 0.00

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 222867 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.30
                    Time: 04:00:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 3234 /min
                    Speed: 81.0 km/h
                    Load: 98.8 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2366.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1815.6 mbar


Readiness: 1 1 0 0 0 

De curand am circulat 30km cu furtunasul de la racitorul de gaze scos datorita unui mecanic plin de atentie. Am pus furtunasul si conducta la loc si am refacut legaturile sistemului de vacuum conform schemei din foto pt ca erau montate aiurea. Actuatorul de la turbo l-am verificat cu un furtunas doar daca culiseaza tija. Am observat ca T-ul mare de langa furtunasul de la poz 26 se cam misca la cuplarea cu pompa tandem.Ma ajutati va rog cu un sfat? Motorul este 2.0tdi BMP cu dpf off.

Vacuum.thumb.png.91dc298c72156c1bdba935b6fe4a45f9.png

 

Modificat de andrey85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!