Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Revin.. am înlocuit la mecanic actuatorul turbinei (aveam eroarea P0299 Turbocharger/Supercharger Underboost Condition și nu ținea vacuum), și după câțiva km mi-a apărut eroarea P2563 Powertrain - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance. 

Ce cauze ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a reglat, cel mai probabil cu vcds. Dar nu știu cum și ce parametrii a urmărit. Mâine o să umble din nou și vroiam să stiu la ce să mă aștept și ce cauze ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, EEXCALADE said:

A fost reglat actuatorul ???

probabil, la numar de spire, ca la bieletele de la Dacie....:eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accept răutățile că au fost de anul trecut. Am fost la mecanic, el zice că a reglat și mecanic și cu vcds; a mai șters eroarea odată și nu știe  de ce apare (acum a apărut și insuficient flow la egr). 

În altă ordine de idei mașina trage mult mai bine, am mers și în turații mai mari și se comportă normal.

Din ce-am observat eroarea apare când motorul e cald și doar în marșalier.

Dacă mă puteți ajuta, aici sau pe privat, cu modul corect de reglat(pașii de urmat) și ce valori trebuie să apară în vcds vă mulțumesc. Sau vreun coleg priceput în Iași dispus să ajute.

 

Modificat de Amos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu sunt rautati, ci poate asa l-a reglat.

care este eroarea care apare acum ? dar posteaz-o exact asa cum apare - copy /paste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până ajung la mecanic nu am decât ce îmi dă obd-ul: P2563 Powertrain - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Va prezint urmatoarea problema. Vinerea trecuta, la iesirea de pe autostrada Sebes-Sibiu cand am decuplat pilotul automat mi s-a aprins spirala pe bord masina intrand in limp mode. Am iesit de pe autostrada, am oprit si repornit masina iar eroarea a disparut. Dupa cateva ore am facut un drum de inca 70 de km pe autostrada si mi s-au aprins pe bord mai multi martori deodata ABS, ESP, DIRECTIE. Am oprit masina, am pornit-o, au disparut erorile si am plecat spre Cluj fara sa mai am probleme. De atunci am facut cam 400 de km, in principal urban, fara a mi se mai aprinde nici un martor pe bord. Am facut seara dupa ce am ajuns la Cluj scanare cu VCDS si o sa pun atasat erorile. Se poate ca eroarea de la EGR sa aiba legatura cu temperatura de afara? Erau -16 grade in acea dimineata. Multumesc pentru feedback. 

16325626_1724507204233507_1721889309_o.jpg

16388781_1724507177566843_269461078_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, tocmai pe de ABS nu ai postat erorile..... pe 44 - servodirectie, iti spune ca ai erori pe ABS... care sunt, nu avem de unde sa stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza mai mult eroarea legata de EGR. Am cumparat unul nou Valeo, iar luni o sa il inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ca sa nu deschid un topic nou, vazand ca deja s-a discutat aici ce ma intereseaza, va prezint si eu urmatoarea problema: Passat B6, 2.0 TDI cod motor BKP. Prima eroare aparuta in bord "Check engine" -1 Fault Found:17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) P0673 - 006 - Electrical Fault. Dupa multa umblatura pe la service uri profesioniste unde am schimbat supapa EGR, set bujii, debtimetre etc- dau in final de un profesionist care imi spune ca am circuitul de la bujia 3 intrerupt(impuscat) si imi spune sa refac cablajul. Asa fac eroarea dispare.Suparat pe faptul ca la service ul unde am pus diagnoza prima data a trebuit sa umblu eu cu vcds ul , ca individul de acolo vroia sa imi puna functia autohold pe masina desi ea nu era prevazuta din fabrica, si am platit si 60 de lei , mi-am luat o interfata vagcom 12.12 sa o am acasa pentru mine. Zilele trecute mi s-a aprins spirala in bord, intermitent, pun testerul si ma umple de erori, dupa cum urmeaza:19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3101 - 009 - Open or Short to Ground si 17075 - Fan 1 Control Circuit  P0691 - 007 - Short to GND. Simptome zero..masina mi-a pornit la sfert joi pe 26.01.2017 la ora 07.00(-18 grade), tempertaura la apa nu depaseste 90 grade, trage, fuge, alearga. Cine ma poate ajuta cu un sfat, o parere, e binevenit si ii multumesc anticipat.

Modificat de veleno1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o siguranta de 10A arsa, din panoul cu sig d ela motor. se arde din cauza unui scurt in clapeta de shut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vin si eu cu o intrebare,EGR ul are treaba cu trasul masinii?

Masina are momente cand nu trage,aseara m am uitat la EGR,e murdar inauntru (are ulei) si in jurul membanei.

Mecanicul meu mi a zis ca de la el este,si ca trebuie spalat capacul de la culbutori (filtru epurator parca i a zis).

Am incredere in el,dar o a doua opinie e intotdeauna bine venita.

In bord n am nici o eroare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, perfecta dreptate ai avut. Rezolvat aceasta problema, m-a costat 8 lei un set de sigurante. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o rezolvare temporara, mai devreme sau mai tarziu se arde din nou. O sa schimbi clapeta pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare scriu si eu din nou cu problema mea veche sunt posesorul unui passat 2009 2.0 tdi CBDC si imi apare frecvent P0401 insuficient air flow de , masina este ok adica trage etc. Doar ca estesuper inervant acel check engine aprins deci detin si o interfata vag. Daca  elimin eroarea adica p0401 in acurt timp reapare dar am observat ca apare doar la oprirea motorului , am fost la service dau din umeri doar banuieli am sch. Initial egr-ul cu unul nou adaptare etc. Dar la scurt timp reapare , debitmetrul curatat , actuator turbina e ok acum imi indrept atentia coolerului egr dat jos si curatat ceva pareri daca se poate ori mai aveti ceva pareri va multumesc e ceva de munca sa demontez coolerul asa ca ma las pagubas eu locuiesc in Belgia si aici cam are pret o interventie la service de aceea doresc si eu o parere multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forteaza putin acceleratia si probabil o sa apara si P2563 care indica actuator turbo cu membrana fisurata/sparta (se poate verifica cu vacuumetru)

P0401 dispare  odata cu  inlocuirea actuatorului cu eroare P2563

VCDS-Engine-Basic settings 120 – Observa daca  valoriile sunt  :  0.65 ... 0.85 V si  3.30 ... 3.90 V 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

nu ma pricep la masini, iar la diagnoza inca nu am fost programat (ar fi pe saptamana viitoare)

am o problema si va rog sa-mi spuneti daca aveti idee ce ar putea fi (in poza martorii care se aprind) ; martorii nu se aprind mereu

multumesc

IMAG0834.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mulțumesc lui eexcalade pentru remedierea lui P2563 Powertrain - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance datorată unei pierderi de vacuum la un cot din plastic și reglajul corect al actuatorului.. 

Recomand să apelați cu încredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?? Nu uita sa inlocuiesti cotul ,ca treaba sa fie perfecta.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut

La masina din semnatura,un passat 2009,tdi,cod motor cbdc 2 L, acum doua saptamani ma avertizat prin aceea spirala galbena care clipea intermitent. Am fost la service si a reiesit din diagnoza ca egr e murdar. S a curatat foarte bine l am vazut si eu inainte si dupa. Sa montat la loc ,sa reconfigurat valoric ca in fabrica . Doar ca acum doua zile i mi apare din nou spirala in bord la fel intermitent. Masina se se tureaza nu sunt prb de acest gen. Am fost din nou la ei cand pun testerul nominalizeaza tot egr-ul. Acum ei au zis ca egr ul este ok ca nu ar trebui sa dau bani pe unul nou si sa dau galeria jos sa introduca stetoscopul inauntru sa vedem daca e altceva suspecteaza axu cu came ,si au mai zis ceva de niste palete care imping aer ..... au luat hotararea asta fiindca atunci cand accelerez masina si se decelereaza se aude ceva zgomot la decelerare.

Din ce am observat eu ,egr ul ar functiona. Am observat ca atunci cand pun contactul incepe sa lucreze.....nu pare defect.

Ce credeti ca poate fi?

Cat despre acel zgomot la decelerarea de pe loc vreau sa mai mentionez ca este mai pronuntat dimineata cand e mai rece motorul si mai exact se aude foarte bine in dreptul rotii fata ,stanga. In momentul cand ,masina fiind stationata,o accelerez aproape de finalul decelerarii apare acel zgomot ,sa zic ca si cum o elicie de tabla ar atinge ceva....insa clar se aude mult mai bine daca ma aplec in dreptul rotii fata stanga,sau de pe scaunul soferului.

Si inca un amanunt . Atunci cand apas pedala de ambreiaj ,la decelerare nu se mai aud acele zgomote.

Ce crede ti ca poate fi?

Va multumesc

Va  salut

Modificat de Mardare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea actuala

Acel zgomot poate fi de la volant daca nu se mai aude cand calci ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astăzi, la un drum scurt, cu motorul rece, la Passat B6 2.0 - 140 C - CBAB, am primit și eu eroarea cu spira luminată intermitent și pierdearea puterii.

În urma scanării am obținut următoarea eroare:

000665 - Boost Pressure Regulation 

P0299 - 000 - Control Range Not Reached

 

Am citit tot topicul dar nu îmi dau seama ce ar trebui să schimb la motorul meu: actuatorul sau EGR-ul?

Mulțumesc anticipat.

Modificat de KISSSKY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil trebuie inlocuit si reglat  actuatorul de la turbina.Verifica daca vine vacuum la actuator si daca membrana tine vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!