Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

M-i sa aprins spirala in bord, am facut un test VCDS. Acesta este codul

             Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-023-CAY.clb
                    Numar VAG: 03L 906 023 GL    HW: 03L 906 023 A
   Componenta si/sau versiune: 1,6l R4 CR td H23 7827
                  Codare soft: 00114016032401080000
                Numar atelier: WSC 99999 1023 2097151
              Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023GL 003007 (VW46)
                      VCID: 76E98D2DC922E991457-8023
1 cod a gasit:

7563 - Senzor 1 presiune gaze evacuare;semnal neplauzibil 
          P046C 00 [101] - -
          Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 2
                    rulaj: 264932 km
                    Data: 2016.11.25
                    timp: 19:38:16
 sau in Engleza


7563 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [101] - Implausible Signal

          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 264932 km
                    Date: 2070.14.20
                    Time: 19:38:16

Ce trebuie sa repar? 

Va multumesc

 

Modificat de nik2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de presiune diferentiala G450 cat si ansamblul EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Dupa aproximativ un an de la prima aparitie a erorii, aseara eroarea a reaparut si EGR nu pare sa mai tina mult. Asadar o sa il schimb. Am gasit urmatoarele preturi:

1. OEM la pretul de 1080 lei

2.Valeo la 657 lei.

Ce imi recomandati?

 

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Salut,

Stiu asta, pentru ca l-am demontat pe al meu si l-am curatat, atunci am vazut ca e Valeo.

Sfatul tau ar fi sa merg pe Valeo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare deci em reusit sa schimb pisa adica egr-ul cu unul nou valeo la vw-ul passat 2,0 tdi cbdc si eroarea persista chiar daca o sterg dupa 20 de km parcursi reapare am incercat si o adaptare cu basic settings dar reapare eroarea p 0401 ce asputea sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si da nu este cu suparare mai este vre un alt senzor care tine de egr ce necesita schimbare la motorul de 2,0 tdi cbdc 110 cp , masina nu intra in limp mode functioneaza in parametrii mici fluctuatii in relantiu si eroarea p 0401

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai detin si eu un set vcds compus dintr-un cablu si program 12.12 pe care l-am cumparat de aici din Belgia unde ma aflu de la un individ care sustine cai pe bune oricum dupa ce mi-am montat noul EGR valeo i-am facut si o adaptare cu basic settings si am urmat pasii adica : am activat grupul 3 si apoi  pedala de frana si accel. apasate la max in timp ce egr on off iar difereta este de 110 mg. parca adica 405 si 525 parca , dar toate bune dar eroarea P0401 in scurt timp reapare dati-mi si mie un sfat va rog daca as fi fost in tara as fi contactat baietii de pe forum mai ales ca sunt di Bucuresti  mentionez ca masina are 149000 km iar problema cu P0401 este veche de un an cand apare check engine cand nu dar eroarea ramane stocata o sterg si reapare in max 20 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a inlocui piesa trebuia verificat cablajul si teava dintre egr si racitor gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eexcalade pai la cablaj ce as putea sa verific zic si eu ca este o mufa care a fost introdusa corespunzator inapoi iar la teava aceea doar am insurubat-o inapoi chiar nu stiu daca mai poti mai da-mi niste indicii multam oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cablaj se verifica continuitatea firelor pana la ecu si la acea teava se verifica sa nu fie obturata/infundata.

Alte erori nu sunt ?

Ai umblat la actuatorul turbinei ? Vezi daca tine vacuum,problema poate fi si de aici.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eexcalade pai acea teva fiind fierbinte inseamna ca nu-i infundata cand am demontat egr-ul vechi era oarece cu calamina zic si eu prin ea ce am observat , dar referitor la adaptarea pe care am facot-o piesei noi a fost ok cu basic settings si apoi select grupul 3 si pedala de accel simultan cu cea de frana in timp ce am comutat basic set.. pe on ? ori ai cumva idee mai sunt si alte setari ce tr. facute cu piesa noua multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca tine vacuum la actuatorul turbinei ,problema poate fi si de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eexcalade si multam fain man ca mi-ai mai dat cateva sfaturi deci am sa verific teava aceea care intra in egr sa vad cat de infundata este oricum avea ceva funingine in interior , dar spune-mi si mie care este actuatorul turbinei piesa aceea care se afla in dreapta in fata langa egr eu am 2,0 CBDC ori spune-mi si mie unde este situata si imi poti spune si mie in mufa de la egr cam care ar tr. sa fie valorile de masurat si are si egr-ul vreo siguranta si ce parere ai de G450 necesita si el sch. in ideea de a scapa de p0401 insufficient air flouw sau asa ceva multam si raman dator cu o bere belgieneasca chiar se pricep astia multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam man deci azi am aprofundat si colcluzia mea este egr-ul clar functioneaza deoarece cand fac cu basic setting  adaptarea se aude motorasul lucrand si am deconectat initial mufa masina mergea normal iar sa inregistrat eroarea p0405 normal nefiind mufa conectata iar teava a ramas rece am conectat mufa am pornit am sters eroarea inclusiv adaptarea de acolo am auzit lucrand motorasul iar teava sa infierbanrat deci lucreaza iar ideea cu conexiunea cu cablajul zic si eu ca pica acum ramane de verificat partea vacumatica si actuatorul de la turbina banuiesc si eu ca mai pot fi responsabile de P 0401 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.10.2014 at 5:29 PM, maryodavid said:

salutare din nou cu problema mea P0401 insufficient flow... care am remarcat ca aceasta eroare apare numai dupa amiaza paradoxal de ex. seara constat ca sa inregistrat eroarea o sterg iar dimineata plec la munca lucr. la 13 km de casa si pot spune ca merg putin si in regim de drum national si pe autostrada adica mai cu viteza si cum am spus nimic nici urma de P0401 cum plec inapoi merg 5 km sa zicem apare din nou in faza initiala doar eroarea si dupa si check engine, acum intrebarea este senzorul G450 cum pot sa il verific sau poate face si MAF-ul figura am sa verific si actuatorul tirbinei dar curios masina este in grafic trage ok zic eu egr ul clar functioneaza pana la un moment dat , mai dati-mi si mie ceva indicii ori genul asta de motor 2,0 tdi cbdc 110 cp are si el un senzor pe galerie care inregistreaza cantitatea aerului ce intra in galerie? multam fain.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

stie cineva ce este acest cod

7343 - Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare 
          P0407 00 [165] - semnal prea mic
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 2
                    rulaj: 265411 km
                    

Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea EGR trebuie facuta o noua diagnoza sau alt ceva pentrul noul EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa diagnoza cu Florin (eroare valva EGR n18) - colegul nostru si discutia cu un mecanic recomandat, am descoperit ca Passat B6 CR 2008 (CBAB) are EGR-ul compus din 2 parti: capsula + racitor, dar nu se curata (iar in aceasta instanta se pare ca eroarea vine de la capsula - piesa mai ieftina !). Semnalez faza fiindca stiam ca sunt doar 2 tipuri: din 2 parti si se curata SAU dintr-o bucata si nu se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://autotehnic.wordpress.com/2013/05/31/egr-sau-sistemul-de-recirculare-a-gazelor-de-evacuare/

Update: la modelul meu, reprezentanta zice asa: intai se verifica daca sunt depuneri atat in capsula cat si in sistemul de racire; daca nu sunt depuneri, se rezolva cu un update de soft (!); daca sunt depuneri recomanda sa se schimbe totul (capsula + racitor).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda  Lambda e defecta, este posibil ca EGR sa nu functioneze corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand mi-a aparut eroarea asta pe tester. 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9972  
   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 20707 133 89017
   VCID: 75E679FB1CD291967E-8020

1 Fault Found:
012601 - Intake Manifold Runner Control 
               P3139 - 000 - Signal Out of Tolerance - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 274653 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.10.17
                    Time: 07:30:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.77 V
                    Duty Cycle: 1.6 %
                    Lambda: 0.8 %
                    Lambda: -3.9 %
                    (no units): 48.0

Ma puteti ajuta? Este vorba de Egr? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, e vorba de o clapeta de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!